Методика навчання німецької мови, як навчальна дисципліна
« Назад Курс Методика навчання німецької мови – вивчає правила методично грамотної організації процесу передання знань та навичок з німецької мови вчителя своїм підопічним. Мета курсу Методика навчання німецької мови - розширити теоретичну і практичну базу професійної навчальної компетенції студентів педагогічної спеціальності за методикою викладання німецької мови для підвищення ефективності їх майбутньої професійної діяльності. Відповідно до поставленої мети, в ході проходження курсу Методика навчання німецької мови видається вирішити такі завдання: - ознайомити студентів з різними НМК з німецької мови, в тому числі і як другої та сучасними вимогами до оволодіння іноземними мовами; - навчити студентів складати контрольні та тестові завдання з німецької мови; - навчити використанню наочного матеріалу на уроці німецької мови; - навчити ігровим прийомам роботи зі школярами на уроці німецької мови; - навчити професійній учительській лексиці. Для вивчення курсу Методика навчання німецької мови необхідні знання дисциплін: загальна педагогіка, психологія навчання іноземним мовам в школі, теорія і методика навчання іноземних мов. Спираючись на положення, вивчені студентами в основному курсі німецької, на лекціях і на практичних заняттях основна увага приділяється питанням приватної методики, тобто розкриваються основні закономірності, властиві процесу навчання німецької мови. Такі структура і зміст курсу дозволяють зв'язати теоретичні положення з конкретними практичними прийомами викладання, а також запобігти повторень в освітленні методичних проблем. В результаті вивчення курсу МННМ студент повинен: Знати: 1) актуальну ситуацію з навчальним предметом «Німецька мова» в сучасному загальноосвітньому середовищі; 2) зміст методичних понять «мета», «принцип», «зміст навчання», «планований результат» стосовно навчання німецькій мові; 3) основні засоби навчання, зокрема, особливості діючих НМК для загальноосвітньої школи, а також специфіку НМК з німецької мови як 2-ої іноземної мови. Вміти: 1) орієнтуватися в структурі основних НМК з німецької мови і аналізувати представлений в них зміст навчання; 2) відбирати і конструювати матеріал, необхідний для проведення уроків; 3) проводити методичний аналіз на основі спостережень уроку німецької мови; 4) застосовувати теоретичні положення для конкретизації планування навчального процесу з урахуванням умов навчання і необхідність комплексної реалізації практичних, освітніх, розвиваючих і виховних цілей; 5) адекватно визначати практичні цілі уроку, правильно їх формулювати і повідомляти учнем; 6) визначати перспективи роботи над темою в системі уроків і конкретизувати загальний тематичний план НМК з урахуванням умов навчання; 7) виділяти в НМК компоненти структури навчального процесу та отримувати наповнення для конкретного уроку; 8) оформляти розгорнутий план-конспект уроку відповідно до методичних вимог. Володіти: 1) основними прийомами, засобами і організаційними формами, специфічними при навчанні німецької мови; 2) методикою планування і практичної реалізації процесу навчання німецької мови в загальноосвітній школі; 3) технологією комплексної реалізації практичних, освітніх, розвиваючих і виховних цілей уроку. Таким чином, курс Методика навчання німецької мови - хороша можливість по-новому, вже з точки зору вчителя, поглянути на відомі теоретичні положення методики навчання іноземним мовам і, спираючись на досвід роботи в школі, розширити свої знання, доповнити методичні навички і вміння. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |