Психологія діяльності і навчальний менеджмент, як навчальна дисципліна
« Назад Дисципліна «Психологія діяльності і навчальний менеджмент» відноситься до блоку дисципліни по вибору професійної освітньої програми вищої освіти (аспірантури). Вивчення дисципліни «Психологія діяльності і навчальний менеджмент» здійснюється згідно навчального плану вищої освіти (аспірантура) за напрямом підготовки Освіта та педагогічні науки, спрямованість освітньої програми Загальна педагогіки, історія педагогіки і освіти. Метою освоєння дисципліни «Психологія діяльності і навчальний менеджмент» є підвищення освітнього рівня аспірантів в галузі загальної теорії менеджменту і специфіку її застосування в сфері освіти. Завдання дисципліни: - ознайомлення з основними підходами до оцінки, узагальнення та аналізу ефективності інноваційного управлінського досвіду в освіті; - формування установки на творчий науковий підхід до підбиття підсумків вивчення та узагальнення передового та інноваційного управлінського досвіду в освіті; - забезпечення методичної та технологічної готовності до практичного використання результатів вивчення та узагальнення передового та інноваційного управлінського досвіду в освіті в цілях дослідження. Принципами вивчення дисципліни «Психологія діяльності і навчальний менеджмент» є: - діяльнісна спрямованість (дисципліна орієнтована на дослідження моніторингу як процесу діяльності, а також – на самостійну діяльність аспіранта, як суб'єкта); - випереджаючої освіти (акцент робиться на розгляді незавершених тенденцій, перспективні напрямки розвитку моделей моніторингу якості освіти на всіх рівнях освітньої системи); - культуро-орієнтованість (розгляд процесів моніторингу якості здійснюється на широкому культурно-історичному, політико-економічному і інституційному тлі); - проектність (моніторинг в освіті розглядається як безперервний процес проектування, реалізації і рефлексії результатів). По своїм цілям і змісту дисципліни простежуються міжпредметні та інтегративні зв'язки з дисциплінами: «Історія і філософія науки», «Методологія і методи наукових досліджень за напрямом освіта та педагогічні науки» і ін. В результаті вивчення дисципліни аспірант повинен: -- Знати: – сутність і особливості інноваційного і передового управлінського досвіду в освіті; – сучасні способи узагальнення інноваційного і передового управлінського досвіду в освіті; – критерії оцінки ефективності інноваційного і передового управлінського досвіду в освіті. -- Вміти: – проектувати способи оцінки та узагальнення інноваційного і передового управлінського досвіду в освіті; – застосовувати конкретні методики оцінки та узагальнення інноваційного та передового управлінського досвіду в освіті; – представляти результати оцінки та узагальнення інноваційного і передового управлінського досвіду в освіті; - здійснювати обмін інноваційним досвідом в області менеджменту освіти. В області педагогічної діяльності вивчення дисципліни «Психологія діяльності і навчальний менеджмент» сприяє формуванню вмінь оцінки, узагальнення та аналізу ефективності інноваційного управлінського досвіду в освіті. У галузі науково-дослідної діяльності вивчення дисципліни «Психологія діяльності і навчальний менеджмент» сприяє формуванню готовності до оцінки ефективності та інтерпретації результатів управлінського досвіду в освіті в рамках проведеного дослідження. В області методичної діяльності вивчення дисципліни «Психологія діяльності і навчальний менеджмент» сприяє формуванню методичної і технологічної готовності до практичного використання результатів вивчення та узагальнення передового та інноваційного управлінського досвіду в освіті. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Патрахіна Т.Н., Шарипов Ф.В., Братановський С.Н. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно придбати магістерську роботу чи статтю з курсу «Психологія діяльності і навчальний менеджмент» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |