Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3882 Критерії оцінювання курсової роботи, Моделювання економіки, ЛНУ ім. Франка

Критерії оцінювання курсової роботи, Моделювання економіки, ЛНУ ім. Франка

« Назад

6. Критерії оцінювання курсової роботи

Курсова робота оцінюється за наступними критеріями:

- повнота розкриття теми курсової роботи (обґрунтування актуальності теми, формулювання мети та завдань дослідження);

- використання та аналіз літературних джерел, існуючих підходів до вирішення проблеми;

- вибір та використання адекватних методів дослідження проблеми;

- представлення практичних результатів та якість їхньої інтерпретації;

- логічність викладу матеріалів дослідження;

- логічність та обґрунтованість висновків і пропозицій;

- ступінь самостійності та творчості у розкритті теми дослідження;

- рівень висвітлення в доповіді суті роботи та рівень володіння матеріалом, викладеним у роботі;

- правильність та повнота відповідей на поставлені комісією питання;

- відповідність оформлення роботи встановленим нормам і вимогам.

Оцінювання знань студента здійснюється за 100-бальною шкалою.

- максимальна кількість балів при оцінюванні знань студентів та якості виконання і захисту курсової роботи становить за виконання роботи 50 балів (виставляє науковий керівник, відображено у таблиці 2), на захист – 50 балів (виставляє комісія на захисті, таблиця 3);

- при оформленні документів за екзаменаційну сесію використовується таблиця відповідності оцінювання знань студентів за різними системами, яка відображена у таблиці 4.

Стобальна система переводиться в традиційну чотирибальну систему та систему оцінювання знань за ECTS згідно встановленої шкали. Усі дані щодо підсумкової оцінки за курсову роботу відображаються в екзаменаційній відомості; оцінка за чотирибальною шкалою заноситься до індивідуального навчального плану студента.

Таблиця 2

Оцінювання рівня виконання завдань курсової роботи науковим керівником

Критерії оцінювання

Максимальна кількість балів

Оцінка наукового керівника

1.

Якість виконання теоретичної частини курсової роботи: повнота літературного огляду, наявність авторського аналізу літературних джерел, грамотність цитування

15 балів

 

2.

Правильність представлення практичних результатів та якість їхньої інтерпретації

15 балів

 

3.

Відповідність змісту роботи темі роботи, адекватність обраних для дослідження методів

5 балів

 

4.

Чіткість, логічність та обґрунтованість викладу, правильність та наукова обґрунтованість висновків, наукова новизна та повнота дослідження

5 балів

 

5.

Ступінь самостійності та наявність творчого підходу

5 балів

 

6.

Якість оформлення роботи, дотримання вимог методики щодо написання курсових робіт

5 балів

 

 

З а г а л о м

50 балів

 

Таблиця 3

Оцінювання захисту курсової роботи комісією

Критерії оцінювання

Максимальна кількість балів

Оцінка захисту і курсової роботи комісією

1.

Виступ студента на публічному захисті курсової роботи, чіткість, лаконічність, логічність викладення матеріалу

20 балів

 

2.

Правильність відповідей на поставлені запитання

25 балів

 

3.

Якість унаочнення виступу

5 балів

 

 

З а г а л о м

50 балів

 

Відмінно (А, 91-100 балів) виставляють, якщо у роботі: сформульовано об’єкт і предмет дослідження; обґрунтовано актуальність теми,  структурні розділи і параграфи відповідають визначеній тематиці та вимогам до даного типу робіт; матеріал оформлено відповідно до встановлених вимог; наявні посилання; дотримано граматичних і стилістичних правил.

Виявлено високий теоретичний рівень роботи (розкрито сутність та глибину змісту, теоретично обґрунтовано тему). Студент правильно вибрав та використав адекватні методи дослідження проблеми. Отримано практичні результати та наведена якісна їх інтерпретація.

Студент набув навичок щодо розробки й вирішення наукової проблеми (вміє самостійно працювати з літературними джерелами, виділяти й аналізувати провідні концепції, виконувати розрахунки тощо, грамотно оформляти бібліографію). Використано самостійний і творчий підхід до аналізу явищ і процесів; виявлено планомірний і систематичний характер роботи студента над темою; якісно і правильно оформлено роботу, своєчасно подано курсову роботу керівникові.

Студент правильно подав результати свого дослідження, логічно структурував доповідь. Результати дослідження унаочнено на якісному рівні. Під час захисту проявлено високий рівень володіння матеріалом, викладеного у роботі. Студент правильно відповів на усі питання, поставлені комісією.

Добре (В, 81-90 балів) ставиться якщо: у роботі: сформульовано об’єкт і предмет дослідження; обґрунтовано актуальність теми,  структурні розділи і параграфи відповідають визначеній тематиці та вимогам до даного типу робіт; матеріал оформлено відповідно до встановлених вимог; наявні посилання.

Виявлено достатньо високий теоретичний рівень роботи (розкрито сутність та глибину змісту, теоретично обґрунтовано тему). Студент вибрав та використав адекватні методи дослідження проблеми. Отримано практичні результати та наведена їх інтерпретація.

Студент загалом набув навичок щодо розробки й вирішення наукової проблеми (вміє самостійно працювати з літературними джерелами, виділяти й аналізувати провідні концепції, виконувати розрахунки тощо, грамотно оформляти бібліографію). Використано самостійний і творчий підхід до аналізу явищ і процесів; виявлено планомірний і систематичний характер роботи студента над темою; правильно оформлено роботу, своєчасно подано курсову роботу керівникові.

Студент правильно подав результати свого дослідження, логічно структурував доповідь. Результати дослідження добре унаочнено.  Під час захисту проявлено достатній рівень володіння матеріалом, викладеного у роботі. Але мають місце деякі непринципові помилки несуттєвого характеру у викладі відповідей на запитання членів комісії .

Добре (С, 71-80 балів ) ставиться якщо у роботі: сформульовано об’єкт і предмет дослідження; обґрунтовано актуальність теми,  структурні розділи і параграфи відповідають визначеній тематиці та вимогам до даного типу робіт; матеріал оформлено відповідно до встановлених вимог; наявні посилання.

Виявлено достатньо високий теоретичний рівень роботи (розкрито сутність та глибину змісту, теоретично обґрунтовано тему). Студент використав адекватні методи дослідження проблеми. Отримано практичні результати та наведена їх інтерпретація.

Студент загалом набув навичок щодо розробки й вирішення наукової проблеми (вміє самостійно працювати з літературними джерелами, виділяти й аналізувати провідні концепції, виконувати розрахунки тощо, грамотно оформляти бібліографію). Використано самостійний підхід до аналізу явищ і процесів; виявлено планомірний і систематичний характер роботи студента над темою; правильно оформлено роботу, своєчасно подано курсову роботу керівникові.

Студент загалом правильно подав результати свого дослідження, логічно структурував доповідь. Результати дослідження добре унаочнено.  Під час захисту проявлено достатній рівень володіння матеріалом, викладеного у роботі. Але мають місце деякі непринципові помилки у викладі відповідей на запитання членів комісії.

Задовільно (D, 61-70 балів) ставиться якщо: у роботі: сформульовано об’єкт і предмет дослідження; обґрунтовано актуальність теми,  структурні розділи і параграфи загалом відповідають визначеній тематиці та вимогам до даного типу робіт; матеріал загалом оформлено відповідно до встановлених вимог; наявні посилання.

Виявлено достатній теоретичний рівень роботи (в загальному розкрито сутність та глибину змісту, теоретично обґрунтовано тему). Студент використав адекватні методи дослідження проблеми. Отримано практичні результати, які можуть містити помилки.

Студент загалом набув навичок щодо розробки й вирішення наукової проблеми (вміє самостійно працювати з літературними джерелами, виділяти й аналізувати провідні концепції, виконувати розрахунки тощо). Проведений аналіз явищ і процесів може містити неточності; виявлено планомірний і систематичний характер роботи студента над темою; правильно оформлено роботу, своєчасно подано курсову роботу керівникові.

Студент загалом правильно подав результати свого дослідження, логічно структурував доповідь, унаочнив результати дослідження. Під час захисту проявлено достатній рівень володіння матеріалом, викладеного у роботі. Але мають місце деякі помилки у викладі відповідей на запитання членів комісії.

Задовільно (E, 51-60 балів) ставиться якщо у роботі: сформульовано об’єкт і предмет дослідження; структурні розділи і параграфи загалом відповідають визначеній тематиці та вимогам до даного типу робіт; матеріал загалом оформлено відповідно до встановлених вимог, але зі значною кількістю неточностей.

Виявлено достатній теоретичний рівень роботи (в загальному розкрито сутність та глибину змісту, теоретично обґрунтовано тему).  Отримано практичні результати, але обчислення виконані з грубими помилками.

Студент загалом набув мінімальних навичок щодо розробки й вирішення наукової проблеми (вміє працювати з літературними джерелами, аналізувати провідні концепції, виконувати розрахунки тощо). Проведено аналіз явищ і процесів зі значними помилками; виявлено планомірний і систематичний характер роботи студента над темою; правильно оформлено роботу, своєчасно подано курсову роботу керівникові.

Студент загалом правильно подав результати свого дослідження, логічно структурував доповідь. Під час захисту проявлено володіння матеріалом, викладеного у роботі. Але мають місце принципові помилки у викладі відповідей на запитання членів комісії.

Незадовільно (FX, менше 51 балу) виставляється, якщо: курсова робота виконана не в повному обсязі та з відхиленнями від завдання; мають місце суттєві помилки, наслідком яких є повторне виконання курсової роботи.

У роботі: сформульовано об’єкт і предмет дослідження; структурні розділи і параграфи загалом відповідають визначеній тематиці та вимогам до даного типу робіт; матеріал не оформлено відповідно до встановлених вимог, зустрічається значна кількість неточностей; не дотримано, граматичних і стилістичних правил.

Студент використав неадекватні методи дослідження проблеми. Отримані неправильні практичні результати.

Студент неправильно подав результати свого дослідження у доповіді, наявні принципові помилки у викладі відповідей на запитання членів комісії. Відсутність знань з більшої частини матеріалу, погане засвоєння принципових положень виконаної роботи.

 

7. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА 

  1. Антонова А.О. Математичні методи економічної динаміки: дослідження лінійних моделей: навч.-метод. посібник / А.О. Антонова. – К.: НАУ, 2008. – 56 с.

  2. Бакаев Л.А. Математические методы и модели исследования экономических систем / Л.А. Бакаев. – К.: Логос, 2005. – 252 с.

  3. Баранкевич М.М. Вступ до математичної економіки. Фундаментальні моделі : Навч. посіб. / М.М. Баранкевич, В.Б. Антонів. – Дрогобич, Коло, 2009. – 348 с.

  4. Берегова Г.І. Економіко-математичне моделювання: Навч. посібник./ Берегова Г.І., Сидоренко А.Ю.  – Львів: Вид-во УБС НБУ, 2008. – 140с.

  5. Бережна Л.В. Економіко-математичні методи та моделі у фінансах: навч. посібник / Л.В. Бережна. – К.: Кондор, 2009. – 300 с.

  6. Вітлінський В.В. Моделювання економіки: Навч. Посібник. / Вітлінський В.В.  –К.: КНЕУ, 2003. – 408с.

  7. Вовк В.М. Математичні моделі дослідження операцій в економіко-виробничих системах / В.М. Вовк. – Львів: ВЦ ЛНУ, 2007. – 584 с.

  8. Вовк В.М. Матричні економічні моделі: Цикл лекцій. / Вовк В.М.  –Львів: ЛДУ, 1991. -60с.

  9. Вовк В.М. Основи системного аналізу: Навч. посібник./ Вовк В.М., Дрогомирецька З.Б.  –Львів: ВЦ ЛНУ ім. Івана Франка, 2002. -250с.

  10. Говор М.І. Моделювання економіки: Лабораторний практикум / Говор М.І. Романич І.Б. – Львів: ВЦ ЛНУ,2005. – 127 с.

  11. Голіков А.П. Економіко-математичне моделювання світогосподарських процесів: навч. посібник для вузів / А.П. Голіков. – К.: Знання, 2009. – 222 с.

  12. Городня Т.А. Математичні методи в економічній діагностиці: навч. посібник / Т.А. Городня, А.Ф. Щербак. – Л.: Магнолія – 2006, 2010. – 196 с.

  13. Григорків В.С. -Моделювання економіки : навчальний посібник / Григорків В.С. -  - Чернівці : ЧНУ, 2009. - 320 с.

  14. Дорохина Е.Ю. Моделирование микроэкономики. Под. общ. ред. Н.П. Тихомирова./ Дорохина Е.Ю., Халиков М.А.  - М.: Издательство “Экзамен”, 2003. - 224с.

  15. Економіко-математичне моделювання / В.В. Вітлінський, С.І. Наконечний, О.Д. Шарапов. – К.: КНЕУ, 2009. – 534 с.

  16. Економіко-математичне моделювання: навч. посібник / Б.В. Погріщук, О.М. Лисюк. – Тернопіль: Крок, 2010. – 372 с.

  17. Економіко-математичне моделювання: навч. посібник / О.А. Нужна. – Луцьк: ЛНТУ, 2010. – 190 с.

  18. Економіко-математичне моделювання: Навчальний посібник / За ред. О. Т. Іващука. – Тернопіль: ТНЕУ «Економічна думка», 2008. – 704 с.

  19. Жуков В.С. Математичні методи та моделі в економіці: навч. посібник / В.С. Жуков, В.С. Остапчук, О.І. Сторубльов. – К., 2002. – 230 с.

  20. Замков О.О. Математические методы в экономике: учебник / О.О. Замков. – М.: Дело и Сервис, 2009. – 384с.

  21. Ивашнев Л.И. Методы и модели в экономике / Л.И. Ивашнев. – М.: Изд-во МГОУ, 2004. – 110 с.

  22. Ильин И.В. Методы и модели исследования нелинейных процессов экономической динамики / И.В. Ильин. – СПб.: Изд-во СПбГПУ, 2003. – 157 с.

  23. Касьяненко В.О. Моделювання та прогнозування економічних процесів: навч. посібник / В.О. Касьяненко, Л.В. Старченко. – Суми: Унів. кн., 2006. – 185 с.

  24. Кігель В.Р. Математичні методи ринкової економіки: Навч. посіб./ Кігель В.Р.  - К.: “Кондор”, 2003. - 158с.

  25. Клебанова Т.С. Економіко-математичне моделювання / Клебанова Т.С., Раєвнєва О.В., Прокопович С.В. та ін.. – Харків: ІНЖЕК, 2010. – 352 с.

  26. Клебанова Т.С. Математичні методи і моделі ринкової економіки/ Клебанова Т.С., Кизим М.О., Черняк О.І., Раєвнєва О.В. та ін Харків: ІНЖЕК, 2010. – 456 с.

  27. Кобелев Н.Б. Практика применения экономико-математических методов и моделей: учеб.-практ пособие / Н.Б. Кобелев. – М.: Финстатинформ, 2000. – 246 с.

  28. Количественные методы в экономических исследованиях: учебник для студентов вузов / Ю.Н. Черемных, А.А. Любкин, В.В. Пахомов и др. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 791 с.

  29. Красс М.С. Математические методы и модели для магистрантов экономики: учеб. пособие для студентов обучающихся в магистратуре по направлению «Экономика» / М.С. Красс. – М.: Питер, 2010. – 496 с.

  30. Любенець С.В. Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті: навчальний посібник / Любенець С.В. – Львів: ПП «Магнолія 2006». – 2012, 261 с.

  31. Ляшенко І.М. Основи математичного моделювання економічних, екологічних та соціальних процесів: Навч. Посібник / Ляшенко І.М., Коробова М.В., Столяр А.М.  – Тернопіль: Навчальна книга –Богдан, 2006. – 304 с.

  32. Мажукин В.И. Математическое моделирование в экономике. / Мажукин В.И. ., Королева О.Н – М.: “Флинта”, Московский гуманитарный университет, 2004. - 232с.

  33. Макаренко Т.І. Моделювання та прогнозування у маркетингу: навч. посібник для студ. вузів / Т.І. Макаренко. – К.: ЦНЛ, 2005. – 154 с.

  34. Малиш К.А. Моделювання економічних процесівринкової економіки: Навчальний посібник / Малиш К.А.  –К.: МАУП, 2004. -120с.

  35. Мамонов К.А. Економіко-математичне моделювання :Навчальний посібник  / Мамонов К.А., Скоков Б.Г., Чечетова Н.Ф. – Харків: ХНАМГ, 2009. – 231 с.

  36. Марюта А.Н. Математичні моделі економіки / А.Н. Марюта, С.В. Екимов. – Д.: Наука та освіта, 2005. – 212 с.

  37. Математическое моделирование в экономических задачах / Т.М. Печеневская. – Днепропетровск: Пороги, 2008. – 877 с.

  38. Математична економіка: навч. посібник / Т.В. Блудова, І.А. Джалладова, О.І. Макаренко, Г.В. Шуклін. – К., 2009. – 464 с.

  39. Машина Н.И. Математические методы в экономике: учеб.-метод. пособие для студентов экон. спец. вузов / Н.И. Машина. – Донецк: ООО «Юго-Восток», 2003. – 150 с.

  40. Математичні методи та моделі в економіці: навч. посібник / С.А. Жуков, В.С. Остапчук, О.І. Сторубльов. – К., 2002. – 230 с.

  41. Методи й моделі оптимізації в економіці: навч. посібник / Н.К. Васильєва. – Д.: РВВ ДДАУ, 2008. – 142 с.

  42. Моделювання економічних процесів: навч. посібник до дипломного проектування: (спеціальна частина) / В.М. Вартанян, Л.О. Філіпковська, І.В. Дронова. – Х.: ХАІ, 2009. – 35 с.

  43. Орехов Н.А. Математические методы и модели в экономике: учеб. пособие для вузов / Н.А. Орехов, А.Г. Левин, Е.А. Горбунов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 302 с.

  44. Погріщук Б. В. Економіко-математичні моделювання : навч. посіб. / Б. В. Погріщук. – Тернопіль : Крок, 2010. – 372 с.

  45. Пономаренко В.С. Аналіз даних у дослідженнях соціально-економічних систем / В.С. Пономаренко, Л.М. Малярець. – Х.: ИНЖЕК, 2009. – 428 с.

  46. Поспелов И.Г. Моделирование экономических структур / И.Г. Поспелов. – М.: Фазис: ВЦ РАН, 2003. – XIII. – 191 с.

  47. Прийняття рішень: моделі і системи: навч. посібник для студ. ВНЗ / Я.С. Клейнер; Донец. держ. ун-т упр. – Донецьк, 2005. – 232 с.

  48. Розен В.В. Математические модели принятия решений в экономике / В.В. Розен. – М.: Высш. шк., 2002. – 288 с.

  49. Самарский А.А. Математическое моделирование: идеи, методы, параметры / А.А. Самарский, А.П. Михайлов. – М.: Физматлит, 2005. – 320 с.

  50. Cоціально-економічний стан України: наслідки для держави : нац. доп. / ред. В. М. Гейць. – К., 2009. – 687 с.

  51. Терехов Л.Л. Економіко-математичні методи і моделі: навч. посібник / Л.Л. Терехов. – К.: Формат, 2008. – 290 с.

  52. Федосеев В.В. Экономико-математические методы и модели в маркетинге: учеб. пособие для студентов вузов / В.В. Федосеева. – М.: ЮНИТИ, 2001. – 159 с.

  53. Хачатрян С.Р. Методы и модели решения экономических задач: учеб. пособие / С.Р. Хачатрян, М.В. Пинегина, В.П. Буянов. – М.: Экзамен, 2005. – 383 с.

  54. Христиановский В.В. Экономико-математические методы и модели: теория и практика: учеб. пособие для студентов экономических специальностей / В.В. Христиановский, В.П. Щербина. – Донецк: ДонНУ, 2010. – 335 с.

  55. Шелобаев С.И. Математические методы и модели в экономике, финансах, бизнесе: Учебное пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 367 с.

  56. Шелобаев С.И. Экономико-математические методы и модели: учеб. пособие для вузов по экономическим специальностям / С.И. Шелобаев. – М.: ЮНИТИ, 2005. – 287 с.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!