Кредитування студентів як джерела фінансового забезпечення вищого навчального закладу
« Назад Кредитно–модульна організація процесу навчання забезпечує психологічний розвиток викладача і студента, покращення стосунків між ними, сприяє виробленню загально навчальних умінь і навичок, вдосконалення навичок самостійної роботи студентів, дозволяє об’єктивно, з урахуванням рівня творчого підходу студента до планування і виконання різного роду професійних завдань, оцінити оволодіння ними модульною програмою, яка включає участь у педагогічних інформаціях, дискусіях під час лекцій, опрацювання обов’язкової літератури, виконання кожного творчого індивідуального завдання (розробка методики вивчення сформованості морально-етичних якостей і рис, моделювання виховного заходу або виховної ситуації, різних форм навчання тощо); ведення конспекту першоджерел; активність роботи на кожному практичному занятті; участь у науковій роботі (самостійне опрацювання дослідницької психолого-педагогічної проблеми, участь у розробці та проведенні експерименту, узагальнення отриманих результатів, підготовка рефератів з елементами пошуково-дослідницької роботи); виступ на студентській науковій конференції, підготовка матеріалів до друку тощо.
Завданням вищої школи є формування в студентів наукового світогляду, системи сучасних професійних знань, розвитку творчих здібностей, а також підготовки майбутніх спеціалістів до неперервної самоосвіти в процесі професійної діяльності. Ці завдання вирішуються в процесі навчання, що вміщує діяльність викладача – викладання та діяльність студента – учіння. Процес навчання – це спеціальна форма передачі та засвоєння суспільно-історичного досвіду, набутого людьми протягом віків і вираженого у вигляді системи наукових знань, суджень, правил та ін. Процес навчання є складною єдністю діяльності вченого-викладача і студента, направлених на досягнення спільної мети – озброєння студентів науковими знаннями, уміннями і навичками й їх творчий розвиток.
Навчання – складний процес навчальної діяльності, в якій відбувається засвоєння певних наукових знань, набуття індивідуального досвіду пізнання за допомогою самостійного оперування знаннями, оволодіння необхідними способами дій, що реалізуються через уміння. В ході цього відбувається проникнення в суть науки і життя, пізнаються закономірності їх розвитку, засвоюються методи науки й обґрунтовуються її філософські основи, формується науковий світогляд. Навчання обумовлюється змістом освіти, навчальною і формувальною діяльністю учених-викладачів і передбачає інтенсивну самостійну роботу студента. Зміст навчання включає в себе види діяльності, засвоєння яких передбачається відповідною спеціальністю, і знання, на яких ці види діяльності базуються.
Отже, рівень освіти спеціаліста, що закінчив вищий навчальний заклад, визначається ступенем оволодіння знаннями загальнонаукових (фундаментальних), спеціальних (фахових) та суспільних наук і формування на цій основі діалектико-матеріалістичного світогляду, розвитку пізнавальних здібностей, а також засвоєння різних видів професійної діяльності.
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
ОКР "магістр" |