Рекреаційна активність студентів ВНЗ
« Назад Спортивно-ігровий метод дає так звані "рівні" навантаження, коли під час гри навантаження чергуються з різкими спадами фізичної активності (правила гри, вийшов з гри, вступив у гру, різні зупинки тощо), тому характер відпочинку повинен установлюватись викладачем і носити дозований характер. Мають місце великі психологічні навантаження, особливо при рольових іграх, естафетах, іграх з елементами волейболу, баскетболу, футболу. Тому ми рекомендуємо пасивний відпочинок після закінчення або зміни гри. Викладач повинен володіти вмінням спрямовувати емоції гравців у потрібному йому напрямку.
Робота над розвитком фізичних здібностей на заняттях фізкультурою і спортом допомагає успішному засвоєнню навичок, досягненню високих результатів у вибраному виді спорту. Рухливі ігри ніби акумулюють величезну кількість рухових дій. Зрозуміло, що ігри, пропоновані для розвитку фізичної підготовки, розвитку тих чи інших якостей слід розглядати як примірні. Далі ми пропонуємо ігри, які, на наш погляд, допомагають успішно працювати над розвитком фізичних здібностей. Самим популярними видами фізичної рекреації службовців та студентів є спортивні ігри та ранкова зарядка, робітники воліють пішохідні прогулянки. Найменш популярні: серед службовців - велосипедний спорт, серед студентів - велосипедний спорт і легка атлетика, серед робітників - катання на ковзанах, атлетична гімнастика і заняття шейпінгом. У робітників, порівняно з іншими групами, виявлено найбільшу кількість перешкоджаючим заняттям факторів. Виявлено зв'язок між особливостями темпераменту піддослідних і уподобаннями в заняттях різними видами фізичної рекреації. Екстраверти в основному проявляють фізичну рекреаційну активність у сфері пішохідних прогулянок. Емоційна збудливість пов'язана із заняттями ранковою зарядкою, спортивними іграми, єдиноборствами, туризмом, заняттями шейпінгом і катанням па ковзанах; темп реакції - заняттями спортивними іграми, єдиноборствами, туризмом і нетрадиційними видами спорту.
Таким чином, можна зробити висновок, що рухливі ігри мають велике виховне значення, всебічно розвивають людину. Важливо, щоб рухливі ігри та естафети використовувалися доцільно, їх необхідно ретельно підбирати відповідно до мети заняття їхнє розумне, доцільне і постійне застосування дозволить викладачеві урізноманітнити заняття, підвищити емоційність та щільність заняття, сформувати потрібні фізичні якості, провести його на високому методичному рівні.
Залишається лише правильно завершити заняття після активних рухливих ігор, студентів треба заспокоїти, виконати вправи на увагу дихальні вправи, підвести підсумок, дати домашнє завдання. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |