Сучасні підходи до тестування у методиці навчання іноземних мов, як навчальна дисципліна
« Назад Тестування - вимір ступеня сформованості навичок та вмінь при реалізації знань іноземної мови. Дисципліна є обов'язковою, відноситься до варіативної частини. При освоєнні дисципліни магістранти спираються на знання, вміння та види діяльності, сформовані на попередньому ступені освіти, а також на знання, вміння та компетенції, отримані в ході вивчення таких дисциплін, як «Синхронічний та діахронічний аспекти вивчення сучасної української мови», «Інформаційні технології у викладанні іноземної мови». Цілі опанування дисципліни - оволодіння учнями здатністю самостійно застосовувати сучасні тестові технології в освітньому процесі в цілому і в навчанні української мови як іноземної; оволодіння знаннями про теоретичні і практичні принципи організації процесу тестування як важливого елемента поточного, проміжного та підсумкового контролю знань з іноземної мови, в тому числі з застосуванням сучасних технічних засобів; формування у студентів уявлення про державну систему тестування. Даний навчальний курс тісно пов'язаний з дисциплінами «Методика викладання мови як іноземної» і «Лінгводидактичний опис мови як іноземної». Знання, вміння та види діяльності, сформовані в ході вивчення дисципліни, використовуються при проходженні педагогічної практики, при підготовці до державної атестації та написанні магістерської дисертації. У результаті освоєння дисципліни слухачі повинні: -- Знати: - основні положення теорії лінгводидактичного тестування; можливості використання сучасних інформаційних технологій для тестування; - основну науково-методичну та навчальну літературу з проблем оцінки комунікативних компетенцій учнів; - систему рівнів володіння іноземної мови в контексті європейських стандартів і тестів; - вимоги до тесту і стандарту, структуру тесту, критерії відбору змісту тесту; - методичні, психологічні, соціокультурні та мовні труднощі оволодіння нерідною мовою. -- Вміти: - обробляти відібраний мовний матеріал відповідно до вимог сучасних інформаційних технологій; - аналізувати мовний матеріал з точки зору можливих труднощів для студентів іноземних мов і знаходити шляхи подолання цих труднощів; - користуватися необхідною літературою з лінгводидактичного тестування у відповідності зі своїми професійними завданнями; - використовувати при проектуванні структури і змісту навчального процесу особливості системи, що вивчається. -- Володіти: - навичками використання сучасних програмних продуктів, що застосовуються для тестування; - навичками підготовки навчально-методичних і тестових матеріалів з української мови як іноземної; - навичками планування навчального процесу і проведення тестової та оціночної діяльності; - прийомами лінгводидактичного відбору матеріалів для тестування з урахуванням конкретного контингенту студентів. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Балихіна Т.М., Кирейцева А.Н., Рогачова Є.Н. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно придбати курсову роботу чи статтю з курсу «Сучасні підходи до тестування у методиці навчання іноземних мов» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |