Роздрукувати сторінку
Главная \ Цікаві статті і новини для студентів \ Вищі навчальні заклади України та світу

Вищі навчальні заклади України та світу (Києво-Могилянська академія та інші)

Сьогодні вища освіта в Україні є більш ніж доступною. Безліч державних і комерційних ВНЗ готують дипломованих фахівців з різних напрямків. При цьому існують різні форми навчання, і деякі з них допускають можливість повноцінного працевлаштування в період навчання, наприклад, дистанційна вища освіта або заочна вища освіта.

освітня сфера, ВНЗ України та світу

Отримання вищої освіти дистанційно є найбільш прийнятною формою навчання для тих студентів, які працюють і не можуть змінити місце проживання. Все, що потрібно для навчання – Інтернет і комп'ютер для отримання завдань і виконання їх. На жаль, дистанційна вища освіта в Україні погано розвинена і лише деякі виші пропонують подібні програми навчання. Заочна форма навчання також надає студенту можливість поєднувати роботу і навчальний процес, оскільки на лекції і здачу сесії відведено мінімальний час.

ВНЗ України мають різну спрямованість. Одні готують технічних фахівців, інші спеціалізуються на підготовці гуманітарних спеціальностей. Крім спрямованості університети розрізняються за рівнем престижу навчання в них. Україна має змогу пишатися найстарішими навчальними закладами:

Острозька слов'яно-греко-латинська школа

Острозька слов'яно-греко-латинська школа, заснована в 1576 році литовським князем Костянтином Острозьким, стала фактично першим вузом у Східній Європі. До програми входило вивчення п'яти мов: церковнослов'янської, польської, грецької, латини та давньоєврейської. Тут в 1581 році вперше була підготовлена і надрукована перша повна церковнослов'янська Біблія - Острозька Біблія. З виникненням в Острозі єзуїтської колегії в 1624 році школа занепала і в 1636-му припинила своє існування. У січні 1993 року був створений організаційний комітет, покликаний відродити академію, а в 1994-му ВНЗ знову відкрив свої двері. Тут 5 факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського.

дистанційна вища освіта в Україні

Києво-Могилянська академія

Рік заснування – 1632-й. Спочатку існувала Київська братська школа, на основі якої створили Києво-братську колегію (її протектором був Петро Могила), в 1658 році отримала статус академії. Академія стала першим православним вузом у Східній Європі, удостоєним цього звання. Після створення Московського і Харківського університетів поступово значення академії знизилося.

Львівський національний університет ім. Івана Франка

Заснований 20 січня 1661 року. Раніше носив назву Львівський університет імені Яна Казимира. Є одним з найстаріших вузів Східної Європи. Тут здобули освіту Михайло Грушевський, Георгій Гонгадзе, Святослав Вакарчук. У вузі 112 кафедр, 19 факультетів і 3 коледжі. Входить до реєстру пам'яток України.

Київський національний університет ім. Тараса Шевченка

Заснований в 1834 році і носив назву Київський імператорський університет святого Володимира. Є багатогалузевим освітньо-науковим комплексом. На базі університету діють ботанічний сад, наукова бібліотека, астрономічна обсерваторія, центр українознавства та ін. За результатами національного рейтингу, складеного журналом «Кореспондент» у 2009 році, КНУ посів перше місце серед 234 ВНЗ країни. Складається з 13 факультетів, 8 інститутів і 2 коледжів.

Одеський національний університет ім. І. Мечнікова

Відкрив свої двері 1 травня 1865 року. До цього був Рішельєвським ліцеєм. Університет займає важливе місце у формуванні освітньої системи, у розвитку досліджень і культури країни. ВНЗ був єдиним в Україні, який продовжував свою діяльність під час Другої світової війни, перебуваючи в евакуації. Складається з 10 факультетів і 3 інститутів.

Вища освіта за кордоном вважається престижною і вигідною, безліч українських абітурієнтів мріють про навчання в Чехії, навчання в Німеччині та ряді інших країн Європи.

Університет Гарварду Harvard University

Університет Гарварду Harvard University - найстаріший університет США, що володіє найбільшим фондом пожертвувань серед вишів світу. У стінах Гарварду навчалося більше 40 Нобелівських лауреатів, а також багато політиків (наприклад, Теодор Рузвельт і Барак Обама) і бізнесмени (наприклад, Білл Гейтс і Марк Цукерберг).

Massachusetts Institute of Technology (MIT)

Massachusetts Institute of Technology (MIT) – ВНЗ, який зарекомендував себе як світовий лідер в області точних наук і технологій. Саме тут ведуться передові дослідження в галузі природничих наук та інженерної справи. MIT подарував світові 80 Нобелівських лауреатів, а також безліч видатних вчених, інженерів і громадських діячів, які назавжди змінили наше життя.

Harvard University - найстаріший університет США

University of Oxford University of Oxford

University of Oxford University of Oxford – один з найстаріших університетів Європи і справжня гордість Британської системи освіти. Заповітна мрія тисяч студентів з усього світу. Серед блискучих випускників вузу: Льюс Керрол, Джон Толкін, Маргарет Тетчер і Тоні Блер. Навчальний заклад дбайливо зберігає свої традиції і підтримує найвищий рівень викладання.

Позиція університету в різних рейтингах нерідко стає визначальним фактором при виборі місця навчання. При цьому абітурієнти витрачають масу часу, розбираючись в десятках рейтингів, намагаючись зрозуміти, що все-таки краще, і на що саме слід покладатися.

місце навчання студентів

Цікаві статті на тему «Вищі навчальні заклади (ВНЗ) України та світу»:

1. Гуманітарна освіта в процесі підготовки спеціалістів профільних ВНЗ України

2. Підготовка педагогічних кадрів для дошкільної освіти США

3. Українські ВНЗ у світових університетських рейтингах

4. Загальний рейтинг вищих навчальних закладів України

5. Сучасна бібліотека ВНЗ очима студентів

6. Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів ВНЗ США

7. Управління науковою роботою в державних університетах США

8. Аналіз функціональних характеристик діяльності ВУНР американських університетів

9. Особливості рейтингування вищих навчальних закладів Європи

10. Рейтинги університетів як явище сучасного простору вищої освіти

11. Етичний кодекс університету як система координат для ділової поведінки учасників навчально-виховного процесу

12. Визнання досягнень науковців і студентів університету КПІ

13. Підготовка наукових кадрів в університеті КПІ

14. Досвід інноваційної діяльності університету КПІ

15. КПІ шляхом Болонських ініціатив

16. Окремі аспекти співробітництва ВНЗ Закарпаття з Європейськими

17. Професійна підготовка соціальних працівників у ВНЗ Норвегіі

18. Особливості дуальної системи освіти у ВНЗ Німеччини

19. Науково-дослідна робота студентів Києво-Могилянської академії

20. Від братських шкіл до університетів

21. Проблеми неперервної підготовки фахівців в освіті

22. Організація науки і наукових досліджень в сучасній Чехії

23. Структура та зміст професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації у країнах Європи

24. Освітні програми Європейського Союзу

25. Якість освіти: суть поняття та оцінювання

26. Історико-педагогічні аспекти формування вищої економічної школи в Словаччині

27. Сучасна модель підготовки суддів та прокурорів

28. Місце та роль ВНЗ в системі соціально-економічного розвитку України

29. Болонський процес і розвиток вищої школи в Україні

30. Доцільні шляхи розвитку вищої школи України в умовах Болонського процесу

31. Вимоги транзитивного суспільства до системи освіти

32. Напрями розвитку освіти у транзитивному суспільстві

33. Адаптація національної системи освіти до принципів Болонського процесу

34. Екологічна культура студентської молоді в контексті загальноєвропейського освітнього процесу

35. Проблеми входження України в загальноєвропейський освітній простір

36. Тенденції розвитку приватного сектора вищої освіти в Україні

37. Модель управління навчальним процесом у ВНЗ в умовах Болонського процесу

38. Особливість викладача вищої школи як психолога-проектувальника

39. Основні характеристики європейської університетської освіти

40. Переваги системи вищої освіти США

41. Світові та вітчизняні моделі університетської освіти

42. Особливості форм організації навчання обдарованих дітей у США

43. Світовий досвід становлення університетської автономії й самоврядування

44. Особливості емблем ВНЗ

45. Розробка фірмового стилю ВНЗ

46. Інвестиційний підхід до фінансування освіти в Україні

47. Освітня міграція в Україні

48. Основні засади досвіду диверсифікації джерел фінансування вищої освіти США

49. Університет світового класу як матеріалізація ідеї елітного навчального закладу ХХІ сторіччя

50. Розвиток вищої економічної освіти в Україні

51. Освіта як складова людського капіталу

52. Відображення якості освіти в сучасній Німеччині

53. Філософські аспекти сучасної освіти

54. Недоліки Болонської системи в Україні

55. Професійна підготовка соціальних працівників у ВНЗ світу та України

56. Підготовка наукових кадрів в університеті КПІ

57. Тенденції розвитку вищої освіти в Україні

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!