Фізико-хімічний аналіз, як навчальна дисципліна
« Назад Дисципліна «Фізико-хімічний аналіз» відноситься до загальнонаукового циклу і входить до складу варіативної частини. Областями професійної діяльності бакалаврів, на які орієнтує дисципліна «Фізико-хімічний аналіз», є виробничо-технологічна, науково-дослідницька. Метою дисципліни є навчання майбутніх бакалаврів застосування у професійній діяльності знань у галузі аналітичної хімії та фізико-хімічних методів аналізу при проведенні навчальних та дослідницьких робіт з використанням методів аналізу, освоєння техніки та методології виконання аналізів, формування у бакалаврів основ для вибору методу аналізу з метою подальшого практичного використання у навчальній, виробничій та дослідницькій діяльності. Завданнями дисципліни є: - визначення оптимальних засобів і методів аналізу природних і промислових матеріалів, стічних вод, повітряного середовища; - проведення якісних та кількісних аналізів із застосуванням хімічних та фізико-хімічних методів аналізу; - організація роботи колективу виконавців; - виконання аналізів підвищеної точності з використанням апаратно-програмних комплексів; - проводити розрахунки концентрацій розчинів різних сполук, визначати зміни концентрацій при протіканні хімічних реакцій; - володіти методами очищення речовин та визначення їх складу. Освоєння дисципліни готує до роботи з такими об'єктами професійної діяльності студентів: - технології отримання продукції з рослинної сировини; - технології очищення продукції сировини і відходів виробництва; - екологічна експертиза, сертифікація; - методи та прилади контролю. Профільною для даної дисципліни є виробничо-технологічна, науково-дослідна діяльність студентів. Дисципліна «Фізико-хімічний аналіз» готує до вирішення наступних завдань професійної діяльності: - вибір і постановка аналітичного контролю на підставі пошуку, обробки та аналізу науково-технічної інформації; - розробка програм і виконання наукових досліджень, обробка та аналіз їх результатів, формулювання висновків і рекомендацій; - участь у розробці нових технічних і технологічних рішень на основі результатів наукових досліджень та результатів аналітичного контролю; - підготовка науково-технічної документації, оглядів, довідок. До початку вивчення дисципліни «Фізико-хімічний аналіз» студент повинен: Знати: - Диференціальне та інтегральне числення, основні закони фізики і хімії. Володіти: Стехіометричними розрахунками в хімії, властивості хімічних елементів залежно від будови атомів, основними прийомами експериментальної роботи (фільтрування, кристалізація, екстракція, перегонка та ін.). В результаті вивчення дисципліни студент повинен: - Знати: Розрахунки величини рН сильних і слабких електролітів, буферні розчини та їх властивості, вплив іонної сили на активність іонів, розрахунки розчинності, ПР, вагового змісту, масової частки, концентрації при приготуванні речовин. - Вміти: Застосовувати в практичній діяльності хімічні методи аналізу для контролю якісного і кількісного складу речовин, проводити аналіз багатокомпонентних сумішей. - Володіти: Методами пошуку інформації з аналізу стічних вод, багатокомпонентних сумішей, сучасними методами планування та обробки експериментальних даних, аналізом результатів досліджень для проведення хіміко-технологічних процесів. Процес вивчення дисципліни спрямований на формування таких компетенцій: готовністю використовувати знання про будову речовини, природи хімічного зв'язку в різних класах хімічних сполук для розуміння властивостей матеріалів. Для освоєння дисципліни «Фізико-хімічний аналіз» учні використовують знання, вміння, сформовані в ході вивчення дисциплін «Математика», «Фізика», «Загальна та неорганічна хімія». Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Коренман Я.І., Цитович І.Є., Суханов П.Т. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно придбати магістерську роботу чи статтю з курсу «Фізико-хімічний аналіз» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. |