Психологічний вплив та маніпулятивна поведінка, як навчальна дисципліна
« Назад Дисципліна «Психологічний вплив та маніпулятивна поведінка» відноситься до циклу «Дисципліни варіативної частини» основної освітньої програми з напрямом «Реклама і зв'язки з громадськістю». В процесі вивчення курсу навчальної дисципліни «Психологічний вплив та маніпулятивна поведінка» відбувається освоєння комплексу теоретичних знань про особливості маніпулювання громадською думкою з точки зору комунікаційних професій, закріплення практичних навичок студентів напряму «Реклама і зв'язки з громадськістю» в сфері роботи з громадськістю і реклами. Цілями освоєння дисципліни (модуля) є: - освоєння теоретичних і практичних аспектів дисципліни; - вивчення основних функцій та принципів формування громадської думки; - знайомство з основами управління громадською думкою і механізмом його формування; - формування у студентів відповідних знань про цьому процесі. Завданнями освоєння дисципліни є: - висвітлити основні інструменти та методи управління громадською думкою; - виявлення створення ефективного використання методів управління громадською думкою; - навчитися застосовувати інструменти управління громадською думкою в системі сучасного управління підприємства. Компетенції, що формуються в результаті освоєння дисципліни: - Знання базових положень про формування громадської думки у зв'язках з громадськістю. - Уміння аналізувати і оцінювати суспільні події і процеси. - Здатність до соціально-психологічного та суспільно-політичного мислення і свідомості. - Вміння застосовувати методи маніпулювання, аналізувати їх і виробляти способи захисту у зв'язках з громадськістю і рекламі. У результаті вивчення даної дисципліни студент повинен: - освоїти теорію і практику досвіду маніпулювання в рекламі, у зв'язках з громадськістю, ЗМІ; - вміти використовувати технології маніпулювання у політичних відносинах, в рекламі, при створенні PR-творів, рекламних текстів; - знати способи захисту від маніпуляції і володіти навичками захисту від маніпуляції в суспільстві. Учень, який опанував програму дисципліни, у відповідності з видами професійної діяльності, на які орієнтована програма бакалаврату, повинен бути готовий виконувати такі професійні завдання: здатність брати участь у плануванні, підготовці та проведення комунікаційних кампаній та заходів. В результаті формування компетенцій студенти знають: - основну проблематику технологій маніпулювання громадською думкою; - особливості технологій маніпулювання громадською думкою; - методи маніпулювання громадською думкою. Вміють: - орієнтуватися в технології маніпулювання громадською думкою; - користуватися джерелами інформації щодо громадської думки; - проводити аналіз громадської думки; - здійснювати діагностику ситуацій громадської думки; - оцінювати ефективність діяльності технологій маніпулювання громадською думкою; - використовувати методи маніпулювання громадською думкою. Володіють: - навичками роботи з технологіями маніпулювання громадською думкою; - сучасними прийомами маніпулювання громадською думкою; - методами побудови моделей маніпулювання громадською думкою. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Доценко Є.А., Дьякова Є.Г., Трахтенберг А.Д., Єрмаков Ю.А. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно купити магістерську роботу чи курсову з курсу «Психологічний вплив та маніпулятивна поведінка» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам допоможемо у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |