Роздрукувати сторінку

Фонотека (англійська мова), як навчальна дисципліна

« Назад

Фонотека (грец. - «звук» і «сховище») - установа, що збирає й зберігає аудіоінформацію на звукових носіях для громадського та приватного користування, а також здійснює довідкову та статистичну роботу. В даний час фонотекою називають також приватні колекції музичного та іншого аудіоматеріалу.

Державна музична бібліотека покликана забезпечити збереження і доступність всієї звукової продукції, випущеної даною державою або має до неї те чи інше відношення, що може бути затребуване слухачами. Крім цього, державна музична бібліотека зберігає і надає доступ до невипущеної публічно, але доступної в архівах музики та інших аудіозаписів. На відміну від національних бібліотек країни світу рідко вдаються до створення державних фонотек.

англійська-мова

Громадські бібліотеки в сучасності є відділами громадських бібліотек. У багатьох країнах світу публічні бібліотеки надають відвідувачам можливість ознайомлення з найбільш поширеною та популярною аудіопродукцією, а також класичною музикою.

Особисті фонотеки являють собою особисті колекції музичних видань, що зберігаються в різних фізичних і цифрових форматах.

Аж до останньої чверті XX століття каталогізація фонотек була практично ідентична картковим системам бібліокаталогів, де роль книги як атомарної складової каталогу грає аудіозапис. З розвитком електронно-обчислювальних систем каталогізація фонотек спростилася також за схожою з бібліотеками схемою. Лавиноподібне збільшення попиту на системи каталогізації фонотек почалося в кінці 1990-х років з початком широкого використання цифрової музики, зокрема, у форматі mp3. В даний час ринок систем каталогізації приватних фонотек практично повністю зайнятий популярними програмними продуктами, такими як Winamp і iTunes.

Зміни, що відбуваються у світі, глобалізація, інтеграція, інформатизація, інтернаціоналізація вимагають від системи освіти відповідного реагування на виклики сучасності, так як тільки в цьому випадку освіта зможе задовольнити державне замовлення, соціальні і особистісні потреби людей.

Інноваційні технології сьогодні набувають все більшої актуальності в глобальному суспільстві. Виклики інтенсифікуються, тим самим змушуючи думати про впровадження нових технологій в систему освіти.

«Зсув від викладання до вчення» спрямований на те, щоб розширити простір для активного навчання. Активне навчання охоплює як «поверхневий», так і глибокий підхід. «Навчання через науку» висуває на перший план «глибокий підхід». Обидва типи навчальних стратегій поширюються на придбання знань і формування діяльнісних компетентностей. Розвитку здібностей до самоорганізації в автономному навчанні служать концепти дослідного і рефлексивного навчання.

Основним завданням міжнародних наукових контактів є формування міжнародного професійного науково-освітнього співтовариства, що передбачає:

– інтеграцію наукових і освітніх організацій в міжнародний науково-освітній простір;

– підвищення рівня міжнародного визнання наукових і освітніх організацій;

– орієнтацію на проведення спільних наукових досліджень та створення спільних науково-освітніх програм з партнерськими науковими організаціями та вузами.

Фонотека-англійська-мова

Дані потреби дозволяють констатувати, що володіння іноземною мовою сьогодні є одним з критеріїв загальної і професійної компетентності фахівця науково-освітньої організації будь-якого типу і рівня.

Дисципліна «Фонотека (англійська мова)» відноситься до основних освітніх програм. Враховуючи багаторівневий характер вищої освіти, необхідно вказати, що програма розрахована для третього рівня навчання: «Підготовка кадрів вищої кваліфікації».

Згідно з Вимогами до результатів освоєння програми студентів, у результаті навчання студенти повинні оволодіти наступними компетенціями:

- універсальні – не залежать від конкретного напряму підготовки;

- загальнопрофесійні – визначаються напрямом підготовки;

- професійні – визначаються спрямованістю (профілем) програми в межах напряму підготовки.

Враховуючи цілі і завдання, програма «Фонотека (англійська мова)» спрямована на розвиток іншомовної компетентності, тобто таких загальних і професійних навичок, як:

– підготовка і виступ з презентацією щодо своєї наукової дисципліни англійською мовою;

– наукова листування з колегами з інших країн;

– організація та проведення міжнародної зустрічі, конференції;

– подання заявок на грант;

– читання і написання тез, анотацій, статей англійською мовою;

– участь у дискусіях англійською мовою;

– спілкування англійською мовою в різних ситуаціях, з колегами, в готелі, під час ділової поїздки і т. д.

Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: М.Г. Рубцова, А.К. Крупченко та ін.

Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно придбати магістерську роботу чи статтю з курсу «Фонотека (англійська мова)» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!