Хіміко-технологічна практика, як навчальна дисципліна
« Назад Робоча програма дисципліни «Хіміко-технологічна практика» складена відповідно з вимогами до результатів, умов та структури підготовки бакалаврів за напрямом «Хімія» державного освітнього стандарту вищої професійної освіти. Виробничій практиці передує вивчення таких дисциплін: «Загальна хімія», «Неорганічна хімія», «Аналітична хімія», «Фізична хімія», «Хімічна технологія», «Введення в фізико-хімічний аналіз». Проходження виробничої практики є необхідною основою для подальшого вивчення ряду дисциплін варіативної частини і курсів за вибором, підготовки випускної кваліфікаційної роботи. Мета дисципліни «Хіміко-технологічна практика» – сприяти формуванню загального уявлення студентів щодо майбутньої професійної діяльності і розвитку інтересу до професії. Виробнича практика має важливе значення для забезпечення єдності теоретичної і практичної підготовки майбутніх бакалаврів, комплексного формування системи знань та організаційних умінь, що може забезпечити становлення професійних компетенцій майбутнього бакалавра. Завдання дисципліни «Хіміко-технологічна практика» за напрямом «Хімія»: - ознайомлення з реальним технологічним процесом, роботою підприємства; - придбання перших практичних навичок з обраної спеціальності; - закріплення теоретичних знань, отриманих студентами в процесі навчання за напрямом підготовки; - ознайомлення з методами аналізу об'єктів природного і технічного походження; - підготовка об'єктів досліджень; - вибір технічних засобів і методів випробувань; - отримання навичок роботи на сучасному обладнання аналітичних і науково-дослідних лабораторій; - участь у виконанні аналітичних, науково-дослідних і прикладних робіт лабораторій і підприємств хімічного профілю; - обробка результатів експерименту; - підготовка звіту про виконану роботу; - набуття досвіду організаторської і виховної роботи. В результаті освоєння курсу «Хіміко-технологічна практика» випускник повинен володіти наступними компетенціями: -- загальнопрофесійні: - знає норми техніки безпеки і вміє реалізувати їх у лабораторних і технологічних умовах; -- професійні: - володіє навичками подання отриманих результатів у вигляді коротких звітів і презентацій. --- за програмою прикладного бакалаврату: -- загальнопрофесійні: - знає норми техніки безпеки і вміє реалізувати їх у лабораторних і технологічних умовах; -- професійні: - володіє навичками розрахунку основних технічних показників технологічного процесу. Перелік планованих результатів навчання з дисципліни: - Знати: основні фундаментальні та прикладні питання технологічного процесу, методи аналізу, що застосовуються у хіміко-аналітичних лабораторіях, правила роботи на основних хіміко-аналітичних приладах, правила техніки безпеки в лабораторіях і на виробництві. - Уміти: самостійно працювати із сучасною апаратурою та обладнанням, відбирати та готувати проби і зразки для дослідження, виконувати вимірювання за стандартним методикам, виявляти недоліки технологічного процесу і здійснювати вибір оптимального методу синтезу та аналізу. - Володіти: навичками розрахунку основних технічних показників технологічного процесу, методами комп'ютерної обробки експериментальних даних, статистичними програмами, навичками подання отриманих результатів у вигляді коротких звітів і презентацій. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Р.А. Ахмедьянова, Є.І. Григор’єв, А.П. Рахматулліна та ін. Отже, якщо Ви прагнете зекономити час на навчанні і витратити його на відпочинок, а потрібно зробити магістерську роботу, чи статтю з курсу «Хіміко-технологічна практика», звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам допоможемо у цьому. |