Гуманітарні дисципліни
Лексикологія угорської мови – це дисципліна, яка розглядає словниковий склад угорської мови з його формальної сторони, тобто лексемний інвентар угорської мови і структуру лексем (включаючи морфологічний, слово утворюючий аспект). Для освоєння даної дисципліни студенти використовують знання, вміння, навички, сформовані в процесі вивчення дисциплін: «Практичний курс угорської мови», «Введення в мовознавство». Освоєння навчальної дисципліни «Лексикологія угорської мови» є необхідним для подальшого вивчення дисциплін варіативної частини професійного циклу, дисциплін за вибором, проходження педагогічної практики. Мета курсу... Дисципліна Лексикологія фінської мови - вивчає такі найважливіші мовні явища, як слово, фразеологічна одиниця, їх місце в лексико-семантичній системі мови, походження, закономірності і тенденції розвитку словникового складу сучасної фінської мови, характеристика їх сучасного стану, системних зв'язків лексичних одиниць. Предметом даної дисципліни є вивчення словникового складу фінської мови, джерел і способів її поповнення. Мета дисципліни... Курс Лексикологія французької мови - вивчає основні проблеми сучасної французької мови: вчення про слово, закономірності та тенденції розвитку словникового складу, характеристику словникового складу як історично сформовану систему. Метою курсу Лексикологія французької мови є систематичний виклад теоретичних основ лексикології сучасної французької мови. До завдань курсу... Курс Лексикологія чеської мови – вивчає специфічні особливості, структурно-семантичні моделі, що входять до слів і словосполучень чеської мови, продуктивні і непродуктивні способи словотворення в сучасній чеській мові. Мета курсу Лексикологія чеської мови – підготовка студентів до успішного виконання професійних функцій відповідно до обраної спеціальності, що передбачає розвиток загальної і комунікативної компетенцій стосовно всіх видів комунікативної діяльності в різних сферах мовної комунікації. Лінгвістична компетентність полягає в знанні фонологічних, граматичних і лексичних закономірностей мови, що вивчається. Завдання даного курсу полягають... Курс Лексико-семантичні аспекти галузево-природознавчого тексту – вивчає лексико-семантичні особливості текстів галузево-природознавчого спрямування. Дисципліна готує студентів до наступних видів професійної діяльності: науково-дослідницької (в наукових і науково-педагогічних установах), педагогічної (в системі середньої та вищої професійної освіти), проектної (в освітніх і культурно-просвітницьких установах, а також у книговидавничій, мас-медійний та комунікативній сферах). Мета дисципліни... Лінгводидактика та методика навчання дітей української мови в дошкільному закладі характеризується як наука і навчальна дисципліна. Це прикладна педагогічна наука, яка має свій об'єкт і предмет дослідження, розвивається протягом тривалого часу і базується на фундаментальних психолого-педагогічних дослідженнях і педагогічній практиці. Мова розглядається як складний феномен, в основі її розвитку лежить не тільки і не стільки наслідування, скільки формування мовних узагальнень. Істотне значення мають процеси саморозвитку мови.
Дисципліна... Лінгвокраїнознавство – це навчальна дисципліна, яка як аспект практичного курсу іноземної мови і теоретичного курсу методики його викладання реалізує практику відбору і презентації в процесі вивчення нерідної мови відомостей про національно-культурну специфіку мовного спілкування з метою забезпечення комунікативної компетенції студентів, які вивчають цю мову. Мета курсу Лінгвокраїнознавство – оволодіння студентами прийомами аналізу тієї чи іншої мови з метою виявлення в ній і трансляції національно-культурної семантики, а також прийомами введення, закріплення і активізації, специфічних для даної мови та культури одиниць і країнознавчих текстів. Завдання курсу... Курс Література 20 століття – вивчає шляхи розвитку літератури XX століття - основні етапи, особливості, різноманіття творчих індивідуальностей, виявляє художньо-естетичні здобутки, що передбачає аналіз руху літературних родів і жанрів, принципів типізації, освітлення стильових пошуків. Цілями освоєння дисципліни Літератури 20 століття є: 1) сформувати у студентів цілісне уявлення про історію української літератури ХХ століття; 2) познайомити студентів зі специфікою функціонування літературних напрямів і течій в українській літературі ХХ століття; 3) сформувати уявлення про діалог української і російської літератур у XX столітті; 4) навчити застосовувати отримані знання для вирішення завдань професійної діяльності.
Виховна мета програми курсу... Курс Література зарубіжних країн – вивчає характер і особливості літератури країни мови, що вивчається на кожному з етапів її розвитку, прийоми літературознавчого аналізу та інтерпретації художніх текстів різних жанрів. Мета дисципліни Література зарубіжних країн: - збагачення уявлень студентів про характер і особливості літератури країн, мови, що вивчається від моменту її зародження до сучасності; - формування системи знань, умінь і навичок, необхідних для повноцінного сприйняття і аналізу творів словесного мистецтва, як основи для розвитку загальнокультурних, професійних і спеціальних компетенцій.
Завдання дисципліни... Свідченням того, що світ взаємозалежний, стала в тій або іншій мірі вся історія людства. Діалог означає зустріч представників різних культур світу, в рамках якої відбувається спільний пошук рішення, що становить взаємний інтерес до актуальних проблем. Як зустріч, діалог стає подією на пограниччі культур, цивілізацій, соціальних явищ і груп. Важливими складовими культури є... Курс Літературне редагування - вивчає методи аналізу та редагування текстів різної жанрово-стилістичної приналежності. Метою вивчення дисципліни Літературне редагування - є оволодіння теоретичними основами та професійними прийомами редагування текстів. Цілі курсу... Курс Літературознавство займає в системі навчання філолога особливе місце. Літературознавство – це філологічна дисципліна, яка вивчає сутність, походження і розвиток художньої словесності як виду мистецтва, розглядає місце літературознавства в системі гуманітарного знання, його взаємодію з іншими науковими дисциплінами, історичну змінність літературознавчої термінології і неоднозначне тлумачення термінів в різних наукових школах. Це базова дисципліна, головною метою якої є формування основного понятійного апарату літературознавця і розвиток розуміння специфіки науки про літературу, а також формування у студентів професійних компетенцій, необхідних для подальшого освоєння предметів гуманітарного циклу, і в створення певних орієнтирів, якими студенти надалі зможуть користуватися, визначаючи напрям своєї спеціалізації. Завдання курсу... Логіка як навчальна дисципліна є необхідним компонентом освіти студентів. Зміст курсу включає проблеми, обговорення яких передбачає знайомство слухачів з основами філософського знання. Дисципліна Логіка – вивчає норми раціонального міркування, сприяє формуванню у студентів здатності до самостійного критичного мислення та відповідального ставленню до слова, що є одним з найважливіших вимог, що пред’являються до сучасного фахівця в будь-якій області діяльності. Вивчення логіки формує... Логіка і методологія наукового пізнання – розглядає специфіку наукового дослідження, вивчає сутність, призначення і основні функції логіки і методології наукового пізнання, , основні ідеї та результати логіки і методології науки, логіко-методологічні проблеми дослідження наукового пізнання, а також визначає мету і функції науки. Мета дисципліни Логіка та методологія наукового пізнання – гносеологічна і логіко-методологічна підготовка майбутніх фахівців, підвищення культури їх мислення, розширення їх світоглядного кругозору. Завдання дисципліни... Людина є політичною «істотою» в такій же мірі, як біологічною, соціальною, фізіологічною і т. д. Кожна людина неодмінно здійснює владу і як мінімум підкоряється їй, знаходячись в її полі. Людина і політика – вивчає систему відносин людина – політика – влада. Мета дисципліни Людина і політика – ознайомити студентів з: - історією формування найважливіших прав і свобод особистості і проблемами їх реалізації в сучасному світі; - основними теоріями політичних еліт і лідерства; - особливостями формування політичної еліти і лідерів в сучасній Україні та світі. Завдання дисципліни... На сьогодні манікюр - це не тільки красиві нігті, це ціла система догляду за руками, що включає лікувально-відновлювальні процедури, догляд за шкірою і нігтями з використанням сучасних технологій створення штучних нігтів. Від якості догляду залежить не тільки краса, а й здоров'я рук. З давніх часів манікю був обов'язковою гігієнічної процедурою. Дисципліна Манікюрник – вивчає технології виконання манікюру, техніки обслуговування відвідувачів, обладнання манікюрних кабінетів, декоративне покриття нігтів. Дисципліна Манікюрник має... Суспільство являє собою не тільки сукупність людей, а й сукупність відносин між ними в різних сферах життєдіяльності. З тих пір, як людина зрозуміла, що без спілкування з собі подібними їй не прожити, вона постійно відчуває потребу в комунікації, в отриманні і обміні інформацією. Інформаційний обмін в суспільстві, заснований на безпосередній або опосередкованій взаємодії соціальних суб'єктів, є основою масової комунікації. Це поширення інформації має багатоцільовий аспект, однак, головна мета - вплив на оцінки, думки і поведінку людей, що визначає значення масово-комунікативної діяльності в суспільстві. Курс... Курс Машинний переклад - вивчає сучасний стан МП, його системи, стратегії і умови успішного використання у професійній діяльності. Основна мета курсу Машинний переклад - познайомити студентів з основними методами автоматичної обробки природної мови (NLP - Natural Language Processing) з використанням сучасних інформаційних технологій. Дана дисципліна покликана... У XXI столітті, в епоху інформаційного суспільства, вміння правильно володіти отриманими даними, адекватно їх сприймати і захищати себе від шкідливого медіаконтенту - все це є головними завданнями будь-якого індивіда, що живе в даний час. В останнє десятирічні головним рупором масової інформації, простором масової комунікації і найбільшим мас-медіа виявився Інтернет. Жодна сфера життєдіяльності сучасного суспільства не захищена від присутності Інтернет-середовища. Медіабезпека - це стан захищеності кожного індивіда від недостовірної або небезпечної інформації, що завдає шкоди здоров'ю людини, її моральності й особистісному розвитку. Курс Медіабезпека... Курс Медіакритика – це навчальна дисципліна, що розглядає сутність медіакритики як явища сучасної журналістики, вивчає її характеристики та теоретичні засади функціонування. Мета дисципліни Медіакритика: - формування у студентів уявлень про таку область журналістської діяльності як медійна критика; - формування у студентів практичних навичок коректного критичного аналізу медійних текстів усіх видів ЗМІ.
В даному курсі наголос... Людина протягом усього свого життя постійно щось вивчає і освоює. Вже з перших занять в школі діти роблять для себе висновок, що кожен урок несе в собі інформацію з якоїсь однієї конкретної області. І чим далі просувається процес навчання, тим ширше стає спектр напрямів вивчення. Продовжуючи отримувати знання після закінчення школи, студенти можуть помітити, що в програму навчання крім спеціальних дисциплін включені такі, як філософія, культурологія, соціологія, політологія та інші. Саме ці науки вивчають наше суспільство і взаємини в ньому. Курс Методи збору соціологічної інформації – вивчає сукупність методів збору соціологічної інформації, їх характеристики та способи проведення.
Метою освоєння курсу... Курс Методи збору та аналізу соціологічних даних – вивчає теоретичні та практичні проблеми та процедури збору, обробки, аналізу та інтерпретації даних якісних і кількісних соціологічних досліджень. Мета курсу Методи збору та аналізу соціологічних даних полягає у формуванні загальних уявлень про методики, які використовуються для отримання інформації в ході соціологічних досліджень. Завдання курсу... Пізнання - вид психічної діяльності людини, спрямований на відображення об'єктивної реальності в її свідомості і отримання нового знання про навколишній світ. В ході пізнання людина накопичує, переробляє і систематизує інформацію про різні процеси та явища, осягаючи їх суть. Курс Методи і форми наукового пізнання – вивчає основні методологічні проблемами і парадигмами сучасного наукового пізнання. Мета курсу... Курс Методи та прийоми лінгвістичних досліджень в аспекті сучасних наукових парадигм – вивчає основні поняття методології лінгвістичних досліджень, розширює знання студентів про основні методи сучасних досліджень в галузі лінгвістики: загальнонаукових, загальнофілологічних і приватних, демонструє окремі методики лінгвістичних досліджень. Мета курсу Методи та прийоми лінгвістичних досліджень в аспекті сучасних наукових парадигм - детальний розгляд філософських, загальнонаукових та приватних лінгвістичних методів вивчення і опису мови як знакової системи і окремих одиниць всіх рівнів мови. Завдання курсу... Курс Методика викладання – вивчає зміст, технології навчання, питання нормативно-правового забезпечення освіти, організації навчання, види і форми навчальних занять, організації педагогічного контролю у вищій школі, управління пізнавальними процесами і навчальними мотивами студентів, розкриває діяльності викладача, методи та форми навчальної діяльності. Мета курсу Методика викладання - включення магістрантів в цілісну галузь наукових знань - педагогіку вищої школи, навчання освітнього процесу в вищому навчальному закладі, ознайомлення з психолого-педагогічними основами функціонування і розвитку освітнього процесу в ВУЗі. Завдання курсу... Методика викладання географії - одна з педагогічних дисциплін, яка вивчає громадський процес навчання основам географії з елементами суміжних наук, таких як екологія, геологія, економіка і т. д. Процес навчання географії має свої конкретні особливості. Метою курсу Методика викладання географії є формування у студентів системи методичних знань, розвиток методичного мислення, умінь і навичок грамотно організовувати професійну працю, створення умов для засвоєння студентами основ педагогічної майстерності.
Виходячи з єдності... Методика викладання зарубіжної літератури у вищій школі – вивчає засади, форми і методи викладання зарубіжної літературі у виші. Актуальність і значення даного курсу в системі навчання обумовлена кінцевою метою - підготовкою викладача зарубіжної літератури в вузі, необхідністю формування системного професійного мислення і підготовки широко профільного фахівця. Метою вивчення... Культурологічний аспект є одним з найважливіших в реалізації проектів гуманізації та гуманітаризації освіти. Сьогодні культура, неухильно переміщаючись в центр соціального життя, починає розглядатися як первинне в діяльності і системі характеристик сучасної людини. Вона виступає, з одного боку, ефективним чинником творення і вдосконалення нашого багатогранного світу, а з іншого - пробуджує в людині особистість, тобто є інструментом її самопізнання і самозміни. Культура завжди спрямована на набуття людиною сенсу життя. Тому даний курс є надзвичайно актуальним. Курс Методика викладання зарубіжної літератури у культурологічному контексті – вивчає методи, прийоми та механізми залучення учнів до різних сторін культурної спадщини на уроках зарубіжної літератури. Гуманітарні предмети... Курс Методика викладання історії в школі - це педагогічна навчальна дисципліна, що вивчає процес навчання історії для підвищення його ефективності. Робота студентів над курсом складається з вивчення нормативних матеріалів по організації шкільної історичної освіти, аналізу шкільних програм і підручників з історії та суспільствознавства, навчальних посібників з курсу, окремих робіт і статей з фахових журналів. При вивченні курсу... Курс Методика викладання культурології - вивчає методичні проблеми вивчення і викладання культури в загальнонауковому контексті і в зв'язку зі змінами в системі сучасного соціально-гуманітарного знання. Вони визначаються загальною спрямованістю культурологічної освіти в вузі і необхідністю формування у слухачів навичок викладацької роботи. Структура і зміст курсу пов'язані з дисциплінами професійно-освітньої програми з культурології. Курс містить огляд напрямків і принципів перекладу фундаментального знання про культуру в конкретні академічної освітньої практики. Його основу складають культурно-історичний і системний підходи. Курс сприяє розвитку у студентів... Курс Методика викладання української літератури - дисципліна, яка спрямована на вивчення способів передачі наукової думки від вчителя до учня, концентрує увагу на досить великому колі питань, пов'язаних з переадресуванням знання. Методика викладання української літератури - дисципліна, яка направлена на вивчення способів передачі наукової думки від учителя до учня, концентрує увагу на досить великому колі питань, пов'язаних з переадресуванням знання. Вчителю необхідно ввести школярів у світ художнього твору, розвинути сприйнятливість до слова, читацькі навички, вчити спостерігати і співвідносити життєві явища з власним для учня баченням і розумінням сутності походження, нарешті, готувати учня до сприйняття того цілісного знання про життя і світ, яке містить література як вид мистецтва. Курс... Методика викладання української мови – вивчає закономірності, ланцюги, зміст, засоби, методи і прийоми, системи навчання і виховання на прикладі української мови. Мета освоєння дисципліни Методика викладання української мови: - підготувати студентів-філологів до професійної діяльності педагога; - сприяти освоєнню ними основних положень теорії і практики навчання українській мові; - формувати творче ставлення до професії вчителя.
Виховна мета курсу... Зазвичай люди не замислюються про те, якою мовою вони говорять. Дитина вчиться мови абсолютно несвідомо. Потім людина говорить, настільки ж несвідомо підбираючи потрібні слова і складаючи з них пропозиції. Лише зрідка доводиться звертати увагу на мову. По-перше, при вивченні грамоти, письмову мову на відміну від усної можна освоїти тільки усвідомлено. По-друге, при тих чи інших труднощах у використанні мови, коли людина не може знайти відповідних слів для вираження думки або не знає слова, яке чує. І найголовніше - людина може опинитися серед людей, з якими у неї в буквальному сенсі не виявиться спільної мови. У таких випадках доводиться замислюватися над тим, якою мовою володієш. Курс... Курс Методика навчання іноземних мов – це система знань про закономірності процесу навчання нерідною мовою і про шляхи впливу на цей процес з метою його оптимізації. Предмет курсу Методика навчання ІМ - неконкретний процес навчання, а абстрактний - накопичені про об'єкт знання, які моделюють процес навчання.
Складові предмета... Курс Методика навчання німецької мови – вивчає правила методично грамотної організації процесу передання знань та навичок з німецької мови вчителя своїм підопічним. Мета курсу Методика навчання німецької мови - розширити теоретичну і практичну базу професійної навчальної компетенції студентів педагогічної спеціальності за методикою викладання німецької мови для підвищення ефективності їх майбутньої професійної діяльності. Відповідно до поставленої мети... Навчальна дисципліна Методика ознайомлення дітей з природою входить до переліку навчальних дисциплін, необхідних для підготовки фахівців в галузі дошкільної освіти і розглядає питання, пов'язані з ознайомленням дітей дошкільного віку з природою і їх екологічним вихованням. На основі вивчення основних наукових проблем природознавства таких, як різноманітність живих організмів і їх роль в природі, взаємозв'язок живого організму з середовищем проживання, взаємини організмів в біоценозі, вплив діяльності людини на зміну природи, майбутні педагоги закладів дошкільної освіти підводяться до розуміння основоположних засад виховання майбутнього покоління. Мета вивчення курсу... Курс Методика природознавства - розглядає питання змісту, принципів, засобів, методів і форм вивчення природи в початковій школі. Особлива увага приділяється краєзнавчому принципу і принципу екологічного спрямування навчання. Об'єктом курсу - є цілісний педагогічний процес разом з його учасниками (вчителем початкових класів і молодшими школярами). Мета курсу... Педагоги несуть відповідальність за учнів, тому вони повинні контролювати: предмет вивчення, стиль спілкування з учнями, освітнє середовище (обстановка в групі), педагогічну технологію, самих себе. Справжній педагог повинен оцінювати свої успіхи успіхами учнів. В даний час зростаючий потік інформації в усіх областях людської діяльності вимагає постійного розширення, поновлення знань і переходу до іншого ніж раніше принципу навчання: від «освіти на все життя» до «освіти через все життя», тобто безперервного навчання. До системи освіти... Методологія історичних досліджень - розглядає процес наукового історичного дослідження, його структуру, етапи та основні методи. Особлива увага приділяється взаємовключеності і взаємозалежності різних методів, логічним основам методів історичної науки, принципам вимірювання в історичному пізнанні. Вивчає специфіку, завдання та перспективи історичних досліджень. Мета дисципліни Методологія історичних досліджень: 1) Виробити у студентів і аспірантів навички постановки дослідних проблем і системного проектування шляхів вирішення цих проблем. 2) Стимулювати до методологічної рефлексії над своїми текстами. 3) Прищеплювати прагнення до строгості, чіткості, структурованості, логічності та внутрішньої зв'язності описів і суджень. 4) Дати фундаментальне і систематизоване знання про можливості додатків наукових методів до гуманітарної сфери пізнання. 5) Показати, що кожен науковий метод імпліцитно містить в собі всі інші методи, навчити свідомо і цілеспрямовано розкривати цей потенціал. 6) Показати, що будь-який предмет наукового дослідження може бути всебічно вивчено, а мета дослідження найбільш точно досягнута, тільки за допомогою застосування всіх без винятку методів історичного дослідження.
Завдання, рішення яких... Методологія наукових досліджень - це окрема навчальна і наукова дисципліна, що є невід'ємною, складовою частиною навчального плану спеціальності, в якій спеціально приділено підвищену увагу проблемам, аспектам, законам, принципам, тенденціям, методам, необхідним для освоєння професійними комерсантами з метою ефективної організації та проведення авторських наукових проектів і розробок. Дисципліна «Методологія наукових досліджень» відноситься до базової частини загальнонаукового циклу зразкової основної освітньої програми підготовки аспірантів і має на меті освоєння аспірантом знань і умінь, необхідних для самостійного виконання наукових досліджень і для організації діяльності наукових колективів.
Завдання дисципліни... Курс Методологія соціологічних досліджень – вивчає теоретико-методологічні основи змісту і методики досліджень соціальних проблем. Розглядає основні процедури і методи соціологічного дослідження: побудова програми, проведення спостереження і опитувань. Предмет вивчення навчальної дисципліни - методологія і методи соціологічних досліджень. Особливої актуальності проведення соціологічних досліджень набуває в сучасних демографічних і соціально-економічних умовах, коли здійснюються корінні реформи в області політики, економіки та соціальної сфери, що супроводжуються значними змінами у рівні і якості життя населення. Метою курсу... Методологія та методи збору соціологічної інформації (кількісні методи) – вивчає теоретичні і методичні підходи до отримання емпіричного знання про стан, закономірності функціонування і розвитку масових соціальних явищ або процесів. Курс служить основою для комплексу спеціалізованих і поглиблених курсів за методами збору емпіричних даних, з проблем вимірювання в соціології, методів обробки і математичного аналізу, а також з методичної специфіки галузевих соціологічних досліджень.
Дисципліна... У наші дні висока якість продукції і послуг є показником надійності і стійкості не тільки промислових підприємств, а й організацій з різних сфер діяльності. Перекладацька діяльність також не виняток, адже від якості перекладу може прямо залежати дуже багато: результат комерційних угод, успіх дипломатичних відносин, безпека експлуатації складних технічних систем і т. д. Як наслідок, гостро постає проблема забезпечення якості перекладів. Під «якістю перекладу» зазвичай розуміється рівень виконаного письмового або усного перекладу, оцінюваний виходячи з якогось набору об'єктивних і суб'єктивних критеріїв, прийнятих для оцінки даного виду письмового або усного перекладу, його відповідність або, навпаки, невідповідність цим критеріям і вимогам.
Оскільки переклад - це... Міжнародна журналістика – це навчальна дисципліна, яка вивчає основи зарубіжні теорії і концепції журналістики, тенденції розвитку світового медіапростору, специфіку функціонування зарубіжних ЗМІ, дає уявлення про правове регулювання журналістської діяльності за кордоном. Мета дисципліни Міжнародна журналістика - ознайомлення студентів з теорією і історією міжнародної журналістики, з міжнародною проблематикою в загальноукраїнських і регіональних ЗМІ та специфікою роботи журналістів, що спеціалізуються на висвітленні міжнародної проблематики в ЗМІ. Основні завдання дисципліни... У сучасному світі поступово відбувається перехід від індустріального типу суспільства до постіндустріального - інформаційного суспільства. Складність і різноманітність сучасної міжнародної інформації, її джерел, зростання обсягів самої інформації потребує від фахівців-міжнародників навичок вибору адекватних методик аналізу сучасних міжнародних інформаційних матеріалів і вміння самостійно вирішувати інформаційні завдання професійної діяльності. На жаль, незважаючи на інтерес до сучасних проблем міжнародної інформації, нові методики аналізу міжнародної інформації, нові аспекти розвитку міжнародної інформаційної спільноти не систематизовані достатньою мірою. Дисципліни Міжнародна інформація - вивчає становлення і сучасний розвиток поширення інформації у світі, а також із систему її використання, висвітлює еволюцію становлення міжнародних організацій щодо проблем інформації і комунікації, нові економічні і правові аспекти.
Мета дисципліни... Дисципліна Міжнародні відносини і світова політика вивчає теоретичні основи світової політики і міжнародних відносин, історію їх становлення і розвитку, економічні, політико-правові, військові, конфесійні та ін. компоненти світових політичних процесів. Метою курсу Міжнародні відносини і світова політика є - вироблення у студентів чіткого розуміння сутності політичних процесів на світовій арені, здатності самостійно орієнтуватися у мінливій міжнародно-політичній обстановці і використовувати отримані знання у своїй майбутній професійній діяльності. Для досягнення даної мети передбачено... Курс Лексикологія португальської мови – вивчає структуру, особливості і загальні принципи формування лексичної системи португальської мови. Основна мета курсу Лексикологія португальської мови: - сформувати у магістрантів комплекс знань про лексику і фразеологію сучасної португальської мови; - сформувати у магістрантів комплекс умінь і навичок в області лексикології (в тому числі лексичної семантики, фразеології, лексикографії); - сформувати уявлення про внутрішню системність лексики і про її зв'язки з іншими рівнями мови; - сформувати розуміння тенденцій і перспектив розвитку лексичної системи мови. Конкретними завданнями курсу... Сфера методології викладання іноземної мови зазнає постійних змін. спеціалісти постійно сперечаються з приводу того, яка методика вивчення іноземної мови є більш ефективною. Прихильники класичного методу вважають за краще традиційний спосіб вивчення мови, так як саме він тренує всі чотири основні мовні навички: розмовна мова, аудіювання, читання та письмо. При цьому відбувається розширення лексичного запасу і поліпшується вимова. Прихильники комунікативної методики вказують на недоліки цієї методики. По-перше, при всебічному вивченні мови не залишається часу на чисто розмовну практику, а по-друге викладачі, як правило, не є носіями мови. У сучасному суспільстві знання... У світі духовних цінностей навряд чи можна, знайти більш таємничий феномен ніж міф. Мислителі протягом багатьох століть думали над загадками міфу, проте, збереглося ще не мало нерозгаданих таємниць, непізнаних проявів у цьому феномені культури. Сьогодні міфологія, не втрачаючи свою актуальність, привертає до себе увагу вчених-дослідників, хвилює розуми мислителів, викликає жваві дискусії і суперечки серед філософів, істориків, лінгвістів, етнологів, психологів та ін. Причин тому багато. Але найголовніша - міфологія дає багатий грунт для осмислення і визначення природи людської культури, виявлення особливостей людського духу в далекому минулому. Курс Міф в історії культури і філософії... Безсумнівно, міф був і залишається одним з основних структурних компонентів багатьох видів мистецтва. Зокрема, ця древня форма знайшла новий спосібвираження і переживає друге народження, зіткнувшись з одним знаймолодших мистецтв нашої епохи - кінематографом, неоднорідним, який, в свою чергу, підрозділяється на різні жанри. Особливо активнокористується міфологічною символікою науково-фантастичне кіно,яке, підкоряючись диктату законів жанру, тяжіє до глобальнихпроблем і космологічності та оперує узагальненимиобразами. Мета курсу Міфологія голлівудського кінематографу – розкрити найбільшхарактерні риси присутності міфу у голлівудському кіно і виявити причини популярності фільмів, в яких присутня міфологія. Реалізації поставленої мети сприяє... |