Методи контролю та контрольні питання, Маркетинг, НУДПСУ
« НазадМетоди контролю та контрольні питанняКонтроль знань студентів є важливим показником якості навчання. Основним завданням контролю знань студентів є оцінка отриманих ними теоретичних знань та практичних навичок з даного курсу. Об’єктивна оцінка знань та вмінь стимулює самостійну роботу студента та є основною будь-якої форми методу навчання. Оцінювання результатів навчальної діяльності студентів здійснюється за результатами модульного і семестрового контролю знань в межах 100 бальної шкали. Основою для такого контролю є: усне та письмове опитування, тестування, перевірка та захист доповідей, перевірка контрольних робіт, виконаних під час проведення контрольних заходів. Критерії оцінювання знань Семінарсько-практичні заняття є однією з найважливіших та конструктивних форм навчального процесу. Шкала оцінювання знань студентів на семінарсько-практичних заняттях.
Самостійна робота студента є невід’ємною складовою навчального процесу. Видами самостійної роботи є: - поглиблене вивчення курсу; - підготовка до поточного та підсумкового контролю знань. З даного курсу передбачено виконання самостійної роботи у вигляді: - складання опорних конспектів за теоретичними питаннями; - підготовка до усного опитування; - складання кросвордів; - вивчення додаткової спеціальної літератури; - підготовка доповідей та презентацій. Під час самостійної роботи студент повинен користуватися конспектами лекцій, посібниками, фаховими виданнями, статистичними матеріалами. Шкала оцінювання знань при виконанні самостійної роботи
Поточний контроль у формі контрольного заходу Участь студентів у виконанні контрольного заходу є обов’язковим. Дисципліна «Економіка зарубіжних країн» складається з 2 залікових кредитів, що передбачає проведення контрольного заходу. Такі заходи дозволять здійснити контроль знань студентів за певним змістовним модулем. Максимальна кількість балів за контрольний захід – 5 балів. Контрольні заходи поводяться у письмовій формі і включають такі типи завдань: - теоретичні питання; - тестові завдання; - питання вправи, задача. Максимальна кількість балів за кожне завдання контрольного заходу: - теоретичні питання – 5 балів; - тестові завдання – 5 балів; - питання вправа, задача – 5 балів. Неявка студента на проміжний контроль за розкладом оцінюється як 0 балів. У випадку неявки студента на контрольний захід з поважних причин (хвороба тощо.) контрольну роботу виконує під час чергової консультації. Шкала оцінювання при проведенні контрольних заходів у письмовій формі
Максимальна кількість балів, яку студент може отримати за підсумками модульного контролю знань – 20 балів.
Максимальна кількість балів, яку студент може отримати за підсумками модульного контролю знань – 30 балів.
Максимальна кількість балів, яку студент може отримати за підсумками модульного контролю знань – 50 балів.
Семестровий контроль по курсу «Маркетинг»
РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА РЕЙТИНГОВОЮ СИСТЕМОЮгалузь знань 0305 «Економіка і підприємництво» напрям підготовки 6.030504 «Економіка підприємства», 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит», 6.030508 «Фінанси і кредит» варіативна компонента «Оподаткування»
Примітка. Сума балів розраховується шляхом множення коефіцієнту ( ) на арифметичне середнє значення набраної кількості балів. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |