Закарпатський машинобудівний технікум, ЗМТ
« Назад Закарпатський машинобудівний технікум заклад було засновано в 1978 році. Підпорядковується навчальний заклад Міністерству освіти і науки України, яке надало дозвіл на зайняття освітньою діяльністю та видало ліцензію з 1 рівнем акредитації. Контакти ЗМТАдреса: смт. Дубове, вул. Гагаріна, 1. Телефон: (03134) 72-482. Сайт: http://www.zmt.com.ua. Загальна характеристика Закарпатського машинобудівного технікумуДо пропозицій учнів інноваційна матеріально-технічна основа: 20 кабінетів і лабораторій, книгосховище, читальний та актовий зали, навчально-виробничі майстерні, 2 комп'ютерні класи (мультимедійне оснащення, вихід в Інтернет), фізкультурний зал, притулок на 420 місць, трапезна. Контингент учнів денної форми вивчення - 450 чоловік. Учням навчального закладу зроблені всі відповідні умови для проведення захоплюючого дозвілля, змістовного відпочинку та фізкультурно-оздоровчої роботи. Зараз перед технікумом постає чимало завдань, та їх здійснення залежить від кожного, педагогів, учнів і трудівників навчального закладу. Спеціальності ЗМТ1. Розробка програмного забезпеченняЗвичайні завдання діловитості, якими зобов'язаний володіти випускник навчального закладу: - системний аналіз і виконання постановки задачі; - застосовуючи використані технічні, програмні та інформаційні постачання доводити і обирати середовище програмування технічних засобів; - застосовуючи способи особистого, звичайного та автоматизованого проектування, розбираючи ці обстеження об'єкта автоматизації обирати текстуру вхідної, вихідної інформації; - творіння програмного постачання. Застосовуючи наявні способи налагодження вміти налагоджувати створене програмне постачання. Застосовуючи справжні вхідні, критичні режими роботи програми вправляти тести. Спираючись на певні виробничі ситуації, вправляти технічну документацію і виконувати акомпанемент створеного програмного постачання. Скориставшись довідковою літературою і системами підтримки прикладного програмного постачання, взяти участь у застосуванні передових пакетів прикладних програм (текстових і табличних процесорів). Виробничі функції, звичайні завдання діяльності і мистецтва, якими заволодіває випускник верховного навчального закладу 2. Технологія обробки матеріалів на верстатах і автоматиЗвичайні задачі діяльності та вміння, якими зобов'язаний володіти випускник вищого навчального закладу: - Дослідження науково-технічних дій виготовлення звичайної продукції та її складових. - Введення науково-технічних дій. - Розроблювати планування розміщення оснащення ділянки, автотранспортних засобів, джерел освітлення з урахуванням необхідностей протипожежної безпеки та санітарно-гігієнічних норм; формувати місячні, декадні і денні графіки завантаження науково-технічного оснащення. - Дослідження подій з застереження та ліквідації нестачі виявляти і розбирати передумови на ділянці, формувати науково-технічні та організаційні приписи згідно заходам застереження шлюбу. - Збирання технічних завдань на конструювання науково-технічних пристроїв і особливих приладів. - Оформлення технічної документації на продукцію. Здійснити роботу контролерів та контроль якості і комплектності продукції на ділянці; випробовувати виконання керівництв і способів згідно технічного контролювання на трудящих місцях, наглядати за тарою і упаковкою, збереження сировини, напівфабрикатів, готової продукції; зафіксувати техніко-науково-технічні характеристики оснащення після його лагодження або реконструкції. 3. Будівництво та експлуатація будівель та спорудЗвичайні задачі діяльності та вміння, якими зобов'язаний володіти випускник вищого навчального закладу: професія в узгодженні з Державним освітнім стандартом середнього професійного виховання, метою має виховання учнів вказаного значення основам розрахунку і проектування систем, основам, з якими найчастіше доводиться розташовувати справа в будівельній практиці. При навчанні за кваліфікацією техніка-будівельника базисного значення мова сходить про найбільш звичайні і в той же час широко поширені будівельні системи, що застосовуються в будівлях і спорудах. 4. Монтаж та експлуатація електроустаткування підприємств і цивільних спорудЗвичайні задачі діяльності та вміння, якими зобов'язаний володіти випускник ЗМТ: - Науково-технічне постачання ведення монтажних робіт. Розробляти план виготовлення електромонтажних справ; складати схеми електро з'єднань для різних видів електрообладнання. - Науково-технічне постачання справ згідно експлуатації електрообладнання. - Науково-технічне постачання ведення ремонтних робіт. - Розробляти плани виготовлення ремонтних робіт кабельних сіток, електро автомашин, легких рядів електропередач, електрообладнання підйомно-автотранспортних пристроїв, електроустаткування поточно-автотранспортних пристроїв і електро візків, електрообладнання особливого призначення. - Науково-технічне постачання виготовлення пусконалагоджувальних справ. - Рахувати кількість і кваліфікацію тих. персоналу, потрібного для виконання пусконалагоджувальних справ; складати програми згідно налагодженню окремих видів електрообладнання. - Конструкторська підготовка виготовлення монтажних, ремонтних та експлуатаційних робіт. - Виконання монтажних робіт. - Виконання ремонтних робіт. - Створення пусконалагоджувальних робіт. - Діагностика стану електрообладнання. - Фактична активність згідно організації електромонтажних, ремонтних і пусконалагоджувальних робіт. Скористатися технічною документацією ведення електромонтажних робіт; оформляти потрібну документацію на виконання електромонтажних робіт; оформляти документацію на вироблені електромонтажні, ремонтні, пусконалагоджувальні роботи та здачу оснащення у використання; робити лагодження електрообладнання в узгодженні з домаганнями технічного сервісу і лагодження. Отже, ЗМТ – провідний навчальний заклад, який проводить підготовку за 4 напрямками підготовки та проводить підготовку найкращим чином. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |