Фармакотерапія, як навчальна дисципліна
« Назад Фармакотерапія – наука про використання лікарських речовин з лікувальною метою. Мета викладання дисципліни - формування знань про застосування лікарських засобів з метою лікування, профілактики і реабілітації літніх хворих, формування навичок самостійної роботи, спрямованої на розвиток творчого, професійного мислення та набуття практичних навичок фармакотерапії літніх хворих. Основними завданнями курсу фармакотерапії є знайомство з етіопатогенетичними механізмами і клінічними проявами різних хвороб, а також вивчення майбутніми провізорами основ лікарської терапії деяких нозологічних груп захворювань, закріплення знань і вмінь з надання консультативної допомоги лікарям і хворим у здійсненні ефективної і безпечної фармакотерапії з урахуванням можливих побічних ефектів, викликаних лікарськими засобами. Для вивчення дисципліни «Фармакотерапія» необхідні компетенції, сформовані в студентів у результаті опанування дисциплін біологічного і хімічного циклів на попередньому рівні освіти. Розділи курсу пов'язані міждисциплінарними зв'язками з дисциплінами «Анатомія», «Фізіологія», «Патофізіологія», «Фармакологія», «Клінічна фармакологія». У результаті освоєння дисципліни формуються такі компетенції: - готовність вирішувати стандартні завдання професійної діяльності з використанням інформаційних, бібліографічних ресурсів, медико-біологічної та фармацевтичної термінології; - готовність до ведення документації, передбаченої в сфері виробництва та обігу лікарських засобів; - готовність до використання основних фізико-хімічних, математичних та інших природничо-наукових понять і методів при вирішенні професійних завдань; - здатність до надання консультативної допомоги медичним працівникам і споживачам лікарських препаратів відповідно до інструкції по застосуванню лікарського препарату. У результаті освоєння дисципліни студент: 1. повинен знати: - загальні закони старіння і їх основні теоретичні аспекти, загальні патологічні та імунологічні основи старіння; - анатомо-фізіологічні і психологічні особливості літніх хворих; - особливості фармакокінетики і фармакодинаміки лікарських засобів у літніх людей; - особливості підбору лікарських засобів, корекції дози препаратів з урахуванням вікових особливостей, взаємодії лікарських засобів, наявності супутніх захворювань. 2. повинен вміти: - організувати заходи з метою покращення та зміцнення здоров'я старих і літніх людей; - правильно рекомендувати необхідні лікувальні заходи для даної категорії хворих; - проводити фармакотерапію (вибір лікарських засобів, дози, кратності прийому) з урахуванням віку, наявності супутніх захворювань, психологічних особливостей пацієнта; - одночасного призначення інших лікарських засобів. 3. повинен володіти: - термінологією дисципліни; - вмінням самостійно вивчати і розуміти спеціальну (галузеву) наукову і методичну літературу, пов'язану з проблемами літніх людей; - навичками і вміннями застосування наукових методів у ході проведення клінічного дослідження, а також розробки програми і методики його практичного проведення; - застосовувати отримані знання на практиці. Такі дослідники як: Майський В.В., Аляутдин Р.Н., Харкевич Д.А. - присвятили численні публікації темі фармакотерапії. Отже, якщо Ви студент, але час від часу підробляєте і не маєте часу самостійно писати наукові роботи (магістерські, курсові) з курсу «Фармакотерапія» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам допоможемо у цьому. |