Географія, як навчальна дисципліна
« Назад Дисципліна «Географія» призначена для того, щоб учні отримали професійні знання в галузі професійної діяльності. Метою вивчення дисципліни є: сформувати у студентів закінчені широкі уявлення про соціально-економічні складові географічної картини світу, прищепити вміння і навички вивчення природних та соціально-економічних передумов розвитку господарства, в тому числі природних ресурсів і населення світу. Дисципліна базується на знаннях, отриманих у середній школі при вивченні дисципліни «Географія» і спирається на наступні елементи: «Екологія», «Демографія». Дисципліна виступає опорою для наступних курсів: «Геополітика», «Транспортне забезпечення в туризмі», «Туристсько-рекреаційне проектування». У студентів формуються знання про різноманіття форм територіальної організації сучасного географічного простору, уявлення про політичний устрій, природно-ресурсний потенціал, населення і господарства різних регіонів і провідних країн світу, що розвиваються, географічні вміння і навички, загальна культура і світогляд. Навчальна дисципліна «Географія» володіє великою кількістю міждисциплінарних зв'язків, зокрема широко використовує базові знання фізичної географії, історії, політології, економіки, етнічної, релігійної та інших культур. Все це вона досліджує в рамках традиційної тріади «природа –населення - господарство», створюючи при цьому якісно нове знання. Це дозволяє розглядати географію як одну з класичних метадисциплін. У професійних освітніх організаціях, що реалізують освітню програму середньої загальної освіти на базі основної загальної освіти, вивчення географії здійснюється на базовому рівні з урахуванням профілю професійної освіти, специфіки освоюваних професій. Це виражається в кількості годин, виділених на вивчення окремих тем програми, глибині їх освоєння студентами, обсязі та змісті практичних занять, види позааудиторної самостійної роботи студентів.
Освоєння змісту навчальної дисципліни завершує формування у студентів уявлень про географічну картину світу, які спираються на розуміння взаємозв'язків людського суспільства і природного середовища, особливостей населення, світового господарства і міжнародного географічного поділу праці, на розкриття географічних аспектів глобальних і регіональних процесів і явищ. У зміст навчальної дисципліни включені практичні заняття, що мають професійну значущість для студентів, які освоюють вибрані професії. Практико-орієнтовані завдання, проектна діяльність студентів, виконання творчих завдань та підготовка рефератів є невід'ємною частиною освітнього процесу. Вивчення загальноосвітньої навчальної дисципліни «Географія» завершується підбиттям підсумків у формі заліку в рамках проміжної атестації студентів. Перелік планованих результатів навчання з дисципліни, співвіднесених з планованими результатами освоєння освітньої програми: -- Знати: - базові наукові категорії географії як науки про природу земної поверхні, про населення і його господарську діяльність. -- Вміти: - застосовувати знання географії для формування здатності до розробки туристського продукту. -- Володіти: - здатністю до розробки туристського продукту із застосуванням знань фізичної та економічної географії.
Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Погодіна В.Л., Філіпова І.Г. та ін. Отже, якщо Вам необхідно купити магістерську роботу чи доповідь з курсу «Географія» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив висококваліфікованих спеціалістів Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |