Правила оформлення курсової роботи, Теорія держави та права, ХКЕПК
« НазадІІІ. Правила оформлення курсової роботиЗібраний, проаналізований та систематизований матеріал студент розподіляє по окремих питаннях, послідовність викладення яких встановлюється планом курсової роботи. Курсову роботу друкують за допомогою принтеру на одному боці аркуша паперу формату A4 (210x297 мм) через півтора інтервали 14 шрифтом Times New Roman. Поля мають бути таких розмірів: ліве - 20 мм, праве - 10 мм, верхнє - 20 мм, нижнє - 20 мм. Графіки повинні бути подані в редакторі Micrografx ABC, діаграми - в "Диаграмма Microsoft Excel" або "Диаграмма Microsoft Graph", схеми - в MS Organization Charter 2.0 або Micrografx ABC Flof Charter. Першою сторінкою курсової роботи є титульна, яка має бути оформлена за формою. Титульну сторінку включають до загальної нумерації сторінок, але її не нумерують. Нумерацію наступних сторінок подають арабськими цифрами, які проставляють у правому верхньому куті. Назви структурних елементів курсової роботи (зміст, вступ, висновки, список використаної літератури) виконуються великими літерами жирним шрифтом і розташовуються посередині рядка (їх назви є заголовками), крапка в кінці них не ставиться. Усі заголовки перелічених структурних елементів роботи виконуються з нового аркуша. Розділи (питання) і підрозділи (підпитання) основної частини роботи повинні мати заголовки. Заголовки розділів розташовують посередині рядка і друкують великими літерами (крапка в кінці заголовка не ставиться). Кожний розділ починається з нового аркуша. Заголовки підрозділів починаються з великої літери і друкуються з абзацного відступу (крапка в кінці заголовка не ставиться). Якщо заголовок розділу або підрозділу складається з двох або більше речень, їх розділяють крапкою. Відстань між заголовком розділу (підрозділу і наступним текстом (або між заголовками розділу і підрозділу) має складати не менше 3-х інтервалів. При виконанні роботи необхідно дотримуватися рівномірної щільності та чіткості друку, шрифт друку має бути чорного кольору середньої жирності. Для виділення найбільш важливих положень у тексті роботи автор може використовувати курсив або жирний шрифт. Під час складання та оформлення таблиць необхідно дотримуватись таких вимог: таблиця має бути невеликою за розміром, включати тільки ті дані, які необхідні для вивчення певного явища. Таку таблицю простіше читати й аналізувати. Кожна таблиця повинна мати загальний та внутрішній заголовки. Загальний заголовок таблиці має стисло та чітко характеризувати її зміст, у ньому зазначають, що характеризується у таблиці та за який період. Внутрішні заголовки зазначають, які показники аналізуються у відповідних рядках і графах таблиці, в яких одиницях виміру наведені дані. Якщо показники мають різні одиниці вимірювання, їх потрібно наводити у спеціальній графі, або поряд із показником, відокремивши їх комою. Таблиці нумерують послідовно у межах розділу. У разі перенесення таблиці на іншу сторінку пишуть: "Продовження табл. 1" або "Закінчення табл. 1". Якщо у курсовій роботі містяться додатки, то на них у текстовій частині роботи мають бути посилання. Посилання на літературні джерела потрібно наводити у квадратних дужках. Наприклад, посилання [7, с. 25] означає таке: 7 - порядковий номер, під яким значиться літературне джерело у списку, 25 - сторінка цитованого джерела, з якого використана відповідна цитата чи цифровий матеріал. Список літератури потрібно розміщувати у такій послідовності: Конституція України, кодекси, Укази Президента України, Закони України, постанови Верховної Ради України, постанови Кабінету Міністрів України, відомчі накази, положення, правила, інструкції, літературні джерела в абетковому порядку: монографії, підручники, посібники, брошури, журнальні та газетні статті. У кінці списку наводять іншомовні та електронні джерела інформації. Відомості про книги повинні містити прізвище та ініціали автора, заголовок, місце видання, видавництво, рік видання, кількість сторінок. Список використаної літератури обов’язково складається в абетковому порядку прізвищ перших авторів або назви джерела. Відомості про джерела, які включено до списку, необхідно подавати згідно з вимогами державного стандарту. До списку використаних літературних джерел включають всі джерела, які студенти вивчили у процесі виконання курсової роботи, але не менше 30 найменувань. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|