Масова комунікація та інформація, як навчальна дисципліна
« Назад Суспільство являє собою не тільки сукупність людей, а й сукупність відносин між ними в різних сферах життєдіяльності. З тих пір, як людина зрозуміла, що без спілкування з собі подібними їй не прожити, вона постійно відчуває потребу в комунікації, в отриманні і обміні інформацією. Інформаційний обмін в суспільстві, заснований на безпосередній або опосередкованій взаємодії соціальних суб'єктів, є основою масової комунікації. Це поширення інформації має багатоцільовий аспект, однак, головна мета - вплив на оцінки, думки і поведінку людей, що визначає значення масово-комунікативної діяльності в суспільстві. Курс Масова комунікація та інформація – вивчає поняття масової інформації і комунікації, їх структуру, якості, теорії та моделі, масово комунікаційні процеси, проблематику інформаційного суспільства та його глобалізації. Мета курсу Масова комунікація та інформація – ознайомити студентів з сучасними процесами масової комунікації та інформації, розвинути у них навички аналізу суспільних явищ та процесів. Завдання курсу Масова комунікація та інформація: - простежити генезис формування масових комунікацій, способів поширення масової інформації; - розглянути масово-комунікативні моделі і форми масових комунікацій; - ознайомитися з інституціональним аспектом масових комунікацій, нормативними та професійно-етичними нормами регулювання масових комунікацій; - простежити особливості масової інформації в масових комунікаціях; - розглянути системний аспект масових комунікацій; - простежити суспільну думку в масових комунікаціях; - охарактеризувати масово-комунікативну діяльність, її суб'єкти та об'єкти, ефект-дефекти і ефективність; - ознайомити студентів з масово-комунікативною діяльністю в політичній сфері; - дати характеристику поняттям реклама і зв'язки з громадськістю в масово-комунікативній діяльності; - опанувати методи досліджень масових комунікацій та провести власне дослідження у даній сфері.
В результаті вивчення дисципліни Масова комунікація та інформація студент повинен: -- Знати: - нормативні принципи і моделі функціонування засобів масових комунікацій; - структуру масово-комунікативної діяльності і її елементи - комунікатор, аудиторія, масова інформація; - специфіку масово-комунікативної діяльності у різних типах суспільства; - методику дослідження масово-комунікативної діяльності. -- Вміти: - використовувати отримані знання і компетенції в майбутній професійній діяльності; - аналізувати різні ситуації в масово-комунікативної діяльності. -- Володіти: - методами і прийомами дослідження масово-комунікативної діяльності. Отже, дисципліна Масова комунікація та інформація націлена на формування у випускників знань про масові комунікації як соціальний інститут і вигляд соціальної діяльності, навичок дослідницької роботи, а також компетенцій, що забезпечують їх готовність застосовувати отримані знання, вміння та особистісні якості в стандартних і мінливих ситуаціях професійної діяльності. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |