Туристичне обслуговування (Туризм), як навчальна дисципліна
« Назад Екскурсійне обслуговування - це діяльність суб'єктів туристичної діяльності, а також інших юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі індивідуальних підприємців, щодо підготовки, організації і проведення екскурсій.
Мета: формування основ теоретичних знань екскурсійної справи, види екскурсій, їх структуру і сутність, основи професійної діяльності екскурсоводів; формування практичних компетенцій у організації і проведенні екскурсій. Основні завдання дисципліни: – показати місце і роль екскурсійної справи в туристській галузі і сфері обслуговування туристів; – розглянути історію становлення і розвитку екскурсійної справи в Україні; – розглянути теоретичні основи курсу «Туристичне обслуговування»; – вивчити сутність, ознаки, принципи класифікації та основні функції екскурсій; – визначити стандарти якості екскурсійних послуг; – вивчити методику проведення екскурсійного обслуговування; – розглянути особливості проведення тематичних та оглядових екскурсій для школярів, природознавчих екскурсій міських та виїзних трасових екскурсій. Навчальна дисципліна «Туристичне обслуговування» входить до варіативної частини і відноситься до обов'язкових дисциплін. Для вивчення даної дисципліни необхідні знання, отримані з дисципліни «Технологія та організація туроператорської та турагентської діяльності» та «Туристсько-рекреаційне проектування». Дисципліна формує початкову базу знань в галузі туристської діяльності і знання, отримані на ній, будуть затребувані на дисциплінах професійного циклу: «Економіка туристичного обслуговування», «Технології організації туроператорської та турагентської діяльності», «Технології внутрішнього туризму», «Технології виїзного туризму», «Технології продажів». Знання та навички, отримані в результаті освоєння дисципліни, необхідні для проходження практик на підприємствах сфери туризму. Навчальна дисципліна безпосередньо пов'язана з курсами «Інформаційні технології в туристській діяльності», «Правове забезпечення туристської діяльності» та «Стандартизація і сертифікація ТУ», будучи основою для формування спеціальних умінь і навичок в галузі туризму. «Туристичне обслуговування» є професійним предметом, який дозволяє отримати знання за правилами і технологіями роботи туристських компаній, вивчити особливості розвитку туристської діяльності в регіоні, дослідити туристичні та рекреаційні можливості районів області, основні риси підприємництва в туристичній сфері, виробити науково обґрунтовані і практичні орієнтації у роботі з партнерами, споживачами і персоналом щодо розвитку внутрішнього і в'їзного туризму в регіоні. Процес вивчення дисципліни спрямований на формування таких професійних компетенцій: – готовність до застосування інноваційних технологій у туристській діяльності і нових форм обслуговування споживачів і (або) туристів; - здатність до спілкування з споживачами туристичного продукту, забезпечення процесу обслуговування з урахуванням вимог споживачів і (або) туристів. В результаті вивчення дисципліни студент: -- повинен знати: – теоретичні основи екскурсійної справи; – функції екскурсій; – класифікацію екскурсій; – особливості організації міських та виїзних трасових екскурсій; – специфіку проведення екскурсій для різних вікових категорій екскурсантів; – знати функції та посадові обов'язки гіда-перекладача, екскурсовода, організатора екскурсій; – культуру та звичаї рідного краю та інших країн і народів; – засоби міжкультурної комунікації у туристської індустрії; – письмову і усну форму комунікації державною та іноземною мовами; -- повинен вміти: – організувати процес обслуговування споживача; – усвідомлювати соціальну значущість своєї майбутньої професії; – кооперувати з колегами; – самостійно знаходити і використовувати різні джерела інформації по проекту туристського продукту; – застосовувати методи і засоби пізнання для підвищення інтелектуального і культурного рівня, а так само розвитку професійної компетенції; – аналізувати і узагальнювати інформацію, ставити цілі і знаходити оптимальні шляхи їх досягнення; – читати оригінальну літературу за фахом іноземною мовою для отримання необхідної інформації; -- повинен володіти: – методикою проведення екскурсій; – культурою мислення, здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановці цілі та вибору шляхів її досягнення; – здатність до інтелектуального, культурного, морального, фізичного і професійного саморозвитку і самовдосконалення; – готовністю до реалізації проектів в туристській індустрії. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Курило Л. В., Потапова С. А., Журавльова М. М. та ін. Отже, якщо Вам необхідно замовити курсову роботу чи реферат з курсу «Туристичне обслуговування» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив висококваліфікованих спеціалістів Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |