Роздрукувати сторінку
Главная \ Цікаві статті і новини для студентів \ Студент \ Студент \ Науково-дослідна діяльність студентів

Науково-дослідна діяльність студентів

« Назад

наукова діяльність студентів, науково-дослідна діяльність

Чітко організована і якісно спланована науково-дослідна діяльність студентів під час навчання в вищому навчальному закладі має ряд основних функцій:

- освітня функція:

- оволодіти основними теоретичними (науковими фактами) і практичними (наукові методи дослідження;

- методики проведення експериментів;

- способи застосування наукових знань) знаннями;

- організаційно орієнтована функція:

- створення вміння орієнтуватися в джерелах, літературі;

- розвиток умінь організовувати і планувати свою діяльність;

- вибір методів обробки інформації;

- виховна функція: становлення морального і правової самосвідомості; виховання здатності до адаптації в змінюється соціальної середовищі; сміливості в подоланні труднощів та інших здібностей і рис характеру.

види наукової дяльності студентів, вища професійна освіта

Виховна функція включає також виховання у студентів професійного покликання та професійної етики.

У системі вищої професійної освіти можна виділити декілька напрямків щодо застосування та впровадження видів і форм науково-дослідної діяльності студентів:

- Збільшення традиційних академічних форм організації навчального процесу (лекцій, семінарів, практичних та лабораторних занять) виконанням завдань дослідницького типу;

- Розвиток позанавчальних форм залучення студентів до наукової діяльності (наприклад, написання наукових доповідей, статей, підготовка повідомлень, проведення олімпіад та наукових конференцій; розробка проектів для отримання грантів; факультативні форми навчання; форми наукового співробітництва вуз - виробництво та ін.);

- Впровадження менш поширених специфічних для вищої освіти.

студент як обєкт психологічного аналізу, написання наукових доповідей

В рамках навчального часу при збагаченні традиційних форм організації навчального процесу розвиток дослідницьких умінь і здібностей студентів можливе у разі використання коштів розвиваючого навчання: проблемного, дослідницького, проектного, евристичного, головне завдання яких - постановка пізнавальних протиріч у процесі вивчення тієї чи іншої дисципліни.

спрямованість організаторської діяльності, загальні якості

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!