Студентське ЗМІ
« Назад Студентів традиційно вважають самою революційно налаштованою частиною населення. Уже самостійні, але що не обтяжені сімейним життям, п'ятиденним відвідуванням офісу, студенти можуть дозволити собі зробити набагато більше, ніж їхні старші товариші. Нікуди не дітися і від юнацького максималізму, властивого багатьом віком «близько 20», і, зокрема, бажання «дієсловом палити серця». Вихід за межі вузької тематики університетського життя представляється неминучим - навіть самий упереджений і нерепрезентативне опитування громадської думки студентів покаже, що будні профкому, спортсменів і КВНщиків (чомусь саме вони, як правило, є основною гордістю університетів в очах вузівського начальства) мало кому цікаві, крім них самих. Ще один приклад того, коли все зроблено просто, але зі смаком - газета "Інверсія" університету МІЕТ, в якій крім традиційних університетських новин знаходиться місце і для матеріалів культурно-історичної тематики та інтерв'ю про роботу в "Яндексі". Видатних дизайнерів мало в студентських газетах, незважаючи на те, що загальна кількість тих, хто займається дизайном і Айдентикою в останні роки перевалило за розумні межі. Але є багато тих, хто недорого робить свою роботу - результат нехитрий. Однак у значній частині студентських газет, журналів і порталів за оформлення, чомусь, відповідають профани. Для більшості студентських видань паперова версія, безумовно, важливіше електронної. Паперову газету або журнал легко перехопити зі стійки в перерві між парами, і, взагалі, вона функціональна, може бути не тільки джерелом інформації, але хорошим обгортковий матеріалом. Однак 21 століття і ректорат диктують свої вимоги, тому видання рано чи пізно з'являється в електронному вигляді. Чомусь мало кому приходить в голову завести підрозділ для ЗМІ на сайті ВНЗ, в якому в комфортній для читача формі публікувати свіжі тексти. Майданчики студентської газети або журналу були стартовими для багатьох медійних постатей. Відомі й випадки, коли ціла редакція йшла з університетського ЗМІ для того, щоб робити окремий проект. Наприклад, згаданий вище iUni перш робився групою студентів СПбГУ, які з ідеологічних міркувань вирішили створити власний проект "Папір". Отже, рідкісні приклади вдалих студентських ЗМІ вселяють стриманий оптимізм і надію на те, що молоді талановиті журналісти скоро подорослішають. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |