Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3917 Загальні вимоги до написання курсової роботи з курсу Практика PR

Загальні вимоги до написання курсової роботи з курсу Практика PR

« Назад

Загальні вимоги до написання курсової роботи з курсу Практика PR

для студентів 2-го курсу денної/заочної форми навчання

Курсова робота, в якій студент, реалізуючи свої творчі навички, на основі засвоєного матеріалу та у відповідності до мети та завдань курсу в цілому, реалізує самостійний науковий проект під керівництвом викладача, що є поглибленим аналізом обраної студентом теми. Робота підбиває підсумок вивчення навчального курсу і сприяє закріпленню отриманих знань, допомагає набути необхідні навички роботи з довідковою, науковою літературою, Інтернет-ресурсами, а також вміння критично переосмислювати існуючі соціологічні підходи до вивчення проблеми.

Оцінка за курсову роботу виставляється до індивідуального плану студента (залікової книжки). Успішне представлення письмового варіанту курсової роботи є умовою допуску до екзамену у кінці 2 семестру навчання на факультеті.

Тема та план курсової роботи мають бути представлені до завдання Гугл Класу не пізніше 1 березня 2016 року. Курсова робота - не пізніше 15 травня 2016 року.

Після перевірки робіт на наявність плагіату до кінця навчального семестру буде призначено публічний захист курсових робіт, на який студент має представити роздрукований варіант роботи та презентацію у PPT або prezi.

Курсова робота, що містить більше 30% цитат або плагіат, до захисту не допускається!!!

Цитатою вважається будь-який текст, який точно співпадає із текстом іншого джерела та є оформленим відповідним чином – з лапками та посиланням на список джерел. Плагіатом вважається будь-який текст, який точно співпадає із текстом іншого джерела, але не виділяється як цитата та не супроводжується посиланням на це джерело.

Оцінка за курсову роботу виставляється у відповідності до прийнятої шкали оцінювання та складається з двох головних блоків (див. табл. 1). Максимальна кількість балів за курсову роботу, яку може отримати студент, складає 100 балів.

Загальний об’єм курсової роботи: 45000 - 51000 знаків (з пробілами). В загальний об’єм не входять Додатки (якщо вони є) і Список використаних джерел. Шрифт – Times New Roman, 14; поля: верхнє та нижнє по 2,0 см, ліве – 2,5 см, праве – 1,5 см; відступ перший рядок – 1,25 см; міжстроковий інтервал – 1,5, «вирівнювання тексту «за шириною». За такими вимогами загальний об’єм має бути в межах 26-30 сторінок (без Додатків і Списку використаних джерел). Не забудьте про нумерацію сторінок! Титульний аркуш входить до загальної нумерації, але сам номер не ставиться. Друга сторінка тексту курсової роботи – Зміст.

Основними етапами виконання курсової роботи є: вибір теми; визначення структури (плану) роботи; збір матеріалу, добір літератури (наукової, довідкової) та інших джерел з теми, підготовка та оформлення Списку використаної літератури; робота над текстом курсової роботи, обговорення тексту з науковим керівником, доопрацювання тексту та підготовка остаточного його варіанту; отримання допуску до публічного захисту; захист курсової роботи. Допуск до публічного захисту курсової роботи студент отримує у разі оцінки щонайменше ніж 30 балів за представлений письмовий варіант роботи, що зазначається науковим керівником на титульному аркуші курсової роботи.

Композиційно курсова робота, як правило, складається з таких елементів: титульний аркуш (див. додаток 1), Зміст, Вступ, основна частина, Висновки, Список використаної літератури, Додатки (якщо передбачено). Більш докладну інформацію можна знайти у «Методичні рекомендації з підготовки рефератів, есе…» (Харків, 2014). Зауважимо, що у Вступі обов’язковим є наявність таких блоків як: актуальність, ступінь наукової розробленості теми, об’єкт, предмет, мета, завдання роботи, наукова новизна, практична та теоретична значимість отриманих результатів, апробація результатів та власні публікації за темою (якщо є), короткий опис структури роботи, в якому відображається загальна кількість сторінок, кількість розділів, кількість таблиць та рисунків, кількість використаної літератури та короткий опис матеріалу, що винесено до додатків (якщо передбачені автором). Бажано вказати використані в курсовій роботі методи (наприклад, аналіз і синтез, узагальнення і порівняння, історичний і логічний, системний аналіз і т.і.). (Див. лекцію 1 з курсу «Теорія піар»).

Основна частина складається з 3 розділів:

1 Розділ докладно розкриває зміст та історію вивчення об’єкту вашого дослідження.

2 Розділ характеризує зміст та історію вивчення предмету вашого дослідження.

3 Розділ пропонує опис певного кейсу[1].

Увага!!! Список використаної літератури оформлюється у відповідності до існуючих вимог. Список використаної літератури може бути оформлений двома способами: 1) список оформлюється послідовно у відповідності до періодичності згадування джерел у тексті; 2) список оформлюється за алфавітом.

Зразок оформлення посилання на літературу у тексті роботи (крапка після посилання):

Ризик у соціальному просторі розглядається також як «потенційна можливість загрози майбутніх втрат (збитків), обумовлених суб’єктивним рішенням» [15, с. 28].

Кожен новий розділ, Вступ, Висновки, Список літератури, Додатки необхідно починати з нової сторінки. Відстань між назвою кожного параграфу та основним текстом повинна бути 2-3 рядки. Таблиці, рисунки і т.д. у тексті роботи оформлюються за нумерацією параграфів. Наприклад, якщо у Вас таблиця знаходиться у Розділі 2, пункті 3, то номер такої таблиці буде 2.3.1. Наступні таблиці нумеруються послідовно: таблиця 2.3.2, таблиця 2.3.3 і т.д. Зразок: …Четвертий рівень – ксенофобія характеризується небажанням взагалі допускати до країни представників більшості національностей (див. табл. 2.3.1).

Таблиця 2.3.1 (без крапки вкінці)

Зміна рівня національної толерантності населення України, у % [18, с. 453]

Рівень толерантності

% населення з відповідним рівнем толерантності

1992 р.

2002 р.

Толерантність

35,2

9,9

Таблиця 1

Загальна оцінка за курсову роботу складається з наступних складових:

Основні параметри оцінки

Кількість балів

Оцінка письмового варіанту курсової роботи:

1.

Самостійність, логічність та послідовність викладення матеріалу

10

2.

Актуальність та ступінь новизни роботи.

5

3.

Завершеність та обґрунтованість отриманих результатів. Практична та теоретична значимість отриманих результатів

20

4.

Вміння поєднати теоретичний та емпіричний рівень аналізу. Використання наукових категорій та їх розгортання на усіх етапах дослідження, що пропонується

10

5.

Мова та стиль викладання матеріалу

5

6.

Загальна оцінка за оформлення роботи у відповідності до основних вимог в тому числі оформлення таблиць, рисунків, графіків, посилань на літературу і т.д.

10

7.

Оформлення списку використаних джерел

10

Макс.кількість балів – 70

Оцінка за публічний захист курсової роботи:

8.

Повнота, послідовність та логічність презентації результатів

5

9.

Володіння матеріалом та темою, що розглядається в роботі

10

10.

Аргументованість та точність відповідей на запитання

10

11.

Наочність презентації (роздатковий матеріал, схеми, таблиці і т.і.; аудіо-, відеопрезентації і т.і.)

5

Макс.кількість балів – 30

Загалом: 100 балів

 

Орієнтовна тематика курсових робіт з дисципліни

  1. PR-стратегія та її складові.

  2. Місія та бачення PR-стратегії компанії.

  3. Моделі планування у паблік рилейшнз.

  4. SWOT-аналіз як основа планування у паблік рилейшнз.

  5. Глобальний та прикладний підходи до планування у паблік рилейшнз.

  6. Конструювання ключового меседжа компанії як основа PR-стратегії.

  7. Управління інформацією в паблік рилейшнз: інструменти та технології.

  8. Інструменти корпоративного PR.

  9. Корпоративні ідентифікатори у системі PR-стратегії компанії.

  10. Комунікативні інструменти конструювання корпоративної ідентичності.

  11. Історія-легенда у системі корпоративних комунікації

  12. Сторітеллінг як інструмент PR-комуныкації.

  13. Базові PR – документи у спілкуванні із партнерами і клієнтами.

  14. Медіа рилейшинз як PR-технологія управління інформацією.

  15. Механізми управління інформацією і конструювання новин.

  16. Прес-реліз та особливості його використання у сучасних медіа-комунікаціях.

  17. Конструювання та посилення новини засобами Медіа рилейшинз.

  18. Інструменти Медіа Рилейшинз: базові PR-документи у відносинах із ЗМІ

  19. Прес-конференція як інструмент Медіа Рилейшинз.

  20. PR у кризових ситуаціях.

  21. Навички медіації та фасилітації у фахівця зі зв’язків із громадськістю.

  22. Публічні виступи і спічрайтинг як інструменти PR.

  23. Інтернет-комунікації в паблік рилейшнз.

  24. Інструменти PR-комунікації у соціальних мережах.

  25. «Івенти» як комунікативна технологія.

  26. Спонсорінг та фандрайзинг як інструменти PR-стратегії.

  27. Прес-реліз як інструмент комунікації університету із представниками ЗМІ.

  28. Квести як інструмент внутрішнього PR ІТ-компанії.

  29. Спортивні змагання як інструмент корпоративного PR (на прикладі ІТ-компанії).

  30. Веб-сайт у комунікаційній політиці банку: особливості застосування інструменту.

  31. Прес-конференція у публічних комунікаціях громадської організації.

  32. Блоггінг як інструмент комунікації із споживачами.

  33. Комунікативна стратегія організації.

  34. Фірмовий стиль як елемент комунікаційної стратегії компанії.

  35. Корпоративна культура як предмет PR-діяльності компанії.



[1] Кейс - ситуація, взята з практики, реальний випадок, на якому розбираються теоретичні ідеї. Поняття кейс походить від англійського case - "обставини". Кейс в практиці зв’язків із громадськістю - метод покликаний прискорити процес навчання шляхом залучення до аналізу ділової ситуації. Кейс застосовується з метою відпрацювання методики аналізу, розробки і прийняття рішень. У діловій лексиці поняття "кейс" міцно увійшло в практику і позначає конкретну ситуацію і спосіб її вирішення, включно опис вихідної ситуації, рішення і шляхи вибрані учасниками, їхні дії, матеріали, що стосуються справи, ну і звичайно, отриманий результат. На кейсах давно тренують студентів бізнес-шкіл, розбираючи їх і моделюючи різні сценарії розвитку ситуацій.

Метод кейсів (англ. case method, кейс-метод, кейс-стаді, case-study, метод конкретних ситуацій, метод ситуаційного аналізу) - техніка навчання, що використовує опис реальних економічних, соціальних та бізнес-ситуацій. Навчаються повинні проаналізувати ситуацію, розібратися в суті проблем, запропонувати можливі рішення і вибрати найкраще з них. Кейси базуються на реальному фактичному матеріалі або ж наближені до реальної ситуації.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!