Соціальна педагогіка, як навчальна дисципліна
« Назад «Соціальна педагогіка» являє собою самостійну дисципліну, яка виступає складовою частиною освітньої програми підготовки бакалаврів за напрямом підготовки «Соціальна робота» і відноситься до дисциплін базової (загальнопрофесійної) частини професійного циклу дисциплін. Мета опанування дисципліни: - формування у студентів гуманістичних соціальних установок по відношенню до суб'єктів і процесу соціального виховання, готовності до вирішення професійних завдань у галузі соціально-педагогічної діяльності; - створення умов для повноцінного навчання, виховання дітей, взаємодії і спілкування дитини з однолітками і дорослими, соціалізації вихованців; - участь в міждисциплінарних психолого-педагогічних і соціально-реабілітаційних заходах у взаємодії з суміжними спеціалістами; - з'ясування студентами сутності і змісту соціально-педагогічного аспекту соціальної роботи; - формування у майбутнього соціального працівника наукових уявлень про чинники, механізми, етапи, агенти соціалізації, про соціальне виховання як цінності сучасного суспільства, про його принципи, засоби, алгоритми; - оволодіння основами теорії і практики соціальної освіти й виховання у процесі соціалізації особистості; - вироблення у студентів здатності розуміння сутності соціальної природи виховання і виявлення умов і особливостей дисгармонійного виховання особистості; - формування готовності до соціально-педагогічної підтримки людини або групи людей в умовах різних соціальних середовищ. Завдання освоєння дисципліни: − формування знань про методологічні основи соціальної педагогіки як науки; про сутність соціалізації як соціально-педагогічного явища, фактори і механізми соціалізації; про соціальне виховання як щодо контрольованої соціалізації; − формування умінь критично аналізувати соціально-педагогічну дійсність, сприяти створенню сприятливих умов для проходження людиною певного етапу соціалізації, організовувати процес соціального виховання в освітніх установах. Базові знання для вивчення даної дисципліни формуються в процесі вивчення таких дисциплін як «Філософія», «Соціологія», «Педагогіка». Дисципліна тісно пов'язана з дисципліною «Самовизначення і професійна орієнтація». Освоєння даної дисципліни необхідне для повноцінного освоєння в подальшому дисципліни «Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей», проходження виробничих практик у різних установах освіти. У результаті освоєння дисципліни студент повинен: -- Знати: - місце соціальної педагогіки в системі гуманітарних, суспільних, філософських, педагогічних і психологічних наук; - сутність і зміст психолого-педагогічних і соціальних проблем та стан наукової розробленості; - теоретико-методологічні основи соціальної педагогіки, закономірності та етапи змін особистості у процесі її розвитку та соціалізації. -- Вміти: - застосовувати отримані знання і сформовані навички та вміння практиці при вирішенні професійних завдань; - студенти повинні набути вміння працювати зі спеціальною психолого-педагогічною, навчальною, науково-методичною літературою. Придбані у процесі вивчення цього курсу знання є фундаментом для формування індивідуального стилю професійної діяльності. -- Володіти: - основними способами та навичками вирішення практичних завдань, навичками роботи з науковою літературою; - історичним методом і застосовувати його до оцінки соціокультурних явищ; - методами соціальних, гуманітарних та економічних наук при вирішенні соціальних і професійних завдань. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Мардахаєв Л.В., Василькова Т.А., Лодкіна Т.В. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно замовити дипломну роботу чи доповідь з курсу «Соціальна педагогіка» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |