Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3993 Індивідуальні завдання з науки Облік та Фінансова звітність за міжнародними стандартами, Варіант 3, КНЕУ ім. В. Гетьмана

Індивідуальні завдання з науки Облік та Фінансова звітність за міжнародними стандартами, Варіант 3, КНЕУ ім. В. Гетьмана

« Назад

Наука «Облік та фінансова звітність за міжнародними стандартами»

Варіант 3

Завдання 1. Протягом 2011 року компанія «Валтимер» відвантажило покупцям продукції на суму 50 тис.дол. в кредит строком на 2 роки. За домовленістю покупці мають попередньо перерахувати на поточний рахунок компанії «Валтимер» 25 % вартості продукції, після чого здійснюється її поставка. Середньозважена ставка капіталу компанії «Валтимер» - 15 %.

Необхідно визначити величину доходу під продажу продукції, а також величину доходу у вигляді відсотків компанії «Валтимер» у 2011 та 2012 роках. 

Завдання 2. Публічна акціонерна компанія (ПАК) у своїх фінансовій звітності виділяє два звітні сегменти: «Устаткування» і «Інвестиції та страхування». Для внутрішніх цілей ПАК виділяє чотири підрозділи з метою аналізу та контролю результатів їхньої діяльності:

Сегмент/підрозділ

Доходи

Результат діяльності

Активи

Зобов’язання

внут-рішні

зов-

нішні

«Устаткування»:

 

 

 

 

 

- підрозділ, що надає послуги з фінансової оренди

180

20

32

194

50

- підрозділ з продажу

110

15

(4)

24

22

Разом

290

35

28

218

72

«Інвестиції та страхування»:

 

 

 

 

 

- підрозділ інвестицій

120

130

80

192

65

- підрозділ

60

8

(53)

116

95

Разом

180

38

27

308

160

Необхідно: підготовити сегментну інформацію відповідно до вимог МСФЗ 8.

Завдання 3. Нижче наведена інформація про діяльність компанії «Енерго-інвест» за звітний період.

Звіт про прибутки та збитки компанії «Енерго-інвест» за звітний рік, тис.дол.

Доходи:

  • Надання послуг

 

4 900

  • Нараховані проценти

 

260

  • Прибуток від продажу основних засобів

 

20

Разом

 

5 180

Витрати:

 

 

  • Собівартість наданих послуг

2 600

 

  • Операційні витрати (у т.ч. амортизація основних засобів - 400)

1 650

 

 

  • Витрати на сплату процентів

200

 

  • Збиток від реалізації цінних паперів

60

 

  • Податок на прибуток

190

 

Разом

4 700

 

Прибуток після оподаткування

 

 480

Додаткова інформація про діяльність компанії «Енерго-інвест»:

1. Зміни в балансових рахунках компанії «Енерго-інвест» за звітний період , тис.дол.:

Назва статті

Збільшення

Зменшення

Рахунки до отримання

 

100

Нараховані проценти до отримання

25

 

Запаси

200

 

Рахунки до сплати від постачальників

160

 

Зобов`язання з виплат персоналу

80

 

Витрати майбутніх періодів

 

15

Нараховані проценти до сплати

 

8

Зобов`язання по сплаті податку на прибуток

18

 

2. Узагальнюючі обороти за дебетом та кредитом деяких балансових рахунків, тис.дол.:

Назва рахунку

Дебет

Кредит

Фінансові інвестиції у торгові цінні папери

200

170

Короткострокові грошові позики клієнтам

210

290

Основні засоби (залишковаа вартість)

1200

50

Короткострокові кредити одержані від банку

650

420

Прості акції

 

50

Додатковий оплачений капітал

 

750

Нерозподілений прибуток

300

480

3. Всі операції з інвестиційної та фінансової діяльності здійснені у грошових коштах.

Необхідно: скласти Звіт про рух грошових коштів непрямим методом на підставі усіх наведених вище даних. 

Завдання 4. Будівельна компанія заключила контракт, який почне працювати в липні 2013 року на будівництво мосту вартістю 4 500 000 дол. Введення мосту в експлуатацію передбачається в жовтні 2015 року з розрахунковими витратами 4 000 000дол.

Дані, що відносяться до будівництва мосту, наведено нижче:

Показник

2013 рік

2014рік

2015 рік

Витрати на визначений період

1 000 000

2 916 000

4 050 000 (розрахункові дані збільшились з 4 000 000 до 4 050 000)

Розрахункові витрати на завершення будівництва

3 000 000

1 134 000

-

Проміжні рахунки виставлені на протязі року

900 000

2 400 000

1 200 000

Отримані грошові кошти на протязі року

750 000

1 750 000

2 000 000

Необхідно:

1) розрахувати відсоток виконання робіт;

2) скласти бухгалтерські проведення за методом проценту виконання контракту;

3) розрахувати дохід та валовий прибуток по кожному року;

4) скласти проведення по визнанню доходу та валового прибутку за кожний рік;

5) відкрити бухгалтерський рахунок «Незавершене будівництво» і відобразити на ньому необхідні суми;

6) розрахувати суму доходу, за яким не були виставлені рахунки;

7) представити у фінансовій звітності необхідну інформацію:

а) Звіт про сукупні доходи у частині валового прибутку;

б) Звіт про фінансовий стан підприємства. 

Завдання 5. Для виготовлення одиниці продукції «Z» потрібно витратити прямих витрат - 350 дол.

Величина виробничих накладних витрат становить 500250 тис.дол. з розрахунку практичної потужності 10 тис. одиниць продукції на рік. У складі накладних витрат на постійну частину припадає 30%. Фактичні постійні накладні витрати за звітний рік перевищують заплановані на 5%. Як правило у підприємства немає залишків готової продукції на складі на початок і кінець періоду. Необхідно визначити собівартість виготовленої за рік продукції, а також величину недорозподілених постійних накладних витрат, якщо фактичний випуск продукції становив 9 тис. одиниць продукції на рік. 

Завдання 6. Підприємство придбало земельну ділянку і оплатило такі видатки:

- інформаційні послуги, що стосуються пошуку землі – 100 дол.

- ціна придбання – 800 000 дол.

- юридичні послуги – 2000 дол.

- Збір за передачу права власності – 16 000 дол.

- накладні витрати, пов’язані з придбанням землі – 4000 дол.

- будівництво огорожі навколо ділянки – 10 000 дол.

Необхідно визначити первісну вартість земельної ділянки. 

Завдання 7. Підприємство додатково придбало 5 модулів програмного забезпечення на загальну суму 4500 дол., в т.ч. модуль І – 900 дол., модуль ІІ – 200 дол., модуль ІІІ – 1100 дол., модуль ІV – 800 дол., модуль V – 1500 дол. Це дозволило:

- досягти безперебійної роботи функціонування програмного забезпечення згідно з його первісним призначенням (модуль І);

- модифікувати діючу систему, а саме ввести нову валюту (євро) – модуль ІІ;

- розширити сервісні можливості – модуль ІІІ та модуль ІV;

- за допомогою модулю V замінити застарілий модуль, вартістю 600 дол.

Крім того, для роботи з новими програмами була додатково придбана література на суму 120 лол., а також оплачено навчання персоналу на суму 600 дол.

Необхідно оцінити програмне забезпечення після модифікації, приймаючи до уваги, що його первісна вартість – 900 дол.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!