Гуманітарні дисципліни
Тестування - вимір ступеня сформованості навичок та вмінь при реалізації знань іноземної мови. Дисципліна є обов'язковою, відноситься до варіативної частини. При освоєнні дисципліни магістранти спираються на знання, вміння та види діяльності, сформовані на попередньому ступені освіти, а також на знання, вміння та компетенції, отримані в ході вивчення таких дисциплін, як «Синхронічний та діахронічний аспекти вивчення сучасної української мови», «Інформаційні технології у викладанні іноземної мови».
Цілі опанування дисципліни... Дисципліна «Сучасні політичні партії України» є дисципліною за вибором професіонального плану дисциплін за спеціальністю «Політологія». Політичні партії та об'єднання є самостійною політологічною навчальною дисципліною. Даний курс має на меті на конкретному політологічному, соціально-економічному та історичному матеріалі сформувати у студентів-політологів знання про засади становлення та розвитку політичних партій в Україні і на Заході, починаючи з кінця ХVIII – початку ХІХ ст. і закінчуючи сучасним розвитком, крім того, розглянути етапи та особливості формування «нових соціальних рухів» як на Заході, так і в нашій країні.
Актуальність вивчення даної дисципліни пов'язана з... Телебачення – унікальний засіб масової комунікації та інформації. Воно доступне жителям усіх країн і континентів. Кожен компонент зв'язку «формат – реклама – рейтинг» окремо і всі разом забезпечують безупинну діяльність конвеєра з виробництва ідеологічних міфів і стереотипів, глянцевих аудіовізуальних образів і метафор, символів і моделей поведінки.
Мета курсу... Теоретична соціологія – курс, який поглиблює теоретичні знання студентів в області того, що називається сьогодні «соціологією». Дисципліна «Теоретична соціологія» має своєю метою ознайомлення студентів з ключовими ідеями і концепціями сучасної соціологічної теорії (XX століття).
Завдання курсу... Теоретична фонетика – одна з найважливіших дисциплін, покликаних забезпечити загальнотеоретичну підготовку бакалаврів за напрямом підготовки «Філологія (Зарубіжна філологія)». Дисципліна «Теоретична фонетика» входить в базову частину освітньої програми бакалаврату за напрямом Філологія (Зарубіжна філологія) і є обов'язковою для вивчення.
Дисципліна реалізується на... Мовленнєва діяльність – це діяльність, що має соціальний характер, в ході якої висловлювання формується і використовується для досягнення певної мети (спілкування, повідомлення, впливу). Метою освоєння дисципліни «Теорії мовленнєвої діяльності» є формування уявлень про сутність різних наукових підходів до актуальних проблем теорії мовної діяльності, психолінгвістики, когнітивістики, про суть психолінгвістичного підходу до аналізу мовних явищ, про особливості функціонування мовленнєвого механізму людини.
У результаті освоєння дисципліни студент повинен... Вивчення методики організації і управління діяльністю дитячого колективу хореографічної спрямованості займає важливе місце серед дисциплін напрямку Мистецтво. Цілі опанування дисципліни: - оволодіння методикою роботи з учасниками дитячого хореографічного колективу.
Для освоєння дисципліни... Революційні наукові перетворення, що відбулися в останні десятиріччя, призвели до зростання впливу засобів масової інформації на всі сфери життя людства в цілому, так і кожного індивіда. Для спеціаліста все більш актуальним стає знання різного роду теоретичних концепцій, що розглядають вплив на суспільне життя ЗМІ. Курс «Теорія масової комунікації (ТМК)» вивчається за напрямом «Журналістика» і відноситься до базової частини загальнонаукового циклу дисциплін. Для його успішного освоєння необхідно попереднє знайомство студентів з низкою гуманітарних дисциплін, таких, як філософія, лінгвістика, соціологія, психологія, культурологія, політологія, а також соціологія журналістики.
Метою освоєння дисципліни «Теорія масової комунікації (ТМК)» є... Однією з дисциплін, які сприяють музично-естетичному вихованню студентів, розширенню їхнього загального музичного кругозору, формуванню музичного смаку, є предмет «Теорія музики». Програма «Теорія музики» (основи вивчення елементарної теорії музики) призначена для студентів народного та фортепіанного відділення.
Основна мета предмету «Теорія музики»... Дисципліна «Теорія та практика міжнародних переговорів» за напрямом «Державне і муніципальне управління» являє собою самостійну дисципліну і відноситься до базової частини робочого навчального плану. Мета дисципліни - за допомогою вивчення сукупності теоретичних та протокольних засад, а також відпрацювання практичних технік організації та проведення міжнародних комерційних переговорів, сформувати у майбутніх фахівців знання, уміння і навички для їх ефективної організації і проведення при укладенні зовнішньоекономічних угод з іноземними партнерами.
В ході вивчення курсу розглядаються... Вивчення дисципліни «Теорія і практика перекладу американської англійської мови» передбачено базовою (обов'язковою) частиною циклу «Гуманітарний, соціальний і економічний цикл». Актуальність даної дисципліни очевидна, так як володіння теорією перекладу при вивченні іноземних мов є невід'ємною частиною професійної лінгвістичної підготовки фахівців у вузі.
Особливістю вивчення «Теорії і практика перекладу американської англійської мови» є... Курс «Теорія та практика перекладу англійської мови» включений у навчальний план кваліфікації «Перекладач у сфері професійної комунікації» і являє собою перший етап ознайомлення з загальною проблематикою теорії та практики перекладу. Мета курсу – ознайомлення з основними теоретичними проблемами перекладу, практичними труднощами і способами їх подолання, з історією становлення і розвитку перекладознавчої науки.
В завдання курсу «Теорія та практика перекладу англійської мови» входить... Дисципліна «Теорія та практика перекладу арабської мови» входить у варіативну частину освітньої програми магістратури за напрямом «Лінгвістика» (Переклад і перекладознавство) і є обов'язковою для вивчення. Дисципліна реалізується на факультеті іноземних мов кафедри англійської філології.
Зміст дисципліни охоплює... Програма з курсу «Теорія та практика перекладу іспанської мови» тісно пов'язана з практичним курсом іспанської мови як основного. Теоретичні і практичні курси мови об'єднані спільністю завдань та методологічних установок. Вони являють собою частини єдиної системи. Теоретичний курс іспанської мови призначений для студентів-іспаністів і розрахований на розвиток у студентів самостійного лінгвістичного мислення та вміння теоретично осмислювати конкретний мовний матеріал. У центрі уваги — детальний опис тих питань граматичного ладу іспанської мови, які в теоретичному відношенні представляються найбільш складними і дискусійними. Поряд з докладним і всебічним аналізом фактів іспанської мови в його сучасному стані програмою враховуються як активні тенденції в розвитку його граматичного ладу, так і історичні чинники, що зумовили сучасне функціонування граматичних явищ. Мета опанування дисципліни - формування у студентів уявлення про основні положення загальної теорії перекладу з іспанської мови, створення теоретичної бази для оволодіння практичними уміннями і навичками в області усного та письмового перекладу, вироблення у студентів базових умінь і навичок перекладу текстів різних функціональних стилів.
Для освоєння дисципліни «Теорія та практика перекладу іспанської мови» студенти використовують... В даний час лінгвістична теорія перекладу міцно утвердилася як самостійна наукова дисципліна. В даному курсі розглядаються найбільш актуальні проблеми перекладу, ознайомлення з якими є неодмінною умовою підготовки професійних перекладачів. Курс «Теорія та практика перекладу італійської мови» будується на принципах міжпредметних зв'язків з історією і літературою італійської мови, вступом у мовознавство, стилістикою, лексикологією, теоретичною фонетикою і граматикою, практичними курсами італійської мови.
Метою даного курсу є... Китайська мова вивчається як загальна професійна дисципліна. Навчання китайської мови проводиться в тісному зв'язку з країнознавчим аспектом, а також з урахуванням майбутньої діяльності випускника. Навчальний курс будується таким чином, щоб сприяти розвитку не лише практичних, але й теоретичних навичок володіння китайською мовою. Цілями освоєння дисципліни "Теорія і практика перекладу китайської мов" є ознайомлення студентів з основними положеннями теорії перекладу китайської мови, системою принципів, яка визначається при дослідженні творів різних жанрів; з основними прийомами перекладу і методами вирішення лексико-граматичних проблем, із загальними закономірностями перекладу суспільно-політичного тексту, деякими особливостями мови газет; навчання студентів приймати вірні перекладацькі рішення, вмінню презентувати свій переклад, а також навичкам самоконтролю при перекладі.
Дана навчальна дисципліна включена в... Курс «Теорія та практика перекладу нідерландської мови» спрямований на формування універсальних та професійних компетенцій (включаючи інструментальні та соціально-особистісні), за напрямом «Лінгвістика». Цілями курсу є ознайомлення студентів з основами теорії та практики перекладу нідерландської мови, формування розуміння перекладу як міжмовної міжкультурної посередницької діяльності і мотивації до подальшого розвитку професійної компетентності в сфері перекладу.
Завдання курсу... Типова навчальна програма «Теорія та практика перекладу німецької мови» розроблена для студентів установ вищої освіти, які навчаються за спеціальністю «Романо-германська філологія». Курс «Теорія та практика перекладу німецької мови» тісно пов'язаний з іншими теоретичними дисциплінами, що входять в програму підготовки молодих кадрів за спеціальністю «Романо-германська філологія». Знання та вміння, набуті студентами в рамках курсів з теоретичної фонетики німецької мови, теоретичної граматики німецької мови, стилістики німецької мови, лексикології німецької мови, історії німецької мови, загального мовознавства та вступу у літературознавство, є необхідною базою для розвитку навичок щодо практичного перекладу та отримання знань з теоретичних основ в рамках дисципліни «Теорія та практика перекладу німецької мови».
Метою курсу є... Дисципліна «Теорія і практика перекладу польської мови» покликана закласти основу теоретичної і практичної підготовки фахівців у галузі перекладу як різновиду міжкультурної та міжмовної комунікації. Програма курсу «Теорія і практика перекладу польської мови» побудована на роботі з автентичними художніми, науковими, науково-популярними, публіцистичними текстами польською мовою, довідковими матеріалами (енциклопедії, тезауруси, двомовні, одномовні словники), включає в себе роботу по перекладу текстів, постановки та вирішення перекладацьких проблем, узагальнення мовного, мовленнєвого та перекладацького досвіду.
Програма курсу «Теорія і практика перекладу польської мови» складається з... Підготовка в галузі перекладу являє собою окремий самостійний напрямок, який не включається в повному обсязі у навчання іноземним мовам. В той же час сучасна теорія перекладу являє собою конгломерат ідей і методів, заснованих на вивченні психолінгвістичних, власне лінгвістичних і соціокультурних теорій і спостережень. Отже, і навчання перекладу передбачає не тільки вивчення сучасних теорій і методологій перекладу, але й поглиблене вивчення спеціальних лінгвістичних дисциплін: лінгвістики тексту, контрастивної лінгвістики, теорії мовленнєвих актів та лінгвістичної прагматики, сучасної лексикології та лексикографії, психолінгвістики та комп'ютерної лінгвістики.
Метою вивчення дисципліни є... Дисципліна «Теорія та практика перекладу турецької мови» входить в базову частину освітньої програми бакалаврату за напрямом «Сходознавство і африканістика». Дисципліна реалізується на факультеті сходознавства кафедрою іранської і тюркської філології.
Цілі опанування дисципліни... Курс теорії перекладу угорської мови - найважливіша частина підготовки висококваліфікованого фахівця з угорської мови. Даний курс покликаний сформувати в студентів основи перекладацької компетенції. Під перекладацькою компетенцією прийнято розуміти сукупність знань, умінь і навичок, що дозволяють філологам успішно вирішувати свої професійні завдання. Мета курсу «Теорія та практика перекладу угорської мови» - формування знань і уявлень студентів про суть перекладу: специфіку, що відрізняє його від інших видів мовного посередництва, спільної мети перекладу, завданнях, розв'язуваних у процесі досягнення мети.
Завдання курсу «Теорія та практика перекладу угорської мови»... В даній дисципліні передбачається подальше розкриття та тренінг складних морфологічних, синтаксичних, фразеологічних та стилістичних особливостей мови для перекладацької діяльності і прищеплення поваги до граматичних норм фінської мови. Мета: - формування у студентів практичних умінь і навичок перекладу друкованої та усної інформації; - поглиблене вивчення граматичних – морфологічних і синтаксичних – норм мови і стилів текстів, необхідних для адекватної передачі економічної інформації на іншу мову на прикладі економіки Фінляндії з автентичних текстів; - засвоєння студентами основних словотворчих моделей і структур мови; - стимулювання студентів до самостійного вдосконалення перекладацьких знань.
Завдання... Теорія перекладу французької мови є однією з теоретичних дисциплін освітнього циклу за основною спеціальністю: вчитель французької та англійської мов. Основні теоретичні аспекти, що розглядаються в рамках курсу і практика перекладу дозволяють сформувати ряд умінь і навичок, необхідних для виконання адекватного усного та письмового перекладу тексту чи повідомлення з французької мови на українську і з української мови на французьку. Мова йде про газетно-публіцистичний текст, уривки з художньої прози, що містять, проте, певні труднощі з точки зору виконання грамотного перекладу. Компетентність перекладача почасти необхідна і вчителю іноземної мови, оскільки найчастіше саме він є носієм і поширювачем інформації, яку можна отримати тільки знаючи іноземні мови. Вона необхідна і як елемент методики викладання, і для організації та проведення зустрічей з носіями мови, тощо.
Таким чином дана дисципліна реалізує наступні основні завдання... Чеська мова вивчається як прикладна дисципліна, що визначає цілі та завдання курсу. Мета навчання чеської мови є комплексною і складається в подальшому розвитку лінгвістичної і комунікативної компетенції студентів: закріплення умінь і навичок, отриманих на попередніх етапах навчання (бакалаврат), а також у формуванні нових, більш складних умінь і навичок, необхідних для підготовки слухачів до повноцінної професійної діяльності з використанням чеської мови в якості інструменту професійного спілкування і дослідження. Основна увага приділяється вивченню і освоєнню мови права як функціонального відгалуження національної мови.
Формування умінь... Робоча програма навчальної дисципліни «Технології друкованих видань» є частиною основної професійної освітньої програми за напрямом підготовки Дизайн. Метою вивчення дисципліни є формування у студентів уявлення про технологічні процеси поліграфічного виробництва. Метою освоєння дисципліни «Технології друкованих видань» є отримання студентами теоретичних знань і придбання практичних умінь в галузі художнього проектування у професійній діяльності, необхідних для майбутньої трудової діяльності випускників.
Мета дисципліни «Технології друкованих видань»... Демонологія - це наука, яка вивчає демонів. Ключовими напрямами є вивчення демонів, опис їх поведінки, обряди за викликом і боротьбі з ними. Для вивчення та практики потрібна сильна воля і цілеспрямованість. Курс «Українська демонологія» присвячений походженню оповідних форм фольклору на прикладі архаїчних міфологічних текстів, класичних і посткласичних товариств.
Словесне мистецтво сходить до... Дипломатичний словник (тритомник), виданий в Москві у 1984-1986 рр. і відбиває точку зору керівництва зовнішньою політикою Радянського Союзу, давав таке визначення дипломатії: "Офіційна діяльність глав держав, урядів і спеціальних органів у сфері міжнародних відносин, що служить цілям зовнішньої політики держави". З цим визначенням важко погодитися, оскільки глави держав і урядів не є дипломатами, їх діяльність не може вважатися дипломатичною. Це державна або політична діяльність. Більш прийнятним уявляється визначення дипломатії, дане німецькими вченими: "Офіційна діяльність осіб, яким доручається представляти державу у відношенні до інших держав". Або польське визначення: "Дипломатія - діяльність державних органів, які реалізують зовнішню політику держави".
Дисципліна «Українська дипломатія» являє собою... Дисципліна «Українська дитяча література», що входить в професійний цикл варіативної частини державного освітнього стандарту за напрямом Педагогічна освіта, призначена для ознайомлення майбутніх бакалаврів з життям та творчістю українських і зарубіжних дитячих письменників. Побудова курсу спрямована на осмислене читання художніх текстів, вивчення найважливіших теоретичних і критичних робіт, вивчення історії та основ теорії дитячого фольклору й дитячої літератури, вироблення власних суджень по вузлових питаннях курсу. Дана дисципліна спрямована на формування у студентів розуміння специфіки дитячої літератури як мистецтва, як особливої реальності.
В основу курсу покладено... Дисципліна призначена для студентів, які навчаються за напрямом «Культура мовлення та ділове спілкування» з урахуванням специфіки одержуваної освіти. Дисципліна передбачає вивчення проблем мовної культури в теоретичному і практичному плані і включає в себе лекції та семінарські заняття, має чітку практичну спрямованість. Дисципліна «Українська ділова мова» спирається на знання, отримані при вивченні дисциплін «Основи теорії комунікації», розділів сучасної української літературної мови, «Українська мова і культура мови». Знання, отримані при вивченні дисципліни «Українська ділова мова», виявляються необхідними для більш глибоко розуміння багатьох розділів таких дисциплін як «Лінгвістичний аналіз тексту», «Методика викладання української мови і літератури».
Мета дисципліни... Курс передбачає вивчення студентами української літератури як в аспекті дослідження художніх методів і літературних напрямів, так і в розгляді особливостей творчих індивідуальностей письменників, що дозволить починаючому вченому сформувати цілісну картину українського національного розвитку в рух історичного часу. Дисципліна належить до обов'язкових дисциплін освітньої складової навчального плану підготовки.
Цілі та завдання освоєння предмету... Дисципліна «Українська література у світовому контексті» займає важливе місце, оскільки закріплює вивчення української літератури на факультетах іноземної мови. Мета - підготовка наукового фахівця високої кваліфікації, що володіє дослідним, аналітичним мисленням і фундаментальними знаннями в області дослідження історії української літератури, історії світової літератури, сучасних освітніх технологій, формування професійних навичок аналізу та інтерпретації літературного процесу в XI-XX ст. у зв'язку з світовим культурним контекстом (літературних, філософських, естетичних).
Один з модулів програми дає... Міфологія - форма суспільної свідомості, історичний тип світогляду; спосіб освоєння світу людиною на ранніх стадіях суспільного розвитку, сутністю якого є процес узагальнення й осмислення в образно-символічній та емоційно-ціннісній формі найважливіших способів і засобів задоволення людиною своїх потреб. Метою освоєння дисципліни «Українська міфологія» є освоєння сучасних концепцій трактування походження, формування і побутування міфології українців, а також формування компетенцій, що дозволяють випускникам проводити самостійні дослідження в галузі слов'янської міфології і закріплення навичок і прийомів аналізу та коментування різних міфологічних явищ.
Завдання освоєння дисципліни... Дана навчальна дисципліна включена в розділ "Професійний" основної освітньої програми Філологія. Для вивчення дисципліни необхідні знання, уміння, отримані майбутніми бакалаврами при вивченні дисциплін, що складають фундамент філологічної освіти, а саме: історична граматика української мови, сучасна українська мова.
Цілі опанування дисципліни... Дана програма курсу «Українська мова для іноземців» орієнтована на навчання іноземних громадян, які раніше не вивчали українську мову або володіють українською мовою в обсязі елементарного та базового рівнів. Досягнення Першого сертифікаційного рівня володіння українською мовою дозволить задовольнити основні комунікативні потреби іноземних громадян засобами української мови у сфері повсякденного спілкування, соціально-культурної та навчально-професійній сферах спілкування. Цей рівень забезпечує необхідну мовну базу для вступу у ВНЗ України, для якнайшвидшої адаптації в умовах нової соціально-культурного середовища, для спілкування з носіями української мови (не тільки в умовах мовного середовища, але і за її межами), для здійснення професійної діяльності в колективах, де українська мова є робочою мовою, для ознайомлення з історією та культурою України, національними традиціями українського народу.
Цілями освоєння дисципліни «Українська мова для іноземців» є... Професійна спрямованість викладання української мови стимулює процес пізнання учнів. Володіння українською мовою потрібно, щоб стати конкурентоспроможною особистістю на сучасному ринку праці; формування у студентів комунікативної компетенції, мовної, лінгвістичної і культурознавчої в поєднанні з загальними і професійними компетенціями; досягнення результатів на особистісному, метапредметному та предметному рівнях. Навчання здійснюється у відповідності з державним освітнім стандартом середньої загальної освіти з основою на приблизну програму загальноосвітньої навчальної дисципліни «Українська мова».
Професійна спрямованість викладання української мови стимулює... Публіцистика (від лат. publicus - суспільний) - рід творів, присвячених актуальним проблемам і явищам поточного життя суспільства; відіграє важливу політичну й ідеологічну роль як засіб вираження плюралізму. Метою освоєння дисципліни «Українська публіцистика» є вивчення публіцистики як науки та проблеми практики, пов'язаної з особливою роллю публіцистів.
Основними завданнями вивчення студентами дисципліни є... Дисципліна «Українська словесність» відноситься до циклу гуманітарних дисциплін і блоку дисциплін, що забезпечують базову підготовку журналіста (бакалаврат). Цілями освоєння дисципліни «Українська словесність» є: - формування базових уявлень про українську словесність; - знайомство з ключовими текстами української літератури у їх взаємозв'язках; - розширення культурного кругозору; - систематизація уявлень про історію і теорію української літератури.
Завдання курсу... Дана навчальна дисципліна включена в розділ Гуманітарний, соціальний і економічний основної освітньої програми. Зміст цього міждисциплінарного курсу присвячено розкриттю провідної ролі освіти в розвитку суспільства і насамперед університетів як осереддя світської духовної культури.
Курс дає знання... Дисципліна «Управління навчальними закладами» відноситься до блоку дисциплін по вибору професійної освітньої програми вищої освіти (аспірантура). Мета опанування дисципліни: формування знань про наукові основи управління і керівництва розвитком освітньою установою.
Завдання освоєння дисципліни... «Усний двосторонній переклад» знайомить студентів зі специфікою роботи професійних перекладачів. Освоєння дисципліни «Усний двосторонній переклад» повинно передувати освоєнню професійного курсу «Синхронний переклад». В рамках курсу передбачені тільки практичні заняття, де студенти повинні придбати професійні навички усного послідовного перекладу з англійської мови на українську і з української на англійську.
Мета вивчення дисципліни «Усний двосторонній переклад» полягає... Поява перших філологів тісно пов'язана з освітніми процесами. Так, ще у Стародавній Греції учням шкіл почали викладати літературу, що вже є доказом важливості мови і її художньої складової. Перші праці в галузі історії мови та дослідження її властивостей з'явилися близько 2500 років тому. Саме цей час офіційно визнано датою зародження спеціальності «філолог». Однак професія розвивалася і раніше. В епоху Середньовіччя філологічні праці тісно пов'язані з релігією, адже в основному вони присвячувались історії виникнення віри і її праведності. В наші дні філологія стрімко розвивається далеко не у всіх країнах, адже для її розквіту важливо, щоб був відсутній тиск на науку з боку правлячої влади і політики.
Професія філолога має... Дисципліна «Філософія» відноситься до базової частини гуманітарного, соціального та економічного циклу дисциплін підготовки бакалаврів. Основне призначення філософії в системі культури і соціально-гуманітарного знання – рефлексія над підставами культури в цілому, осмислення основних проблем буття людини. Без осмислення навколишнього світу і свого місця в ньому неможливе відповідальне формування життєвої стратегії людини і незалежне прийняття рішень – як у приватному житті, так і суспільному. У структурі підготовки бакалаврів - практичний сенс філософії складається, насамперед, у формуванні адекватної картини світу, світогляду, виробленню критичного ставлення до інформації та її джерел, розвитку культури мислення і поглибленні розуміння соціальної відповідальності, пов'язаної з професійною діяльністю.
Цілі курсу... «Філософія історії» відноситься до розділу дисциплін освітньої складової освітньої програми професійної освіти. Для успішного вивчення дисципліни необхідні знання та вміння, набуті в результаті освоєння попередніх дисциплін за програмами спеціалітету або магістратури: концепції сучасного природознавства, логіка, історія, право, економіка. Навчальна дисципліна «Філософія історії» становить... Викладання навчальної дисципліни «Філософія наук» здійснюється в обсязі вимог Освітнього стандарту. Зміст програми визначено загальним розумінням сучасної філософії науки як системи наукового знання особливого типу, що включає основні світоглядні та методологічні проблеми в їх раціонально-теоретичному осмисленні. Мета курсу – сформувати у студентів систему знань, що відповідає прийнятим стандартам. Курс «Філософія наук» в цьому відношенні вельми специфічний, оскільки філософські проблеми носять вічний характер, і у філософії немає остаточних відповідей, з багатьох проблем ведуться гострі і безперервні дискусії. Філософія науки є відкритою, і безперервно оновлюється системою знання як по відношенню до конкретних наукових дисциплін, так і по відношенню до соціальної і культурної практики.
Засвоєння курсу передбачає... Філософія політики цікава тим, що до теперішнього часу вона продовжує спиратися на великі досягнення філософів античності, одночасно розвиваючи їх. Метою освоєння студентами дисципліни «Філософія політики» є їх підготовка до діяльності у суспільно-політичній, соціокультурній, економічній сферах, до реалізації своїх професійних знань в структурах державної влади і управління (державний, регіональний і муніципальний рівні), у діяльності політичних партій і суспільно-політичних рухів, регіональних і міжнародних організацій; розвиток уміння кваліфіковано розбиратися в системі сучасних міжнародних відносин; особливості політичної культури, проблеми сучасної взаємодії влади, бізнесу і громадянського суспільства.
На основі даної дисципліни здійснюється... Фонотека (грец. - «звук» і «сховище») - установа, що збирає й зберігає аудіоінформацію на звукових носіях для громадського та приватного користування, а також здійснює довідкову та статистичну роботу. В даний час фонотекою називають також приватні колекції музичного та іншого аудіоматеріалу. Державна музична бібліотека покликана забезпечити збереження і доступність всієї звукової продукції, випущеної даною державою або має до неї те чи інше відношення, що може бути затребуване слухачами. Крім цього, державна музична бібліотека зберігає і надає доступ до невипущеної публічно, але доступної в архівах музики та інших аудіозаписів. На відміну від національних бібліотек країни світу рідко вдаються до створення державних фонотек.
Громадські бібліотеки в сучасності є... Фотожурналіст – високопрофесійний фахівець, що володіє комп'ютером, цифровою фотокамерою, системою цифрової обробки та оперативною передачею ілюстрації, підготовлених матеріалів в редакцію. Програма дисципліни «Фотожурналістика» складена у відповідності з Державним стандартом вищої професійної освіти за спеціальністю «Журналістика» та Навчальним планом, є оригінальною авторською розробкою. Програма курсу вводить студентів-журналістів у сферу наукового і практичного знання предмета фотожурналістики, що представляє сферу їх майбутньої професійної діяльності.
Увага студентів акцентується на... Інструментом образотворчої творчості кінооператора є кінокамера: фотоапарат також являє собою інструмент образотворчої роботи. Курс фотокомпозиції дає студенту творчі навички застосування виразних засобів і прийомів для розробки образотворчої форми кадру - для розкриття змісту кадру картини і творчих задумів автора. Первинна знімальна практика по курсу композиції ведеться фотокамерою.
Її сенс, перш за все, в придбанні навичок і методики виокремлення... Фразеологія - розділ теоретичної лінгвістики, що вивчає усталені мовні звороти та вирази - фразеологічні одиниці, сукупність фразеологічних одиниць будь-якої мови. Мета даної програми – освоєння фразеологічної системи української мови в різних аспектах: теоретичному, комунікативно-діяльнісному та лінгво-етнокультурологічному.
Завдання дисципліни... |