Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 315 Робоча навчальна програма з дисципліни WEB-програмування, НУДПСУ

Навчальна програма з дисципліни WEB-програмування, НУДПСУ, Національний університет ДПС України

« Назад

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБИ  УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

Кафедра економічної кібернетики

Затверджено

на засіданні Вченої ради університету

протокол №___від___________2012 р.

РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

«WEB-програмування»

для підготовки бакалаврів

в галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво»

за напрямом підготовки:

6.030502 «Економічна кібернетика»,

денної  форми навчання

статус дисципліни: за вибором

Ірпінь – 2015

Робоча навчальна програма дисципліни «Web- програмування» складена на основі навчального плану для підготовки бакалаврів в галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» за напрямом підготовки: 6.030502 «Економічна кібернетика», денної  форми навчання , затвердженого в 2010  та 2008 роках.

Автор:

Антоненко В.М., канд. техн. наук, доцент

Кузнєцов М.І., с. н. с., канд. техн. наук, доцент

Сьомка Н. К., ст.. викладач

 

 

 

 

Рецензент:

  Мамченко С.Д., канд. техн. наук, доцент

 

 

Розглянуто і схвалено на засіданні кафедри економічної кібернетики,

протокол № ____ від «___»___________2012  р.

Зав. кафедрою __________________ В.М. Антоненко

Погоджено:

На засіданні вченої ради факультету економіки та оподаткування,

протокол № _____ від «___»__________200_  р.

Голова вченої ради факультету                       Г.М. Калач

Завідувач навчально-методичного відділу __________О.О. Бойко-Слобожан

Реєстраційний № ________

 

ЗМІСТ

ПЕРЕДМОВА

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Зміст навчальної дисципліни за змістовими модулями

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ  1. «МОВА ГІПЕРТЕКСТОВОЇ РОЗМІТКИ HTML»

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ  2. «ЗНАЙОМСТВО З МОВОЮ СЦЕНАРІІВ РНР»

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ  3. «ЗМІННІ Й ДАНІ В СЦЕНАРІЯХ РНР»

Методи ОЦІНЮВАННЯ ТА РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ

Розподіл балів при рейтинговій системі

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

 
ПЕРЕДМОВА

Дисципліна  «Web - програмування» – відноситься до дисциплін вибіркового блоку підготовки в  галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» за напрямом підготовки: 6.030502 «Економічна кібернетика»». Значення цієї дисципліни  у загальноосвітній підготовці визначається насамперед тим, що завдяки їй отримуються спеціальні знання та навички, які потрібні майбутнім фахівцям, здійснюючим впровадження та підтримку  інформаційних систем на основі Web – технологій в організації.

Дисципліна  призначена для оволодіння майбутніми бакалаврами спеціальності «Економічна кібернетика» основами знань у галузі Web – технологій, пов’язаних з фаховою діяльністю.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен одержати фундаментальні теоретичні знання у галузі Web – технологій і закріпити їх на лабораторних  заняттях.

Програма дисципліни охоплює достатній обсяг матеріалу, який дозволяє підготувати бакалаврів належного рівня. Вона складена згідно з вимогами «Положення про програму дисципліни» і є нормативним документом, який визначає мету і завдання дисципліни, її місце  серед дисциплін професійної підготовки.

Мета дисципліни полягає в ознайомленні студентів з основними способами побудови інформаційних систем на основі Web – технологій.

Завдання дисципліни полягає у тому, щоб навчити студента  застосовувати на практиці основні принципи проектування та побудови Web – систем, а також  орієнтуватися в питаннях практичного використання  інформаційних систем на основі Web – технологій.

Актуальність дисципліни полягає в тому, що нині, в епоху Інтернету, для більш ефективного обміну інформацією   необхідно вміти застосовувати на практиці інформаційні системи на основі Web – технологій.

Методи і форми викладання дисципліни

Вивчення дисципліни передбачає лекційні та лабораторні заняття. Значна частина матеріалу дисципліни відведена під індивідуальні заняття студентів під керівництвом викладача та СРС. СРС використовується студентами для закріплення і засвоєння лекційного матеріалу, навчально-методичної літератури, при підготовці до  лабораторних занять.

Основні вимоги до знань і вмінь студентів:

Студенти повинні знати:

  • Основні поняття та визначення щодо Web.

  • Загальні принципи створення  Web- систем.

  • Найбільш поширені теги.

  • Стандартний зміст Web - сторінки.

  • Стандартну послідовність тегів для всіх текстів Web- сторінок.

  • Теги, які використовуються для форматування тексту.

  • Редактори для полегшення роботи з HTML.

  • Особливості мови РНР.

  • Принципи функціонування мови РНР.

  • Вимоги та варіанти настройки Web – оточення.

  • Переваги та недоліки використання готового Web – оточення.

  • Переваги та недоліки використання власного Web – оточення.

  • Рекомендації щодо вибору методу встановлення модуля РНР в системе Windows.

  • Значення версії PHP CLI.

  • Що треба зробити, щоб використовувати РНР для вирішення задач, не пов’язаних з Web.

  • Версію РНР для командного рядка — РНР CLI.

  • Інтегровані середовища розробки для Windows.

  • Оператори мови РНР та їх написання.

  • Технологію написання сценаріїв.

  • Різницю в написанні сценарію на HTML та на РНР.

  • Змінні та їх імена.

  • Константи та їх створення.

  • Ключові слова РНР.

  • Правила використання вбудованих констант.

  • Типи даних та їх зв’язок зі змінною.

Студенти повинні вміти:

  • Оформляти текст Web – сторінки.

  • Зберігати створену Web – сторінку.

  • Створювати таблиці.

  • Створювати фрейми.

  • Створювати коментарі та  виділяти їх за допомогою тегів.

  • Використовувати РНР як для розробки Web-вузлів, так і для створення сценаріїв загального призначення.

  • Створювати  сценарії  з константами та змінними.

  • Налаштовувати власне  Web – оточення.

  • Тестувати РНР.

  • Налаштовувати Web-сервер Apache.

  • Використовувати спеціальні засоби створення РНР- сценаріїв.

Міждисциплінарні зв’язки навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна  розглядається як елемент загальної освіти, який логічно пов’язаний з багатьма дисциплінами навчального процесу.

Передумови вивчення: «Основи програмування та алгоритмічні мови», «Основи дискретної математики», «Економічна кібернетика»,  «Архітектура комп'ютерів», «Організація баз даних і знань», «Мережева безпека».

Засоби поточного та підсумкового контролю: експрес-контроль рівня готовності студента до проведення  лабораторних робіт; перевірка виконання позааудиторних завдань; оцінка роботи студента під час заняття (виступи, доповнення, участь у дискусії); виконання домашніх завдань; контрольні роботи в кінці залікового кредиту. Оцінка індивідуальних результатів здобуття знань студентами проводиться у формі заліку за кредитно-модульною методологією навчання, критерії якої визначаються у навчальній робочій програми за стобальною системою, яка трансформується у стандартні залікові диференційовані оцінки відповідно до вимог Міністерства освіти та науки України.

Форма підсумкового контролю – іспит.

Загальний обсяг навчальної дисципліни

(ЕКБ-31) 144 годин, з них лекції: 24 години, лабораторні: 30годин, індивідуальні заняття: 6 годин, СРС: 84 години.

(ЕКБ-41)  144 годин, з них лекції: 16 годин, лабораторні: 32години, індивідуальні заняття: 11 годин, СРС: 85 годин.

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 «WEB- програмування»

Предмет:  способи  побудови інформаційних систем на основі Web – технологій.

Мета:  полягає в ознайомленні студентів з основними способами  побудови інформаційних систем на основі Web – технологій.

Змістово-модульна структура дисципліни

Курс: 3.

Семестр: 6.

Напрям, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

Кількість кредитів:

-національних – 2,6;

- ЕСТS – 4.

 

 Модулів: 2.

 

 Змістових модулів: 3.

 

 

Загальна кількість годин: 144 годин.

Шифр та назва галузі знань

0305 – «Економіка та підприємництво»

Код напряму підготовки

6.030502 «Економічна кібернетика»

Освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр

За вибором.

Лекції: (теоретична підготовка):

к-сть годин 24

Лабораторні: к-сть годин 30

Індивідуально-консультаційна робота: к-сть годин 6

Самостійна робота: к-сть годин 84

Вид контролю: іспит

           

«WEB- програмування»

Предмет:  способи  побудови інформаційних систем на основі Web – технологій.

Метаполягає в ознайомленні студентів з основними способами  побудови інформаційних систем на основі Web – технологій.

Змістово-модульна структура дисципліни

Курс: 4.

Семестр: 7.

Напрям, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

      Кількість кредитів:

-          національних – 2,6;

-          ЕСТS – 4.

 

     Модулів: 2.

 

     Змістових модулів: 3.

 

 

    Загальна кількість годин:

   144 годин.

Шифр та назва галузі знань

0305 – «Економіка та підприємництво»

 

Код напряму підготовки

6.030502 «Економічна кібернетика»

 

Освітньо-кваліфікаційний

рівень

бакалавр

За вибором.

Лекції: (теоретична підготовка):

к-сть годин 16

Лабораторні: к-сть годин 32

Індивідуально-консультаційна робота: к-сть годин 11

Самостійна робота: к-сть годин 85

Вид контролю: іспит

Передумови вивчення: «Основи програмування та алгоритмічні мови», «Основи дискретної математики», «Економічна кібернетика»,  «Архітектура комп'ютерів», «Організація баз даних і знань», «Мережева безпека».    


СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«WEB-програмування»

За напрямом підготовки0305 «Економіка і підприємництво»

спеціальність 6.030502 «Економічна кібернетика»

№ п/п

Змістовні модулі

Кількість годин

Всього

Лекції

 Практичні

Лабораторні

Індивідуальні заняття

СРС

Модуль 1 = 1 заліковий кредит

ЗМ 1 (ТЕМИ 1–4) Мова гіпертекстової розміткиHTML

Т.1

  Основні поняття та визначення. Загальні принципи створення  Web- систем.

2

2

 

 

 

 

Т.2

 Подання інформації в мережі Інтернет.

18

2

 

2

 

14

Т.3

Теги, які використовуються в мові гіпертекстової розмітки HTML.

36

2

 

4

 

30

Т.4

Динамічний HTML.

16

2

 

2

 

12

Усього по заліковому кредиту (годин)

72

8

 

8

 

56

Контрольна робота за рахунок лабораторних занять, 2 год.

Усього по модулю (годин)

72

8

 

8

 

56

Формування сумарної оцінки по 1- му модулю

Модуль 2 = 2 залікових кредити

                           ЗМ 2 (ТЕМИ 5-7) Знайомство з мовою сценаріїв РНР

Т.5

Знайомство з мовою РНР.

   4

2

 

2

 

 

Т.6

Настройка програмного оточення для використання мови РНР.

14

2

 

6

 

6

Т.7

Настройка РНР для написання сценаріїв загального призначення

18

2

 

2

2

12

Усього по заліковому кредиту (годин)

36

6

 

10

2

18

Контрольна робота за рахунок лабораторних занять, 2 год.

ЗМ 3 (ТЕМИ 8–11) Змінні й дані в сценаріях РНР

Т.8

 Створення сценарію РНР.

14

4

 

6

4

 

Т.9

Змінні в сценаріях РНР.

7

2

 

2

 

3

Т.10

Використання констант в сценаріях РНР.

7

2

 

2

 

3

Т.11

Робота з даними.

8

2

 

2

 

4

Усього по заліковому кредиту (годин)

36

10

 

12

4

10

Контрольна робота за рахунок практичних занять, 2 год.

Усього по модулю (годин)

72

16

 

22

6

28

Формування сумарної оцінки по 2-му модулю

Разом годин з курсу

144

24

 

30

6

84

«WEB-програмування»

За напрямом підготовки0305 «Економіка і підприємництво»

спеціальність 6.030502 «Економічна кібернетика»

№ п/п

Змістовні модулі

Кількість годин

Всього

Лекції

 Практичні

Лабораторні

Індивідуальні заняття

СРС

Модуль 1 = 1 заліковий кредит

ЗМ 1 (ТЕМИ 1–4) Мова гіпертекстової розміткиHTML

Т.1

  Основні поняття та визначення. Загальні принципи створення  Web- систем.

2

2

 

 

 

 

Т.2

 Подання інформації в мережі Інтернет.

18

2

 

2

 

14

Т.3

Теги, які використовуються в мові гіпертекстової розмітки HTML.

36

2

 

4

 

30

Т.4

Динамічний HTML.

16

2

 

2

 

12

Усього по заліковому кредиту (годин)

72

8

 

8

 

56

Контрольна робота за рахунок лабораторних занять, 2 год.

Усього по модулю (годин)

72

8

 

8

 

56

Формування сумарної оцінки по 1- му модулю

Модуль 2 = 2 залікових кредити

                           ЗМ 2 (ТЕМИ 5-7) Знайомство з мовою сценаріїв РНР

Т.5

Знайомство з мовою РНР.

   3

1

 

2

 

 

Т.6

Настройка програмного оточення для використання мови РНР.

14

1

 

6

 

6

Т.7

Настройка РНР для написання сценаріїв загального призначення

18

2

 

2

7

9

Усього по заліковому кредиту (годин)

36

4

 

10

7

15

Контрольна робота за рахунок лабораторних занять, 2 год.

ЗМ 3 (ТЕМИ 8–11) Змінні й дані в сценаріях РНР

Т.8

 Створення сценарію РНР.

11

1

 

6

4

 

Т.9

Змінні в сценаріях РНР.

8

1

 

2

 

5

Т.10

Використання констант в сценаріях РНР.

10

1

 

4

 

5

Т.11

Робота з даними.

7

1

 

2

 

4

Усього по заліковому кредиту (годин)

36

4

 

14

4

14

Контрольна робота за рахунок практичних занять, 2 год.

Усього по модулю (годин)

72

8

 

24

11

29

Формування сумарної оцінки по 2-му модулю

Разом годин з курсу

144

16

 

32

11

85

Зміст навчальної дисципліни за змістовими модулями

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ  1. МОВА ГІПЕРТЕКСТОВОЇ РОЗМІТКИ HTML

Тема  1. Основні поняття та визначення. Загальні принципи створення  Web- систем

Лекція. Основні поняття та визначення. Загальні принципи створення  Web- систем

  1. Основні поняття та визначення.
  2. Загальні принципи проектування Web- систем.

Література:  [1,3,18,19].

Тема  2. Подання інформації в мережі Інтернет

Лекція. Подання інформації в мережі Інтернет

  1. Код для Web- сторінок.

  2. Теги.

  3. Зміст сторінки.

  4. Оформлення тексту.

  5. Збереження створеної сторінки.

Лабораторна робота

Тема: «Подання інформації в мережі Інтернет»

Мета: розібратися в основних етапах створення власну Web- сторінку.

Перелік питань до самостійної роботи:

  1. Що таке вихідний текст.
  2. Створення тіла сторінки.
  3. Стандартна послідовність тегів для всіх текстів Web- сторінок.
  4. Теги, які використовуються для форматування тексту.

Література:  [1,3,18,19].

Тема  3. Теги, які використовуються в мові гіпертекстової розмітки HTML

Лекція. Теги, які використовуються в мові гіпертекстової розмітки HTML

  1. Параграфи.
  2. Розрив рядка.
  3. Заголовки.
  4. Завдання гіперпосилань.
  5. Текстова область.
  6. Таблиці.
  7. Фрейми.

Лабораторна робота

Тема: «Теги, які використовуються в мові гіпертекстової розмітки HTML».

Мета: розібратися, коли застосовуються  на практиці ті чи інші теги мови гіпертекстової розмітки HTML.

Перелік питань до самостійної роботи:

  1. Редактори для полегшення роботи з HTML.

  2. Об’єктна модель документа (DOM).

  3. Коментарі та як вони виділяються за допомогою тегів.

  4. Плаваючі фрейми та застосування відповідного їм тега.

  5. Відправлення пошти з HTML – документа.

  6. Елемент керування «кнопка» та застосування відповідного йому тега.

Література: [1, 3, 8, 12, 14, 16, 18,19,20].

Тема 4. DHTML: Динамічний HTML

Лекція.  DHTML: Динамічний HTML

  1. Положення елемента на сторінці у вікні браузера.

  2. Видимість елемента на сторінці у вікні браузера.

  3. Обробка подій вDHTML.

 Лабораторна робота

Тема: «DHTML: Динамічний  HTML ».

Мета: розібратися, яким чином статична HTML – сторінку можна зробити інтерактивною.

Перелік питань до самостійної роботи:

  1. Від чого залежить можливість динамічного HTML.

  2. Об’єктна модель документа та DHTML.

  3. Основні об’єкти DHTML та їх властивості.

  4. Програмні засоби, що використовуються в DHTML.

Література: [1, 3, 8, 12, 14, 16, 18].

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ  2. ЗНАЙОМСТВО З МОВОЮ СЦЕНАРІЇВ РНР

Тема  5. Знайомство з мовою РНР

Лекція. Знайомство з мовою РНР  

  1. Особливості мови РНР.

  2. Використання мови РНР.

  3. Принципи функціонування мови РНР.

Лабораторна робота

Тема: «Знайомство з мовою РНР».

Мета: розібратися в особливостях мови РНР та принципах її функціонування.

Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].

Тема 6. Настройка програмного оточення для використання мови РНР

Лекція.  Настройка програмного оточення для використання мови РНР

  1. Вимоги та варіанти настройки Web – оточення.

  2. Настройка власного  Web – оточення.

  3. Тестування РНР.

Лабораторна робота

Тема: «Настройка програмного оточення для використання мови РНР».

Мета: розібратися в варіантах настройки Web – оточення.

Лабораторна робота

Тема: «Настройка програмного оточення для використання мови РНР».

Мета: розібратися,  як настроювати власне Web – оточення.

Лабораторна робота

Тема: «Настройка програмного оточення для використання мови РНР».

Мета: розібратися,  як здійснюється тестування РНР.

Перелік питань до самостійної роботи:

  1. Переваги та недоліки використання готового Web – оточення.

  2. Переваги та недоліки використання власного Web – оточення.

  3. Що аналізується при  вирішенні питання щодо встановлення Web – сервера.

  4. Рекомендації щодо вибору методу встановлення модуля РНР в системе Windows.

  5. Настройка Web-сервера Apache.

Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].                  

Тема  7. Настройка РНР для написання сценаріїв загального призначення

Лекція. Настройка РНР для написання сценаріїв загального призначення

  1. Значення версії PHP CLI.

  2. Використання спеціальних засобів створення РНР- сценаріїв.

Лабораторна робота

Тема: «Настройка РНР для написання сценаріїв загального призначення».

Мета: розібратися в використанні спеціальних засобів створення РНР- сценаріїв.

Перелік питань до самостійної роботи:

  1. Що треба зробити, щоб використовувати РНР для вирішення задач, не пов’язаних з Web.

  2. Версія РНР для командного рядка— РНР CLI.

  3. Використання РНР як для розробки Web-вузлів, так і для створення сценаріїв загального призначення.

Індивідуальні заняття:

  1. Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які використовують операційну систему Windows.

  2. Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які не використовують  операційну систему Windows.

  3. Інтегровані середовища розробки для Windows.

Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ  3. ЗМІННІ Й ДАНІ В СЦЕНАРІЯХ РНР

Тема 8. Створення сценарію РНР

Лекція. Створення сценарію РНР

  1. Оператори мови РНР та їх написання.

  2. Технологія написання сценаріїв.

  3. Створення першого сценарію РНР.

  4. Оператори виводу РНР.

Лабораторна робота

Тема: «Створення сценарію РНР».

Мета: розібратися, як використовуються найбільш популярні оператори мови РНР та як уникнути помилок при їх застосуванні.

Лабораторна робота

Тема: «Створення сценарію РНР».

Мета: розібратися в технологіях написання сценаріїв РНР для Web-вузла та для випадку, коли сценарій створюється незалежно від нього. Розібратися в особливостях використання оператора виводу «echo».

Індивідуальні заняття:

  1. Різниця в написанні сценарію на HTML та на РНР.

  2. Правила, які слід виконувати при використанні оператора виводу «echo».

  3. Як відбувається обробка оператора виводу «echo».

  4. Як оператори виводу обробляють спеціальні символи, що суттєво впливають на результат.

Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].

Тема 9. Змінні в сценаріях РНР

Лекція. Змінні в сценаріях РНР

  1. Змінні та їх імена.

  2. Створення змінних та відображення їх значень.

  3. Створення  сценарію зі змінними.

Лабораторної робота

Тема: «Змінні в сценаріях РНР».

Мета: розібратися, як створюються змінні та сценарій з ними.

Перелік питань до самостійної роботи:

  1. Ідентифікатори та якими вони повинні бути.

  2. Правила іменування змінних.

  3. Як створити значення змінної.

  4. Як відображаються значення змінних.

Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].

Тема 10. Використання констант в сценаріях РНР

Лекція. Використання констант в сценаріях РНР

  1. Константи та їх створення.

  2. Використання констант.

  3. Відображення значень констант та вбудовані константи.

Лабораторна робота

Тема: «Використання констант в сценаріях РНР».

Мета: розібратися, як створюються константи та відображаються їх значення.

Перелік питань до самостійної роботи:

  1. Чим відрізняються константи від змінних.

  2. Використання оператора «define».

  3. Ключові слова РНР.

  4. Правила використання вбудованих констант.

Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].

Тема 11. Робота з даними

Лекція. Робота з даними

  1. Типи даних та їх зв’язок зі змінною.

  2. Виконання математичних операцій.

  3. Інкрементування та декрементування. Вбудовані математичні функції.

Лабораторна робота

Тема: «Робота з даними».

Мета: розібратися, які є типи даних та як вони пов’язані зі змінними, а також, як виконуються основні математичні операції.

Перелік питань до самостійної роботи:

  1. Які існують типи даних.

  2. Визначення типу змінної.

  3. Основні математичні операції мови РНР.

  4. Методи збільшення та зменшення змінної.

Література: [5, 6, 7, 9, 11, 18].

 

Методи ОЦІНЮВАННЯ ТА РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ

Контроль засвоєння студентами дисципліни здійснюється в кілька етапів:

  1. Контрольний захід після кожного змістового модуля.

  2. Підсумкова атестація з кожного модульного контролю.

  3. Підсумкова атестація з формування сумарної модульної оцінки.

  4. Іспит.

Програмний матеріал навчальної дисципліни складається з двох модулів, які охоплюють 1-9 теми.

Оцінювання проводиться з урахуванням всіх видів навчального процесу:

  • знань з теорії за відсутності практичної роботи по темі відбувається у вигляді письмового контрольного заходу на 10-15 хв. під час лекції;

  • знань, умінь і практичних навичок студента за результатами захисту звіту про виконання практичних робіт;

  • індивідуальної роботи студента;

  • самостійної роботи студента.

Контрольний захід проводиться у вигляді контрольної роботи в аудиторії за розкладом у кожній академічній групі окремо. На контрольну роботу відводиться дві академічні години. При цьому завдання включають три запитання з теоретичного матеріалу і одне практичне завдання певного змістовного модуля.

При визначення  підсумкової оцінки знань за кредитно – модульною системою згідно до вимог Болонської декларації використовується наступна шкала оцінки знань: 

Оцінка за шкалою ЕСТS

Оцінка за бальною

шкалою

Оцінка за розширеною

шкалою

Еквівалент оцінки за п’ятибальною шкалою

A

90-100

«відмінно»

5

B

80-89

«дуже добре»

4,5

C

65-79

«добре»

4

D

55-69

«задовільно»

3,5

E

50-59

«достатньо»

3

FX

35-49

«незадовільно»

2

F

0-34

«неприйнятно»

1

Враховується дисциплінованість студента: за несвоєчасність виконання завдань кількість запланованих з даної теми балів може бути зменшена.

При підсумковому контролі знань по кожному модулю враховується загальна кількість балів, отриманих студентом по кожній з тем модуля.

Враховується  науково - дослідницька робота студента та участь у науково-практичних конференціях та наукових семінарах (максимальна кількість балів - 5).

Розподіл балів при рейтинговій системі:

Для навчальної дисципліни, форма контролю якої є іспит

Модуль 1 = 14

Мод. контр. роб. = 4 бал.

Підсумкова атестація по

1-му модулю(формування сумарної оцінки) = ЗМ1+МКР1= 10+4=14 балів.

Іспит = 50 балів

Підсумкова атестація = М1+М2+Іспит =100бал.

 

ЗМ 1 = 10

Тема

Т. 1

Т. 2

Т. 3

Т. 4

Захист лаборатор-них робіт

 

2

3

2

Виконання самостійної роботи

 

1

1

1

Виконання індивідуаль-ної роботи

 

 

 

 

Модуль 2 = 36

Мод. контр.роб. = 6 бал.

Підсумкова атестація по 2-му

модулю(формування сумарної оцінки) = ЗМ2+ЗМ3+МКР2=

12+18+6= 36 балів.

 

ЗМ 2 = 12

ЗМ 3 = 18

Тема

Т. 5

Т. 6

Т.7

Т.8

Т. 9

Т.10

Т.11

Захист лаборатор-них робіт

2

3

2

3

3

2

3

Виконання самостійної роботи

 

1

1

 

1

 1

1

Виконання індивідуальної роботи

 

 

3

4

 

 

 

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ

Перелік питань до залікових кредитів

Заліковий кредит 1

  1. Основні поняття та визначення щодо Web .

  2. Загальні принципи створення Web- систем.

  3. Код для Web- сторінок.

  4. Теги.

  5. Зміст Web - сторінки.

  6. Оформлення тексту.

  7. Збереження створеної сторінки.

  8. Що таке вихідний текст.

  9. Створення тіла сторінки.

  10. Стандартна послідовність тегів для всіх текстів Web- сторінок.

  11. Теги, які використовуються для форматування тексту.

  12. Параграфи.

  13. Розрив рядка.

  14. Заголовки.

  15. Завдання гіперпосилань.

  16. Текстова область.

  17. Таблиці.

  18. Фрейми.

  19. Редактори для полегшення роботи з HTML.

  20. Об’єктна модель документа (DOM).

  21. Коментарі та як вони виділяються за допомогою тегів.

  22. Плаваючі фрейми та застосування відповідного їм тега.

  23. Відправлення пошти з HTML – документа.

  24. Елемент керування «кнопка» та застосування відповідного йому тега.

  25. Положення елемента на сторінці у вікні браузера.

  26. Видимість елемента на сторінці у вікні браузера.

  27. Обробка подій вDHTML.

  28. Від чого залежить можливість динамічного HTML.

  29. Об’єктна модель документа та DHTML.

  30. Основні об’єкти DHTML та їх властивості.

  31. Програмні засоби, що використовуються в DHTML.

Заліковий кредит 2

  1. Особливості мови РНР.

  2. Використання мови РНР.

  3. Принципи функціонування мови РНР.

  4. Вимоги та варіанти настройки Web – оточення.

  5. Настройка власного  Web – оточення.

  6. Тестування РНР.

  7. Переваги та недоліки використання готового Web – оточення.

  8. Переваги та недоліки використання власного Web – оточення.

  9. Що аналізується при  вирішенні питання щодо встановлення Web – сервера.

  10. Рекомендації щодо вибору методу встановлення модуля РНР в системе Windows.

  11. Настройка Web-сервера Apache.

  12. Значення версії PHP CLI.

  13. Використання спеціальних засобів створення РНР- сценаріїв.

  14. Що треба зробити, щоб використовувати РНР для вирішення задач, не пов’язаних з Web.

  15. Версія РНР для командного рядка — РНР CLI.

  16. Використання РНР як для розробки Web-вузлів, так і для створення сценаріїв загального призначення.

  17. Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які використовують операційну систему Windows.

  18. Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які не використовують  операційну систему Windows.

  19. Інтегровані середовища розробки для Windows.

 

Заліковий кредит 3

  1. Оператори мови РНР та їх написання.

  2. Технологія написання сценаріїв.

  3. Створення першого сценарію РНР.

  4. Оператори виводу РНР.

  5. Різниця в написанні сценарію на HTML та на РНР.

  6. Правила, які слід виконувати при використанні оператора виводу «echo».

  7. Як відбувається обробка оператора виводу «echo».

  8. Як оператори виводу обробляють спеціальні символи, що суттєво впливають на результат.

  9. Змінні та їх імена.

  10. Створення змінних та відображення їх значень.

  11. Створення  сценарію зі змінними.

  12. Ідентифікатори та якими вони повинні бути.

  13. Правила іменування змінних.

  14. Як створити значення змінної.

  15. Як відображаються значення змінних.

  16. Константи та їх створення.

  17. Використання констант.

  18. Відображення значень констант та вбудовані константи.

  19. Чим відрізняються константи від змінних.

  20. Використання оператора «define».

  21. Ключові слова РНР.

  22. Правила використання вбудованих констант.

  23. Типи даних та їх зв’язок зі змінною.

  24. Виконання математичних операцій.

  25. Інкрементування та декрементування. Вбудовані математичні функції.

  26. Які існують типи даних.

  27. Визначення типу змінної.

  28. Основні математичні операції мови РНР.

  29. Методи збільшення та зменшення змінної.

 

Перелік питань до модульних контрольних робіт

Модуль 1

  1. Основні поняття та визначення щодо Web.

  2. Загальні принципи створення  Web- систем.

  3. Код для Web- сторінок.

  4. Теги.

  5. Зміст Web - сторінки.

  6. Оформлення тексту.

  7. Збереження створеної сторінки.

  8. Що таке вихідний текст.

  9. Створення тіла сторінки.

  10. Стандартна послідовність тегів для всіх текстів Web- сторінок.

  11. Теги, які використовуються для форматування тексту.

  12. Параграфи.

  13. Розрив рядка.

  14. Заголовки.

  15. Завдання гіперпосилань.

  16. Текстова область.

  17. Таблиці.

  18. Фрейми.

  19. Редактори для полегшення роботи з HTML.

  20. Об’єктна модель документа (DOM).

  21. Коментарі та як вони виділяються за допомогою тегів.

  22. Плаваючі фрейми та застосування відповідного їм тега.

  23. Відправлення пошти з HTML – документа.

  24. Елемент керування «кнопка» та застосування відповідного йому тега.

  25. Положення елемента на сторінці у вікні браузера.

  26. Видимість елемента на сторінці у вікні браузера.

  27. Обробка подій вDHTML.

  28. Від чого залежить можливість динамічного HTML.

  29. Об’єктна модель документа та DHTML.

  30. Основні об’єкти DHTML та їх властивості.

  31. Програмні засоби, що використовуються в DHTML.

 

Модуль 2

  1. Особливості мови РНР.

  2. Використання мови РНР.

  3. Принципи функціонування мови РНР.

  4. Вимоги та варіанти настройки Web – оточення.

  5. Настройка власного  Web – оточення.

  6. Тестування РНР.

  7. Переваги та недоліки використання готового Web – оточення.

  8. Переваги та недоліки використання власного Web – оточення.

  9. Що аналізується при  вирішенні питання щодо встановлення Web – сервера.

  10. Рекомендації щодо вибору методу встановлення модуля РНР в системе Windows.

  11. Настройка Web-сервера Apache.

  12. Значення версії PHP CLI.

  13. Використання спеціальних засобів створення РНР- сценаріїв.

  14. Що треба зробити, щоб використовувати РНР для вирішення задач, не пов’язаних з Web.

  15. Версія РНР для командного рядка — РНР CLI.

  16. Використання РНР як для розробки Web-вузлів, так і для створення сценаріїв загального призначення.

  17. Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які використовують операційну систему Windows.

  18. Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які не використовують  операційну систему Windows.

  19. Інтегровані середовища розробки для Windows.

  20. Оператори мови РНР та їх написання.

  21. Технологія написання сценаріїв.

  22. Створення першого сценарію РНР.

  23. Оператори виводу РНР.

  24. Різниця в написанні сценарію на HTML та на РНР.

  25. Правила, які слід виконувати при використанні оператора виводу «echo».

  26. Як відбувається обробка оператора виводу «echo».

  27. Як оператори виводу обробляють спеціальні символи, що суттєво впливають на результат.

  28. Змінні та їх імена.

  29. Створення змінних та відображення їх значень.

  30. Створення  сценарію зі змінними.

  31. Ідентифікатори та якими вони повинні бути.

  32. Правила іменування змінних.

  33. Як створити значення змінної.

  34. Як відображаються значення змінних.

  35. Константи та їх створення.

  36. Використання констант.

  37. Відображення значень констант та вбудовані константи.

  38. Чим відрізняються константи від змінних.

  39. Використання оператора «define».

  40. Ключові слова РНР.

  41. Правила використання вбудованих констант.

  42. Типи даних та їх зв’язок зі змінною.

  43. Виконання математичних операцій.

  44. Інкрементування та декрементування. Вбудовані математичні функції.

  45. Які існують типи даних.

  46. Визначення типу змінної.

  47. Основні математичні операції мови РНР.

  48. Методи збільшення та зменшення змінної.

 

Перелік питань з курсу

  1. Основні поняття та визначення щодо Web.

  2. Загальні принципи проектування Web- систем.

  3. Код для Web- сторінок.

  4. Теги.

  5. Зміст Web - сторінки.

  6. Оформлення тексту.

  7. Збереження створеної сторінки.

  8. Що таке вихідний текст.

  9. Створення тіла сторінки.

  10. Стандартна послідовність тегів для всіх текстів Web- сторінок.

  11. Теги, які використовуються для форматування тексту.

  12. Параграфи.

  13. Розрив рядка.

  14. Заголовки.

  15. Завдання гіперпосилань.

  16. Текстова область.

  17. Таблиці.

  18. Фрейми.

  19. Редактори для полегшення роботи з HTML.

  20. Об’єктна модель документа (DOM).

  21. Коментарі та як вони виділяються за допомогою тегів.

  22. Плаваючі фрейми та застосування відповідного їм тега.

  23. Відправлення пошти з HTML – документа.

  24. Елемент керування «кнопка» та застосування відповідного йому тега.

  25. Положення елемента на сторінці у вікні браузера.

  26. Видимість елемента на сторінці у вікні браузера.

  27. Обробка подій вDHTML.

  28. Від чого залежить можливість динамічного HTML.

  29. Об’єктна модель документа та DHTML.

  30. Основні об’єкти DHTML та їх властивості.

  31. Програмні засоби, що використовуються в DHTML.

  32. Особливості мови РНР.

  33. Використання мови РНР.

  34. Принципи функціонування мови РНР.

  35. Вимоги та варіанти настройки Web – оточення.

  36. Настройка власного  Web – оточення.

  37. Тестування РНР.

  38. Переваги та недоліки використання готового Web – оточення.

  39. Переваги та недоліки використання власного Web – оточення.

  40. Що аналізується при  вирішенні питання щодо встановлення Web – сервера.

  41. Рекомендації щодо вибору методу встановлення модуля РНР в системе Windows.

  42. Настройка Web-сервера Apache.

  43. Значення версії PHP CLI.

  44. Використання спеціальних засобів створення РНР- сценаріїв.

  45. Що треба зробити, щоб використовувати РНР для вирішення задач, не пов’язаних з Web.

  46. Версія РНР для командного рядка — РНР CLI.

  47. Використання РНР як для розробки Web-вузлів, так і для створення сценаріїв загального призначення.

  48. Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які використовують операційну систему Windows.

  49. Редактори для написання програм, що розроблені для ЕОМ, які не використовують  операційну систему Windows.

  50. Інтегровані середовища розробки для Windows.

  51. Оператори мови РНР та їх написання.

  52. Технологія написання сценаріїв.

  53. Створення першого сценарію РНР.

  54. Оператори виводу РНР.

  55. Різниця в написанні сценарію на HTML та на РНР.

  56. Правила, які слід виконувати при використанні оператора виводу «echo».

  57. Як відбувається обробка оператора виводу «echo».

  58. Як оператори виводу обробляють спеціальні символи, що суттєво впливають на результат.

  59. Змінні та їх імена.

  60. Створення змінних та відображення їх значень.

  61. Створення  сценарію зі змінними.

  62. Ідентифікатори та якими вони повинні бути.

  63. Правила іменування змінних.

  64. Як створити значення змінної.

  65. Як відображаються значення змінних.

  66. Константи та їх створення.

  67. Використання констант.

  68. Відображення значень констант та вбудовані константи.

  69. Чим відрізняються константи від змінних.

  70. Використання оператора «define».

  71. Ключові слова РНР.

  72. Правила використання вбудованих констант.

  73. Типи даних та їх зв’язок зі змінною.

  74. Виконання математичних операцій.

  75. Інкрементування та декрементування. Вбудовані математичні функції.

  76. Які існують типи даних.

  77. Визначення типу змінної.

  78. Основні математичні операції мови РНР.

  79. Методи збільшення та зменшення змінної.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

  1. Глинський Я.М., Ряжська В.А. Інтернет. Сервіси, HTML i web-дизайн:Навч. посіб.-2-е вид., доп.-Львів:Деол; СПД Глинський,2003 .-192 с.-966-7449-22-Х. Шифр: 32.973

  2. Глушаков С.В., Жакин И.А., Хачиров Т.С. Программирование Web-страниц.-Харьков:Фолио,2005.-390 с.-Учебный курс .-966-03-2690-4. Шифр: 32.973

  3. Корпоративные порталы на основе XML и Web-служб/под. ред. д. т. н., проф. А.Д. Иванникова.-Москва:КУДИЦ-ОБРАЗ,2004.-368 с.-5-9579-0009-5. Шифр: 32.973

  4. Дунаев В.В. Основы WEB-дизайна. Самоучитель .-С-Петербург:"БХВ-Петербург",2006 .-512 с.-(ил.) .-5-94157-743-5. Шифр: 32.973

  5. Коггзолл Дж. PHP 5. Полное руководство .-Москва:Вильямс,2006 .-752 с.-5-8459-0953-8 Шифр: 32.973

  6. Колисниченко Д.Н. Самоучитель РНР 5 .-Издание-3-е .-С-Петербург:Наука и Техника,2006 .-576 с.-(ил.) .-5-94387-246-9.Шифр: 32.973

  7. Конверс, Тим и др. PHP 5 и MySQL .Библия пользователя.:Пер. с англ.-Москва:Из-й дом "Вильямс",2006 .-1216 с.-5-8459-1022-6. Шифр: 32.973

  8. Крамер Э. HTML: наглядный курс Web-дизайна .-Москва:Из. дом "Вильямс",2001 .-304 с.-(ил.) .-5-8459-0143-Х. Шифр: 32.973

  9. Кузнецов М.В., Симдянов И.В., Голышев С.В. PHP 5. Практика создания WEB- сайтов .-С-Петербург:"БХВ-Петербург",2006 .-960 с.-(ил.) .-5-94157-552-1. Шифр: 32.973.

  10. Леонтьев Б. Web-дизайн. Тонкости, хитрости и секреты .-Москва:СОЛОН-Пресс,2003 .-640 с.-(ил.) .-5-98003-024-7. Шифр: 32.973

  11. Мерсер Д.У., Кент А., Новицки С., Мерсер Д., Скуайер д., Чой В.К. PHP 5 для начинающих:Пер. с англ.-Москва:Вильямс,2006 .-848 с.-5-8459-1039-0. Шифр: 32.973.

  12. Мэрдок К.Л. Java Script: наглядный курс создания динамических Web-страниц .-Москва:Изд. дом "Вильямс",2001 .-288 с.-5-8459-0156-1. Шифр: 32.973.

  13. Нидерст Дж. Web-мастеринг для профессионалов=Настольный справочник .-С-Петербург:Питер,2001 .-576 с.-5-272-00118-4. Шифр: 32.973.

  14. Питтс Н. XML за рекордное время .-Москва:Мир,2000 .-444 с.-(ил.) .-5-03-003342-4. Шифр: 32.973.

  15. Старыгин А. XML: разработка Web-приложений .-С-Петербург:БХВ-Петербург,2003 .-592 с.-(ил.) .-5-94157-239-5. Шифр: 32.973.

  16. Хольцшлаг М. Языки HTML и CSS: для создания Web-сайтов:Официальный учебный курс .-Москва:"Издательство ТРИУМФ",2006 .-304 с.-5-89392-146-1. Шифр: 32.973.

  17. Храмцов П.Б., Брик С.А., Русак А.М., Сурин А.Н.Основы WEB- техноло-гий:Учебное пособие .-2-е изд., испр.-Москва:Интернет-университет Информац.Технолог.,БИНОМ, Лаборатория знаний,2007 .-374 с.-(ил.).-Основы информационных технологий .-978-59556-0100-7.

  18. Будилов В.А. РНР-5. Эксперсс-курс.- СПб.: БХП – Петербург, 2005. - 240 с.

  19. Антоненко В.М., Терейковський І.А., Терейковська  Л.О «Сучасні Internet технології. Курс лекцій та лабораторний практикум.   Частина I.  Основи Web – дизайну ». – Ірпінь: Академія ДПС України, 2007. – 232 с.

  20. Антоненко В.М., Пацай Б. Д., Терейковський І.А., Терейковська  Л.О «Інтернет для користувача:. Навч. посібник. – Ірпінь: Академія ДПС України, 2010. – 246 с.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!