Теоретична довідка до Практичної роботи 5 на тему Про MS Office 2010
« НазадТеоретична довідка до ПР5 Про MS Office 2010Microsoft Office 2010 — це пакет прикладних програм для зручної роботи з документами. Елементи інтерфейсу у них оформлені однаково - всі вони мають стрічковий інтерфейс, спільне меню та дуже схожий набір кнопок. Список програм, що входять до пакету Microsoft Office 2010Microsoft Word 2010 - Нова версія текстового процесора с розширеними можливостями для створення документів. Підтримка співавторскої обробки документів, форматування за допомогою OfficeArt, потужніші пошукові та навігаційні функції. Microsoft Excel 2010 - динамічний бізнес-інструмент, що дозволяє приймати правильні рішення за результатами аналізу даних за допомогою покращених інструментів та функцій. Excel 2010 дозволяє прораховувати різноманітні варіанти розвитку бізнесу і подавати їх у зручному вигляді за допомогою різноманітних засобів візуалізації. Microsoft PowerPoint 2010 – Потужна програма створення презентацій з розширеними можливостями переходів, підтримкою анімацій, аудіо та відео. Microsoft Outlook 2010 - Поштовий клієнт з розширеним набором нових інструментів, підтримкою різноманітних Web-сервісів та соціальних мереж. Microsoft Outlook 2010 with Business Contact Manager - Бізнес-версія поштового клієнта, що значно скорочує витрати робочого часу корпоративних користувачів. Microsoft Publisher 2010 – Проста в користуванні утиліта для створення та формування маркетингових матеріалів і публікацій професійної якості з виведенням на друк і розповсюдження електронною поштою. Покращений інтерфейс, редагування фотоматеріалів, навігація по документу. Microsoft Access 2010 – Удосконалений варіант бази даних с покращеною логікою програмування, інтеграцією з каталогом бізнес-даних (BDC, Business Data Catalog), 25 якісними шаблонами. Microsoft Communicator - Простий інтуїтивно зрозумілий інтерфейс з багатьма комунікаційними можливостями, з єдиною ідентифікацією для будь-яких комунікаційних потреб (пошта, інтернет-пейджер, голосовий зв'язок, конференції) з індикацією доступності абонента, можливістю розповсюдження документів та планів проведення конференцій. Microsoft InfoPath 2010 – Додаток для створення насичених динамічних форм для розповсюдження та управління інформацією в середовищі організації. Microsoft OneNote 2010 - новий користувацький інтерфейс записної книжки для заміток. OneNote 2010 підтримує спільний доступ кількох користувачів та управління версіями. Microsoft Visio Standard 2010 – Сучасний інструмент для роботи з діаграмами. Велика кількість базових форм, картинок, шаблонів, іинструменти автоматичного промальовування та візуалізації. Microsoft Visio Professional 2010 - Розширена версія інструмента для роботи з діаграмами, з підтримкою розповсюдження через Web. Опрацювання великих зображень і real-time даних з різних джерел, в тому числі з Excel, Microsoft SQL Server и SharePoint. Склад пакету Microsoft Office Professional 2010Microsoft Excel 2010 Microsoft Outlook 2010 Microsoft PowerPoint 2010 Microsoft Word 2010 Microsoft Access 2010 Microsoft Publisher 2010 Microsoft OneNote2010 Користувацький інтерфейс: Строката стрічкаВсі програми-додатки, що входять до пакету Office 2010 мають єдиний Ribbon-інтерфейс (стрічковий интерфейс). Але головне нововведення в оформленні Office 2010 – можливість створення власних вкладинок. Тепер кожен користувач може створити свої власні вкладники з нового розділу настроювань Office - Customize Ribbon(настроювана стрічка) - и наповнити її будь-якими командами на свій розсуд. Іншими словами – повна свобода для настроювань, спрощення доступу до потрібних функцій, пристосування стрічкового інтерфейсу "під себе". Функції стрічки . Стрічка знаходиться у верхній частині всіх додатків Office 2010 та надає доступ до всіх необхідних засобів для виконання завдань в різних додатках Office 2010. Стрічка містить вкладинки, які відображають задачі, що виконуються в додатках. Кожна вкладника містить групи засобів, необхідних при роботі зі створюваними файлами. Стрічку можна згорнути для збільшення робочого простору. Рисунок 1-1 демонструє основні функції стрічки у Word 2010 та Excel 2010. Стрічка спрощує пошук і роботу із засобами і параметрами Office. Проста для розуміння структура команд стрічки дозволяє швидко знаходити потрібні засоби. ■ Закладинки стрічки Кожна закладинку містить набір засобів для виконання завдання, що часто виконується в даному додатку. На рисунке 1-1 показано закладинки Word 2010 — «Файл», «Главная», «Вставка», «Разметка страницы», «Ссылки», «Рассылки», «Рецензирование», «Вид». Додаток Excel містить такі закладинки: «Файл», «Вставка», «Разметка страницы», «Формулы», «Данные», «Рецензирование», «Вид». Закладинка «Файл» відкриває Backstage view (Закулісний вид ), що містить всі засоби для роботи з файлами та має таку ж структура як і інші закладинки і відрізняється лише дизайном - в кожному додатку закладинка File має колір відповідного додатку: голубий для Word, зелений для Excel, жовтий для Outlook і т.д. ■ Групи стрічки На кожній закладин ці розміщені групи, що містять часто використовувані команди для швидкого пошуку необхідних функцій. Наприклад, на закладин ці «Вставка» Word 2010 в групі «Иллюстрации» знаходяться команди «Рисунок», «Клип», «Фигуры», «SmartArt», «Диаграмма» и «Снимок экрана». ■ Колекції Поряд з деякими командами у групах відображається стрілка. При натисненні цієї стрілки відображається колекція доступних для вибору параметрів або список додаткових можливостей (див. рис. 1-2) Контекстні закладинкиПри виконанні деяких дій у документі відображаються контекстні закладинки. Наприклад, якщо вибрати фотографію в документі Word, буде відкрита контекстна закладинка «Работа с рисунками», що містить параметри для зміни зображень (см. рис. 1-3). Закладинка «Файл» має інший інтерфейс і містить засоби для управлять відомостями про файли, для збереження, друку та захисту файлів, відкриття їх для спільного доступу та для роботи з інформацією про різні версії документа (див. рис. 1-4) Відображення Backstage має три панелі. На лівій панелі подано команди, що використовуються для роботи з файлами. Центральна панель містить зв’язані параметри, права панель відображає попередній перегляд вибраного об’єкта або додаткові параметри. Наприклад, при натисненні кнопки «Печать» на центральній панелі відображаються параметри друку, а на правій панелі — попередній перегляд документа. Це дозволяє прискорити процес друку. Управління файлами у відображенні BackstageВідображення Backstage містить команди, що знаходились у меню «Файл»: «Создать», «Открыть», «Последние», «Закрыть», «Сохранить», «Сохранить как», «Печать», «Выход». Додано ще команду «Общий доступ», яка дозволяє спільно використовувати файл різними способами. Можна дозволити спільний доступ до свого робочого столу напряму з відображення Backstage шляхом інтеграції з додатком Communicator, відправки файла по електронній пошті або факсу, а також шляхом його зберігання на сайті SharePoint Workspace або в блогі. В Microsoft Office 2010 вбудовано потужні мовні засоби та засоби перекладу, мовні засоби Microsoft Language містять більше 16 мільйонів слів на більш ніж 100 мовах а ще 62 мільйона слів було перекладено в Інтернеті. Засіб «Перевести» дозволяє перекладати слова чи фрази і знаходиться на закладин ці «Рецензирование» приложений Word 2010, Excel 2010, PowerPoint 2010 и OneNote 2010. Для Швидкого перекладу можна використовувати засіб «Мини-переводчик» (см. рис. 1-6). Функція «Язык редактирования» дозволяє вибирати мову, що використовує словник для вибраних засобів перевірки. Створення документаСтворення документів у додатку Microsoft Word 2010 здійснюється двома способами:
Открыть новый документ и начать ввод текста
Настроювання середовища текстового процесора MS WordНастроювання середовища текстового процесора MS Word здійснюється у вікні Параметры Word, яке відкривається вказівками Файл→Параметры→Дополнительно (Рис.1-7). Робота зі списками здійснюється за допомогою вказівок, розміщених на закладинці Главная, а робота з колонками здійснюється за допомогою вказівок, розміщених на закладинці Разметка страницы. Для створення автотексту використовують закладинку Вставка, група Текст містить колекцію Экспресс-блоки, в яку входить команда Автотекст Колекція експрес-блоків — це місце для створення, зберігання та пошуку тексту, що використовується багаторазово. Це може бути автотекст, властивості документа (заголовок і автор), поля. Автотекст — це текст, що використовують багаторазово, який можна зберігати і застосовувати повторно. Автотекст можна зберігати в колекції елементів автотексту, для уього слід виділити текст для повторного використання, натиснути кнопку Автотекст, а потім клацнути команду Сохранить выделенный фрагмент в коллекцию автотекста. Після заповнення відомостей про новий стандартний блок і його запису збережений вміст можна використовувати повторно. Щоб задати властивості документа треба відкрити відповідне вікно, виконавши вказівки: Файл→Сведения→Свойства→Показать область сведений і заповнити всі поля. Шаблони в Office 2010Показать все Шаблони — це засіб економити час при створенні одноманітних документів в Office 2010. Це особливо актуально для типів документів, які часто використовуються, наприклад мер щотижневих презентацій, заяв та звітів про витрати. В таких випадках використовують файл, що має необхідне оформлення з полями для заповнення, вміст яких можна змінювати в залежності від потреб. Такий файл і є шаблон, в якому складна робота вже виконана і не потрібно починати все спочатку. Создание документа на основе шаблона1. Откройте вкладку Файл. 2. Нажмите кнопку Создать. 3. В группе Доступные шаблоны выполните одно из следующих действий.
4. Дважды щелкните нужный шаблон. Открытие шаблона со вкладки «Файл»В программах Word, Excel и PowerPoint пакета Office 2010 шаблоны можно найти, выбрав на вкладке Файл пункт Новый. Шаблоны, хранящиеся на локальном жестком диске, и шаблоны на веб-сайте Office.com представлены в виде списка, разделенного по категориям. Щелкните категорию, чтобы просмотреть содержащиеся в ней шаблоны, после чего выберите необходимый шаблон и нажмите кнопку Создать или Загрузить, чтобы открыть новый документ Office, в котором будет использоваться шаблон.
Сохранение и повторное использование шаблоновЕсли в загруженный шаблон были внесены изменения, можно сохранить его на компьютере и использовать повторно. Найти все настроенные шаблоны несложно: просто выберите Мои шаблоны в диалоговом окне Создание документа. Чтобы сохранить шаблон в папке «Мои шаблоны», выполните следующие действия.
З повагою ІЦ “KURSOVIKS”! |