Роздрукувати сторінку

Гуманітарні дисципліни

Практика усного і писемного мовлення американської англійської мови

Курс Практика усного і писемного мовлення американської англійської мови – вивчає основні норми і принципи правильного вживання американської англійської в усному і писемному мовленні.

Мета курсу Практика усного і писемного мовлення американської англійської мови – сприяти розвитку навичок усного та писемного мовлення, здатності розуміння мови на слух і адекватного реагування в процесі спілкування на репліки співрозмовника.

курс-Практика-усного-і-писемного-мовлення-американської-англійської-мови

Завдання курсу...


Практика усного і писемного мовлення англійської мови

Метою освоєння курсу Практика усного і писемного мовлення англійської мови є сприяння формуванню і розвитку у студентів загальнокультурних, професійних і спеціальних компетенцій, що дозволяють їм в подальшому здійснювати професійну діяльність за допомогою оволодіння комунікативною компетентністю з досліджуваної іноземної мови, яка передбачає володіння різними видами мовленнєвої діяльності, лексичним і граматичним матеріалом, а також готовність використовувати іноземну мову для отримання, оцінювання і застосування іншомовної інформації для вирішення навчальних та професійних завдань.

курс-Практика-усного-і-писемного-мовлення-американської-англійської-мови

Завдання дисципліни...


Практика усного і писемного мовлення арабської мови

Курс Практика усного і писемного мовлення арабської мови – вивчає фонемний склад і структуру основних інтонаційних моделей арабської мови, структуру та правила побудови різних типів пропозицій, включаючи вживання типових оборотів і конструкцій, правила фонетичного оформлення різних комунікативних типів арабської пропозиції.

Метою освоєння курсу Практика усного і писемного мовлення арабської мови є формування мовної і комунікативної іншомовної компетенції студентів, а також здійснення ефективного іншомовного спілкування на основі рішення комунікативних завдань соціального та професійного змісту.

курс-Практика-усного-і-писемного-мовлення-арабської-мови

До завдань курсу...


Практика усного і писемного мовлення іспанської мови

Курс Практика усного і писемного мовлення іспанської мови – вивчає іспанську мову з огляду на мовні характеристики та національну специфіку лексичного, семантичного, граматичного, прагматичного і дискурсивного аспектів в усному / письмовому мовленні, підготовленості / непідготовленості, офіційності / неофіційності.

Мета курсу Практика усного і писемного мовлення іспанської мови:

- формування у слухачів основ лінгвістичної, комунікативної та лінгвокраїнознавчої компетенції;

- забезпечення вільного, правильного і функціонально адекватного володіння всіма видами мовленнєвої діяльності іспанською мовою;

- розширення словникового запасу студентів і аналіз досліджуваних лексичних одиниць з метою розвитку навичок усного та писемного мовлення.

іспанська-мова 

Завдання курсу...


Практика усного і писемного мовлення італійської мови

Курс Практика усного і писемного мовлення італійської мови – вивчає мовні образи, норми, основні інтонаційні і граматичні структури італійської мови.

Метою освоєння курсу Практика усного і писемного мовлення італійської мови є формування, розвиток і вдосконалення у студентів загальнокультурних, професійних і спеціальних компетенцій, що дозволяють в подальшому здійснювати професійну діяльність за допомогою оволодіння комунікативною компетентністю італійської мови, яка передбачає володіння різними видами мовної діяльності, лексичним і граматичним матеріалом, а також готовність використовувати іноземну мову для отримання, оцінювання і заст. осування іншомовної інформації для вирішення навчальних та професійних завдань.

курс-Практика-усного-і-писемного-мовлення-італійської-мови

Виховна мета курсу...


Практика усного і писемного мовлення китайської мови

Курс Практика усного і писемного мовлення китайської мови – вивчає головні функціональні основи правильного використання китайської мови в усному і письмовому мовленні.

Мета курсу Практика усного і писемного мовлення китайської мови - оволодіння слухачами вміннями і навичками усного та писемного мовлення китайської мови.

китайська-мова

Дана дисципліна тісно пов'язана з...


Практика усного і писемного мовлення нідерландської мови

Курс Практика усного і писемного мовлення нідерландської мови – вивчає принципи правильного, красивого, грамотного мовлення нідерландською мовою.

Метою освоєння курсу Практика усного і писемного мовлення нідерландської мови є:

- формування комунікативної і лінгвістичної компетентності студентів по досліджуваній іноземній (нідерландській) мові, що передбачає володіння різними видами мовної діяльності, фонетичним, лексичним і граматичним матеріалом.

мовлення-нідерландської-мови

Завдання курсу...


Практика усного і писемного мовлення німецької мови

Курс Практика усного і писемного мовлення німецької мови – вивчає фонологічні, лексичні, граматичні явища і закономірності німецької мови.

Метою освоєння курсу Практика усного і писемного мовлення німецької мови є вдосконалення лінгвістичної компетенції в сферах міжмовної комунікації, а також взаємопов'язаний комунікативний, соціокультурний та когнітивний розвитку студентів мовних спеціальностей.

Також відводиться особлива роль формуванню у студентів потреби в інтенсивній пізнавальній діяльності, активній інтелектуальній креативності, самостійному оволодінні знаннями, вміннями і навичками, необхідними для успішного здійснення діалогу двох мов, двох культур.

курс-Практика-усного-і-писемного-мовлення-німецької-мови

Завдання курсу...


Практика усного і писемного мовлення польської мови

Курс Практика усного і писемного мовлення польської мови – вивчає основні засади оволодіння навичками вільної та правильної комунікації полькою мовою.

Мета освоєння курсу Практика усного і писемного мовлення польської мови:

- формування у студентів комунікативної компетенції;

- оволодіння студентами навичками та вміннями іншомовного мовного мислення;

- формування умінь письмового вираження думок у вигляді індивідуальних творчих робіт;

- розширення загального кругозору і країнознавчих знань про країну досліджуваної мови.

польська-мова

Практичні завдання курсу...


Практика усного і писемного мовлення португальської мови

Курс Практика усного і писемного мовлення португальської мови – вивчає фонетичну, лексичну і граматичну норму португальської мови.

Мета курсу Практика усного і писемного мовлення португальської мови - формування комплексу вмінь і навичок аудіювання, читання автентичного матеріалу підвищеної складності і адекватного на нього реагування у вигляді говоріння і листування відповідно до стандартів іншомовного спілкування.

португальська-мова

Завдання курсу...


Практика усного і писемного мовлення російської мови

Навчальна дисципліна Практика усного і писемного мовлення російської мови є складовою частиною підготовки з російської мови кваліфікованих фахівців в області лінгвістичного забезпечення міжкультурної економічної комунікації.

Навчальна дисципліна Практика усного і писемного мовлення російської мови призначена майбутнім фахівцям в області комунікативних технологій, перекладачам-референтам, професійні вимоги до яких припускають високий рівень практичної грамотності, вміння володіти словом.

курс-Практика-усного-і-писемного-мовлення-російської-мови

Практика усного і писемного мовлення російської мови - навчальна дисципліна, яка...


Практика усного і писемного мовлення турецької мови

Курс Практика усного і писемного мовлення турецької мови – вивчає особливості і норми мовної комунікації турецькою мовою.

У процесі навчання практики усного та писемного мовлення в поєднанні з іншими практичними і теоретичними курсами реалізується комплексна мета, що включає наступні компоненти: розвиваючий, виховний, загальноосвітній, практичний.

курс-Практика-усного-і-писемного-мовлення-турецької-мови

Основні завдання курсу...


Практика усного і писемного мовлення угорської мови

Курс Практика усного і писемного мовлення угорської мови – вивчає подібності та відмінності в фонетичних, лексико-граматичних системах української та угорської мов, вимоги до правильного складання діалогу, читання тексту угорською мовою, оформлення письмової роботи, ведення бесіди, дискусії, основні лінгвокраїнознавчі реалії в межах досліджуваних тим.

Мета дисципліни Практика усного і писемного мовлення угорської мови: навчання іншомовної комунікативної компетенції мовної особистості. Попередніми для вивчення дисципліни є знання, вміння, навички, сформовані в процесі вивчення дисциплін «Практична граматика», «Практична фонетика», «Вступ до мовознавства», «Педагогіка», «Методика навчання угорської мови».

курс-Практика-усного-і-писемного-мовлення-угорської-мови

В результаті вивчення...


Практика усного і писемного мовлення фінської мови

Курс Практика усного і писемного мовлення фінської мови – вивчає особливості побудови мовлення фінською мовою.

Мета курсу Практика усного і писемного мовлення фінської мови – вдосконалення навичок усного та писемного мовлення фінською мовою.

курс-Практика-усного-і-писемного-мовлення-фінської-мови 

Результатом навчання має...


Практика усного і писемного мовлення французької мови

Курс Практика усного і писемного мовлення французької мови – це навчальна дисципліна, яка спрямована на розвиток у студентів вмінь правильно і доречно вживати французьку мову в усному і письмовому мовленні.

Цілі курсу Практика усного і писемного мовлення французької мови:

- розвиток всіх видів мовної діяльності студентів на основі комплексної організації навчального матеріалу;

- збагачення словникового запасу студентів;

- розвиток навичок монологічного мовлення та діалогічного мовлення;

- формування вміння висловлювати власну думку з прочитаного або побаченого;

- вироблення у студентів професійно-педагогічних умінь і навичок.

курс-Практика-усного-і-писемного-мовлення-французької-мови 

Завданнями курсу...


Практика усного і писемного мовлення чеської мови

Практика усного і писемного мовлення чеської мови – це навчальна дисципліна, яка вивчає фонетичні, граматичні та лексичні особливості мовних одиниць чеської мови, мовні явища в їх взаємозв'язку і взаємозалежності, лексико стилістичну, регіональну і соціальну диференціацію словникового складу мови.

Цілями освоєння курсу Практика усного і писемного мовлення чеської мови є:

1) вдосконалення комунікативної та лінгвістичної компетентності студентів відносно чеської мови, яка передбачає володіння різними видами мовної діяльності, лексичним і граматичним матеріалом;

2) формування готовності використовувати другу іноземну мову для отримання, оцінювання та використання іншомовної інформації для вирішення навчальних, науково дослідних і професійних завдань.

курс-Практика-усного-і-писемного-мовлення-чеської-мови

В результаті освоєння дисципліни...


Практична граматика

Курс Практична граматика – вивчає особливості і структуру граматичної будови англійської мови.

Мета курсу Практична граматика - забезпечити практичне засвоєння граматичного матеріалу з іноземної мови для здійснення міжкультурної комунікації в сфері основної професійної діяльності.

курс-Практична-граматика 

Завдання курсу...


Практична стилістика

Курс «Практична стилістика» знайомить студентів з особливостями функціональних стилів української мови, дає уявлення про норми літературної мови, вчить правильному використанню різних мовних засобів, сприяє підвищенню загальної мовної культури, розвиває навички мовностилістичного аналізу текстів різних функціональних стилів, формує практичні навички та вміння в області писемного та усного мовлення.

Мета курсу Практична стилістика:

- формування у магістрантів здатності до специфічного лінгвістичного мислення викладача;

- підвищення мовної культури;

- розкриття специфіки літературного редагування і методики редакторської правки авторських матеріалів;

- розвиток навичок володіння усною і письмовою мовою;

- ознайомлення студентів з проблемами стилістики та літературного редагування;

- ознайомлення з принципами роботи з текстами різних функціональних стилів.

курс-Практична-стилістика

Завдання вивчення дисципліни...


Практична фонетика

Дисципліна Практична фонетика – вивчає правильну вимову голосних і приголосних звуків.

Метою освоєння дисципліни Практична фонетика є сприяння формуванню і розвитку у студентів спеціальних компетенцій, що дозволяють їм надалі здійснювати професійну діяльність за допомогою освоєння фонетичних норм іноземного мови, необхідних для формування комунікативної компетенції і для вирішення типових завдань професійної діяльності випускника.

дисципліна-Практична-фонетика

Цілі освітньої діяльності спрямовані на...


Практична фонетика англійської мови

Курс «Практична фонетика англійської мови» - вивчає теоретичні основи вимови англійської вимови.

Мета курсу «Практична фонетика англійської мови»:

- формування вимовних навичок як компонентів складних мовленнєвих умінь аудіювання, говоріння і техніки читання;

- оволодіння знаннями про фонологічної системі англійської мови.

курс-Практична-фонетика-англійської-мови

Завдання...


Практичний курс перекладу

Дисципліна Практичний курс перекладу – вивчає основні технології і прийоми перекладу іноземної мовирозвиває перекладацьку компетенцію, яка включає компоненти, необхідні для перекладу текстів певного жанру і стилю: політико-публіцистичних, художніх, загальнонаукових, науково-технічних, ділових і т. д.

Метою викладання дисципліни Практичний курс перекладу є формування в студентів професійних перекладацьких компетенцій, які дозволять їм виступати в ролі професійного посередника в міжмовної і міжкультурної комунікації.

дисципліна-Практичний-курс-перекладу

До загальних завдань дисципліни...


Прикладна лінгвістика

Курс Прикладна лінгвістика – вивчає сучасні додатки лінгвістики і її зв'язки з новими інформаційними технологіями. Крім того, вивчення дисципліни служить цілям формування світогляду, розвитку інтелекту, ерудиції, формування професійних компетенцій за спеціальністю.

Метою курсу «Прикладна лінгвістика» є отримання базових знань в області прикладного мовознавства та ознайомлення студентів-лінгвістів початкового курсу навчання з основними напрямками прикладної лінгвістики (машинний переклад, інформаційний пошук, комп'ютерна лінгвістика, квантитативна лінгвістика і т.д.) і міждисциплінарними зв'язками лінгвістики з іншими науками.

замовити-курсову-роботу-чи-презентацію-з-курсу-Прикладна-лінгвістика

Основні завдання курсу...


Комп’ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв

Комп’ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв – навчальна дисципліна, яка вивчає впровадження інформаційних інновацій у видавничо-поліграфічну галузь.

Комп’ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв – це предмет, що досліджує шляхи застосування інформаційних технологій при створенні видавничо-поліграфічної продукції.

Комп’ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв – це курс, що займається дослідженням можливостей застосування комп’ютерних технологій у процесі створення й видання поліграфічної продукції.

Комп`ютерні-технології-та-системи--видавничо-поліграфічних-виробництв

Об’єктивна необхідність впровадження навчальної дисципліни...


Кількісні методи соціологічних досліджень

Кількісні методи соціологічних досліджень – навчальна дисципліна, яка займається добором і впровадження систем автоматизації обробки даних соціологічних обстежень.

Кількісні методи соціологічних досліджень – наука про способи застосування інформаційних технологій для обробки та інтерпретації даних, отриманих у ході соціологічних досліджень.

Кількісні-методи-соціологічних-досліджень

Кількісні методи соціологічних досліджень – це предмет...


Історія держави і права України

Історія держави і права України – навчальний предмет, де вивчається теоретичні засади та ґенеза розвитку держави та права на території України.

Історія держави і права України – предмет, призначений для студентів спеціальності «Право» та «Юриспунденція».

ІДПУ

Метою викладання навчальної дисципліни є...


Історія держави і права зарубіжних країн

Історія держави і права зарубіжних країн – це дисципліна, яку опановують студенти юридичних напрямків.

Предмет «Історія держави і права зарубіжних країн» охоплює комплекс історико-правових тем з історії державних, станових і правових інститутів зарубіжних держав від найдавніших часів до сьогоднішніх днів. Програма курсу побудована на основі системно-структурного і порівняльного підходу. Правові проблеми досліджуються в їх взаємозв'язку, а також в їх формуванні.

зарубіжні-країни 

Предмет ІДПЗК - держава і право...


Проблеми і роль філософії

Філософія відноситься до гуманітарного, соціального, економічного циклу базової частини бакалаврату.

Курс філософії складається з двох частин: історико-філософської та загальної філософії (основних філософських проблем). У історико-філософському розділі представлені типи пізнання, його закономірності в аспекті об'єктивних і суб'єктивних факторів детермінаційного ряду. Друга частина розглядає проблеми буття, пізнання, методології, антропології, соціальної філософії та ін. Виклад традиційних аспектів філософського знання, їх актуалізація забезпечується історичною і логічною єдністю названих частин, включенням інтерпретацій власне-теоретичної проблематики в історико-філософському полі. Систематичний виклад базових категорій в курсі філософії становить тезаурус теоретичного мислення і культурно-світоглядної орієнтації студентів. Названі розділи забезпечують знайомство з ключовими проблемами філософського знання в контексті парадигмальних установок філософського, гуманітарного, соціального, економічного пізнання, специфіки цивілізації і культури окремих регіонів, країн та історичних епох. Різноманіття філософсько-історичних концепцій та їх актуалізація дозволяє студенту знайти свій ракурс світосприйняття, визначити методологічні основи вивчення дисциплін, як за фахом, так і загальноосвітніх.

філософія

Необхідність оволодіння змістовним базисом названих розділів пов'язана...


Програматика невербальної комунікації

Невербальна комунікація – комунікація, яка здійснюється за допомогою жестів і міміки.

Мета і завдання освоєння дисципліни - навчити студентів розпізнавати невербальні репліки і сигнали, що подаються людьми у взаємодії один з одним, їх інтерпретації та особливості використання в невербальному акті комунікації. Ці знання допоможуть студенту краще розуміти інших людей, зрозуміти самого себе і на основі отриманих знань зробити спілкування більш ефективним.

вербальні-сигнали

Вивчення дисципліни дозволить...


Введення курсу «Професійна етика» для студентів в цикл програм з педагогіки обумовлено тим, що в процесі перебудови сучасного суспільства відбулася зміна ціннісних орієнтацій і моральних ідеалів.

Це не могло не позначитися на такій професійній сфері, як викладач, де моральний вигляд представника цієї професії є дзеркалом суспільної моралі. Особлива роль у цьому процесі відводиться педагогу, який може лише тоді стати професіоналом, коли опанує найтоншим інструментом виховання – наукою про моральність, мораль. Саме педагог допомагає сформувати духовний світ особистості, дати загальні уявлення про норми поведінки в суспільстві, прищеплює моральні якостіморальні орієнтири. Враховуючи, що кожен педагог повинен володіти високою професійною і світоглядною культурою, особливо актуальними стають питання професійної етики педагога, моральності майбутнього вчителя.

моральність

Метою освоєння дисципліни є...


Оволодіння основами професійної етики у діяльності по профілактиці девіантної поведінки передбачає міждисциплінарну інтеграцію компетенцій студентів.

Зміст дисципліни охоплює коло питань, що включають: загальне уявлення про соціальну психологію освіти; формування психолого-педагогічної культури і грамотності; уявлення про основні види професійної діяльності фахівця з профілактики девіантної поведінки; освоєння змісту пошуково-дослідницької функції спеціаліста з профілактики девіантної поведінки; формування професійно-важливих якостей фахівця; засвоєння етичного кодексу спеціаліста з профілактики девіантної поведінки.

педагогічна-етика

Метою освоєння дисципліни є...


Соціальний працівник у процесі своєї професійної діяльності вступає у відносини з індивідами, сім'ями, групами і організаціями з приводу проблем, що виникають у клієнтів. Як допомогти людині, не зашкодивши їй та іншим людям, наскільки етичними, правильні дії соціального працівника в конкретній ситуації?

Відповіді на ці запитання дає предмет «Професіоналізм соціального працівника».

етичні-принципи

Мета дисципліни...


Курс «Радіожурналістика» присвячений розгляду основних питань, що належать до історії, теорії та практики радіожурналістики як елемента сучасної системи ЗМІ. Студенти вивчають теоретичні проблеми історичного становлення, сучасні тенденції розвитку радіожурналістики, практично знайомляться з принципами підготовки радіопрограм різних форм і жанрів, з особливостями роботи радіожурналіста.

Цілями освоєння дисципліни "Радіожурналістика" є:

- познайомити учня зі специфікою діяльності на сучасному радіо і телебаченні, показавши тенденції розвитку даних ЗМІ в контексті глобалізації інформаційного простору та конвергентної організації діяльності редакцій, як формою економічного функціонування медіасистем;

- сформувати навички роботи з радіо- і телетекстами, окреслити їх основні особливості і відмітні характеристики;

- розвинути компетенції майбутнього журналіста з виробництва радіо- і телетекстів, організації процесів телевізійного і радіовиробництва.

ЗМІ

Дисципліна "Радіожурналістика" є...


Поряд з теорією кіно і кінокритикою історія кіно є одним з основних розділів кінознавства. Як наукова дисципліна історія кіно ставить своїм завданням критично проаналізувати кінопроцес, узагальнити закономірності становлення кіномистецтва.

Мета курсу – ознайомити студентів з основними етапами і історичними періодами радянського і пострадянського кіно від перших кіносеансів у Росії до наших днів, основними проблемами формування художнього мислення в кіно, вузловими творчими біографіями і стильовими напрямками.

вітчизняний-кінематограф

Завдання освоєння дисципліни полягають...


Багате і багатогранне за своїм змістом поняття «реабілітація» раніше використовувалося переважно в медико-соціальному аспекті, тому деякі сучасні дослідники ототожнюють реабілітаційну педагогіку з лікувальною та корекційною педагогікою.

Предмет вивчення навчальної дисципліни «Реабілітаційна педагогіка» – історичні аспекти, а також теоретико-методологічні засади соціальної реабілітації напрями комплексної реабілітації та основи соціальної інтеграції інвалідів та інших категорій осіб з обмеженнями життєдіяльності; технології соціальної реабілітації різних категорій осіб, а також роль та участь в ній професійних соціальних працівників.

Реабілітаційна-педагогіка

Мета вивчення курсу...


В рамках даної дисципліни реклама розглядається перш за все як особливий соціальний інститут та особлива сфера бізнесу. Наводяться відомості про різні підходи до визначення реклами, розглядається співвідношення комплексу маркетингу, маркетингових комунікацій і реклами, висвітлюються різні класифікації реклами та її різновиди, вводяться основні поняття рекламознавства. У студентів формується необхідний базовий рівень володіння сучасними рекламними технологіями.

Метою курсу «Реклама» є сформувати у бакалаврів уявлення про рекламу як вид діяльності.

маркетингові-комунікації

Завдання вивчення дисципліни...


Дана дисципліна дає уявлення про релігійний досвід людства, різноманіття існуючих у світі релігійних традицій.

Освоєння дисципліни покликане допомогти студентам оволодіти однією з найважливіших галузей світової та вітчизняної культури, здійснити вільне і свідоме самовизначення у світоглядній позиції, сформувати у них толерантне ставлення до людей різних релігійних переконань і неприйняття будь-яких форм релігійного екстремізму.

Релігієзнавство

Заняття з дисципліни спрямовані на...


Релігійний світогляд допомагає людині у важкі хвилини життя і дає відповіді на питання про життя і смерть і т. п.

Релігія як і будь-яке явище людського духу, вона дає людині знання і дає привід до роздумів, вчить моральності, допомагає знайти свою долю.

Релігія спирається, насамперед, на віру. Філософська думка потребує свободи, вона не обмежена якимось авторитетом. Релігія — потреба в авторитеті церкви, віровчення. Філософія неможлива без освіти, вона передбачає знання історії (зокрема, історії релігії і культури). Релігія більш за все спирається на інтуїцію.

релігійна-форма

Мета опанування дисципліни...


Модернізація професійної вищої освіти в країні вимагає суттєво підвищити ефективність та якість виховної роботи в вищих навчальних закладах, розвивати самостійну управлінську діяльність студентів під педагогічним керівництвом.

Кураторство сьогодні — це не тільки виконання соціальної ролі педагога і наставника, але і допомога в адаптації до студентської аудиторії, один до одного, допомога в соціалізації студентів.

діяльність-куратора

Виховна робота, як система...


У науці немає єдиної думки про кількість романських мов. У радянських роботах зазвичай виділяється 12 романських мов: іспанська, українська, португальська, каталонська, окситанська (провансальська), французька, італійська, сардська (сардинська), ретороманська, румунська, молдавська і вимерла в кінці 19 ст. далматинська.

У романістиці обговорювався статус деяких мов і діалектів: галісійської (діалект португальської або окрема мова), каталанської і окситанської (два різних варіанти однієї мови), гасконської (окрема мова або діалект провансальської), франко-провансальської (окрема мова або діалект окситанської або французької), ретороманської (одна мова або група мов), арумунської, мегленітської (або мегленорумунської).

романістика

Труднощі розмежування романських мов поглиблюються...


Російська мова та література – предмет, який досить важливий при підготовці спеціалістів у вищих навчальних закладах, адже знання мови та літератури запорука розвитку людини.

Цілі курсу «Російська мова та література»:

- вдосконалення загально-навчальних умінь і навичок студентів: мовних, мовленнєвих, орфографічних, пунктуаційних, стилістичних;

- формування функціональної грамотності і всіх видів компетенцій (мовної, лінгвістичної (мовознавчої), комунікативної, культурознавчої);

- удосконалення умінь студентів осмислювати закономірності мови, правильно, стилістично вірно використовувати мовні одиниці в усній і письмовій мові в різних мовних ситуаціях;

- подальший розвиток і вдосконалення здатності і готовності до мовної взаємодії і соціальної адаптації; готовності до трудової діяльності, усвідомленого вибору професії; навичок самоорганізації і саморозвитку; інформаційних умінь і навичок.

компетенції

Завдання...


«Світова історія» являє собою самостійний предмет, який виступає складовою частиною освітньої програми за напрямом спеціалізації «Державне і муніципальне управління» (профіль «Управління розвитком територій») і належить до варіативної частини гуманітарного, соціального та економічного циклу робочого навчального плану.

Цілями освоєння дисципліни "Світова історія" є формування у студентів цілісного уявлення про характер історичного процесу в новий і новітній час, про спільність доль і цінностей світової цивілізації.

історичний-процес

Курс передбачає вивчення...


Актуальність вивчення Сексології обумовлюється широким застосуванням знань про сексуальне життя в практичній допомозі людям з проблемами і невротичними розладами, як у молодому, так і в літньому віці. Специфіка сексологічної науки полягає в тому, що існує протиріччя між складністю, важливістю і насущністю етичних питань, що порушуються наукою і специфікою суспільних стандартів і стереотипів, пов'язаних з різними проблемами сексуального життя людини, недостатністю спеціальних знань, низькою сексуальною культурою суспільства.

У контексті сучасного життя найважливіше значення набуває наукове прогнозування розвитку сексуальності і розуміння ролі ранніх періодів формування статево-рольової орієнтації особистості для подальшого розгортання психічних ресурсів людини, профілактика сімейно-сексуальних дисгармоній, диференціація різних варіантів статево-рольової поведінки від соціально небезпечних девіацій. Крім того, вивчення цього курсу допоможе студентам, як майбутнім фахівцям-психологам, підвищити свою сексуальну культуру.

сексологічна-наука

Інтегральність даного курсу обумовлена...


Дисципліна «Семіотика» відноситься до варіативної частини гуманітарного, соціального та економічного циклу основної освітньої програми.

Семіотика, подібно логіці, є одночасно і академічною дисципліною, і загально-науковим методом пізнання, застосовним також і в інших, ніж наука, сферах культури в цілях пізнання і комунікації. Батьком-засновником семіотики, лінгвістики і логіки є Арістотель. У XIX ст. семіотика оформилася в самостійну науку – теорію символів і знаків, а у XX столітті вона отримала статус університетської дисципліни і одночасно з герменевтикою стала використовувати у культурі постмодернізму як основний засіб інтерпретації та коментування культурних смислів, а також створення нових, причетних сучасним формам культури і мистецтва.

Семіотика

Дисципліна «Семіотика» базується на...


Семіотика культури – базова дисципліна, спрямована на розширення знань студентів спеціальності «Культурологія» з проблем мови, символів культури і культурних кодів. Вивчення дисципліни має сприяти розвитку вміння студентів розбиратися в різноманітті символів культури і культурних кодів.

Мета дисципліни - розкрити значення та роль семіотики в культурі, інформаційно-семіотичний підхід до культури, розглянути знакові засоби культури і трактувати культурні феномени як складені з допомогою цих засобів «тексти», які несуть в собі певну інформацію.

знакові-засоби

Цілями освоєння навчальної дисципліни...


Дисципліна «Семіотичні засади дискурсології» є загальнопрофесійною і адресована студентам, які навчаються за напрямом «Культурологія». Вона покликана сприяти виробленню теоретичних установок, які студент отримує в процесі освоєння ряду дисциплін Основної освітньої програми («Іноземна мова», «Українська мова і культура мови» і разом з тим, сприяти інструменталізації теоретичних знань і навичок у конкретно-практичні дисципліни.

Курс ґрунтується на вже наявних теоретичних уявленнях про специфіку гуманітарних наук.

дискурсний-аналіз

Метою дисципліни є...


Дисципліна «Середньовічна християнська філософія» реалізується в рамках освітньої програми вищої освіти – програма підготовки науково-педагогічних кадрів в аспірантурі «Історичні науки та археологія».

Дисципліна «Середньовічна християнська філософія» реалізується в складі професійного модуля «Загальна історія» в рамках варіативної частини дисциплін і є базовою для здійснення науково-дослідної діяльності та підготовки науково-кваліфікаційної роботи. Дисципліна «Середньовічна християнська філософія» є однією з двох дисциплін за вибором модуля «Загальна історія» у парі з «Духовна культура традиційного Сходу».

історичне-мислення

У системі соціально-гуманітарної освіти курс виступає...


Курс «Слов'янська мова» сприяє поглибленому розумінню студентами сучасної української мови як члена слов'янської групи, що відрізняється від інших рядом особливостей в плані синхронії і діахронії, але одночасно зберігає свої древні основи на всіх мовних рівнях.

Ця дисципліна сприяє подоланню розриву між шкільним і вузівським викладанням вітчизняної мови. Цей курс повинен прищепити інтерес до лінгвістичної науки, показати широкий мовний і культурний фон формування і розвитку української мови, його місця у індоєвропейської мовної сім'ї і групи слов'янських мов. «Слов'янська мова» демонструє різноманітність і численність мовних явищ та процесів, які розкривають напрями конвергенції та дивергенції в слов'янському світі.

славістика

При дотриманні належного наукового рівня...


Курс «Соціальна антропологія» – це наукова дисципліна, про особливості соціальної організації культурних спільнот. В курсі розкриваються такі проблеми як антропогенез - фізична і культурна еволюція людини в історії; сучасний соціокультурний процессоціалізація та інкультурація; людське розмаїття і стратифікація суспільства. Суспільство розглядається як суб'єктивна реальність: життєві світи людини і грані її особистості (світи праці, любові, домінування та ігри). Смерть і доля людини в контексті культур. Надцінності людини та їх роль у регуляції спільного життя людей (історична еволюція уявлень про свободу і справедливість). Тим самим цей курс готує слухачів до більш осмисленого сприйняття матеріалу ряду курсів, а також надає інструменти для самостійної наукової роботи.

Метою даного курсу є формування у слухачів уявлення про соціальну антропологію як науку, яка комплексно вивчає етно- і соціокультурне різноманіття земної кулі.

соціалізація

Відповідно, завдання курсу визначаються...


Навчальна дисципліна «Соціальна географія» відіграє важливу роль у формуванні у студентів навичок комплексного підходу до аналізу соціально-економічних процесів, що протікають в окремих регіонах і в світі в цілому.

Мета дисципліни - сформувати у студентів уявлення про фактори і закономірності територіальної організації виробництва і розселення населення, а також про сучасні концепції регіонального розвитку.

Соціальна-географія

Основні завдання дисципліни...


«Соціальна педагогіка» являє собою самостійну дисципліну, яка виступає складовою частиною освітньої програми підготовки бакалаврів за напрямом підготовки «Соціальна робота» і відноситься до дисциплін базової (загальнопрофесійної) частини професійного циклу дисциплін.

Мета опанування дисципліни:

- формування у студентів гуманістичних соціальних установок по відношенню до суб'єктів і процесу соціального виховання, готовності до вирішення професійних завдань у галузі соціально-педагогічної діяльності;

- створення умов для повноцінного навчання, виховання дітей, взаємодії і спілкування дитини з однолітками і дорослими, соціалізації вихованців;

- участь в міждисциплінарних психолого-педагогічних і соціально-реабілітаційних заходах у взаємодії з суміжними спеціалістами;

- з'ясування студентами сутності і змісту соціально-педагогічного аспекту соціальної роботи;

- формування у майбутнього соціального працівника наукових уявлень про чинники, механізми, етапи, агенти соціалізації, про соціальне виховання як цінності сучасного суспільства, про його принципи, засоби, алгоритми;

- оволодіння основами теорії і практики соціальної освіти й виховання у процесі соціалізації особистості;

- вироблення у студентів здатності розуміння сутності соціальної природи виховання і виявлення умов і особливостей дисгармонійного виховання особистості;

- формування готовності до соціально-педагогічної підтримки людини або групи людей в умовах різних соціальних середовищ.

соціалізація

Завдання освоєння дисципліни...