Комп'ютерні предмети
Поява у системі підготовки кадрів предмета Медична інформатика зумовлена викликами сьогодення, що полягають у необхідності впровадження інноваційних інновацій у систему роботи з даними медичного характеру. Медична інформатика – це: 1) предмет, що досліджує використання інформаційних технологій з метою обробки медичної інформації; 2) це галузь знань, яка вивчає засоби створення, опрацювання й передавання медичних даних; 3) курс, що займається вивченням програм, призначених автоматизації процесу створення й оброблення медичних документів; 4) дисципліна, яка вивчає методологію впровадження сучасних методів роботи з інформацією у медичну галузь; 5) розділ інформатики, що досліджує практичне застосування засобів опрацювання даних у медичній галузі. Будь-яка медична інформація... Організація доступу користувачів до ресурсів мережі, оптимізацію взаємодії між апаратною і програмною складовою частинами вивчає дисципліна Мережеві операційні системи. Предметом вивчення курсу Мережеві операційні системи є мережеві ресурси, які є у доступі користувача, а об’єктом – операційні системи, що гарантують цей доступ. Мережеві операційні системи - це навчальна дисципліна, яка досліджує можливості операційних систем, які забезпечують роботу користувача з мережевими ресурсами. Мережеві операційні системи – це прикладне програмне забезпечення... Методи та моделі управління ризиками– навчальна дисципліна, що займається вивченням методології та практики управління ризиками. Методи та моделі управління ризиками– це предмет, що займається підбором й апробацією методів та розробкою моделей, спрямованих на зведення до мінімуму можливих ризиків у діяльності підприємства, установи, організації. Ризик – це небезпека... Методи та системи розпізнавання образів – навчальна дисципліна, яка вивчає програмне забезпечення, призначене для зчитування, порівняння та інтерпретації зображень або відеоінформації. Методи та системи розпізнавання образів – це предмет, що досліджує методику та технологію співставлення образної інформації. Актуальність предмета... Методи штучного інтелекту – навчальна дисципліна, яка займається вивченням систем штучного інтелекту для вирішення практичних завдань життєдіяльності людини. Методи штучного інтелекту – це предмет, що вивчає особливості побудови й функціонування систем штучного розуму, ідентичних інтелекту людини. Термінологічну базу предмета... Мови програмування – навчальна дисципліна, яка займається вивченням системи командних позначень для опису алгоритмів. Мови програмування – наука про створення і застосування штучних команд для задавання певного режиму роботи програмного забезпечення. Мови програмування – це предмет... Моделі та структури даних – навчальна дисципліна, що займається вивченням методології розробки моделей та структурування даних. Моделі та структури даних – це предмет, що займається дослідженням шляхів можливого моделювання об’єкт даних і їх структурування залежно від специфіки діяльності підприємства, установи, організації. Модель даних – це... Моделювання бізнес-процесів – навчальна дисципліна, яка вивчає процес створення моделей бізнесової діяльності. Моделювання бізнес-процесів – це предмет, що досліджує способи розробки можливих варіантів послідовності дій конкретного суб’єкта бізнесу. Моделювання бізнес-процесів – це курс... Моделювання економіки – навчальна дисципліна, яка вивчає методологію створення економічних систем. Моделювання економіки – це предмет, що досліджує засоби та способи побудови моделей економічних систем. Актуальність моделювання економіки зумовлена тим... Моделювання систем передачі даних – навчальна дисципліна, що займається вивченням методів, прийомів і способів розробки систем передавання інформації. Моделювання систем передачі даних – це предмет, що досліджує методологію моделювання систем передавання інформації. Моделювання систем передачі даних – це курс... Моніторинг інформаційних технологій – навчальна дисципліна, яка займається вивченням методології та результативності впровадження інформаційних технологій у певний напрям діяльності суб’єкта господарювання. Моніторинг інформаційних технологій – наука про дослідження ефективності упровадження інформаційних технологій у динаміці. Моніторинг інформаційних технологій – це предмет... Мультимедійні технологій у фаховій діяльності – навчальна дисципліна, яка займається пошуком можливостей використання засобів мультимедіа у професійній діяльності людини. Мультимедійні технології у фаховій діяльності – наука про способи застосування інформаційних технологій для виконання поточних завдань функціонування певного суб’єкта господарювання. Мультимедійні технології у фаховій діяльності – це предмет... Нейромережеві системи в управлінні – навчальна дисципліна, що займається вивченням можливостей впровадження систем, заснованих на штучному інтелекту в процес управління підприємством, установою, організацією. Нейромережі – це сукупність пристроїв і засобів, що імітують роботу головного мозку людини. Нейромережі – це вид інформаційних мереж, принцип роботи яких повторює мисленні процеси людини. Нейромережі складаються з... Нечіткі множини та нечітка логіка – навчальна дисципліна, яка вивчає розробку програмного забезпечення, призначеного для роботи з множинами і логічними твердженнями, для яких не передбачено однозначної відповіді чи результату. Нечіткі множини та нечітка логіка – це предмет, що охоплює математико-логічні й програмно-прикладні операції над множинами і логічними твердженнями. Нечіткі множини та нечітка логіка – це курс... Поява у системі підготовки кадрів предмета Нові комп’ютерні технології зумовлена подальшим стрімким процесом появи інноваційних засобів для роботи з різними видами інформації, безупинною розбудовою інформаційного суспільства і розширення ІТ-сфери людської діяльності. Нові комп’ютерні технології – це: 1) предмет, що досліджує використання сучасних інформаційних технологій для роботи з інформаційним ресурсом користувача; 2) це галузь знань, яка вивчає засоби створення, опрацювання й передавання інформаційних даних із використанням сучасних способів і засобів; 3) курс, що займається вивченням специфіки впровадження інформаційних інновацій у діяльність людини; 4) дисципліна, яка вивчає методологію застосування новітніх інформаційних технологій з метою досягнення оптимального результату діяльності суб’єкта господарювання; 5) розділ інформатики, що досліджує практичне застосування сучасних способів і засобів роботи з інформацією. Предметом вивчення курсу... |