Студент
Повстання в університетах змусили владу переглянути зміст статуту 1835 р. та почати працювати над проектом нового статуту. Рецензенти вважали за потрібне надати більшу автономію та академічну свободу університетам, а також наголошували на необхідності дозволити об’єднання студентів і викладачів в особливі корпорації. М. І. Пирогов весь час переймався університетським питанням, про що свідчить його однойменна праця. Він говорив: “Неможливо знищити корпоративний дух там, де учнів об’єднують вік, цілі, виховання тощо. Але, з іншого боку, для організації студентів у правильну корпорацію нам не вистачає двох головних умов: відданості та високих моральних якостей організаторів. Якби ми їх мали, то вже давно все сталося б само собою”. На боці студентів стояв.... 15 (27) вересня 1864 року було прийнято рішення про створення Московського математичного товариства, а також перший його статут. Метою Товариства спочатку було покладено «взаємне сприяння в заняттях математичними науками». Кожному його члену ставилося в обов'язок «стежити за успіхами обраного ним відділу науки і повідомляти в заздалегідь призначені терміни письмові звіти та словесні пояснення про свої заняття». Так починалася діяльність одного з найзнаменитіших і найстаріших з існуючих сьогодні математичних товариств світу. Товариство діяло.... Педагогічна практика проводилась цікаво і змістовно. Студенти- практиканти широко використовували на своїх уроках наочні посібники, таблиці, ілюстрації, додатковий матеріал. Оцінка уроків студентів свідчить про серйозне ставлення до роботи і практикантів, і їхнього керівництва (Студенти самостійно проводили до 110 уроків). Проте, в звітах керівників практики іноді зазначалось, що майбутні вчителі недостатньо володіють методикою перевірки знань учнів, використання наочних посібників, подачі домашнього завдання та ін. Перші зрушення відбулись і в.... Аналіз історико-педагогічної літератури свідчить, що розвиток активної громадської позиції студентської молоді в педагогічних вузах України 20-х початку 30-х рр. ХХ століття був відмінною рисою вищої школи. Особливої уваги стали набувати ідеї.... Ми бачимо, що за період, який вивчали, на території СРСР прокотилося декілька воєн, змінювалися геополітичні складники країн, їхні кордони, утворювалися нові незалежні держави зі своїм баченням розвитку загальної політики в цілому й студентського спорту в особистому. Це були роки розквіту наукової думки, зростання науково-технічного прогресу, поява нових технологій, що призвело до того, що молодь переважно вела сидячий спосіб життя, що значно погіршило загальний стан здоров’я молоді. І хоча в цей період влада прийняла декілька десятків законів і постанов, направлених на.... У сучасних умовах реформування вищої освіти в Україні, реалізації вимог Болонського процесу, формування нових стандартів зі спеціальностей, зорієнтованих на вітчизняний та Європейський ринок праці, нагальною залишається проблема якості професійної освіти. Професійна освіта має забезпечувати набуття..... Німецька служба академічних обмінів DAAD (Deutscher Akademischer Austauschdienst). Сьогодні це найбільша німецька організація, що об'єднує вищі навчальні заклади Німеччини. DAAD допомагає в розвитку академічних відносин з зарубіжними вузами і надає навчальні та науково-дослідницькі стипендії для іноземних студентів, випускників вузів, аспірантів, молодих вчених та викладачів вузів. Штаб-квартира організації знаходиться в.... Програма являла собою так званий студентський обмін (Studentenaustausch). Студенти нашого вузу їхали до Німеччини, а німецькі студенти до нас. Увага! В програмі могли брати участь тільки студенти до 22-х років. Головна мета організації - це..... У сучасному суспільстві інтенсифікація процесів урбанізації загостює проблеми соціалізації молодого покоління. Особливо актуальним вони є в Україні в умовах загальної соціокультурної кризи суспільства. Доводиться констатувати, що держава на нинішньому етапі розвитку не в змозі фінансувати сферу позашкільної освіти, а підприємства також не завжди можуть утримувати сферу соцкультпобуту, зокрема учнівські молодіжні заклади дозвіллєвої діяльності (як це було за часів СРСР). Водночас вся сфера дозвілля (інституції культури, спорту і рекреації) інтенсивно комерціалізується, гуртки і секції стають платними і часто недоступними навіть для сімей середнього достатку. Відтак актуалізується проблема організації вільного часу учнівської молоді після школи та її соціалізації у сфері дозвілля, що зумовлює пошук нових підходів до організації дозвіллєвої діяльності як вагомого чинника особистісного становлення. Можливими шляхами розв’язання цієї проблеми в.... Для англійської педагогічної громадськості сьогодні стає очевидною необхідність пильної уваги до різноманітних форм занять, пропонованих учнівській молоді у вільний від навчання час, метою яких є як профілактика суспільно небажаних дій, так і підсилення шансів креативного розвитку. Дозвіллєва діяльність має невичерпні можливості у вирішенні цього завдання: екскурсії, конференції, предметні вечори, читання науково-популярної літератури, технічна творчість і робота в гуртках. У контексті дослідження становлять науковий інтерес форми організації дозвіллєвої діяльності, а саме:.... Серйозні проблеми в організації навчально-виховного процесу в школі привели до того, що окремі студенти приходять до університету без інтересу до навчання. У найкращому разі, спостерігається захопленість яким-небудь одним предметом. Відсутність у студентів систематичних знань, нерозвинена уява й інтелект, обмежене світосприйняття – ось далеко не повний перелік тих проблем, що породжені недоліками шкільної освіти та важко піддаються виправленню. Цей негатив, у свою чергу, віддзеркалюється в функціонуванні особистості студентів і у вільний час, який, як правило, не носить системного характеру, зводиться до розважальних форм, носить випадковий характер. В умовах загострення соціально-економічної ситуації у суспільстві, глобалізаційних тенденцій та євроінтеграційних процесів усе більшої уваги потребує..... Для ряду зміна поколінь студентів програма ЄС "Еразмус" асоціюється з суміщенням корисного з приємним. Так, за 27 років існування даної програми можливістю отримати якісну освіту і прекрасно провести час в іншій країні скористалося 3 млн. студентів. Вищевказана програма завжди відрізнялася надзвичайною популярністю серед інтернаціонального студентського співтовариства, насамперед через те, що дійсно дозволяла відчути дух Європи, зануритися в культуру іншої країни і подорожі, а також отримати міцні знання. Однак часи змінилися, винятком не стала і програма..... Україна має значний досвід підготовки іноземних студентів у вітчизняних вищих освітніх закладах. Однак після розпаду СРСР, втративши свої позиції на світовому ринку надання освітніх послуг, наша держава поступово набирає обертів по залученню іноземних громадян із метою надання освітніх послуг в українських університетах. Кількість іноземних студентів, що навчаються в Україні, зростає. Так, якщо у 2000 р. В Україні навчалося близько 18 тисяч іноземців, у 2007 р. – 37 тисяч, у 2010 р. – понад 44 тис., зараз – близько 50 тисяч осіб із 153 країн світу . А у 2012 р. “кількість абітурієнтів, які отримали запрошення на навчання в українських вишах, зросла порівняно з минулим на 53% і становить 32 тисячі осіб із 126 країн світу”.
Кожний іноземний студент, що..... 23 квітня весь світ відзначає День англійської мови. Вперше це свято було відзначено в 2010-му році. До речі, в той же рік були встановлені і дні інших офіційних мов ООН. Пропозиція про дні святкування вшанування до мов ООН було внесено Департаментом зв'язків з громадськістю. 23 квітня вибрано Днем англійської мови невипадково..... Попередній аналіз результатів обстеження дозволів виявити наступні категорії вузів у зв'язку з їх досвідом міжнародного співробітництва та намірами по його продовженню і розвитку: 1. Українські ВНЗ, котрі планують надалі співпрацювати із..... Відмінною рисою національних систем освіти XXI століття є велика академічна і наукова стабильность. Щорічно на наукові стажування, конференції, семінар, навчання і т.д. в різні країни світу виїжджає більш 2-х мільйонів чоловік. Це розвиває культурні та економічні зв'язки між державами, сприяє загальному науково-технічному прогресу людства, підвищенню рівня світової цивілизации. В даний час Україна все більш активно втягується в процеси глобалізації освіти і науки. перетворення, в російському суспільстві в останнє десятиліття, сприяли розширенню контактів української вищої школи, викладачів і вузівських вчених з зарубіжними вченими і науковими установами. Вивченню цієї ситуації присвячений моніторинг, проведений Центром соціологічних досліджень. В рамках моніторингу переслідувалася мета -.... Якщо ви бажаєте взяти участь в програмі Work and Travel USA, ви повинні: • ваш вік повинен бути 18 - 23 роки; • знати англійську мову на розмовному (Intermediate) рівні (цілком влаштує базовий, якісний шкільний рівень). Відповідні списку зазначених вище вимог молоді люди можуть подавати заявку для участі в програмі Work and Travel. Робота в США -.... Для проходження практики за кордоном, звичайно ж, необхідні вільне володіння іноземною мовою (найчастіше англійським), відповідність вашої вузівської спеціальності тієї стажуванні, на яку ви претендуєте, інтерес до даної сфери діяльності. Не зайвим буде і наявність хороших рекомендацій. Зваживши всі "Про" і "Контра" коштує резюмувати, що.... Міжнародна асоціація з обміну студентськими стажуваннями з технічних спеціальностей IAESTE була заснована у грудні 1948 року за ініціативою Лондонського Імперського Коледжу за підтримки ще десяти європейських країн. До теперішнього часу в ній складається вже 68 держав світу. Дана асоціація є.... Брати участь у програмі обміну - відмінна можливість побувати за кордоном, відкрити для себе нові культурні горизонти, покращити знання англійської мови, пройти стажування в зарубіжній компанії. Різні програми обміну, насамперед, розраховані на школярів і студентів, а також призначені для молодих людей, які тільки почали будувати свою кар'єру і зацікавлені в стажуванні за кордоном. Якщо ваш розмовний англійський вже.... Існування Програми студентського обміну між Львівським національним університетом ім. Івана Франка (ЛНУ) та Альбертським університетом (АУ). У 2010‒11 навчальному році в АУ навчалося троє студентів юридичного факультету ЛНУ — Мар’яна Гнатишин, Михайло Лаврись і Андрій Винничук. Жоден канадський студент не навчався у Львівському університеті цього року. Пан Лаврись планує займатися.... Програми молодіжного обміну призначені для студентів, і тих, хто вже закінчив ВУЗ (молодих спеціалістів). Вони надають учасникам унікальну можливість познайомитися з різними культурами та країнами, збагатити свої знання, вдосконалити знання мови тієї країни, в якій ви знаходитеся, придбати цінний життєвий досвід і можливість попрацювати за кордоном, а так само величезна кількість нових знайомств і вражень. Work & travel USA.... Global UGRAD - одна з програм. Диплом ви, на жаль, не отримаєте, але досвід придбаєте колосальний, оскільки крім навчання вам прийдется присвятити 20 годин свого часу громадській роботі в першому семестрі і пройти професійне стажування у другому. Також по закінченню програми вам вручать сертифікат котрий будет доповненням до резюме. Фіналісти програми пройдуть.... З метою набуття досвіду роботи зі студентами, співпраці з адміністрацією, налагодження контактів з іншими ОСС України, студентські лідери... В університетах діє велика кількість найрізноманітніших студентських організацій і товариств. Ці студентські організації мають суспільно-політичну, професійну, релігійну, наукову спрямованість. За належністю вони поділяються на міжнародні, загальнопольські, місцеві студентські організації та територіальні братства вихідців з певної місцевості Польщі тощо. Студентські організації мають в університеті.... Органи студентського самоврядування є єдиним представником студентського середовища ВНЗ, який приймає рішення щодо розподілу коштів призначеними органами ВНЗ на студентську діяльність. Органи ВНЗ забезпечують.... Серед вищих навчальних закладів Польщі вагомим є розвиток студентського самоврядування. Саме воно дає змогу звернути увагу на значні зміни що відбулися в країні та в системі освіти. Активні діячі органів влади самоврядування студентів ведуть власну історію своїх організацій ще з 19 століття, зводять інформацію щодо основних діячів студентського самоврядування того часу та сьогодення. На загальнодержавному рівні в Польщі існує.... Виховна робота в гуртожитку є складовою частиною навчально-виховного процесу навчального закладу. Основними цілями і завданнями виховної роботи в гуртожитку є: Студентів традиційно вважають самою революційно налаштованою частиною населення. Уже самостійні, але що не обтяжені сімейним життям, п'ятиденним відвідуванням офісу, студенти можуть дозволити собі зробити набагато більше, ніж їхні старші товариші. Нікуди не дітися і від юнацького максималізму, властивого багатьом віком «близько 20», і, зокрема, бажання «дієсловом палити серця». Вихід за межі вузької тематики університетського життя представляється.... |