Практична робота на тему Знайомство з принципами роботи оформлення і ведення електронної звітності за допомогою програми МЕДОК
« НазадПрактична роботаТема: Знайомство з принципами роботи оформлення і ведення електронної звітності за допомогою програми МЕДОК Мета: Набути навичок роботи з програмою МЕДОК: формування бази даних, заповнення електронних форм звітності.
Хід виконання роботиПід час виконання роботи виконувати копіювання екранних форм по кожному пункту завдання і оформити в кінці звіт по роботі 1. Завантажити довідку по роботі з програмоюМЕДОК Medoc_online_v4.pdf ((Викладчі\Одинець\ІС оподаткування\Практичні\ Medoc_online_v4.pdf). Ознайомитись методикою роботи програми і правилами заповнення екранних форм 2. Завантажити програму МЕДОК з робочого столу за допомогою ярлика . Після завантаження відкриється вікно Вибір установи: 3. У вікні програми Вибір установи зареєструвати нове підприємство (нового платника податку) за допомогою кнопки. Заповніть картку підприємства довільними даними, вказати ПІП студента як керівника установи. 4. Проведіть налаштування комплексу бланків і звітів. Вибрати розділи ДПС(бюджет), Міністерство праці – Звітність. 5. Проведіть налаштування роботи з електронною поштою (див мал.) 6. У розділі Довідники вибрати пункт Підрозділи і створити два підрозділи на підприємстві. Результати зафіксувати у вигляді екранних форм. 7. У розділі Довідники вибрати пункт Співробітники і створити два записи. Результати зафіксувати у вигляді екранних форм. 8. У розділі Довідники вибрати пункт Відповідальні особи і створити два записи. Результати зафіксувати у вигляді екранних форм. 9. У розділі Довідники вибрати пункт Контрагенти, створити групу і занести два записи. Результати зафіксувати у вигляді екранних форм. 10. У розділі Довідники вибрати пункт Адресна книга і переглянути її зміст. Результати зафіксувати у вигляді екранних форм. 11. Ознайомитись із змістом розділу Звітність. Зайти у розділ Річна персоніфікація і за допомогою контекстного додати записи ( не менше 3 осіб). 12. В розділ Річна персоніфікація за допомогою контекстного меню додати список підстав. 13. У розділі Звітність - Реєстр звітів створити два довільні бланки звіти. 14. Зайти у розділ Первинні документи – Реєстр первинних документів і завантажити і створити податкову накладну. Заповнити довільними даними. 15. За допомого кнопки на панелі інструментів виконати перевірку документу. 16. У розділі Звітність - Реєстр звітів вибрати команду Налаштування комплекту бланків, переглянути списки бланків за різними критеріями (діючи, відмінені, обрані). Зафіксувати результати у вигляді екранних форм. 17. Вийти з режиму Налаштування комплекту бланків, переглянути звіти за допомогою команд Календар на місяць, Календар на рік. Зафіксувати результати у вигляді екранних форм. 18. У розділі Аналіз діяльності переглянути інформацію і зафіксувати результати у вигляді екранних форм. 19. У розділі Облік ПДВ завантажити і заповнити Декларацію і додаток 1 Розрахунок корегування сум ПДВ. Зафіксувати результати у вигляді екранних форм. 20. Закрити вікно програми. Оформити звіт і відповісти на контрольні питання
Контрольні питання
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |