« Назад
Тема 5 Ринок товарів і послуг
Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички використання маркетингових інструментів в діяльності на ринку товарів і послуг.
Запитання для обговорення
-
Дайте визначення поняття «ринок товарів».
-
Охарактеризуйте процес класифікації ринків та послуг.
-
Які види конкуренції на ринках Вам відомі?
-
Розкрийте зміст елементів інфраструктури товарного ринку.
-
Охарактеризуйте ринкові механізми функціонування суб’єктів ринку.
-
Як визначити рівень монополізації (концентрації) ринку?
-
Розкрийте призначення та методику розрахунку індекса Харфіндела-Хіршмана.
Запитання для самопідготовки студентів
-
Охарактеризуйте інфраструктуру товарного ринку на локальному та національному рівнях.
-
Розкрийте зміст цінової і нецінової конкуренції.
-
Які законодавчі документи регулюють процеси, що відбуваються на товарному ринку.
-
Охарактеризуйте пріоритети споживачів на товарному ринку.
-
Назвіть основні напрями здійснення ефективної товарної політики на ринку товарів і послуг.
-
Розкрийте роль потреб і запитів споживачів як основних рушійних сил ринку.
-
Які класифікації споживачів та їх роль в ефективній товарній політиці підприємства Вам відомі?
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|