Реклама, як навчальна дисципліна
« Назад В рамках даної дисципліни реклама розглядається перш за все як особливий соціальний інститут та особлива сфера бізнесу. Наводяться відомості про різні підходи до визначення реклами, розглядається співвідношення комплексу маркетингу, маркетингових комунікацій і реклами, висвітлюються різні класифікації реклами та її різновиди, вводяться основні поняття рекламознавства. У студентів формується необхідний базовий рівень володіння сучасними рекламними технологіями. Метою курсу «Реклама» є сформувати у бакалаврів уявлення про рекламу як вид діяльності. Завдання вивчення дисципліни: - познайомити слухачів з історією світової та вітчизняної реклами; - представити рекламу як особливий соціальний інститут; - представити рекламу як особливий вид діяльності; - дати знання про творчі аспекти реклами; - представити рекламу як особливий різновид інформації; - представити рекламу як особливу маркетингову комунікацію; - дати уявлення про специфіку різних засобів (каналів) реклами; - ознайомити із законодавством про рекламу. Дисципліна є практичним курсом, який забезпечує узагальнення всіх маркетингових дисциплін і дисциплін з блоку «Менеджмент», зокрема, Маркетинг, стратегічний маркетинг, маркетинговий аналіз. Приступаючи до вивчення дисципліни, студент повинен: Знати: фундаментальні основи економічної теорії, основні економічні категорії і закони, закономірності розвитку ринків, основи маркетингу. Вміти: застосовувати знання, отримані при вивченні попередніх дисциплін, для планування і організації маркетингових досліджень і аналізу отриманої інформації. Володіти: навичками збору, систематизації, аналізу та інтерпретації інформації і прийняття управлінських рішень на основі проведених досліджень. У результаті освоєння дисципліни випускник повинен володіти наступними компетенціями: - володінням навичками організації, планування та оцінки результатів реклами, PR, стимулювання продажу, прямого маркетингу; умінням інтегрувати різні способи просування в комплекс маркетингових комунікацій компанії. В результаті вивчення дисципліни в рамках даних компетенцій студент повинен: -- Знати: - особливості реклами як соціального інституту; - специфіку основних засобів (каналів) реклами; - базові поняття і терміни реклами (фірмовий стиль, рекламна кампанія тощо); - методи вивчення аудиторії рекламного впливу та особливості досліджень в області реклами; - правила і обмеження в рекламі; - особливості організації рекламної діяльності у сферах застосування. -- Вміти: - розпізнавати різновиди реклами; - організовувати рекламними засобами ефективний вплив на цільову аудиторію; - розрізняти правила організації «жорсткого» і «м'якого» продажу; - застосовувати на практиці законодавство про рекламу; - організовувати основні етапи творчого процесу в рекламі; - визначати взаємозв'язок характеру рекламної кампанії з обсягом рекламного бюджету; - використовувати комунікативні навички рекламіста; - використовувати у практичній діяльності стандартні і нестандартні засоби реклами. -- Володіти навичками: - створення реклами від імені виробників, від імені роздрібних та оптових продавців, від імені приватних осіб, від імені уряду, суспільних інститутів і груп; - технології виробництва реклами для різних носіїв; - організації і проведення фундаментальних і прикладних досліджень, первинних і вторинних досліджень у рекламній сфері; - розробки фірмового стилю та іміджу; - розробки і проведення рекламних комерційних і політичних рекламних кампаній. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Антипов К.В., Щепілова Г.Г., Джефкінс Ф. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно придбати курсову роботу чи доповідь з курсу «Реклама» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |