Комп'ютерні предмети
Комп’ютерна графіка – навчальна дисципліна, яка вивчає процес створення, редагування, коректування, передавання зображень засобами апаратно-програмного функціоналу комп’ютера. Комп’ютерна графіка – це предмет, що досліджує набір і можливості прикладних програм для оброблення зображень. Комп’ютерна графіка – це курс, що займається вивченням інтерфейсу програмного забезпечення, призначеного для створення й опрацювання зображень. Потреба створювати нові... Комп’ютерна електроніка – навчальна дисципліна, яка вивчає впровадження цифрових технологій у електронну галузь. Комп’ютерна електроніка – це предмет, що досліджує шляхи застосування інформаційних технологій при створенні електронних приладів. Комп’ютерна електроніка – це курс, що займається вивченням процесу впровадження сучасних цифрових технологій у виробництво та використання електронних приладів. Виникнення електроніки як... Комп’ютерна схемотехніка – навчальна дисципліна, яка вивчає методологію розробки схем персонального комп’ютера. Комп’ютерна схемотехніка – це предмет, що досліджує схеми будови апаратного комплексу комп’ютера з метою розширення сфер його використання. Комп’ютерна схемотехніка – це курс, що займається вивченням процесу створення і використання схем для комп’ютерних систем. Предметом вивчення курсу... Комп’ютерна інженерія – навчальна дисципліна, яка вивчає методологію розробки апаратного та програмного забезпечення персонального комп’ютера. Комп’ютерна інженерія – це предмет, що досліджує шляхи, способи й принципи адаптації апаратно-програмного комплексу комп’ютера до потреб певних користувачів. Комп’ютерна інженерія – це курс, що займається вивченням процесу створення комп’ютерних систем. Комп’ютерна інженерія базується на... ООП – вивчає основи об'єктного підходу, об'єктно-орієнтованого і загального програмування на мові С ++, розвиває навички розробки програмного коду з використанням сучасних інструментальних засобів для платформ MS Windows і Linux. Курс ООП має своєю метою: - вивчення основ класичної теорії об'єктно-орієнтованого програмування, в тому числі: шляхів еволюції технологій програмування від алгоритмічного до ООП, основних принципів об'єктно-орієнтованої побудови програмних систем (Абстракція, Інкапсуляція, Ієрархія, Модульність, Типізація, Паралелізм, Збереженість), понять класів, об'єктів, взаємин між ними, а також багаторівневої моделі OMG; - вивчення засобів об'єктно-орієнтованого і узагальненого програмування мови С ++, засобів стандартної бібліотеки STL; - вивчення основ багатопотокового і розподіленого програмування, безпеки програмних систем що використовують технологію Java 2. Місце дисципліни в структурі... Курс «Обробка зображень» входить в варіативну частину освітньої програми бакалаврату у напрямку 01.03.02 - Прикладна математика та інформатика. Дисципліна реалізується на факультеті математики та комп'ютерних наук кафедрою диференціальних рівнянь і функціонального аналізу. Курс «Обробка зображень» - вивчає питання, пов'язані з теоретичними основами процесів формування оптичних і цифрових зображень графічних об'єктів, фільтрацією зображень в просторовій області, фільтрацією зображень в частотній області, методами покращення зображень, алгоритмами стиснення графічної інформації. Дисципліна націлена на формування загальних і професійних компетенцій випускника. Викладання дисципліни передбачає... Підтримка мережевої інфраструктури - найважливіша складова частина будь-якого сучасного бізнесу. Технічне обслуговування комп'ютерних мереж - одна з базових послуг, які потрібні практично всім сьогоднішнім підприємствам і організаціям. Курс Обслуговування комп’ютерних систем і мереж вивчає забезпечення високоточного налаштування обладнання локальної мережі; встановлення та налаштування ОПС і програмного забезпечення, своєчасне оновлення програмного забезпечення до актуальних версій, підтримка і «ведення» клієнтів; технічне обслуговування встановлених мереж і систем, моніторинг їх стану. Мета курсу... Обчислювальна техніка – це навчальна дисципліна, яка вивчає особливості функціонування обчислювальних засобів, методів проектування та оптимізації арифметично-логічних блоків ЄОМ, принципів організації обчислювального процесу і внутрішнього устрою обчислювального процесора. Метою викладання дисципліни Обчислювальна техніка (ОТ) є: - отримання теоретичних і практичних навичок по розробці та освоєнню ОС великої продуктивності на основі паралельних обчислень; - формування у студентів навичок проектування і моделювання цифрових логічних пристроїв. Завданнями курсу ОТ є... Навчальна дисципліна «Операційні системи» вивчає класичні основи операційних систем (ОС), їх архітектуру, алгоритми та методи, що застосовуються при їх розробці; вивчає ОС компанії Microsoft, сімейства UNIX / Linux і ін. Навчальна дисципліна «Операційні системи та середовища» є загально професіональною і дає базові знання для освоєння загальнопрофесійних дисциплін «Інформаційні технології», спеціальних дисциплін «Системи баз даних», «Інструментальні засоби розробки апаратно-програмних систем», «Мікропроцесори і мікропроцесорні системи», «Периферійні пристрої ВТ». Для вивчення даної дисципліни необхідні... Дисципліна Оптимальні та адаптивні системи – вивчає математичні теорії адаптивних та оптимальних систем управління, синтезованих для моделей об'єктів описуваних стохастичними диференціальними рівняннями і стохастичними різницевими рівняннями. Мета викладання дисципліни Оптимальні та адаптивні системи: - викласти основні напрямки в області автоматизації і управління сучасними технологічними процесами і виробництвами за умов необхідної продуктивності і якості; - дати студентам навички вирішення практичних завдань адаптації. Завдання вивчення дисципліни... Перехід української вищої освіти на рівневу основу, яка ініціювала її розподіл на бакалаврат, підготовку фахівців та магістратуру, дозволяє готувати бакалаврів економіки як фахівців з базовою вищою освітою. У зв'язку з цим виникає необхідність змоделювати професійну діяльність бакалавра, як фахівця-практика, ключовою характеристикою якого стає «придатність до працевлаштування». Модель професійної діяльності бакалавра будується на компетентнісній основі. Пріоритетна роль у цьому відводиться дисциплінам, що базуються на використанні моделей економіко-виробничих процесів і математичних методів вирішення задач, описуваних даними моделями, до яких відносяться «Оптимізаційні методи і моделі». Значення цієї дисципліни для перерахованих профілів важко переоцінити, тому що прийняття оптимальних економіко-управлінських рішень є складовою частиною діяльності економіста-практика і управлінця. Курс Оптимізаційні методи і моделі – вивчає... Основи інформатики та обчислювальної техніки – вивчає структуру і властивості економічної інформації, а також методи її переробки за допомогою обчислювальної техніки. Основна мета курсу Основи інформатики та обчислювальної техніки: - навчання аспірантів оформлення наукових праць (статей, дисертації) відповідно з вимогами видавництв ВАК; - формування у аспірантів поняття сучасної інформаційної компетентності; - забезпечення стійких навичок роботи на персональному комп'ютері (ПК) з використанням сучасних інформаційних технологій в конкретній практичній сфері діяльності; - навчання аспірантів основам сучасної методології використання комп'ютерних інформаційних технологій і практичної реалізації їх основних елементів з використанням ПК і програмних продуктів загального призначення. Дана дисципліна відноситься до... Дисципліна Основи комп’ютерно-інтегрованого управління – розглядає наступні основні об'єкти: математичний апарат операторного числення, передаточні функції, часові, імпульсні та частотні характеристики ланок автоматичних систем регулювання, типові (елементарні) ланки та їх динамічні властивості, розімкнені та замкнені автоматичні системи регулювання (АСР), стійкість лінійних АСР, теорема Ляпунова про стійкість лінійних АСР, критерії стійкості, якість лінійних АСР, прямі і узагальнені критерії якості, математичний опис дискретних АСР, г-перетворення, стійкість дискретних АСР і їх якість, нелінійні АСР, їх математичний опис, стійкість і якість нелінійних АСР. Вивчення дисципліни “Основи комп’ютерно-інтегрованого управління” має на меті – дати студентам основи знань, що необхідні для вирішення виробничих завдань, пов’язаних з проектуванням і обслуговуванням сучасних автоматизованих систем керування.
Проектування комп’ютерно-інтегрованих систем на основі... Основи обробки інформації – це навчальна дисципліна, яка вивчає упорядкований процес перетворення інформації у відповідності з алгоритмом розв'язання задачі. Дисципліна Основи обробки інформації має на меті: підготовку бакалаврів в частині освоєння алгоритмів і методів обробки інформації. Завданнями дисципліни... Курс Основи програмування – вивчає парадигми програмування, сучасні технології розробки програмного забезпечення (ПЗ), процес розробки ПЗ, можливості сучасних мов програмування і стандартних бібліотек. Метою освоєння навчальної дисципліни Основи програмування є формування розуміння студентами ключових положень інформатики, її структури, зв'язку з іншими науками, і програмуванням на мові високого рівня (в основі дисципліни лежить мова програмування С ++), пояснення базових правил розробки алгоритмів і програм, придбання студентами впевнених навичок практичної роботи (програмування) на комп'ютері, формування основ для наступних курсів, присвячених створенню сучасних інформаційних систем і розробці програм. Завдання курсу... Дисципліна «Основи проектування» - розглядає питання, пов'язані з проектуванням будівель, проведенням в них усіх видів ремонтних робіт (профілактичний, поточний та капітальний), реконструкцією і технічним переозброєнням підприємств. Мета викладання дисципліни Основи проектування - дати майбутнім інженера необхідні теоретичні та практичні знання.
Відповідно до вказаної мети... Комп’ютерне проектування – навчальна дисципліна, яка займається вивченням комп’ютерних програм, які дозволяють створювати проекти нових образів, об’єктів. Комп’ютерне проектування – наука про розробку і використання комп’ютерних програм, призначених для проектування об’єктів. Комп’ютерне проектування – це предмет... Комп’ютерні мережі та телекомунікації – навчальна дисципліна, яка вивчає основні засади функціонування комп’ютерних мереж і телекомунікаційних систем. Комп’ютерні мережі та телекомунікації – це предмет, що досліджує можливості застосування у практичній діяльності людини прикладних програм і мережевих ресурсів.
Комп’ютерні мережі та телекомунікації – це курс... Комп’ютерна логіка – навчальна дисципліна, яка вивчає специфіку використання комп’ютера для розв’язання логічних завдань. Комп’ютерна логіка – це предмет, що досліджує можливості інформаційних технологій у процесі аналізу схем і будови комп’ютера. Комп’ютерна логіка – це курс... Комп’ютерна математика – навчальна дисципліна, яка вивчає процес програмного забезпечення комп’ютера для виконання математичних обчислень. Комп’ютерна математика – це предмет, що досліджує інтерфейсні особливості, технологію та методологію використання прикладних програм для автоматизації математичних розрахунків. Комп’ютерна математика – це курс... Комп’ютерна техніка і математична статистика – навчальна дисципліна, яка досліджує особливості застосування комп’ютерного обладнання для реалізації цілей математичної статистики. Комп’ютерна техніка і математична статистика – це галузь знань, що відображає способи й принципи проведення статистичних спостережень з використання з цією метою комп’ютерної техніки. Понятійною базою предмета... Комп’ютерний контроль бізнес-процесів – навчальна дисципліна, яка займається вивченням програмного забезпечення, яке дозволяє управляти бізнесовою діяльністю. Комп’ютерний контроль бізнес-процесів – це предмет, що вивчає набір комп’ютерних програм, необхідних для здійснення контролю за веденням бізнесу. Бізнес-процес – це діяльність... Конструювання Web-сторінок – це: 1) предмет, що досліджує середовище створення веб-сторінок; 2) це галузь знань, яка охоплює увесь спектр робіт, пов’язаних із створенням об’єктів інформаційного середовища; 3) курс, що займається вивченням програм, призначених для розробки веб-сторінки як окремого елемента сайту, блогу та інших об’єктів мережі. Методологія та технологія розробки веб-сторінок є предметом вивчення курсу Конструювання Web-сторінок. Засоби, що використовуються для розробки, оптимізації й використання веб-сторінки – це об’єкт предмета Конструювання Web-сторінок. Оскільки предмет Конструювання Web-сторінок мають... Створення і використання програм, що не залежать від специфіки операційних систем і платформ, на яких вони працюють, вивчає Крос-платформне програмування. Предметом вивчення курсу Крос-платформне програмування є мови програмування, а об’єктом – незалежні прикладні програми. Крос-платформна програма – це прикладне програмне забезпечення загального або спеціального призначення, яке може працювати на персональному комп’ютері користувача незалежно від рівня встановленої на цьому комп’ютері операційної системи, від рівня використовуваної Інтернет-платформи, від апаратної структури комп’ютера користувача. Іншими словами, крос-платформна програма – це... Лінгвістичне забезпечення комп'ютерних систем – навчальна дисципліна, яка вивчає засоби природної мови, які застосовуються для налагодження діалогу користувача з комп’ютером. Лінгвістичне забезпечення комп'ютерних систем – це предмет, що досліджує засоби лінгвістики, які використовуються при розробці програмного забезпечення комп’ютера. Актуальність лінгвістичного забезпечення комп'ютерних систем зумовлена... Людино-комп’ютерний інтерфейс – навчальна дисципліна, що займається вивченням функціональної системи, яка спрощує роботу користувача з персональним комп’ютером. Людино-комп’ютерний інтерфейс – це предмет, що займається розробкою інженерних рішень, які забезпечують оптимальну й ефективну взаємодію користувача з керованим ним персональним комп’ютером у процесі збирання, оброблення, накопичення та передавання інформації на різні відстані та обміну нею у різних спільнотах. Людино-комп’ютерний інтерфейс – це курс... Оператор ПК – це навчальна дисципліна, яка вивчає основи набору і обробки будь-якої інформації на комп'ютері, також вивчає введення в комп'ютер текстів і даних та сортування матеріалів. Метою вивчення дисципліни Оператор ПК - є набуття знань про компоненти настільних та переносних комп'ютерів, основи роботи з різними програмами, навичок установки програмного і апаратного забезпечення, оновлень, усунення несправностей. У деяких випадках оператор ПК виконує... Курс Основи проектування інтелектуальних систем – вивчає проблематику і області використання штучного інтелекту в інформаційних системах, висвітлює теоретичні і організаційно - методичні питання побудови і функціонування систем обробки знань, прищеплює навички практичних робіт з проектування баз знань. Мета вивчення курсу Основи проектування інтелектуальних систем: - ознайомити студентів із основами використання штучного інтелекту в інформаційних системах; - висвітлити питання побудови і функціонування систем обробки знань; - розвинути навички проектування. Методичну основу навчального курсу складають... Дисципліна Основи системного аналізу – вивчає загальні принципи системного аналізу в управлінні, економіці. Метою освоєння дисципліни «Основи системного аналізу» є: формування у майбутнього спеціаліста уявлень про принципи і методи аналізу даних, про технології збору обробки і аналізу кількісно важливих і якісних даних, що характеризують різні суспільні явища і процеси.
Завданнями дисципліни Основи системного аналізу є... Дисципліна Основи управління в екологічному моніторингу – розглядає принципи управління у сфері впливів на навколишнє середовище, типи моніторингу, способи впливу на джерела забруднення і методи складання довгострокових прогнозів. Метою освоєння дисципліни Основи управління в екологічному моніторингу є формування у студентів системних базових знань про організацію та проведення моніторингових досліджень для оцінки якості різних компонентів навколишнього природного середовища. Завдання дисципліни Основи управління в екологічному моніторингу... Курс Основи цифрової техніки – вивчає основи побудови цифрових схем і принципи дії основних вузлів цифрових пристроїв, функціональні можливості часто застосовуваних мікросхем малого та середнього рівня інтеграцій в пристроях зв'язку, структуру і організацію мікропроцесорів і мікропроцесорних комплектів, умовні графічні позначення елементів, тенденції та перспективи розвитку засобів зв'язку і обчислювальної техніки, а також основи програмування. Дисципліна "Основи цифрової техніки" є частиною циклу дисциплін, які вивчаються студентами за напрямом підготовки - «Інформаційні системи і технології».
Метою викладання дисципліни... Курс Охорона праці за комп’ютером – вивчає небезпечні і шкідливі виробничі фактори роботи за комп’ютером і шляхи їх запобігання та подолання. Рівень засвоєння даної дисципліни розглядається як комплекс знань, необхідний для екологічно безпечної професійної діяльності з комп'ютерною технікою. Метою викладання курсу... Спеціальний курс «Парадигми програмування» орієнтований на засвоєння студентами понять, історично накопичених в форм і мов програмування і реалізованих за допомогою доступних для експерименту систем програмування. Курс Парадигми програмування – вивчає різноманітні моделі обчислень, включаючи моделі паралелізму, а також методи програмування паралельних процесів і проблеми організації високопродуктивних обчислень.
Матеріал курсу ілюструється на... Дисципліна Периферійні пристрої – вивчає класифікацію зовнішніх пристроїв по їх принципам дії, принципи роботи і області застосування основних різновидів зовнішніх пристроїв, поширені інтерфейси і їх можливості. Освоєння бакалаврами дисципліни Периферійні пристрої переслідує такі цілі: - знайомство з еволюцією архітектури периферійних пристроїв (ПП); - систематизація теоретичних знань про системну організації класичних ПП; - вивчення особливостей архітектур ПП і їх впливу на продуктивність на заданому класі задач; - формування практичних навичок оптимізації прикладних програм під задану архітектуру ПП; - вивчення архітектур сучасних ПП; - знайомство з тенденціями розвитку ПП.
Зазначені цілі... У сучасних умовах різко зростає відповідальність за прийняття проектних рішень, які, як правило, доводиться приймати в умовах невизначеності вихідних даних при обмежених ресурсах і термінах. Невірні проектні рішення тягнуть за собою цілий ряд негативних наслідків, що виражаються в нераціональних економічних і тимчасових витратах як в період створення розроблюваного об'єкта, так і в період його експлуатації. Дисципліна Прийняття проектних рішень – вивчає сутність та шляхи оптимізації процесу прийняття рішення в області конкретних завдань за допомогою відповідних математичних методів і програмного інструментарію з використанням сучасних комп'ютерних технологій шляхом формування знань, умінь і навичок відповідних компетенцій. Метою вивчення дисципліни... Дисципліна Прикладне програмування – вивчає основи об'єктно-орієнтованого програмування і розробки додатків в середовищі Windows. Мета освоєння навчальної дисципліни Прикладне програмування: - вивчення основ алгоритмізації і програмування для вирішення прикладних завдань; - підготовка відповідальних, самостійних, готових до самовдосконалення кваліфікованих випускників. По закінченню вивчення дисципліни... Курс Програмування – вивчає основні принципи і методи програмування та засоби опису алгоритмів. Мета курсу Програмування: отримання студентами теоретичних знань і практичних навичок в програмуванні на основі процедурного підходу.
Основними завданнями викладання дисципліни... Сучасний рівень інженерної праці вимагає хорошого знання обчислювальної техніки та вміння використовувати її в своїй практичній діяльності. Однією з основних вимог до фахівців в області автоматизованих систем управління є вміння програмувати і знання мов програмування. Курс Програмування (мова програмування С) відноситься до тих дисциплін, які закладають основу знань з програмування на мовах високого рівня. Він повинен закласти основу для всіх наступних курсів в області програмування. Програмування (мова програмування С) - це... Програмування вбудованих систем – вивчає вбудовані системи, апаратні особливості вбудованих платформ, надає порівняльний огляд операційних систем, що використовуються у вбудованих системах, програмні засоби, які використовуються для розробки і налагодження програмного забезпечення вбудованих систем. Мета дисципліни Програмування вбудованих систем - освоєння заданих дисциплінарних компетенцій в області проектування структури апаратних засобів і прикладного програмного забезпечення вбудованих мікропроцесорних керуючих систем. Завдання дисципліни... Програмування для Інтернет – це навчальна дисципліна, яка вивчає принципи розробки Web-сторінок на основі комплексного підходу та програмуванню в Internet на стороні клієнта і сервера, основи використанню баз даних при розробці Web-проектів. Цілі дисципліни Програмування для Інтернет: -- Освітні: - створити умови для формування здібностей самостійно придбавати і використовувати в практичній діяльності нові знання і вміння, здатності прагнути до саморозвитку; - здатності працювати з інформацією в глобальних комп'ютерних мережах, розуміти сутність і значення інформації в розвитку інформаційного суспільства, дотримуватися основних вимог інформаційної безпеки. -- Професійні: - формування здатності здійснювати і обґрунтовувати вибір проектних рішень за видами забезпечення інформаційних систем, здатності оцінювати і вибирати сучасні операційні середовища і інформаційно-комунікаційні технології для інформатизації автоматизації вирішення завдань і створення ІС. Загальна мета освоєння дисципліни... Курс Програмування систем реального часу – розкриває провідні проблеми, що виникають в класі систем збору і обробки інформації в реальному часі, і шляхи їх вирішення, а також основи розробки програмного забезпечення. Метою курсу Програмування систем реального часу є ознайомлення з новітніми технологіями в області операційних систем реального часу, а також освоєння сучасних підходів до проектування систем реального часу. Як приклад сучасних операційних систем... Навчальний курс «Проектування інформаційних систем» є курсом напрямку підготовки бакалаврів «Прикладна інформатика» та знайомить студентів з сучасними підходами до проектування, експлуатації та модернізації інформаційних систем в цілому і економічних інформаційних систем зокрема, формує у студентів системні уявлення про канонічні, автоматизовані, типові підходи до проектування інформаційних систем з застосуванням сучасних CASE-засобів, формує у студентів практичні навички використання CASE-засобів для проектування і модернізації баз даних і сховищ даних. Цілі освоєння дисципліни Проектування ІС: - поглиблене вивчення теоретичних питань стосовно наукової спеціальності відповідної галузі наук; - придбання навичок самостійного використання необхідних методів, засобів, способів досліджень для вирішення наукових завдань; - оволодіння спеціальними методами, засобами, способами дослідження для вирішення наукових завдань. Для засвоєння дисципліни студент повинен... Проектування локальних мереж – це навчальна дисципліна, яка вивчає базові технології проектування і розробки локальних і глобальних мереж ЕОМ і телекомунікацій, базові протоколи взаємодії на різних рівнях комунікації, типи комп'ютерних мереж, призначення та основні характеристики комунікаційного обладнання. Метою вивчення дисципліни Проектування локальних мереж є набуття знань про мережеві технології і навичок, які можна застосувати на початку роботи в якості спеціаліста з мереж. Завданнями дисципліни... Проектування програмного забезпечення – вивчає сучасні мови програмування та різні методи та аспекти проектування програмних систем. Цілі освоєння дисципліни Проектування програмного забезпечення є: - ознайомлення з сучасними мовами програмування, їх класифікацією і областями їх застосування; - освоєння різних методів абстрагування, забезпечення модульності і інших аспектів проектування програмних систем; - підвищення професійної ерудиції. Зазначені цілі відповідають... Дисципліна Реляційні бази даних – вивчає основні принципи побудови реляційних баз даних, системи управління базами даних, принципи їх проектування і методи створення баз даних для їх наступної експлуатації. Мета викладання дисципліни: 1) Дати студентам такі базові знання з теорії баз даних: - основні поняття і принципи побудови баз даних (БД) і інформаційних систем; - можливості сучасних систем управління базами даних (СУБД); - класичні та сучасні синтаксичні моделі даних; - технології створення БД і додатків; - теоретичні основи логічного проектування БД в рамках реляційного підходу. 2) Прищепити і відпрацювати у студентів вміння і навички створення БД і роботи в середовищі конкретної системи управління базами даних. Завдання вивчення дисципліни... Дисципліна Робототехніка – вивчає особливості використання інформаційних технологій, технічних засобів при побудові і діагностуванні роботів і робототехнічних систем, в тому числі із застосуванням методів прикладної розробки енергоефективних технологій і засобів управління. Метою вивчення дисципліни Робототехніка є формування основ програмування роботів і будь-яких інших віртуальних приладів, навчити студентів орієнтуватися в основних напрямках розвитку і вдосконалення робототехніки, отримати базові навички в роботі з робототехнікою. Завдання дисципліни... Курс Розподілені бази даних вивчає технології і методи, які застосовуються в сучасних базах даних, проблеми та ідеї, які виникають при використанні технології розподілених баз даних. Дана дисципліна є частиною професійного циклу дисциплін за вибором студента за напрямом підготовки «Програмна інженерія» профіль «Програмна інженерія». Метою освоєння курсу... Курс Розробка ПЗ – вивчає принципи побудови, структуру і прийоми роботи з інструментальними засобами, що підтримують створення програмного забезпечення. Навчальна дисципліна «Розробка програмного забезпечення» є важливою складовою професійної підготовки фахівців в області високопродуктивних обчислювальних систем. Метою курсу Розробка ПЗ є... Математична логіка та теорія алгоритмів – навчальна дисципліна, яка вивчає процес розробки алгоритмів для вирішення логіко-математичних задач. Математична логіка та теорія алгоритмів – це предмет, що досліджує використання алгоритмізації при здійсненні логіко-математичних операцій.
Математична логіка та теорія алгоритмів – це курс... Математичні методи дослідження операцій – навчальна дисципліна, яка вивчає моделювання управлінських рішень з використанням математичних методів, заснованих на комп’ютерних технологіях. Математичні методи дослідження операцій – це предмет, що охоплює процес математичного моделювання оптимальних рішень господарської діяльності.
Математичні методи дослідження операцій – це курс... |