Туроперайтинг, як навчальна дисципліна
« Назад У відповідності з навчальним планом студенти напряму підготовки Туризм вивчають дисципліни варіативної (профільної) частини: Туроперейтинг, Технологія і організація операторських та агентських послуг, Технологія продажу. Туризм став важливим суспільно-економічним явищем XX століття. В сучасному світі для багатьох країн і регіонів інтереси туристського бізнесу стають невід'ємною складовою частиною внутрішньої національної і зовнішньої міжнародної стратегії. В період ринкових реформ особливі вимоги пред'являються до вирішення проблем управління економічними відносинами в сфері туризму. Мета дисципліни «Туроперайтинг»: вивчення організаційно – управлінських засад туроператорської діяльності; створення у студентів цілісного уявлення про принципи організації обслуговування туристів; методи аналізу туристського ринку для ефективної розробки (проектування) туристського продукту; умови впровадження нових технологій, орієнтованих на запити споживача. Формування у студентів знань і умінь в області туроперейтинга, необхідних для успішного застосування сучасних концепцій та технологій у сфері своєї професійної діяльності на практиці. Завдання: - вивчення основних принципів організації туроператорської діяльності; - розгляд питань, пов'язаних з основами управління по застосуванню сучасних технологій з виробництва, просування та реалізації турпродукту; - ознайомлення учнів з вимогами до складу послуг в різних спеціалізованих туристських програмах, їх ресурсного та матеріального забезпечення; - отримання навичок розробки туристського продукту, розрахунку вартості турів; - вироблення умінь самостійного складання програм туристського обслуговування, роботи з туристською документацією. Підготовка бакалаврів туризму передбачає отримання базової системи знань (загальнопрофесійна частина і варіативна частина). Вивчення основ даної навчальної дисципліни, одержувані при цьому знання і навички, доповнюються і поглиблюються при вивченні інших навчальних курсів в рамках основної освітньої програми: «Технологія і організація турагентських послуг», «Технології продажів», «Менеджмент туристичної індустрії», «Маркетинг у туристської індустрії», «Економіка туристичного ринку», «Психологія ділового спілкування» та ін. У результаті освоєння дисципліни студент повинен: -- Знати: - основи роботи з постачальниками туристських послуг; - фактори, що впливають на комплектування «туристського пакета»; - фактори, що впливають на ціноутворення в туризмі. -- Вміти: - проводити операції з валютою; - застосовувати на практиці знання про організацію та застосуванні сучасних технологій; - виробництва, просування та реалізації турпродукту; - складати проекти договорів з постачальниками послуг;; - розробляти калькуляцію для конкретного туру; - здійснювати оцінку якості пропонованих послуг. -- Володіти: - навичками самостійного освоєння нових знань, професійної аргументацією; - теоретичними і практичними основами проектування турів; - здатність до реалізації туристських продуктів; - технологією просування туристського продукту на ринку; - навичками використання всього пакету туристської документації. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Бгатов А.П., Борисенко І.В. Григор’єва Г.Б., Гусєв Н.І., Єршова С.І., Шевцова Т.В. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно придбати курсову роботу чи презентацію з курсу «Туроперайтинг» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам допоможемо у цьому. |