Індивідуальні завдання з науки Облік та Фінансова звітність за міжнародними стандартами, Варіант 3, КНЕУ ім. В. Гетьмана
« НазадНаука «Облік та фінансова звітність за міжнародними стандартами»Варіант 3Завдання 1. Протягом 2011 року компанія «Валтимер» відвантажило покупцям продукції на суму 50 тис.дол. в кредит строком на 2 роки. За домовленістю покупці мають попередньо перерахувати на поточний рахунок компанії «Валтимер» 25 % вартості продукції, після чого здійснюється її поставка. Середньозважена ставка капіталу компанії «Валтимер» - 15 %. Необхідно визначити величину доходу під продажу продукції, а також величину доходу у вигляді відсотків компанії «Валтимер» у 2011 та 2012 роках. Завдання 2. Публічна акціонерна компанія (ПАК) у своїх фінансовій звітності виділяє два звітні сегменти: «Устаткування» і «Інвестиції та страхування». Для внутрішніх цілей ПАК виділяє чотири підрозділи з метою аналізу та контролю результатів їхньої діяльності:
Необхідно: підготовити сегментну інформацію відповідно до вимог МСФЗ 8. Завдання 3. Нижче наведена інформація про діяльність компанії «Енерго-інвест» за звітний період.
Додаткова інформація про діяльність компанії «Енерго-інвест»: 1. Зміни в балансових рахунках компанії «Енерго-інвест» за звітний період , тис.дол.:
2. Узагальнюючі обороти за дебетом та кредитом деяких балансових рахунків, тис.дол.:
3. Всі операції з інвестиційної та фінансової діяльності здійснені у грошових коштах. Необхідно: скласти Звіт про рух грошових коштів непрямим методом на підставі усіх наведених вище даних. Завдання 4. Будівельна компанія заключила контракт, який почне працювати в липні 2013 року на будівництво мосту вартістю 4 500 000 дол. Введення мосту в експлуатацію передбачається в жовтні 2015 року з розрахунковими витратами 4 000 000дол. Дані, що відносяться до будівництва мосту, наведено нижче:
Необхідно: 1) розрахувати відсоток виконання робіт; 2) скласти бухгалтерські проведення за методом проценту виконання контракту; 3) розрахувати дохід та валовий прибуток по кожному року; 4) скласти проведення по визнанню доходу та валового прибутку за кожний рік; 5) відкрити бухгалтерський рахунок «Незавершене будівництво» і відобразити на ньому необхідні суми; 6) розрахувати суму доходу, за яким не були виставлені рахунки; 7) представити у фінансовій звітності необхідну інформацію: а) Звіт про сукупні доходи у частині валового прибутку; б) Звіт про фінансовий стан підприємства. Завдання 5. Для виготовлення одиниці продукції «Z» потрібно витратити прямих витрат - 350 дол. Величина виробничих накладних витрат становить 500250 тис.дол. з розрахунку практичної потужності 10 тис. одиниць продукції на рік. У складі накладних витрат на постійну частину припадає 30%. Фактичні постійні накладні витрати за звітний рік перевищують заплановані на 5%. Як правило у підприємства немає залишків готової продукції на складі на початок і кінець періоду. Необхідно визначити собівартість виготовленої за рік продукції, а також величину недорозподілених постійних накладних витрат, якщо фактичний випуск продукції становив 9 тис. одиниць продукції на рік. Завдання 6. Підприємство придбало земельну ділянку і оплатило такі видатки: - інформаційні послуги, що стосуються пошуку землі – 100 дол. - ціна придбання – 800 000 дол. - юридичні послуги – 2000 дол. - Збір за передачу права власності – 16 000 дол. - накладні витрати, пов’язані з придбанням землі – 4000 дол. - будівництво огорожі навколо ділянки – 10 000 дол. Необхідно визначити первісну вартість земельної ділянки. Завдання 7. Підприємство додатково придбало 5 модулів програмного забезпечення на загальну суму 4500 дол., в т.ч. модуль І – 900 дол., модуль ІІ – 200 дол., модуль ІІІ – 1100 дол., модуль ІV – 800 дол., модуль V – 1500 дол. Це дозволило: - досягти безперебійної роботи функціонування програмного забезпечення згідно з його первісним призначенням (модуль І); - модифікувати діючу систему, а саме ввести нову валюту (євро) – модуль ІІ; - розширити сервісні можливості – модуль ІІІ та модуль ІV; - за допомогою модулю V замінити застарілий модуль, вартістю 600 дол. Крім того, для роботи з новими програмами була додатково придбана література на суму 120 лол., а також оплачено навчання персоналу на суму 600 дол. Необхідно оцінити програмне забезпечення після модифікації, приймаючи до уваги, що його первісна вартість – 900 дол. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|