Нейробіологія, як навчальна дисципліна
« Назад Нейробіологія є галуззю біології і являє собою науку про будову, фізіологію і функції мозку. Цілями освоєння дисципліни «Нейробіологія» є формування у студентів систематизованих знань в області еволюції і будови нервової системи; вивчення основних закономірностей і принципів функціонування нервової системи, нейробіологічних основ поведінки людини і тварин. Дисципліна «Нейробіологія» відноситься до базової частини професійного циклу, є дисципліною за вибором. Даний курс включає теоретичну та практичну частини. Вивчення дисципліни базується на знаннях, отриманих студентами при вивченні курсів: «Анатомія людини», «Цитологія», «Гістологія», «Фізіологія людини і тварин». Вивчення даної дисципліни є необхідною основою для наступного вивчення біологічних дисциплін. У результаті освоєння дисципліни студент повинен володіти такими професійними компетенціями: - демонструє знання принципів структурної і функціональної організації біологічних об'єктів і механізмів гомеостатичної регуляції; застосовує основні фізіологічні методи аналізу та оцінки стану живих систем. У результаті освоєння дисципліни студент повинен: --- Знати: -- На рівні уявлень: - про сучасні досягнення в області нейробіології; - основні закономірності і принципи функціонування нервової системи, нейробіологічні основи поведінки людини і тварин. -- На рівні відтворення: - особливості будови нервової системи у різних типів тварин, функціональну роль структур нервової системи та їх призначення в адаптивній поведінці. -- На рівні розуміння: - філогенез і онтогенез нервової системи. --- Вміти: - орієнтуватися в навчальній літературі при самостійній підготовці до занять; аналізувати та оформляти отримані в ході експерименту результати; узагальнювати і робити висновки в результаті поставленого експерименту. - виявляти анатомо – фізіологічні особливості нервової системи у різних типів тварин; виконувати експериментальні роботи; узагальнювати і робити висновки в результаті поставленого експерименту; володіти основними методиками і навичками морфолого-фізіологічних досліджень біологічних об'єктів. -- Володіти: умінням застосовувати на практиці отримані теоретичні знання. В ході освоєння дисципліни при проведенні аудиторних занять використовуються наступні освітні технології: лекції, лабораторні роботи, семінарські заняття з використанням активних та інтерактивних форм проведення занять. При організації самостійної роботи занять використовуються наступні освітні технології: доповіді з комп'ютерними презентаціями, тестування, контрольні роботи. Приступаючи до вивчення дисципліни «Нейробіологія», студенти повинні ознайомитися з навчальною програмою, навчальною, науковою та методичною літературою. Отримати рекомендовані підручники та навчально-методичні посібники в бібліотеці, завести зошит для конспектування лекцій та роботи з першоджерелами. У ході лекційних занять студент повинен конспектувати навчальний матеріал, звертаючи увагу на поняття, формування, терміни, що розкривають зміст тих або інших явищ і процесів, наукові висновки та практичні рекомендації. Бажано залишити в робочих конспектах поля, на яких робити позначки з рекомендованої літератури, що доповнюють матеріал прослуханої лекції, а також підкреслюють особливу важливість тих чи інших теоретичних процесів. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Петров А.М., Гініатуллін А.Р., Шаде Ф., Форд Д., Немечек С. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно купити курсову роботу чи статтю з курсу «Нейробіологія» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам допоможемо у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |