Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 1459 Практична робота на тему Знайомство з принципами роботи оформлення і ведення електронної звітності за допомогою програми МЕДОК

Практична робота на тему Знайомство з принципами роботи оформлення і ведення електронної звітності за допомогою програми МЕДОК

« Назад

Практична робота

Тема: Знайомство з принципами роботи оформлення і ведення електронної звітності за допомогою програми МЕДОК

Мета: Набути навичок роботи з програмою МЕДОК: формування бази даних, заповнення електронних форм звітності.

 

Хід виконання роботи

Під час виконання роботи виконувати копіювання екранних форм по кожному пункту завдання і оформити в кінці звіт по роботі

1. Завантажити довідку по роботі з програмоюМЕДОК Medoc_online_v4.pdf ((Викладчі\Одинець\ІС оподаткування\Практичні\ Medoc_online_v4.pdf).

Ознайомитись методикою роботи програми і правилами заповнення екранних форм

2. Завантажити програму МЕДОК з робочого столу за допомогою ярлика . Після завантаження відкриється вікно Вибір установи: 

3. У вікні програми  Вибір установи зареєструвати нове підприємство (нового платника податку) за допомогою кнопки. Заповніть картку підприємства довільними даними, вказати ПІП студента як керівника установи.

4. Проведіть налаштування комплексу бланків і звітів. Вибрати розділи ДПС(бюджет), Міністерство праці – Звітність. 

5. Проведіть налаштування роботи з електронною поштою (див мал.) 

6. У розділі Довідники вибрати пункт Підрозділи і створити два підрозділи на підприємстві. Результати зафіксувати у вигляді екранних форм.

7. У розділі Довідники вибрати пункт Співробітники і створити два записи. Результати зафіксувати у вигляді екранних форм.

8. У розділі Довідники вибрати пункт Відповідальні особи і створити два записи. Результати зафіксувати у вигляді екранних форм.

9. У розділі Довідники вибрати пункт Контрагенти, створити групу і занести  два записи. Результати зафіксувати у вигляді екранних форм.

10. У розділі Довідники вибрати пункт Адресна книга і переглянути її зміст. Результати зафіксувати у вигляді екранних форм.

11. Ознайомитись із змістом розділу Звітність. Зайти у розділ Річна персоніфікація і за допомогою контекстного додати записи ( не менше 3 осіб).

12. В розділ Річна персоніфікація за допомогою контекстного меню додати список підстав.

13. У розділі Звітність - Реєстр звітів створити два довільні бланки звіти.

14. Зайти у розділ Первинні документи – Реєстр первинних документів і завантажити і створити податкову накладну. Заповнити довільними даними. 

15. За допомого кнопки  на панелі інструментів виконати перевірку документу.

16. У розділі Звітність - Реєстр звітів вибрати команду Налаштування комплекту бланків, переглянути списки бланків за різними критеріями (діючи, відмінені, обрані). Зафіксувати результати у вигляді екранних форм.

17. Вийти з режиму Налаштування комплекту бланків, переглянути звіти за допомогою команд Календар на місяць, Календар на рік. Зафіксувати результати у вигляді екранних форм. 

18. У розділі Аналіз діяльності переглянути інформацію і зафіксувати результати у вигляді екранних форм.

19. У розділі Облік ПДВ завантажити і заповнити Декларацію і додаток 1 Розрахунок корегування сум ПДВ. Зафіксувати результати у вигляді екранних форм.

20. Закрити вікно програми. Оформити звіт і відповісти на контрольні питання

 

Контрольні питання

  1. Які додаткові можливості має програма МЕДОК порівняно з програмою БЕСТ?

  2. Як виконується формування підпису і підпис електронного документа в програмі МЕДОК?

  3. Назвіть відмінності між програмами МЕДОК і БЕСТ?

  4. Як виконується перегляд і створення бланків звітних форм в програмі МЕДОК?

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!