Навчальна програма з дисципліни WEB-програмування, НУДПСУ, Національний університет ДПС України
« НазадДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБИ УКРАЇНИНАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИКафедра економічної кібернетики Затвердженона засіданні Вченої ради університету протокол №___від___________2012 р. РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА«WEB-програмування»для підготовки бакалаврів в галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» за напрямом підготовки: 6.030502 «Економічна кібернетика», денної форми навчання статус дисципліни: за вибором Ірпінь – 2015 Робоча навчальна програма дисципліни «Web- програмування» складена на основі навчального плану для підготовки бакалаврів в галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» за напрямом підготовки: 6.030502 «Економічна кібернетика», денної форми навчання , затвердженого в 2010 та 2008 роках.
Розглянуто і схвалено на засіданні кафедри економічної кібернетики, протокол № ____ від «___»___________2012 р. Зав. кафедрою __________________ В.М. Антоненко Погоджено: На засіданні вченої ради факультету економіки та оподаткування, протокол № _____ від «___»__________200_ р. Голова вченої ради факультету Г.М. Калач Завідувач навчально-методичного відділу __________О.О. Бойко-Слобожан Реєстраційний № ________ ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Зміст навчальної дисципліни за змістовими модулями ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 1. «МОВА ГІПЕРТЕКСТОВОЇ РОЗМІТКИ HTML» ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 2. «ЗНАЙОМСТВО З МОВОЮ СЦЕНАРІІВ РНР» ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 3. «ЗМІННІ Й ДАНІ В СЦЕНАРІЯХ РНР» Методи ОЦІНЮВАННЯ ТА РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ Розподіл балів при рейтинговій системі КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
|
Змістово-модульна структура дисципліни Курс: 3. Семестр: 6. |
Напрям, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
Кількість кредитів: -національних – 2,6; - ЕСТS – 4.
Модулів: 2.
Змістових модулів: 3.
Загальна кількість годин: 144 годин. |
Шифр та назва галузі знань 0305 – «Економіка та підприємництво» Код напряму підготовки 6.030502 «Економічна кібернетика» Освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр |
За вибором. Лекції: (теоретична підготовка): к-сть годин 24 Лабораторні: к-сть годин 30 Індивідуально-консультаційна робота: к-сть годин 6 Самостійна робота: к-сть годин 84 Вид контролю: іспит |
«WEB- програмування»
Предмет: способи побудови інформаційних систем на основі Web – технологій.
Мета: полягає в ознайомленні студентів з основними способами побудови інформаційних систем на основі Web – технологій.
Змістово-модульна структура дисципліни Курс: 4. Семестр: 7. |
Напрям, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
Кількість кредитів: - національних – 2,6; - ЕСТS – 4.
Модулів: 2.
Змістових модулів: 3.
Загальна кількість годин: 144 годин. |
Шифр та назва галузі знань 0305 – «Економіка та підприємництво»
Код напряму підготовки 6.030502 «Економічна кібернетика»
Освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр |
За вибором. Лекції: (теоретична підготовка): к-сть годин 16 Лабораторні: к-сть годин 32 Індивідуально-консультаційна робота: к-сть годин 11 Самостійна робота: к-сть годин 85 Вид контролю: іспит |
Передумови вивчення: «Основи програмування та алгоритмічні мови», «Основи дискретної математики», «Економічна кібернетика», «Архітектура комп'ютерів», «Організація баз даних і знань», «Мережева безпека».
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
«WEB-програмування»
За напрямом підготовки0305 «Економіка і підприємництво»
спеціальність 6.030502 «Економічна кібернетика»
№ п/п |
Змістовні модулі |
Кількість годин |
|||||||||||||
Всього |
Лекції |
Практичні |
Лабораторні |
Індивідуальні заняття |
СРС |
||||||||||
Модуль 1 = 1 заліковий кредит |
|||||||||||||||
ЗМ 1 (ТЕМИ 1–4) Мова гіпертекстової розміткиHTML |
|||||||||||||||
Т.1 |
Основні поняття та визначення. Загальні принципи створення Web- систем. |
2 |
2 |
|
|
|
|
||||||||
Т.2 |
Подання інформації в мережі Інтернет. |
18 |
2 |
|
2 |
|
14 |
||||||||
Т.3 |
Теги, які використовуються в мові гіпертекстової розмітки HTML. |
36 |
2 |
|
4 |
|
30 |
||||||||
Т.4 |
Динамічний HTML. |
16 |
2 |
|
2 |
|
12 |
||||||||
Усього по заліковому кредиту (годин) |
72 |
8 |
|
8 |
|
56 |
|||||||||
Контрольна робота за рахунок лабораторних занять, 2 год. |
|||||||||||||||
Усього по модулю (годин) |
72 |
8 |
|
8 |
|
56 |
|||||||||
Формування сумарної оцінки по 1- му модулю |
|||||||||||||||
Модуль 2 = 2 залікових кредити |
|||||||||||||||
ЗМ 2 (ТЕМИ 5-7) Знайомство з мовою сценаріїв РНР |
|||||||||||||||
Т.5 |
Знайомство з мовою РНР. |
4 |
2 |
|
2 |
|
|
||||||||
Т.6 |
Настройка програмного оточення для використання мови РНР. |
14 |
2 |
|
6 |
|
6 |
||||||||
Т.7 |
Настройка РНР для написання сценаріїв загального призначення |
18 |
2 |
|
2 |
2 |
12 |
||||||||
Усього по заліковому кредиту (годин) |
36 |
6 |
|
10 |
2 |
18 |
|||||||||
Контрольна робота за рахунок лабораторних занять, 2 год. |
|||||||||||||||
ЗМ 3 (ТЕМИ 8–11) Змінні й дані в сценаріях РНР |
|||||||||||||||
Т.8 |
Створення сценарію РНР. |
14 |
4 |
|
6 |
4 |
|
||||||||
Т.9 |
Змінні в сценаріях РНР. |
7 |
2 |
|
2 |
|
3 |
||||||||
Т.10 |
Використання констант в сценаріях РНР. |
7 |
2 |
|
2 |
|
3 |
||||||||
Т.11 |
Робота з даними. |
8 |
2 |
|
2 |
|
4 |
||||||||
Усього по заліковому кредиту (годин) |
36 |
10 |
|
12 |
4 |
10 |
|||||||||
Контрольна робота за рахунок практичних занять, 2 год. |
|||||||||||||||
Усього по модулю (годин) |
72 |
16 |
|
22 |
6 |
28 |
|||||||||
Формування сумарної оцінки по 2-му модулю |
|||||||||||||||
Разом годин з курсу |
144 |
24 |
|
30 |
6 |
84 |
|||||||||
«WEB-програмування»
За напрямом підготовки0305 «Економіка і підприємництво»
спеціальність 6.030502 «Економічна кібернетика»
№ п/п |
Змістовні модулі |
Кількість годин |
|||||||||||||
Всього |
Лекції |
Практичні |
Лабораторні |
Індивідуальні заняття |
СРС |
||||||||||
Модуль 1 = 1 заліковий кредит |
|||||||||||||||
ЗМ 1 (ТЕМИ 1–4) Мова гіпертекстової розміткиHTML |
|||||||||||||||
Т.1 |
Основні поняття та визначення. Загальні принципи створення Web- систем. |
2 |
2 |
|
|
|
|
||||||||
Т.2 |
Подання інформації в мережі Інтернет. |
18 |
2 |
|
2 |
|
14 |
||||||||
Т.3 |
Теги, які використовуються в мові гіпертекстової розмітки HTML. |
36 |
2 |
|
4 |
|
30 |
||||||||
Т.4 |
Динамічний HTML. |
16 |
2 |
|
2 |
|
12 |
||||||||
Усього по заліковому кредиту (годин) |
72 |
8 |
|
8 |
|
56 |
|||||||||
Контрольна робота за рахунок лабораторних занять, 2 год. |
|||||||||||||||
Усього по модулю (годин) |
72 |
8 |
|
8 |
|
56 |
|||||||||
Формування сумарної оцінки по 1- му модулю |
|||||||||||||||
Модуль 2 = 2 залікових кредити |
|||||||||||||||
ЗМ 2 (ТЕМИ 5-7) Знайомство з мовою сценаріїв РНР |
|||||||||||||||
Т.5 |
Знайомство з мовою РНР. |
3 |
1 |
|
2 |
|
|
||||||||
Т.6 |
Настройка програмного оточення для використання мови РНР. |
14 |
1 |
|
6 |
|
6 |
||||||||
Т.7 |
Настройка РНР для написання сценаріїв загального призначення |
18 |
2 |
|
2 |
7 |
9 |
||||||||
Усього по заліковому кредиту (годин) |
36 |
4 |
|
10 |
7 |
15 |
|||||||||
Контрольна робота за рахунок лабораторних занять, 2 год. |
|||||||||||||||
ЗМ 3 (ТЕМИ 8–11) Змінні й дані в сценаріях РНР |
|||||||||||||||
Т.8 |
Створення сценарію РНР. |
11 |
1 |
|
6 |
4 |
|
||||||||
Т.9 |
Змінні в сценаріях РНР. |
8 |
1 |
|
2 |
|
5 |
||||||||
Т.10 |
Використання констант в сценаріях РНР. |
10 |
1 |
|
4 |
|
5 |
||||||||
Т.11 |
Робота з даними. |
7 |
1 |
|
2 |
|
4 |
||||||||
Усього по заліковому кредиту (годин) |
36 |
4 |
|
14 |
4 |
14 |
|||||||||
Контрольна робота за рахунок практичних занять, 2 год. |
|||||||||||||||
Усього по модулю (годин) |
72 |
8 |
|
24 |
11 |
29 |
|||||||||
Формування сумарної оцінки по 2-му модулю |
|||||||||||||||
Разом годин з курсу |
144 |
16 |
|
32 |
11 |
85 |
|||||||||
Зміст навчальної дисципліни за змістовими модулями
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 1. МОВА ГІПЕРТЕКСТОВОЇ РОЗМІТКИ HTML
Тема 1. Основні поняття та визначення. Загальні принципи створення Web- систем
Лекція. Основні поняття та визначення. Загальні принципи створення Web- систем
- Основні поняття та визначення.
- Загальні принципи проектування Web- систем.
Література: [1,3,18,19].
Тема 2. Подання інформації в мережі Інтернет
Лекція. Подання інформації в мережі Інтернет
-
Код для Web- сторінок.
-
Теги.
-
Зміст сторінки.
-
Оформлення тексту.
-
Збереження створеної сторінки.
Лабораторна робота
Тема: «Подання інформації в мережі Інтернет»
Мета: розібратися в основних етапах створення власну Web- сторінку.
Перелік питань до самостійної роботи:
- Що таке вихідний текст.
- Створення тіла сторінки.
- Стандартна послідовність тегів для всіх текстів Web- сторінок.
- Теги, які використовуються для форматування тексту.
Література: [1,3,18,19].
Тема 3. Теги, які використовуються в мові гіпертекстової розмітки HTML
Лекція. Теги, які використовуються в мові гіпертекстової розмітки HTML
- Параграфи.
- Розрив рядка.
- Заголовки.
- Завдання гіперпосилань.
- Текстова область.
- Таблиці.
- Фрейми.
Лабораторна робота
Тема: «Теги, які використовуються в мові гіпертекстової розмітки HTML».
Мета: розібратися, коли застосовуються на практиці ті чи інші теги мови гіпертекстової розмітки HTML.
Перелік питань до самостійної роботи:
-
Редактори для полегшення роботи з HTML.
-
Об’єктна модель документа (DOM).
-
Коментарі та як вони виділяються за допомогою тегів.
-
Плаваючі фрейми та застосування відповідного їм тега.
-
Відправлення пошти з HTML – документа.
-
Елемент керування «кнопка» та застосування відповідного йому тега.
Література: [1, 3, 8, 12, 14, 16, 18,19,20].
Тема 4. DHTML: Динамічний HTML
Лекція. DHTML: Динамічний HTML
-
Положення елемента на сторінці у вікні браузера.
-
Видимість елемента на сторінці у вікні браузера.
-
Обробка подій вDHTML.
Лабораторна робота
Тема: «DHTML: Динамічний HTML ».
Мета: розібратися, яким чином статична HTML – сторінку можна зробити інтерактивною.
Перелік питань до самостійної роботи:
-
Від чого залежить можливість динамічного HTML.
-
Об’єктна модель документа та DHTML.
-
Основні об’єкти DHTML та їх властивості.
-
Програмні засоби, що використовуються в DHTML.
Література: [1, 3, 8, 12, 14, 16, 18].
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 2. ЗНАЙОМСТВО З МОВОЮ СЦЕНАРІЇВ РНР
Тема 5. Знайомство з мовою РНР
Лекція. Знайомство з мовою РНР
-
Особливості мови РНР.
-
Використання мови РНР.
-
Принципи функціонування мови РНР.
Лабораторна робота
Тема: «Знайомство з мовою РНР».
Мета: розібратися в особливостях мови РНР та принципах її функціонування.
Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].
Тема 6. Настройка програмного оточення для використання мови РНР
Лекція. Настройка програмного оточення для використання мови РНР
-
Вимоги та варіанти настройки Web – оточення.
-
Настройка власного Web – оточення.
-
Тестування РНР.
Лабораторна робота
Тема: «Настройка програмного оточення для використання мови РНР».
Мета: розібратися в варіантах настройки Web – оточення.
Лабораторна робота
Тема: «Настройка програмного оточення для використання мови РНР».
Мета: розібратися, як настроювати власне Web – оточення.
Лабораторна робота
Тема: «Настройка програмного оточення для використання мови РНР».
Мета: розібратися, як здійснюється тестування РНР.
Перелік питань до самостійної роботи:
-
Переваги та недоліки використання готового Web – оточення.
-
Переваги та недоліки використання власного Web – оточення.
-
Що аналізується при вирішенні питання щодо встановлення Web – сервера.
-
Рекомендації щодо вибору методу встановлення модуля РНР в системе Windows.
-
Настройка Web-сервера Apache.
Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].
Тема 7. Настройка РНР для написання сценаріїв загального призначення
Лекція. Настройка РНР для написання сценаріїв загального призначення
-
Значення версії PHP CLI.
-
Використання спеціальних засобів створення РНР- сценаріїв.
Лабораторна робота
Тема: «Настройка РНР для написання сценаріїв загального призначення».
Мета: розібратися в використанні спеціальних засобів створення РНР- сценаріїв.
Перелік питань до самостійної роботи:
-
Що треба зробити, щоб використовувати РНР для вирішення задач, не пов’язаних з Web.
-
Версія РНР для командного рядка— РНР CLI.
-
Використання РНР як для розробки Web-вузлів, так і для створення сценаріїв загального призначення.
Індивідуальні заняття:
-
Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які використовують операційну систему Windows.
-
Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які не використовують операційну систему Windows.
-
Інтегровані середовища розробки для Windows.
Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 3. ЗМІННІ Й ДАНІ В СЦЕНАРІЯХ РНР
Тема 8. Створення сценарію РНР
Лекція. Створення сценарію РНР
-
Оператори мови РНР та їх написання.
-
Технологія написання сценаріїв.
-
Створення першого сценарію РНР.
-
Оператори виводу РНР.
Лабораторна робота
Тема: «Створення сценарію РНР».
Мета: розібратися, як використовуються найбільш популярні оператори мови РНР та як уникнути помилок при їх застосуванні.
Лабораторна робота
Тема: «Створення сценарію РНР».
Мета: розібратися в технологіях написання сценаріїв РНР для Web-вузла та для випадку, коли сценарій створюється незалежно від нього. Розібратися в особливостях використання оператора виводу «echo».
Індивідуальні заняття:
-
Різниця в написанні сценарію на HTML та на РНР.
-
Правила, які слід виконувати при використанні оператора виводу «echo».
-
Як відбувається обробка оператора виводу «echo».
-
Як оператори виводу обробляють спеціальні символи, що суттєво впливають на результат.
Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].
Тема 9. Змінні в сценаріях РНР
Лекція. Змінні в сценаріях РНР
-
Змінні та їх імена.
-
Створення змінних та відображення їх значень.
-
Створення сценарію зі змінними.
Лабораторної робота
Тема: «Змінні в сценаріях РНР».
Мета: розібратися, як створюються змінні та сценарій з ними.
Перелік питань до самостійної роботи:
-
Ідентифікатори та якими вони повинні бути.
-
Правила іменування змінних.
-
Як створити значення змінної.
-
Як відображаються значення змінних.
Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].
Тема 10. Використання констант в сценаріях РНР
Лекція. Використання констант в сценаріях РНР
-
Константи та їх створення.
-
Використання констант.
-
Відображення значень констант та вбудовані константи.
Лабораторна робота
Тема: «Використання констант в сценаріях РНР».
Мета: розібратися, як створюються константи та відображаються їх значення.
Перелік питань до самостійної роботи:
-
Чим відрізняються константи від змінних.
-
Використання оператора «define».
-
Ключові слова РНР.
-
Правила використання вбудованих констант.
Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].
Тема 11. Робота з даними
Лекція. Робота з даними
-
Типи даних та їх зв’язок зі змінною.
-
Виконання математичних операцій.
-
Інкрементування та декрементування. Вбудовані математичні функції.
Лабораторна робота
Тема: «Робота з даними».
Мета: розібратися, які є типи даних та як вони пов’язані зі змінними, а також, як виконуються основні математичні операції.
Перелік питань до самостійної роботи:
-
Які існують типи даних.
-
Визначення типу змінної.
-
Основні математичні операції мови РНР.
-
Методи збільшення та зменшення змінної.
Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].
Методи ОЦІНЮВАННЯ ТА РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ
Контроль засвоєння студентами дисципліни здійснюється в кілька етапів:
-
Контрольний захід після кожного змістового модуля.
-
Підсумкова атестація з кожного модульного контролю.
-
Підсумкова атестація з формування сумарної модульної оцінки.
-
Іспит.
Програмний матеріал навчальної дисципліни складається з двох модулів, які охоплюють 1-9 теми.
Оцінювання проводиться з урахуванням всіх видів навчального процесу:
-
знань з теорії за відсутності практичної роботи по темі відбувається у вигляді письмового контрольного заходу на 10-15 хв. під час лекції;
-
знань, умінь і практичних навичок студента за результатами захисту звіту про виконання практичних робіт;
-
індивідуальної роботи студента;
-
самостійної роботи студента.
Контрольний захід проводиться у вигляді контрольної роботи в аудиторії за розкладом у кожній академічній групі окремо. На контрольну роботу відводиться дві академічні години. При цьому завдання включають три запитання з теоретичного матеріалу і одне практичне завдання певного змістовного модуля.
При визначення підсумкової оцінки знань за кредитно – модульною системою згідно до вимог Болонської декларації використовується наступна шкала оцінки знань:
Оцінка за шкалою ЕСТS |
Оцінка за бальною шкалою |
Оцінка за розширеною шкалою |
Еквівалент оцінки за п’ятибальною шкалою |
A |
90-100 |
«відмінно» |
5 |
B |
80-89 |
«дуже добре» |
4,5 |
C |
65-79 |
«добре» |
4 |
D |
55-69 |
«задовільно» |
3,5 |
E |
50-59 |
«достатньо» |
3 |
FX |
35-49 |
«незадовільно» |
2 |
F |
0-34 |
«неприйнятно» |
1 |
Враховується дисциплінованість студента: за несвоєчасність виконання завдань кількість запланованих з даної теми балів може бути зменшена.
При підсумковому контролі знань по кожному модулю враховується загальна кількість балів, отриманих студентом по кожній з тем модуля.
Враховується науково - дослідницька робота студента та участь у науково-практичних конференціях та наукових семінарах (максимальна кількість балів - 5).
Розподіл балів при рейтинговій системі:
Для навчальної дисципліни, форма контролю якої є іспит
Модуль 1 = 14 |
Мод. контр. роб. = 4 бал. |
Підсумкова атестація по 1-му модулю(формування сумарної оцінки) = ЗМ1+МКР1= 10+4=14 балів. |
Іспит = 50 балів |
Підсумкова атестація = М1+М2+Іспит =100бал. |
||||||||||
|
ЗМ 1 = 10 |
|||||||||||||
Тема |
Т. 1 |
Т. 2 |
Т. 3 |
Т. 4 |
||||||||||
Захист лаборатор-них робіт |
|
2 |
3 |
2 |
||||||||||
Виконання самостійної роботи |
|
1 |
1 |
1 |
||||||||||
Виконання індивідуаль-ної роботи |
|
|
|
|
||||||||||
Модуль 2 = 36 |
Мод. контр.роб. = 6 бал. |
Підсумкова атестація по 2-му модулю(формування сумарної оцінки) = ЗМ2+ЗМ3+МКР2= 12+18+6= 36 балів. |
||||||||||||
|
ЗМ 2 = 12 |
ЗМ 3 = 18 |
||||||||||||
Тема |
Т. 5 |
Т. 6 |
Т.7 |
Т.8 |
Т. 9 |
Т.10 |
Т.11 |
|||||||
Захист лаборатор-них робіт |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
|||||||
Виконання самостійної роботи |
|
1 |
1 |
|
1 |
1 |
1 |
|||||||
Виконання індивідуальної роботи |
|
|
3 |
4 |
|
|
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ
Перелік питань до залікових кредитів
Заліковий кредит 1
-
Основні поняття та визначення щодо Web .
-
Загальні принципи створення Web- систем.
-
Код для Web- сторінок.
-
Теги.
-
Зміст Web - сторінки.
-
Оформлення тексту.
-
Збереження створеної сторінки.
-
Що таке вихідний текст.
-
Створення тіла сторінки.
-
Стандартна послідовність тегів для всіх текстів Web- сторінок.
-
Теги, які використовуються для форматування тексту.
-
Параграфи.
-
Розрив рядка.
-
Заголовки.
-
Завдання гіперпосилань.
-
Текстова область.
-
Таблиці.
-
Фрейми.
-
Редактори для полегшення роботи з HTML.
-
Об’єктна модель документа (DOM).
-
Коментарі та як вони виділяються за допомогою тегів.
-
Плаваючі фрейми та застосування відповідного їм тега.
-
Відправлення пошти з HTML – документа.
-
Елемент керування «кнопка» та застосування відповідного йому тега.
-
Положення елемента на сторінці у вікні браузера.
-
Видимість елемента на сторінці у вікні браузера.
-
Обробка подій вDHTML.
-
Від чого залежить можливість динамічного HTML.
-
Об’єктна модель документа та DHTML.
-
Основні об’єкти DHTML та їх властивості.
-
Програмні засоби, що використовуються в DHTML.
Заліковий кредит 2
-
Особливості мови РНР.
-
Використання мови РНР.
-
Принципи функціонування мови РНР.
-
Вимоги та варіанти настройки Web – оточення.
-
Настройка власного Web – оточення.
-
Тестування РНР.
-
Переваги та недоліки використання готового Web – оточення.
-
Переваги та недоліки використання власного Web – оточення.
-
Що аналізується при вирішенні питання щодо встановлення Web – сервера.
-
Рекомендації щодо вибору методу встановлення модуля РНР в системе Windows.
-
Настройка Web-сервера Apache.
-
Значення версії PHP CLI.
-
Використання спеціальних засобів створення РНР- сценаріїв.
-
Що треба зробити, щоб використовувати РНР для вирішення задач, не пов’язаних з Web.
-
Версія РНР для командного рядка — РНР CLI.
-
Використання РНР як для розробки Web-вузлів, так і для створення сценаріїв загального призначення.
-
Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які використовують операційну систему Windows.
-
Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які не використовують операційну систему Windows.
-
Інтегровані середовища розробки для Windows.
Заліковий кредит 3
-
Оператори мови РНР та їх написання.
-
Технологія написання сценаріїв.
-
Створення першого сценарію РНР.
-
Оператори виводу РНР.
-
Різниця в написанні сценарію на HTML та на РНР.
-
Правила, які слід виконувати при використанні оператора виводу «echo».
-
Як відбувається обробка оператора виводу «echo».
-
Як оператори виводу обробляють спеціальні символи, що суттєво впливають на результат.
-
Змінні та їх імена.
-
Створення змінних та відображення їх значень.
-
Створення сценарію зі змінними.
-
Ідентифікатори та якими вони повинні бути.
-
Правила іменування змінних.
-
Як створити значення змінної.
-
Як відображаються значення змінних.
-
Константи та їх створення.
-
Використання констант.
-
Відображення значень констант та вбудовані константи.
-
Чим відрізняються константи від змінних.
-
Використання оператора «define».
-
Ключові слова РНР.
-
Правила використання вбудованих констант.
-
Типи даних та їх зв’язок зі змінною.
-
Виконання математичних операцій.
-
Інкрементування та декрементування. Вбудовані математичні функції.
-
Які існують типи даних.
-
Визначення типу змінної.
-
Основні математичні операції мови РНР.
-
Методи збільшення та зменшення змінної.
Перелік питань до модульних контрольних робіт
Модуль 1
-
Основні поняття та визначення щодо Web.
-
Загальні принципи створення Web- систем.
-
Код для Web- сторінок.
-
Теги.
-
Зміст Web - сторінки.
-
Оформлення тексту.
-
Збереження створеної сторінки.
-
Що таке вихідний текст.
-
Створення тіла сторінки.
-
Стандартна послідовність тегів для всіх текстів Web- сторінок.
-
Теги, які використовуються для форматування тексту.
-
Параграфи.
-
Розрив рядка.
-
Заголовки.
-
Завдання гіперпосилань.
-
Текстова область.
-
Таблиці.
-
Фрейми.
-
Редактори для полегшення роботи з HTML.
-
Об’єктна модель документа (DOM).
-
Коментарі та як вони виділяються за допомогою тегів.
-
Плаваючі фрейми та застосування відповідного їм тега.
-
Відправлення пошти з HTML – документа.
-
Елемент керування «кнопка» та застосування відповідного йому тега.
-
Положення елемента на сторінці у вікні браузера.
-
Видимість елемента на сторінці у вікні браузера.
-
Обробка подій вDHTML.
-
Від чого залежить можливість динамічного HTML.
-
Об’єктна модель документа та DHTML.
-
Основні об’єкти DHTML та їх властивості.
-
Програмні засоби, що використовуються в DHTML.
Модуль 2
-
Особливості мови РНР.
-
Використання мови РНР.
-
Принципи функціонування мови РНР.
-
Вимоги та варіанти настройки Web – оточення.
-
Настройка власного Web – оточення.
-
Тестування РНР.
-
Переваги та недоліки використання готового Web – оточення.
-
Переваги та недоліки використання власного Web – оточення.
-
Що аналізується при вирішенні питання щодо встановлення Web – сервера.
-
Рекомендації щодо вибору методу встановлення модуля РНР в системе Windows.
-
Настройка Web-сервера Apache.
-
Значення версії PHP CLI.
-
Використання спеціальних засобів створення РНР- сценаріїв.
-
Що треба зробити, щоб використовувати РНР для вирішення задач, не пов’язаних з Web.
-
Версія РНР для командного рядка — РНР CLI.
-
Використання РНР як для розробки Web-вузлів, так і для створення сценаріїв загального призначення.
-
Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які використовують операційну систему Windows.
-
Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які не використовують операційну систему Windows.
-
Інтегровані середовища розробки для Windows.
-
Оператори мови РНР та їх написання.
-
Технологія написання сценаріїв.
-
Створення першого сценарію РНР.
-
Оператори виводу РНР.
-
Різниця в написанні сценарію на HTML та на РНР.
-
Правила, які слід виконувати при використанні оператора виводу «echo».
-
Як відбувається обробка оператора виводу «echo».
-
Як оператори виводу обробляють спеціальні символи, що суттєво впливають на результат.
-
Змінні та їх імена.
-
Створення змінних та відображення їх значень.
-
Створення сценарію зі змінними.
-
Ідентифікатори та якими вони повинні бути.
-
Правила іменування змінних.
-
Як створити значення змінної.
-
Як відображаються значення змінних.
-
Константи та їх створення.
-
Використання констант.
-
Відображення значень констант та вбудовані константи.
-
Чим відрізняються константи від змінних.
-
Використання оператора «define».
-
Ключові слова РНР.
-
Правила використання вбудованих констант.
-
Типи даних та їх зв’язок зі змінною.
-
Виконання математичних операцій.
-
Інкрементування та декрементування. Вбудовані математичні функції.
-
Які існують типи даних.
-
Визначення типу змінної.
-
Основні математичні операції мови РНР.
-
Методи збільшення та зменшення змінної.
Перелік питань з курсу
-
Основні поняття та визначення щодо Web.
-
Загальні принципи проектування Web- систем.
-
Код для Web- сторінок.
-
Теги.
-
Зміст Web - сторінки.
-
Оформлення тексту.
-
Збереження створеної сторінки.
-
Що таке вихідний текст.
-
Створення тіла сторінки.
-
Стандартна послідовність тегів для всіх текстів Web- сторінок.
-
Теги, які використовуються для форматування тексту.
-
Параграфи.
-
Розрив рядка.
-
Заголовки.
-
Завдання гіперпосилань.
-
Текстова область.
-
Таблиці.
-
Фрейми.
-
Редактори для полегшення роботи з HTML.
-
Об’єктна модель документа (DOM).
-
Коментарі та як вони виділяються за допомогою тегів.
-
Плаваючі фрейми та застосування відповідного їм тега.
-
Відправлення пошти з HTML – документа.
-
Елемент керування «кнопка» та застосування відповідного йому тега.
-
Положення елемента на сторінці у вікні браузера.
-
Видимість елемента на сторінці у вікні браузера.
-
Обробка подій вDHTML.
-
Від чого залежить можливість динамічного HTML.
-
Об’єктна модель документа та DHTML.
-
Основні об’єкти DHTML та їх властивості.
-
Програмні засоби, що використовуються в DHTML.
-
Особливості мови РНР.
-
Використання мови РНР.
-
Принципи функціонування мови РНР.
-
Вимоги та варіанти настройки Web – оточення.
-
Настройка власного Web – оточення.
-
Тестування РНР.
-
Переваги та недоліки використання готового Web – оточення.
-
Переваги та недоліки використання власного Web – оточення.
-
Що аналізується при вирішенні питання щодо встановлення Web – сервера.
-
Рекомендації щодо вибору методу встановлення модуля РНР в системе Windows.
-
Настройка Web-сервера Apache.
-
Значення версії PHP CLI.
-
Використання спеціальних засобів створення РНР- сценаріїв.
-
Що треба зробити, щоб використовувати РНР для вирішення задач, не пов’язаних з Web.
-
Версія РНР для командного рядка — РНР CLI.
-
Використання РНР як для розробки Web-вузлів, так і для створення сценаріїв загального призначення.
-
Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які використовують операційну систему Windows.
-
Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які не використовують операційну систему Windows.
-
Інтегровані середовища розробки для Windows.
-
Оператори мови РНР та їх написання.
-
Технологія написання сценаріїв.
-
Створення першого сценарію РНР.
-
Оператори виводу РНР.
-
Різниця в написанні сценарію на HTML та на РНР.
-
Правила, які слід виконувати при використанні оператора виводу «echo».
-
Як відбувається обробка оператора виводу «echo».
-
Як оператори виводу обробляють спеціальні символи, що суттєво впливають на результат.
-
Змінні та їх імена.
-
Створення змінних та відображення їх значень.
-
Створення сценарію зі змінними.
-
Ідентифікатори та якими вони повинні бути.
-
Правила іменування змінних.
-
Як створити значення змінної.
-
Як відображаються значення змінних.
-
Константи та їх створення.
-
Використання констант.
-
Відображення значень констант та вбудовані константи.
-
Чим відрізняються константи від змінних.
-
Використання оператора «define».
-
Ключові слова РНР.
-
Правила використання вбудованих констант.
-
Типи даних та їх зв’язок зі змінною.
-
Виконання математичних операцій.
-
Інкрементування та декрементування. Вбудовані математичні функції.
-
Які існують типи даних.
-
Визначення типу змінної.
-
Основні математичні операції мови РНР.
-
Методи збільшення та зменшення змінної.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
-
Глинський Я.М., Ряжська В.А. Інтернет. Сервіси, HTML i web-дизайн:Навч. посіб.-2-е вид., доп.-Львів:Деол; СПД Глинський,2003 .-192 с.-966-7449-22-Х. Шифр: 32.973
-
Глушаков С.В., Жакин И.А., Хачиров Т.С. Программирование Web-страниц.-Харьков:Фолио,2005.-390 с.-Учебный курс .-966-03-2690-4. Шифр: 32.973
-
Корпоративные порталы на основе XML и Web-служб/под. ред. д. т. н., проф. А.Д. Иванникова.-Москва:КУДИЦ-ОБРАЗ,2004.-368 с.-5-9579-0009-5. Шифр: 32.973
-
Дунаев В.В. Основы WEB-дизайна. Самоучитель .-С-Петербург:"БХВ-Петербург",2006 .-512 с.-(ил.) .-5-94157-743-5. Шифр: 32.973
-
Коггзолл Дж. PHP 5. Полное руководство .-Москва:Вильямс,2006 .-752 с.-5-8459-0953-8 Шифр: 32.973
-
Колисниченко Д.Н. Самоучитель РНР 5 .-Издание-3-е .-С-Петербург:Наука и Техника,2006 .-576 с.-(ил.) .-5-94387-246-9.Шифр: 32.973
-
Конверс, Тим и др. PHP 5 и MySQL .Библия пользователя.:Пер. с англ.-Москва:Из-й дом "Вильямс",2006 .-1216 с.-5-8459-1022-6. Шифр: 32.973
-
Крамер Э. HTML: наглядный курс Web-дизайна .-Москва:Из. дом "Вильямс",2001 .-304 с.-(ил.) .-5-8459-0143-Х. Шифр: 32.973
-
Кузнецов М.В., Симдянов И.В., Голышев С.В. PHP 5. Практика создания WEB- сайтов .-С-Петербург:"БХВ-Петербург",2006 .-960 с.-(ил.) .-5-94157-552-1. Шифр: 32.973.
-
Леонтьев Б. Web-дизайн. Тонкости, хитрости и секреты .-Москва:СОЛОН-Пресс,2003 .-640 с.-(ил.) .-5-98003-024-7. Шифр: 32.973
-
Мерсер Д.У., Кент А., Новицки С., Мерсер Д., Скуайер д., Чой В.К. PHP 5 для начинающих:Пер. с англ.-Москва:Вильямс,2006 .-848 с.-5-8459-1039-0. Шифр: 32.973.
-
Мэрдок К.Л. Java Script: наглядный курс создания динамических Web-страниц .-Москва:Изд. дом "Вильямс",2001 .-288 с.-5-8459-0156-1. Шифр: 32.973.
-
Нидерст Дж. Web-мастеринг для профессионалов=Настольный справочник .-С-Петербург:Питер,2001 .-576 с.-5-272-00118-4. Шифр: 32.973.
-
Питтс Н. XML за рекордное время .-Москва:Мир,2000 .-444 с.-(ил.) .-5-03-003342-4. Шифр: 32.973.
-
Старыгин А. XML: разработка Web-приложений .-С-Петербург:БХВ-Петербург,2003 .-592 с.-(ил.) .-5-94157-239-5. Шифр: 32.973.
-
Хольцшлаг М. Языки HTML и CSS: для создания Web-сайтов:Официальный учебный курс .-Москва:"Издательство ТРИУМФ",2006 .-304 с.-5-89392-146-1. Шифр: 32.973.
-
Храмцов П.Б., Брик С.А., Русак А.М., Сурин А.Н.Основы WEB- техноло-гий:Учебное пособие .-2-е изд., испр.-Москва:Интернет-университет Информац.Технолог.,БИНОМ, Лаборатория знаний,2007 .-374 с.-(ил.).-Основы информационных технологий .-978-59556-0100-7.
-
Будилов В.А. РНР-5. Эксперсс-курс.- СПб.: БХП – Петербург, 2005. - 240 с.
-
Антоненко В.М., Терейковський І.А., Терейковська Л.О «Сучасні Internet технології. Курс лекцій та лабораторний практикум. Частина I. Основи Web – дизайну ». – Ірпінь: Академія ДПС України, 2007. – 232 с.
-
Антоненко В.М., Пацай Б. Д., Терейковський І.А., Терейковська Л.О «Інтернет для користувача:. Навч. посібник. – Ірпінь: Академія ДПС України, 2010. – 246 с.
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!