Розподіл змісту, перелік нормативних дисциплін та анотації циклу професійної підготовки за спеціальністю Маркетинг
« НазадРозподіл змісту освітньо-професійної програмиза критеріями нормативності та вибірковостіз галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво»за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг»
Перелік нормативних дисциплін ОПП підготовки магістраз галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво»за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг»
АНОТАЦІЇ НОРМАТИВНИХ ДИСЦИПЛІНЦИКЛУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИза спеціальністю 8.03050701 «МАРКЕТИНГ»
Анотація дисципліни«Стратегічний маркетинг»
Мета – надання студентам теоретичних знань та практичних навичок стратегічного маркетингу. Завдання – надати студентам розуміння та глибокі теоретичні знання стратегічного маркетингу, допомогти їм оволодіння практичними вміннями і навичками стратегічної маркетингової діяльності. Предмет – стратегічна маркетингова діяльність підприємства. Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки фахівців. Курс “Стратегічний маркетинг” передбачає знання базових маркетингових курсів і вивчається у зв’язку з іншими курсами магістерських програм “Маркетинговий менеджмент” та «Рекламний менеджмент». У результаті вивчення даної дисципліни магістр повинен знати теоретичне підґрунтя стратегічної маркетингової діяльності підприємства, її наукове формування та обґрунтування. уміти: ü здійснювати маркетинговий стратегічний аналіз, ü формувати стратегічний план маркетингу підприємства, ü планувати і реалізовувати процес стратегічного маркетингу підприємства, ü формулювати ефективну місію підприємства, ü встановлювати адекватні маркетингові стратегічні цілі підприємства, ü формувати відповідні різновиди маркетингових стратегій підприємства, ü розробляти ефективний план реалізації маркетингової стратегії, ü надавати маркетингову оцінку стратегічній діяльності підприємства, ü здійснювати контроль стратегічної маркетингової діяльності підприємства. Зміст науки за темами: Тема 1. Сутність, сфера і процес стратегічного маркетингу Тема 2. Формулювання місії підприємства. Тема 3. Маркетингові цілі підприємства. Тема 4. Сутність маркетингового стратегічного аналізу та зміст маркнетингового середовища. Тема 5. SWOT-аналіз Тема 6. SPACE-аналіз Тема 7. Маркетинговий стратегічний аналіз галузі Тема 8. Маркетинговий матричний аналіз Тема 9. Сутність і характерні риси маркетингової стратегії підприємства Тема 10. Формулювання стратегій маркетингу Тема 11. Формулювання маркетингових корпоративних стратегій Тема 12. Формулювання маркетингових конкурентних стратегій Тема 13. Реалізація маркетингової стратегії Тема 14. Контроль в стратегічному маркетингу
Анотація дисципліни «Логістичний менеджмент»Мета - оволодіння теоретичними основами, базовими категоріями логістичного менеджменту, методологічними аспектами організації і управління логістичною діяльністю в сучасних умовах. Завдання - ознайомлення студентів з категоріями логістичного менеджменту, сучасними тенденціями в управлінні логістичними процесами; опанування методологічним апаратом організації логістичної діяльності на підприємствах; виховання здатності до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності . Предметом є понятійний апарат логістичного менеджменту, еволюція концепцій логістичного менеджменту; сучасні методи планування, організації та контролінгу логістичної діяльності; інструменти задоволення потреб споживачів як головних суб’єктів логістичного ринку. Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки фахівців. Вивчення курсу базується на матеріалі нормативних дисциплін бакалаврського рівня бакалаврського рівня освіти: економіко-математичні моделі та методи, логістика, макро- та мікроекономіка. У результаті вивчення даної дисципліни магістр має знати: принципи та методи організації і управління логістичною діяльністю в сучасних умовах. Набути компетенції стосовно: управління логістичними процесами підприємства як системою, спрямованою на задоволення потреб споживачів. Професійні компетенції: системна організація і інтеграція логістичних процесів на підприємстві, спрямованих на кінцеве задоволення споживачів; розробка маркетингової програми підтримки логістичних процесів; формування логістичних планів; побудова організаційних структур логістики; визначення критеріїв оцінки діяльності логістичної діяльності підприємств; здійснення контролю і аналізу виконання логістичних планів; оцінка ефективності діяльності окремих логістичних бізнес – процесів і всієї логістичної системи. Зміст науки за темами
Анотація дисципліни «Рекламний менеджмент»Мета — надання студентам теоретичних знань та практичних навичок управління рекламною діяльністю. Завдання — досягти високого рівня теоретичної підготовки студентів, сформувати їх ринкове мислення в аспектах ефективного управління рекламною діяльністю; навчити студентів самостійно управляти рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки. Предмет — управління рекламною діяльністю на засадах маркетингу. Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки фахівців. Курс “Рекламний менеджмент” передбачає знання базових маркетингових дисциплін і вивчається у зв’язку з іншими дисциплінами магістерської програми “Маркетинговий менеджмент” та «Рекламний менеджмент». У результаті вивчення дисципліни «Рекламний менеджмент» магістр повинен знати теоретичні та практичні засади рекламного менеджменту і його значення у досягненні та підтримці стійкого, довготривалого ринкового успіху підприємства. Набути компетенцій щодо виконання завдань професійної діяльності: ü Розробка методології і методики прийняття науково обґрунтованих управлінських рішень у рекламній сфері ü Розробка методології та методики процесу рекламного планування ü Розробка організаційної структури служби реклами ü Створення положення та розробка посадових інструкцій співробітників служби реклами. ü Організація системоутворюючих зв’язків із іншими структурними підрозділами підприємства. ü Формування тривалих взаємовигідних партнерських стосунків між учасниками рекламного процесу. ü Проводити аналіз і прогнозування ринкової ситуації, ü Розробляти рекомендації щодо створення та проведення рекламних програм ü Здійснювати різнобічні роботи із визначення і реалізації рекламних стратегій ü Удосконалення рекламної політики підприємств різних форм власності, формування їх позитивного іміджу та репутації на ринку Зміст науки за темами Тема 1: Сутність рекламного менеджменту. Тема 2 : Основні клаксифікаційні ознаки реклами Тема 3: Рекламне дослідження ринку. Тема 4. Психологічні засади рекламного менеджменту Тема 5: Організація рекламної діяльності. Тема 6: Планування рекламної кампанії Тема 7: Медіапланування Тема 8: Контроль результатів рекламної кампанії
Анотація дисципліни «Маркетинговий менеджмент»Метою є виклад принципів, завдань та функцій управління маркетинговою діяльністю підприємства, розгляд алгоритмів, стратегій та політик організація, планування, реалізації та контролю цих процесів. Завдання: розуміти сутність і зміст діяльності підприємства, зорієнтованого на задоволення потреб і запитів споживачів цільових ринків; роль і місце маркетингових служб в діяльності таких підприємств; мету і зміст праці менеджера з маркетингу стосовно виконання основних задач та функцій. Предметом є система знань про управління процесами маркетингової діяльності підприємства, використання конкретного практичного інструментарію у вирішенні актуальних проблем розвитку з орієнтацією на потреби споживачів цільових ринків. Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки фахівців. Курс ”Маркетинговий менеджмент” тісно пов’язаний з такими курсами, як “Маркетинг”, “Маркетингові дослідження” та іншими курсами маркетингового циклу. У результаті вивчення даної дисципліни магістр має знати: ü принципи маркетингового менеджменту; ü задачі і функції менеджера з маркетингу; ü методи організації маркетингового менеджменту; ü методи організації маркетингового менеджменту на підприємстві; ü алгоритм планування маркетингового менеджменту; ü методики розробки маркетингових програм; ü завдання та методи супроводження виконання маркетингових планів та програм; ü методики контролю та оцінки результатів маркетингової діяльності підприємства; ü сучасні тенденції розвитку маркетингового менеджменту. Уміти: ü запровадити маркетингові підходи і методи в діяльності підприємства; ü організувати роботу маркетингової служби підприємства; ü створити необхідні умови для успішної реалізації процесу маркетингового менеджменту; ü розробити організаційну структуру маркетингової служби підприємства; ü розподілити функції між працівниками маркетингової служби підприємства; ü організувати підбір працівників маркетингових служб; ü розробити систему стимулювання праці працівників маркетингових служб, контролю за їх діяльністю; ü організувати систему маркетингового планування на підприємстві; ü сформулювати маркетингову місію підприємства; ü сформулювати маркетингову стратегію діяльності підприємства та його бізнес-одиниць; ü розробити маркетинговий стратегічний план діяльності підприємства та його бізнес-одиниць; ü розробити тактичні та оперативні маркетингові плани; ü створювати відповідні маркетингові програми; ü налагодити інформаційне забезпечення працівників маркетингових служб; ü створити систему контролю маркетингової діяльності підприємства; ü проводити аудит маркетингової діяльності; ü аналізувати результати маркетингової діяльності; ü розробляти заходи щодо вдосконалення систем і методів маркетингового менеджменту підприємства. Зміст науки за темами Тема 1. Розуміння маркетингового менеджменту. Тема 2. Процес маркетингового менеджменту. Тема 3. Організація маркетингового менеджменту Тема 4. Створення маркетингових організаційних структур підприємства. Тема 5. Сутність та система маркетингового планування. Тема 6. Маркетингові стратегії. Тема 7. Маркетингове стратегічне планування. Тема 8. Маркетингове тактичне планування. Тема 9. Маркетингові програми. Тема 10. Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства. З повагою ІЦ “KURSOVIKS”! |