Методичні вказівки до задачі 15 на тему Замовлення товарів побутової хімії магазином Троянда у підприємств-постачальників, НУДПСУ
« НазадЗадача 15. Замовлення товарів побутової хімії магазином “Троянда” у підприємств-постачальників
У середовищі СУБД Access створити програмне забезпечення, призначене для автоматизації робіт менеджера по замовленнях товарів побутової хімії, за допомогою якого виконується: ведення бази даних, пошук інформації, створення вихідних документів. Вхідні дані містяться в наступних інформаційних таблицях. 1. Створення інформаційних таблиць бази данихСтворити нову базу даних у власній папці на диску D: D:\Іванов\Моя база даних.mdb Інформаційні таблиці створити різними засобами: Визначити ключові поля в кожній таблиці.
2. Встановлення зв’язків між таблицямиУ вікні Схема данных СУБД Access побудувати та ідентифікувати міжтабличні зв’язки.
3. Створення екранних формДля введення, модифікації та перегляду даних створити такі форми: а) Автоформа стовпчикова для вводу та перегляду даних Таблиці1_ Асортимент товарів. б) Автоформа стрічкова для вводу та перегляду даних Таблиці2_ Постачальники. в) Ієрархічна форма Постачальники та товари. Пов’язана форма Товари відкривається за допомогою одноіменної кнопки та відображує товари даного постачальника. г) Ієрархічна форма Замовлення та їх вміст для перегляду даних обох таблиць. Підпорядкована форма Вміст замовлення містить такі поля:
д) На формі г)Замовлення та їх вміст створити кнопку Постачальники, яка відкриває форму Постачальники- форму в). Використовуючи утворену кнопку, ввести кілька записів нових постачальників, нових товарів та замовлень. Перевірити введення нових даних в інформаційні таблиці бази даних.
4. Пошук даних у БДОдержати виборки даних1) Постачальники не з Києва. 2) Товари постачальників 2 та 4, які продаються з торговельною націнкою >7% i <11%. 3) Замовлення товарів за період, початкова та кінцева дати якого вводяться, як параметр. 4) Замовлення і його вміст за деякий місяць деякого року, які вводяться як параметри запиту (використати функції Month та Year). 5) Сумарна вартість замовлення, номер якого вводиться як параметр запиту. 6) Сумарна кількість кожного з товарів, замовлених за місяць року, який вводиться як параметр запиту за допомогою функції Format. 7) базовий запит для звіту “Замовлення товарів побутової хімії у підприємств-постачальників” з полями
5. Cтворення вихідних документівСтворити звіти “Аналіз замовлень товарів побутової хімії у підприємств-постачальників ” , які будуються на основі базового запиту для звіту7). Дані звітів згрупувати по полю · Номер замовлення; · Дата замовлення (по місяцях); · Назва постачальника. Звіти повинні містити обчислення загальної кількості та загальної вартості замовлених продуктів для кожної групи, а також загальний підсумок названих показників по всіх записах. Таблиця 1. Асортимент товарів
Таблиця 2. Постачальники
Таблиця 3. Замовлення
Таблиця 4. Вміст замовлення
З повагою ІЦ “KURSOVIKS”! |