Хімічна технологія органічних речовин, як навчальна дисципліна
« Назад У минулому вчені поділяли всі речовини в природі на умовно неживі і живі, включаючи до числа останніх царство тварин і рослин. Речовини першої групи отримали назву мінеральних. А ті, що увійшли в другу, стали називати органічними речовинами. Клас органічних речовин найбільш великий серед всіх хімічних сполук, відомих сучасним ученим. На питання, які органічні речовини, можна відповісти так – це хімічні сполуки, до складу яких входить вуглець.
Цілі опанування дисципліни «Хімічна технологія органічних речовин»: - формування здатності розуміти фізико-хімічну сутність процесів хімічної технології та використовувати основні теоретичні закономірності в комплексній виробничо-технологічної діяльності; - формування здатності приймати рішення у виробничих умовах, вибирати оптимальні варіанти реконструкції діючих установок, способи підвищення ефективності експлуатації діючого хіміко-технологічного обладнання; - формування творчого мислення та прищеплення навичок використання придбаних фундаментальних знань, основних законів і методів при проведенні лабораторного або промислового експерименту з наступною обробкою та аналізом результатів досліджень; - формування навичок самостійного проведення теоретичних і експериментальних досліджень, здатності прогнозувати характер, властивості і область застосування одержуваних продуктів процесів хімічної технології. До освоєння дисципліни «Хімічна технологія органічних речовин» повинні бути сформовані «вхідні» знання, вміння, досвід та компетенції, необхідні для успішного освоєння даної дисципліни: В результаті студент повинен: 1) Знати: - принципи класифікації та номенклатури органічних і неорганічних сполук; будову органічних і неорганічних сполук; властивості основних класів органічних і неорганічних сполук; основні методи синтезу органічних і неорганічних сполук; - основні етапи якісного і кількісного хімічного аналізу, теоретичні засади та принципи хімічних та фізико-хімічних методів аналізу: електрохімічні, спектральні, хроматографічні; методи розділення та концентрування речовин; методи метрологічної обробки результатів аналізу; - початки термодинаміки та основні рівняння хімічної термодинаміки; рівняння формальної кінетики і кінетики складних, ланцюгових, гетерогенних і фотохімічних реакцій; основні теорії гомогенного та гетерогенного каталізу; - хімічні технології, відповідні апарати і методи їх розрахунку. 2) Вміти: - виконувати основні хімічні операції, використовувати основні хімічно-етичні закони, термодинамічні довідкові дані для вирішення професійних завдань; - синтезувати органічні і неорганічні сполуки, проводити якісний і кількісний аналіз органічного і неорганічного з'єднання з використанням хімічних та фізико-хімічних методів аналізу; - вибирати метод аналізу для заданої аналітичної задачі і проводити статистичну обробку результатів аналітичних визначень; - прогнозувати вплив різних факторів на рівновагу в хімічних реакціях. 3) Володіти: - експериментальними методами синтезу, очистки, визначення фізико-хімічних властивостей і встановлення структури органічних і неорганічних сполук. В процесі вивчення курсу мають бути сформовані професійні компетенції: - вміти використовувати глибокі природничі, математичні та інженерні знання для створення нових матеріалів; - використовувати глибокі знання в сфері сучасних технологій хімічного виробництва для вирішення міждисциплінарних інженерних завдань; - ставити і розв’язувати інноваційні завдання інженерного аналізу, пов'язані із створенням матеріалів і виробів з використанням системного аналізу та моделювання об'єктів і процесів хімічної технології. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Левашова А.І., Кравцов А.В., Сухініна О.С. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно замовити курсову роботу чи доповідь з курсу «Хімічна технологія органічних речовин» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. |