Вступ до дистанційного курсу Іноземна мова
« НазадВступ до дистанційного курсуСучасні процеси інтеграції в єдиний освітній простір вимагають застосування методик та технологій навчання, які б забезпечували єдину методичну систему навчання, спрямовану на формування необхідних знань з дисципліни, розвиток відповідних навичок та вмінь здійснювати самостійно навчальну, дослідницьку та оцінювально-корегуючу діяльність за допомогою діагностуючих методик контролю та оцінювання. Дистанційний курс з навчальної дисципліни «Іноземна мова» для студентів ІІ курсу денної форму навчання за напрямом підготовки 6.030503 «Міжнародна економіка», 6.030601 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» розроблений у відповідності до Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти та ГСВО МОН України за кредитно-модульною системою навчання з оцінюванням за шкалою ECTS та національною шкалою. Створений курс відбиває сучасні тенденції і вимоги навчання іноземній мові для професійного спілкування. У ньому сформульовані цілі та завдання навчання, визначена тематика й зміст мовного матеріалу згідно з робочою навчальною дисципліною. Курс містить відповідний проміжний та модульний контроль для здійснення навчально-контролюючої діяльності. Авторами курсу розроблена модель дистанційного навчання з визначенням процедур, методів і форм організації навчального процесу, в якій суб’єкт навчального процесу, студент, може опановувати матеріал згідно з алгоритмом вивчення дисципліни. У відповідності до концептуальних положень, цілі навчання іноземній мові на даному етапі навчання конкретизовані у вимогах в межах:
Окреслені акценти у навчанні іноземній мові сприяють підвищенню мотивації до вивчення іноземної мови, активізації пізнавальної діяльності й розвитку необхідних вмінь і навичок для самореалізації у фаховому середовищі. Мета та завдання дисципліниМета курсуМета дисципліни «Іноземна мова» – оволодіння студентами під керівництвом викладача мовленнєвими навичками та вмінням користуватися іноземною мовою як засобом спілкування на рівні вимог часу; сприяння підвищенню рівня професійної підготовки майбутніх фахівців шляхом сприймання додаткової інформації фахового напряму за допомогою іноземної мови. Враховуючи практичні потреби вивчення іноземної мови в умовах розширення ділових контактів з носіями мови, перевага надається практичній меті, яка передбачає поглиблене вивчення іноземних мов для володіння ними на фаховому рівні. Завдання курсуУ результаті вивчення іноземних мов у вищому навчальному закладі студент повинен: а) знати
б) уміти
Зміст дисципліниКредитно-модульна система навчання і контролю для студентів ІІ курсу за напрямом підготовки 6030503 „Міжнародна економіка ” має на меті інтенсифікувати та індивідуалізувати процес навчання та контролю з дистанційного курсу, що є одним з базових в системі підготовки спеціалістів за сучасними методами. Дистанційний курс розрахований на 172 години практичних занять та 142 години самостійної роботи студентів. Протягом курсу студенти вивчають 4 модулі “Business activities” , “Personal Factor in Business”, “New Ways of Organisation Work”, “Business strategies”: Модуль 1: “Business activities”
Advantages and disadvantages of globalisation – Переваги та недоліки глобалізації Going global – Вихід національних компаній на світовий ринок, зміна статусу компанії Business communication tool – Засоби ділової комунікації
Branding – Розвиток, підтримка й управління торговими марками (брендами) The protection of brands from counterfeiting – Захист торговельних марок (брендів) від незаконного копіювання Promotion campaigns – Кампанії з просування товару на ринку
Aviation industry – Авіаційна індустрія Business travellers’ problems – Проблеми, які виникають у подорожах
Advertising media and methods – Засоби та методи рекламування Advertising campaigns – Рекламні кампанії Outdoor advertising – Зовнішня реклама Модуль 2: “Personal Factor in Business”
Types of employment (full-time, part time, flexi-time, freelance) – Види зайнятості (повн, часткова, з гнучким графіком, позаштатна) Choosing the right candidate – Вибір найкращого кандидата Recruitment interviewing – Співбесіда Personal apperance at work – Зовнішній вигляд, який вимагається від кандидата на посаду
Free trade, factors for and against free trade – Торгівля: фактори, що сприяють або заважають вільній торгівлі Negotiation techniques – Стилі ведення переговорів Модуль 3: “New Ways of Organisation Work”
Innovation as a source of commercial success – Новаторство як джерело комерційного успіху Innovative companies – інноваційні компанії на ринку
Types of structure – Види структури компанії New management styles – Сучасні стилі управління Модуль 4: “Business strategies”
Dealing with figures, describing trends – Застосування даних, опис трендів. Financial crisis – Фінансова криза Making loans – Придбання капіталу
Business ethics – Ділова етика Ethical dilemmas at workplace – Етичні дилеми на робочому місці Code of ethics – Кодекс етики
Managing change – Ситуація радикальних змін у компанії Resistance to change – Протистояння змінам
Different strategies (takeovers and mergers, acquisition, a sell, outsourcing) – Різновиди стратегій (поглинання, злиття, придбання, спільне підприємство, альянс тощо) Developing strategy – Розробка стратегії. Кожен розділ модуля містить завдання для розвитку лексичних навичок у різних видах діяльності з оглядом основних граматичних явищ. Кожен модуль забезпечує опанування певних тем професійної діяльності, що дозволяє студентам сформувати відповідні знання і вміння протягом вивчення модуля. Самостійна робота студентів здійснюється на основі оригінальних першоджерел з гіперпосиланнями, які забезпечують вивчення відповідних тем, формування лексичних й граматичних навичок та вмінь для іншомовної мовленнєвої діяльності. Загалом курс забезпечує:
Самостійна робота студентів оцінюється в режимі on-line та комп’ютерному режимі, передбаченому іншомовними оригінальними першоджерелами для виконання вправ та тестів. Модульний контроль реалізується протягом семестру у поточному та підсумковому модульному контролі з одержанням заліку у третьому та четвертому семестрах на основі нарахованих балів протягом навчання. Успішне завершення навчання протягом кожного семестру складає основу для подальшого навчання. Максимальна сума балів за семестр у дистанційному курсі складає 60. Алгоритм вивчення дисципліниВивчення кожної теми в межах модулів починається з розгляду ключових термінів та концепцій, описаних у глосаріях та інших джерелах. Для опрацювання певних економічних понять студент може скористатися глосарієм поданим у дистанційному курсі або використати гіперпосилання на електронні джерела. Протягом всього навчання студент повинен скласти термінологічний словник за кожною темою на основі опрацьованих джерел. Наступним кроком у вивченні теми є виконання лексичних вправ з теми, які нададуть можливість самоперевірки обізнаності з теми загалом. Виконання таких вправ з можливістю перевірки правильності виконання та набраних балів допоможе усвідомити рівень знань лексичної теми та виявити рівень іншомовних навичок та вмінь. Оскільки опанування будь-якої теми неможливе без читання оригінальних текстів, наступним кроком у навчальній діяльності є ознайомлення з інформацією у тексті. Після кожного тексту студент має відповісти на запитання, які є ключем до перевірки розуміння описаної проблематики. Важливим аспектом оформлення мовлення є знання граматичних структур та явищ іноземної мови. У кожній темі студент має змогу ознайомитися з граматичним матеріалом та виконати вправи для перевірки засвоєння цього матеріалу. Знання граматики та застосування відповідних лексичних та граматичних одиниць забезпечує адекватне формування знань та вмінь комунікативного спілкування в іншомовному професійному середовищі. Протягом вивчення теми студент має змогу розвити та вдосконалити комунікативні навички та вміння, такі як телефонування; ведення переговорів з клієнтами, бізнес партнерами; прийняття рішень; проведення зборів, презентацій. З цією метою необхідно виконувати вправи в он-лайн режимі різного формату, у тому числі й аудіо та відео. В кінці кожної теми студент може перевірити рівень засвоєння теми, виконавши тест в он-лайн режимі з відповідним оцінюванням у балах. Результати виконаних вправ та тестів, як і відповіді на запитання до тексту надсилаються на електронну адресу викладачу для перевірки. Таким чином підтримується режим інтерактивного навчання. Після кожного модуля студент має виконати модульний тест в системі Moodle, які є підставою для набору балів (максимум 60 за семестр). У дистанційному курсі вказані посилання на сторінки базового підручника Market Leader. Course book. Intermediate Business English / D.Cotton, D.Falvey, S.Kent: Longman, 2001. У разі потреби студент може звернутися до вказаних сторінок підручника за додатковою інформацією. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|