Суспільно-географічна районологія (районістика), як навчальна дисципліна
« Назад Районуванням називається поділ досліджуваної території або акваторії на частини (райони), що розрізняються між собою і в чомусь однорідні всередині себе. Мета курсу «Суспільно-географічна районологія (районістика)» - освоєння теоретичних і методичних основ, а також формування практичних навичок використання географічного районування як одного з провідних та універсальних методів географічних досліджень, що має загальнонаукове, загальногеографічне і приватногеографічне значення. Завдання районістики: - вивчення і освоєння теоретико-методологічних основ географічного районування; - вивчення і освоєння методів географічного районування; - формування навичок практичного застосування методів географічного районування в різних напрямках і галузях географії. Компетенції учня та їх дескриптори, що формуються в результаті освоєння дисципліни: - здатність до самоорганізації та самоосвіти: - здатність до самоорганізації своєї навчально-професійної діяльності; - здатність ставити цілі самоосвіти і досягати їх; - здатність застосовувати на практиці методи економіко-географічних досліджень, економіко-географічного районування, соціально-економічної картографії для обробки, аналізу та синтезу економіко-географічної інформації, володіння навичками територіального планування і проектування різних видів соціально-економічної та природоохоронної діяльності, умінням застосовувати на практиці основні моделі та інструменти регіональної політики: -- здатність застосовувати на практиці методи економіко-географічних досліджень, економіко-географічного районування, соціально-економічної картографії для обробки, аналізу та синтезу економіко-географічної інформації.
В результаті вивчення дисципліни Районістики студент повинен: -- Знати: - основні поняття районології (), районоутворення і географічного районування; - основні концепції географічного району; - основні класифікації і типології географічних районів; - основні принципи та критерії географічного районування; - основні методи та методики географічного районування; - роль математико-картографічних методів та геоінформаційних технологій в задачах географічного районування; - загальнонаукове значення методів географічного районування; - основні прикладні напрямки і можливості використання методів географічного районування в різних галузях географії, а також у географічних дослідженнях за її межами. -- Вміти: - здійснювати постановку завдань географічного районування в тих чи інших цілях; - визначати і застосовувати методи географічного районування для вирішення поставлених завдань; - використовувати математико-картографічні методи і геоінформаційні технології в задачах географічного районування. -- Володіти: - вивченими теоретичними знаннями і методами географічного районування на прикладі розв'язання задач економіко-географічного районування; - навичками самостійної роботи з картографічними, статистичними та літературним матеріалом в цілях економіко-географічного районування, соціально-економічної картографії для обробки, аналізу та синтезу економіко-географічної інформації. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Н. Н. Петрова, Т. А. Тріфонова, А. В. Любишева, Р. В. Рєпкін та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно купити дипломну роботу чи доповідь з курсу «Суспільно-географічна районологія (районістика)» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам допоможемо у цьому. |