Елементи практичної психології (інтернатура), як навчальна дисципліна
« Назад Дисципліна «Елементи практичної психології (інтернатура)» відноситься до гуманітарного, соціального та економічного циклу. Цілями освоєння дисципліни «Елементи практичної психології (інтернатура)» є: – оволодіння елементами практичної психології, для подальшого застосування їх у професійній діяльності випускника-бакалавра; – формування вміння застосовувати технології практичної психології в взаємодії з клієнтами; – формування психологічної культури необхідної для успішної організаційно-управлінської діяльності. Дисципліна «Елементи практичної психології (інтернатура)» є завершальною циклу психолого-педагогічних дисциплін. Освоєння студентами даної дисципліни є найважливішою умовою для формування готовності до організаційно-управлінської діяльності. Компетенції учня, сформовані в результаті освоєння дисципліни «Елементи практичної психології (інтернатура)»: – готовність до роботи в контактній зоні, консультування, погодження виду, форми та обсягу роботи. В цілях формування компетенції учень повинен: -- Знати: - структуру особистості; - індивідуальні психологічні особливості особистості; - загальні правила поводження з людьми; - особливості ділового спілкування. -- Вміти: – розташовувати до себе співрозмовника; – слухати; – володіти собою; – переконувати. -- Володіти: – прийомами аргументації; – прийомами, що забезпечують успіх у спілкуванні.
Оволодіння дисципліною «Елементи практичної психології (інтернатура)»: передбачає використання таких освітніх технологій (методів): - лекція (вступна, оглядова, репродуктивно-інформаційна, заключна) – доцільність традиційної лекції полягає у вирішенні наступних освітніх і розвиваючих завдань дисципліни: показати значущість дисципліни для професійного становлення майбутнього керівника; сформувати мотивацію студентів на освоєння навчального матеріалу; зв'язати теоретичний матеріал з практикою майбутньої професійної діяльності; - лекція-бесіда – дозволяє враховувати ставлення студентів до досліджуваних питань, виявляти проблеми в процесі їх осмислення, коригувати помилки і так далі; - лекція з розбором конкретних ситуацій – передбачає включення конкретних ситуацій, що відображають проблеми професійної діяльності; створюється ситуація, що дозволяє «переклад» пізнавального інтересу на рівень професійного; активізується можливість зайняти професійну позицію, розвинути вміння аналізу, порівняння і узагальнення; - методи інтерактивного навчання (презентації, рольові ігри, ділові ігри, моделювання і аналіз ситуацій) – привчають до колективних дій; прийняття як самостійних, так і скоординованих рішень; розвивають уяву та інтуїцію, ініціативу, аналітичні здібності, вміння слухати, переконувати, обґрунтовувати; формує самоконтроль, самовладання, толерантність; - рефлексія – забезпечує самоаналіз і самооцінку своїх досягнень. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Панасюк А.Ю., Нельсон О., Амінов А.І. та ін. Отже, якщо Вам необхідно купити курсову роботу чи реферат з курсу «Елементи практичної психології (інтернатура)» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив висококваліфікованих спеціалістів Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ «KURSOVIKS»! |