« Назад
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Буковинський державний фінансово-економічний університет
ОБЛІКОВО-ЕКОНОМІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
КАФЕДРА ОБЛІКУ, АУДИТУ І ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ
ПОГОДЖЕННО
Начальник
фінансового відділу –
головний бухгалтер
виконавчого апарату
Чернівецької обласної ради
__________ Межинською Т.В.
«____»_____________2015 р
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
В.о. завідувача кафедри обліку, аудиту і економічного аналізу
_________________ С.А.Ілащук
«____»______________2015 р.
|
Чернівці 2015
Укладач: к.е.н., доцент кафедри обліку, аудиту і економічного аналізу Черничук Л.В.
Програма виробничої практики з дисципліни
«Облік в бюджетних установах»
на базі ________________________________
№ п/п
|
Назва теми і окремих завдань
|
Кількість днів
|
Термін виконання
|
Прізвище, посада керівників практики
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
ТЕМА 1. ОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ
|
1
|
Ознайомитись:
- із основними засадами побудови обліку в бюджетній установі;
- із правовим регулюванням бухгалтерського обліку та його особливостями;
- із організаційною побудовою бухгалтерії бюджетної установи;
- із завданнями, функціями та відповідальністю працівників бухгалтерії;
- із предметом, об’єктом та суб’єктами бухгалтерського обліку бази практики;
- із метод бухгалтерського обліку та його елементами на підприємстві – базі практики.
Виконати:
- дати характеристику Плану рахунків бухгалтерського обліку, рахункам бухгалтерського обліку, їх призначенню і будові;
- проаналізувати рахунки синтетичного та аналітичного обліку, меморіально-ордерну форму ведення бухгалтерського обліку, субрахунки та їх взаємозв’язок з балансом;
- здійснити техніку запису господарських операцій на рахунках обліку, хронологічний і систематичний запис, подвійний запис;
- класифікувати рахунки бухгалтерського обліку: за економічним змістом, за призначенням і структурою;
- здійснити документування господарських операцій;
- проаналізувати бухгалтерський баланс, його призначення та будову,структуру активу і пасиву балансу, вплив господарських операцій на зміни в балансі;
- здійснити документування господарських операцій: суть і значення, вимоги до змісту і оформлення документів, класифікацію бухгалтерських документів, порядок перевірки і опрацювання документів, організацію документообігу та зберігання документів, документування фактів в умовах комп’ютеризації обліку
|
1
|
|
|
Тема 2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ КОШТІВ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СИСТЕМИ
|
2
|
Ознайомитись:
- із розпорядниками бюджетних коштів, їхніми правами та обов’язками;
- із законодавчою та нормативно–правововою базою для висвітлення інформації про види рахунків, які відкриваються розпорядникам бюджетних коштів в органах Державного казначейства;
- із порядком складання, розгляду і затвердження кошторису;
- із основними вимогами щодо виконання кошторису;
- із програмно-цільовим фінансуванням
Виконати:
- розкрити порядок відкриття рахунків бюджтеної установи – бази практики у відділеннях держказначейства;
- дати характеристику бюджетної класифікації доходів і видатків на підприємстві – базі практики;
- скласти кошторис бюджетної установи на основі штатного розпису, лімітної довідки та інших розрахункових документів;
- здійснити аналіз структури кошторису бази практики за основними кодами економічної класифікації
- облік касових і фактичних видатків
|
1
|
|
|
Тема 3. ОБЛІК ФІНАНСОВО-РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ
|
3
|
Ознайомитись:
- із методологічними основами фінансування;
- із складом, класифікацією, характеристикою доходів бюджетної установи – бази практики;
- із обліком грошових коштів загального фонду, складом і класифікацією видатків;
- із характеристикою доходів спеціального фонду та їх бухгалтерським обліком;
- із порядком організації готівкових розрахунків;
- із обліком коштів на рахунках в держказначействі та установах банків;
- із порядком документального оформлення касових операцій;
- із Синтетичний та аналітичний облік розрахунків з іншими дебіторами і кредиторами
Виконати:
- провести облік доходів загального фонду з державного та місцевих бюджетів;
- дослідити бухгалтерський облік видатків по загальному фонду;
- охарактеризувати облік видатків спеціального фонду та облік окремих видів власних коштів;
- облік грошових коштів, операцій з іноземною валютою та інших коштів;
- здійснити інвентаризацію грошових коштів;
- проаналізувати порядок ведення касових операцій, касової книги та обов’язки касира;
- синтетичний та аналітичний облік готівки в касі, ревізію каси бюджетних установи - бази практики;
- облік розрахунків з постачальниками та підрядниками, синтетичний та аналітичний облік розрахунків з підзвітними особами;
- інвентаризація розрахунків, облік списання простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості
|
1
|
|
|
Тема 4. ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ З ОПЛАТИ ПРАЦІ, СТРАХУВАННЯ ТА ЗІ СТИПЕНДІАТАМИ
|
4
|
Ознайомитись:
- із економічною сутністю заробітної плати в бюджетних установах та завдання її обліку;
- із видами заробітної плати та формами оплати праці;
- із документальним оформленням праці та її оплати;
- із оперативним обліком персоналу;
- із порядком документального оформлення нарахування заробітної плати та утримань із нарахованих сум;
Виконати:
- дослідити види заробітної плати, форми оплати праці, документальне оформлення заробітної плати бюджетної установи – бази практики;
- визначити форми та системи оплати праці в бюджетній установі;
- здійснити облік використання робочого часу;
- оформити порядок нарахування заробітної плати та проведення утримань і відрахувань із заробітної плати;
- провести синтетичний та аналітичний облік заробітної плати та пов’язаних із нею розрахунків, депонованої заробітної плати та її облік;
- охарактеризувати види відпусток та порядок нарахування відпускних;
- здійснити облік розрахунків зі страхування
|
4
|
|
|
Тема 5. ОБЛІК АКТИВІВ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ
|
5
|
Ознайомитись:
- із нормативно-правовим забезпеченням обліку активів установи – бази практики;
- із складом, характеристикою, класифікацією та оцінкою необоротних активів;
- із поняттям запасів та їх класифікацією;
- із документальним оформленням операцій з обліку наявності та руху основних засобів та запасів;
- із поняттям, складом та обліком малоцінних та швидкозношуваних предметів, матеріалів і продуктів харчування
Виконати:
- дати оцінку запасів при їх надходженні, вибутті та переоцінці;
- провести синтетичний та аналітичний облік основних засобів, запасів та інших необоротних матеріальних активів;
- охарактеризувати облік запасів на складах та його зв'язок із обліком у бухгалтерії;
- встановити особливості обліку надходження малоцінних та швидкозношуваних предметів і передачі їх в експлуатацію, порядок списання малоцінних та швидкозношуваних предметів;
- здійснити нарахування та облік зносу основних засобів та нематеріальних активів;
- представити аналітичний та синтетичний облік орендованих основних засобів, облік надходження та витрачання продуктів харчування, облік паливно-мастильних матеріалів, облік медикаментів і виробів медичного призначення, облік готової продукції – відповідно до специфіки діяльності бюджетної установи – бази практики;
- провести інвентаризацію активів установи
|
3
|
|
|
Тема 6. ОБЛІК ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ
|
6
|
Ознайомитись:
- із законодавчою та нормативною базами обліку власного капіталу;
- із поняттям власного капіталу бюджетних установ та завдання його обліку;
- із основними завданнями та функціями власного капіталу бюджетної установи
Виконати:
- відобразити в обліку результати переоцінок;
- представити порядок та облік переоцінок матеріальних та нематеріальних активів бюджетних установ;
- охарактеризувати нормативно-правові акти, якими необхідно керуватися при веденні обліку власного капіталу бюджетної установи
|
1
|
|
|
ТЕМА 7. ЗВІТНІСТЬ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ
|
7
|
Ознайомитись:
- із законодавчою та нормативною базами формування звітності бюджетної установи;
- із сутністю, метою, складом та елементами звітності;
- із принципами підготовки та якісними характеристиками звітності;
- із процесом підготовки та складання звітності, звітним періодом та строками її подання;
- із складом та регламентацією бюджетної звітності;
- із порядком узагальнення даних поточного синтетичного та аналітичного обліку з метою складання річної фінансової звітності;
- із відповідальністю за несвоєчасне подання фінансової звітності
Виконати:
- охарактеризувати джерела формування звітності бюджетної установи - бази практики;
- здійснити перевірку правильності перенесення даних з меморіальних ордерів до книги Журнал – Головна для формування місячної, квартальної та річної фінансової звітності;
- представити зміст, порядок складання річної фінансової звітності про виконання кошторису бюджетної установи;
- встановити особливості складання річної фінансової звітності бюджетною установою;
- здійснити перевірку узгодженості показників форм фінансової звітності
|
2
|
|
|
РАЗОМ
|
13
|
|
|
НА ОФОРМЛЕННЯ ЗВІТУ ПО ПРАКТИЦІ
|
-
|
|
|
ВСЬОГО
|
13
|
|
|
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|