« Назад
4. Зміст практичних занять
Тема 1 Товари та послуги в маркетинговій діяльності
Мета заняття – сформувати у студентів практичні навички оцінки та вдосконалення товарної номенклатури, асортименту та послуг в процесі маркетингової діяльності.
Запитання для обговорення
-
Дайте визначення змісту та завдань товарної політики підприємства.
-
Охарактеризуйте поняття товару в маркетингу.
-
Визначіть основні класифікаційні ознаки та проведіть класифікацію товарів.
-
Розкрийте зміст товарної номенклатури і товарного асортименту.
-
Як здійснюється модифікація товарної номенклатури?
-
З якою метою проводиться модифікація асортиментних груп (товарних ліній)?
-
Назвіть основні етапи організації управління продуктом на підприємстві.
Запитання для самопідготовки студентів
-
Розкрийте зміст блочної структури товарної політики: від розробки та обслуговування до елімінування.
-
Як здійснюється оптимізація асортименту продукції з урахуванням стратегічних цілей розвитку підприємства?
-
Охарактеризуйте вплив вдосконалення асортиментної політики підприємства на результати його бізнесової діяльності.
-
Які основні принципи формування товарного асортименту Ви знаєте?
-
Розкрийте зміст етапів формування товарного асортименту.
-
Сутність маркетингової концепції товару.
- Охарактеризуйте зміст маркетингової підтримки товару.
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|