Освіта в Україні
ХХІ століття вважається часом прогресу, інформаційних технологій та розвитку. Кожен громадянин потребує якісну освіту, щоб не відставати від прогресу, знайти роботу мрії або ж створити свій успішний бізнес. Особливо стали популярні університети за кордоном. Тому що крім освіти, вчитися і жити за кордоном – це величезний досвід, який стане в нагоді в житті.
Враховуючи офіційну статистику Міністерства освіти і науки України щодо вступу іноземних студентів до університетів України, можна з упевненістю затвердити, що ці освітні заклади користуються популярністю серед іноземних студентів. Посилаючись на офіційний сайт міжнародного департаменту у 2018 році можна сказати, що в університетах України навчаються майже 70.000 іноземних студентів з 147 країн світу. Це величезний показник в порівнянні з іншими європейськими країнами. Україна є Європейською країною, і тому Європейські стандарти і цінності вплинули і на якість пропонованих програм у навчальних закладах. В Україні знаходяться і діють вузи, які були створені більше 200 років тому. Про досвід таких університетів, думаємо, навіть не варто говорити. Такі навчальні заклади є не тільки місцем навчання, ще й музеєм, історією для студентів.
Освіта в Україні включає в себе якісну освіту, отримання багаторічного досвіду від викладачів та ознайомлення з багатою історією країни.
Під освітньою системою в Україні розуміється сукупність навчальних закладів, комплексу методичних рекомендацій і відповідних освітніх програм. З організаційної точки зору система освіти в Україні складається з навчальних закладів різного профілю та типу акредитації. У країні функціонує розгалужена мережа державних науково-виробничих компаній, наукових інститутів і галузевих навчальних підприємств.
На дошкільному рівні виховання і навчання відбувається в сім'ї, спеціальних дошкільних закладах і переслідує мету забезпечити фізичне і психологічне здоров'я малюків, їх всебічну розвиненість, придбання необхідного досвіду, вироблення навичок і умінь, потрібних у подальшому навчанні. На рівні системи дошкільної освіти в Україні діти отримують гармонійне і збалансоване виховання і освіту.
Основне завдання дошкільного навчання - це забезпечення доступної високоякісної підготовчої освіти в сукупності з вихованням здорової дитини і цілісної особистості. Країна поступово рухається до створення оновленої педагогічної системи, яка повинна поєднати національні традиції з основними досягненнями світової освітньої думки. Сьогодні в Україні є кілька видів дошкільних закладів: ясла; ясла-садки; дитячі садки; ясла-садки компенсуючої форми навчання; будинки дитини; дитячі будинки-інтернати; сімейні ясла-садки; ясла-садки комбінованої структури; центри раннього розвитку дітей; дитбудинку сімейного типу. У країні працює кілька десятків дошкільних організацій з варіативним підходом до виховання, утримання та навчання дітей. Тобто батьки можуть вибрати групи і колективи, які, на їх думку, найбільш повно підійдуть характеру малюка.
Система шкільної освіти в Україні не відрізняється від багатьох інших, оскільки складається з трьох етапів: початкової, основної та старшої школи. Початкова освіта триває 4 роки. Вчитися починають діти, яким виповнилося 6 років, якщо результат психологічної співбесіди і медичного обстеження показав відсутність протипоказань до систематичного навчання. На основну школу система освіти в Україні відвела 5 років. Ці роки повинні закласти фундамент загальної освіти для кожного школяра, сформувати в ньому бажання і готовність зробити вибір, реалізувати форму і профіль подальшого навчання. На цій стадії в загальноосвітніх структурах для учнів продукуються умови, що дозволяють самостійно та поглиблено вивчати окремі предмети, які зможуть забезпечити вибір місця навчання на наступному етапі. Згідно з вимогою української системи освіти в старшій школі можуть навчатися випускники основної школи, які успішно склали вступні тести.
Одинадцятикласники після державної атестації отримують документи про завершення повної загальної середньої освіти. Учні з високими оцінками заохочуються золотою або срібною медаллю. У додатку до атестата видається документ, що відображає бали за весь період навчання. Фінальною стадією шкільної освіти виступає Зовнішнє незалежне оцінювання. Предмети вибирає сам випускник, а їх вибір залежить від того, який навчальний заклад обрано для подальшої освіти.
Система вищої освіти в Україні складається з п'яти рівнів:
- молодший спеціаліст;
- бакалавр;
- спеціаліст;
- магістр.
Для кожного з них передбачений свій термін навчання, розроблені нормативні документи і спеціальні програми. Після закінчення навчання випускники ВНЗ різного рівня отримують відповідні дипломи, що підтверджують рівень їх кваліфікації та право на подальшу освіту. Українські ВНЗ поділяються за формою власності: на державні; комунальні; приватні. Всі вони мають рівні права і забезпечують ідентичне навчання.
Типи вищих шкіл України:
- університети - поділяються на класичні та профільні;
- інститути;
- академії;
- консерваторії;
- коледжі, технікуми, училища - для сфери творчих професій і мистецтва.
Післядипломну практику можуть здійснювати ті заклади України, які володіють відповідними кафедрами, науковими лабораторіями і дослідницькими центрами. ВНЗ мають можливість вести освітню діяльність, якщо Міністерство освіти і науки України видасть їм відповідну нормативам ліцензію. Такі заклади наділені повноваженнями вручати документи державного зразка про закінчення навчання. Все залежить від рівня акредитації вишу, який може бути:
І рівня - готує молодших спеціалістів та надає повноцінну середню освіту;
ІІ рівня - займається підготовкою профільних молодших спеціалістів і бакалаврів, надаючи повноцінну середню освіту;
ІІІ рівня - випускає фахівців і бакалаврів, а з деяких предметів і магістрів;
ІV рівня - готує фахівців, бакалаврів і магістрів з широкого спектру професій.
Багато вагомих причин для вибору університетів України. Більшість навчальних закладів є державними. У країні діє кілька приватних вишів. Більшість іноземних студентів обирають державні університети. Ці університети отримують додаткову акредитацію в Міністерстві Освіти і науки України для прийому та навчання іноземних студентів. Державні виші є і в Польщі, і в Угорщині, і в Білорусі, але Українські вищі навчальні заклади є привабливими.
Чому іноземці обирають Україну для здобуття вищої освіти? Причини перераховуємо нижче:
- Державні акредитовані університети;
- Приваблива вартість навчання;
- Гуртожитки для іноземних студентів;
- Не складна подача документів;
- Не високі ціни для життя;
- Доброзичливе населення;
- Багато міжнародних програм з університетами Європи та Америки.
Вибираючи для навчання Українські вищі навчальні заклади, Ви будете впевнені в отриманні якісної європейської освіти за прийнятні ціни. Починайте будувати ваше майбутнє з України. Іноземні студенти можуть вступити на бакалавра, магістратуру і докторантуру. Дипломи університетів визнаються в країнах Європи, Америки, Африки та Азії. Ваша професійна кар'єра почнеться після отримання якісної вищої освіти.
Цікаві статті на тему "Освіта в Україні":
1. Прогноз рівня освіти населення України до 2050 року
2. Базові одиниці класифікації освіти в Україні
3. Програми формальної та неформальної освіти
6. Освіта як чинник підвищення рівня добробуту населення в Україні
7. Ступенева освіта в Україні у контексті Болонського процесу
8. Особливості вдосконалення ступеневої освіти в Україні
9. Основні риси національної системи освіти
10. Зміст та основні завдання Болонського процесу
11. Реформування освіти з огляду на Болонський процес
13. Основні недоліки освіти в Україні
14. Дошкільна освіта в Україні та програма розвитку дошкільної освіти
15. Загальна середня освіта в Україні
17. Концепція забезпечення якості вищої освіти України
18. Особливості сучасної ситуації в системі вищої освіти України
19. Державна політика у сфері вищої освіти в Україні
20. Регіональність розвитку систем університетської освіти в Україні
21. Нерівність доступу до освіти в Україні
23. Ринок освітніх послуг в Україні і Польщі
24. Сучасна система управління освітою в Україні
25. Ранжування у вищій освіті – національний досвід та перспективи розвитку
26. Розвиток академічної мобільності студентів
27. Визначення методики та стратегії розвитку академічної мобільності студентів
28. Дослідження закордонного і вітчизняного досвіду стандартів якості освіти
29. Кредитування студентів як джерела фінансового забезпечення вищого навчального закладу
30. Магістерський рівень освіти. Погляд зблизька та здалеку
31. Оздоровчо-спортивна рекреація і студенська молодь
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!