Програматика невербальної комунікації, як навчальна дисципліна
« Назад Невербальна комунікація – комунікація, яка здійснюється за допомогою жестів і міміки. Мета і завдання освоєння дисципліни - навчити студентів розпізнавати невербальні репліки і сигнали, що подаються людьми у взаємодії один з одним, їх інтерпретації та особливості використання в невербальному акті комунікації. Ці знання допоможуть студенту краще розуміти інших людей, зрозуміти самого себе і на основі отриманих знань зробити спілкування більш ефективним. Вивчення дисципліни дозволить майбутнім фахівцям добре розуміти партнерів, ефективно взаємодіяти в діловому світі, формувати позитивне враження, передбачати поведінку конкурентів і відповідно виробляти певні сигнали тіла на досягнення співпраці або компромісу, що в підсумку призведе до успішності на професійному рівні. У практичному сенсі студент навчиться інтерпретувати невербальні сигнали та уміло застосовувати в різних ситуаціях. Завдання курсу «Програматика невербальної комунікації»: 1. Вивчити жестові особливості та їх походження; 1. Навчити студентів розуміти мову тіла; 2. Розуміти невербальні сигнали оточуючих і співвідносити їх з вербальними сигналами; 3. Освоїти навички тактильної і проксемної взаємодії людини; 4. Вивчити технологію візуальної комунікації; 5. Оволодіти практичними навичками інтерпретації кінетичної поведінки людини. У результаті освоєння дисципліни формуються такі компетенції: - володіння навичками підготовки навчально-методичних матеріалів по окремим філологічним дисциплінам; - здатність до трансформації різних типів текстів (зміни стилю, жанру, цільової приналежності тексту); - готовність до планування і здійснення публічних виступів із застосуванням навичок ораторського мистецтва; - володіння навичками кваліфікованого синхронного або послідовного супроводу міжнародних форумів і переговорів; - здатність до самостійного поповнення, критичного аналізу та застосування теоретичних і практичних знань у сфері філології та інших гуманітарних наук для власних наукових досліджень; - знання теорії та володіння практичними навичками проектування, конструювання, моделювання структури та змісту освітнього процесу в галузі філології. Вивчивши предмет «Програматика невербальної комунікації» студенти повинні: -- Знати: - сутність, зміст, структуру освітніх процесів і педагогічних систем, що включають жестову мову у сфері загальної, спеціальної, інтегрованої освіти і інклюзії; - актуальні технології навчання жестової мови, в тому числі інформаційні. -- Вміти: - брати участь у діяльності методичних груп; - проектувати педагогічний процес, орієнтований на рішення сучасних завдань конкретного освітнього щабля, конкретного навчального закладу, предметної області, виховної ситуації на основі використання методів психолого-педагогічної діагностики, теорії педагогічного проектування. -- Володіти: - основами використання різних засобів комунікації в різних видах професійної діяльності; - організації професійної діяльності з урахуванням сучасних методів оздоровлення осіб з обмеженими можливостями здоров'я. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Клімашова О., Крейдлін Г.Є., Музичук Т.Л. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно придбати дипломну роботу чи тези з курсу «Програматика невербальної комунікації» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |