Фонотека (англійська мова), як навчальна дисципліна
« Назад Фонотека (грец. - «звук» і «сховище») - установа, що збирає й зберігає аудіоінформацію на звукових носіях для громадського та приватного користування, а також здійснює довідкову та статистичну роботу. В даний час фонотекою називають також приватні колекції музичного та іншого аудіоматеріалу. Державна музична бібліотека покликана забезпечити збереження і доступність всієї звукової продукції, випущеної даною державою або має до неї те чи інше відношення, що може бути затребуване слухачами. Крім цього, державна музична бібліотека зберігає і надає доступ до невипущеної публічно, але доступної в архівах музики та інших аудіозаписів. На відміну від національних бібліотек країни світу рідко вдаються до створення державних фонотек. Громадські бібліотеки в сучасності є відділами громадських бібліотек. У багатьох країнах світу публічні бібліотеки надають відвідувачам можливість ознайомлення з найбільш поширеною та популярною аудіопродукцією, а також класичною музикою. Особисті фонотеки являють собою особисті колекції музичних видань, що зберігаються в різних фізичних і цифрових форматах. Аж до останньої чверті XX століття каталогізація фонотек була практично ідентична картковим системам бібліокаталогів, де роль книги як атомарної складової каталогу грає аудіозапис. З розвитком електронно-обчислювальних систем каталогізація фонотек спростилася також за схожою з бібліотеками схемою. Лавиноподібне збільшення попиту на системи каталогізації фонотек почалося в кінці 1990-х років з початком широкого використання цифрової музики, зокрема, у форматі mp3. В даний час ринок систем каталогізації приватних фонотек практично повністю зайнятий популярними програмними продуктами, такими як Winamp і iTunes. Зміни, що відбуваються у світі, глобалізація, інтеграція, інформатизація, інтернаціоналізація вимагають від системи освіти відповідного реагування на виклики сучасності, так як тільки в цьому випадку освіта зможе задовольнити державне замовлення, соціальні і особистісні потреби людей. Інноваційні технології сьогодні набувають все більшої актуальності в глобальному суспільстві. Виклики інтенсифікуються, тим самим змушуючи думати про впровадження нових технологій в систему освіти. «Зсув від викладання до вчення» спрямований на те, щоб розширити простір для активного навчання. Активне навчання охоплює як «поверхневий», так і глибокий підхід. «Навчання через науку» висуває на перший план «глибокий підхід». Обидва типи навчальних стратегій поширюються на придбання знань і формування діяльнісних компетентностей. Розвитку здібностей до самоорганізації в автономному навчанні служать концепти дослідного і рефлексивного навчання. Основним завданням міжнародних наукових контактів є формування міжнародного професійного науково-освітнього співтовариства, що передбачає: – інтеграцію наукових і освітніх організацій в міжнародний науково-освітній простір; – підвищення рівня міжнародного визнання наукових і освітніх організацій; – орієнтацію на проведення спільних наукових досліджень та створення спільних науково-освітніх програм з партнерськими науковими організаціями та вузами. Дані потреби дозволяють констатувати, що володіння іноземною мовою сьогодні є одним з критеріїв загальної і професійної компетентності фахівця науково-освітньої організації будь-якого типу і рівня. Дисципліна «Фонотека (англійська мова)» відноситься до основних освітніх програм. Враховуючи багаторівневий характер вищої освіти, необхідно вказати, що програма розрахована для третього рівня навчання: «Підготовка кадрів вищої кваліфікації». Згідно з Вимогами до результатів освоєння програми студентів, у результаті навчання студенти повинні оволодіти наступними компетенціями: - універсальні – не залежать від конкретного напряму підготовки; - загальнопрофесійні – визначаються напрямом підготовки; - професійні – визначаються спрямованістю (профілем) програми в межах напряму підготовки. Враховуючи цілі і завдання, програма «Фонотека (англійська мова)» спрямована на розвиток іншомовної компетентності, тобто таких загальних і професійних навичок, як: – підготовка і виступ з презентацією щодо своєї наукової дисципліни англійською мовою; – наукова листування з колегами з інших країн; – організація та проведення міжнародної зустрічі, конференції; – подання заявок на грант; – читання і написання тез, анотацій, статей англійською мовою; – участь у дискусіях англійською мовою; – спілкування англійською мовою в різних ситуаціях, з колегами, в готелі, під час ділової поїздки і т. д. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: М.Г. Рубцова, А.К. Крупченко та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно придбати магістерську роботу чи статтю з курсу «Фонотека (англійська мова)» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |