Океанські шляхи світу, як навчальна дисципліна
« Назад Дисципліна «Океанські шляхи світу» формує у студентів діалектичне мислення, привчає до використання статистичного та картографічного матеріалу і тим самим дає можливість студенту виявити причинно-наслідкові зв'язки в рамках просторового аналізу. Останнє, в свою чергу, сприяє кращому засвоєнню дисциплін професійного циклу: навігації, лоції, гідрометеорологічного забезпечення судноплавства, морського права та інших. Метою дисципліни «Океанські шляхи світу» є вивчити сукупність фізико-географічних, економічних і політичних чинників, під впливом яких формуються локальні, регіональні та міжнародні морські перевезення, основні промислові райони світового океану. Основними завданнями дисципліни «Океанські шляхи світу» є вивчення: - прояву економічних зв'язків між окремими регіонами і країнами через товаро-фрахтові ринки, які складаються з-за існуючої спеціалізації і географічного поділу праці; - особливості та типи транспортних вузлів, морських портів, зон їх морських зв'язків; - специфічних особливостей роботи морського вантажного, пасажирського та рибопромислового флоту в Світовому океані з усім різноманіттям складних і часто мінливих гідрометеорологічних, політичних і ринкових умов; - найважливіші транспортні магістралі Світового океану та їх вузлові точки – міжнародні морські канали, найважливіші рибопромислові райони. Дисципліна відноситься до математичного і природничо-наукового циклу. Дисципліна спирається на знання та навички студента в обсязі середньої (повної) загальної освіти. Дисципліна «Океанські шляхи світу» є попередньою для дисциплін «Економіка», «Гідрометеорологічне забезпечення плавання і промислу» «Навігація і лоція». Вивчення дисципліни спрямоване на формування таких компетенцій, передбачених для морських спеціальностей: Професійні компетенції: - Здатність нести ходову навігаційну вахту на судні. - Забезпечення вимог в навчальних дисциплінах спеціальності «Судноводіння». - Планування і проведення переходу і визначення місця розташування. - Несення безпечної навігаційної вахти. В результаті вивчення дисципліни студенти повинні: -- Знати: - карту Світового океану, карту водних шляхів, карту промислових районів; - поділ Світового океану на океани і моря; - основні судноплавні протоки, водні шляхи та промислові райони; - морські басейни України і її рибопромислові басейни. -- Вміти: - орієнтуватися на географічних картах; - працювати з картографічним матеріалом та довідковою літературою. -- Володіти: - навичками застосування відомих економічних зв'язків між окремими регіонами, країнами і континентами при формуванні вантажних потоків і організації рибного промислу до вирішення завдань судноводіння та рибальства. У відповідності з «Положенням про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах» основними формами вивчення дисципліни є: читання лекцій, проведення практичних занять, самостійна наукова робота студентів. Основним методом вивчення дисципліни «Океанські шляхи світу» є лекції, які проводяться в лекційних аудиторіях з використанням наочних посібників. Велика увага приділяється самостійній роботі студентів. Практичні роботи орієнтовані на закріплення теоретичних знань з дисципліни і отримання практичних навичок. Перед початком практичних робіт викладач роздає студентам методичні вказівки і завдання по виконанню робіт, дає відповідні пояснення щодо виконання завдань і ходу роботи за відповідній темі. Кожна практична робота закінчується контрольними питаннями по даній темі. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Мартиненко В.Т., Васєнін Н.А., Черепанов Ю.Н. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно замовити дипломну роботу чи статтю з курсу «Океанські шляхи світу» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |