Пропедевтика педіатрії, як навчальна дисципліна
« Назад Дисципліна «Пропедевтика педіатрії» є базовою у професійній підготовці фельдшера, вона стоїть першою в ряді спеціальних дисциплін. Значення цієї дисципліни у тому, що фельдшер при мінімумі досліджень повинен швидко поставити попередній діагноз, спираючись, часом тільки на результати суб'єктивного і об'єктивного обстеження пацієнта і вирішити питання про подальшу тактику ведення хворого. Навчальний курс узагальнює і систематизує знання з внутрішньодисциплінарних зв'язків («Пропедевтика в педіатрії», «Пропедевтика в терапії», «Пропедевтика в хірургії») і міждисциплінарних зв'язків («Анатомія та фізіологія людини», «Основи патології», «Здорова людина і її оточення», «Акушерство і гінекологія», «Педіатрія з дитячими інфекціями»). Метою даного курсу є формування професійних знань і вмінь у відповідності з кваліфікаційними вимогами за спеціальностями «Лікувальна справа»; вивчення: клінічної анатомії, гістології, фізіології, біохімії дітей і підлітків; вікових особливостей розвитку окремих органів і систем; особливостей методики дослідження систем та органів дітей різного віку; семіотики та основних синдромів ураження органів і систем у дітей та підлітків; принципів раціонального харчування дітей раннього віку і засад здорового способу життя. Завдання вивчення дисципліни «Пропедевтика педіатрії»: 1. Навчити лікарській професійній поведінці, заснованій на деонтологічних принципах і нормах, знаннях юридичної і моральної відповідальності. 2. Отримувати об'єктивні дані при об'єктивному обстеженні дитини, інтерпретувати отримані факти з урахуванням анатомо-фізіологічних особливостей і вікових норм. 3. Діагностувати патологічні симптоми у дітей раннього і старшого віку, а також стани, загрозливі для життя дитини. 4. Виконувати правила виходжування новонароджених та недоношених дітей. 5. На основі знань про переваги грудного вигодовування використовувати методи стимуляції лактації. 6. Давати рекомендації з харчування здорових дітей.
В області професійних умінь курсу «Пропедевтика педіатрії» студент повинен вміти: - Встановити психологічний і мовний контакт зі здоровими та хворими дітьми та їх батьками. - Грамотно зібрати анамнез хвороби та життя у батьків, дитини; зробити висновок щодо анамнезу. - Зібрати генеалогічний анамнез, визначити спадкову схильність. - Провести клінічне обстеження (огляд, пальпацію, перкусію, аускультацію) органів і систем здорової та хворої дитини, зробити висновок за результатами обстеження на рівні норми - патології. - Оцінити фізичний і нервово-психічний розвиток дитини та їх відповідність віковим нормативам. - Вміти оформити пропедевтичну історію хвороби та історію розвитку дитини. - Скласти раціон харчування для здорової дитини раннього віку і дати рекомендації по раціональному вигодовуванню. - Провести санітарно-освітню роботу (бесіди). - Застосовувати правила медичної етики та деонтології при обстеженні пацієнта. - Дотримуватися основних принципів протиепідемічного і санітарно-гігієнічного режимів у дитячому стаціонарі. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Воронцов І.М., Мазурін А.В., Кильдіярова Р.Р., Лесгафт П. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно купити дипломну роботу чи доповідь з курсу «Пропедевтика педіатрії» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам допоможемо у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |