Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 1837 Методичні вказівки до лабораторної роботи на тему Створення бази даних у середовищі СУБД MS-ACCESS

Методичні вказівки до лабораторної роботи на тему Створення бази даних у середовищі СУБД MS-ACCESS

« Назад

Тема: Створення бази даних у середовищі СУБД MS-ACCESS 

1. Розробити у середовищі СУБД MS-ACCESS базу даних (БД) для вирішення заданої прикладної задачі. При вирішенні задачі потрібнорозробити модель "сутність-зв'язок" (ER-модель)тавиконати слідуючі дії засобами оболонки MS-ACCESS:

  • Створити структури таблиць БД (початкове формування), визначити первинні та вторинні ключі для кожної шз таблиць з метою подальшого встановлення зв’язків між таблицями;

  • Виконати заповнення таблиць БД інформацією;

  • Зв’язати таблиці за допомогою зовнішніх ключів (один до одного, один до багатьох, багато до багатьох);

  • Створити необхідні форми для можливостей редагування та доповнення інформації у таблицях БД;

  • Створити необхідні запити (складний, групування, параметричний) визначення результатів вирішення питань, які були поставлені в умові задачі;

  • Створити необхідні звіти для виведення результатів вирішення задачі, які були поставлені в умові задачі.

Контрольний приклад для складання та тестування БД повинен вміщувати не менше 30 (50) записів у головній таблиці.

2. Звіт з контрольної роботи підготувати у текстовому редакторі MS-WORD та повинен вміщувати слідуючу інформацію:

  • Постановку задачі з записом необхідних формул для обчислення полів (результатів), визначення складу та форми усіх таблиць з метою отримання оптимального вирішення задачі;

  • Структуру та зміст усіх таблиць БД; схему зв’язків між таблицями; форми для заповнення таблиць;

  • Запити та результати вирішення задачі, які отримані за допомогою запитів у вигляді таблиць БД;

  • Звіти у відповідності до форм звітів, які розроблено у задачі, які розроблено у роботі.

 

ЗАВДАННЯ

Необхідно розробити інформаційну систему (ІС) для автоматизації роботи багатопрофільного пункту прокату. Бланк замовлення містить у собі наступні поля:

- П.І.П. клієнта;

- Паспортні дані (номер і серія);

- Адреса;

- Телефон;

- Товар, який замовлено на прокат;

- Дата видачі товару;

- Дата закінчення терміну прокату.

Крім замовлень необхідно зберігати зведення про товари: назву товару, вартість прокату на добу, наявну кількість одиниць товару в пункті прокату.

ІС повинна забезпечувати виконання наступних функцій:

- Редагування даних;

- Перегляд замовлень по типу товару і призвищам клієнтів за абеткою;

- Перегляд і друк залишків по конкретних типах товару;

- Перегляд і друк прострочених замовлень (термін минув, а товар не повернули) і суми боргу.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!