Методичні рекомендації до задачі 4 на тему Замовлення кондитерських виробів магазином Гудолі, НУДПСУ
« НазадЗадача 4. Замовлення кондитерських виробів магазином «Гудолі»
У середовищі СУБД Access створити програмне забезпечення, призначене для автоматизації робіт менеджера по замовленнях продуктів, за допомогою якого виконується: ведення бази даних, пошук інформації, створення вихідних документів. Вхідні дані містяться в наступних інформаційних таблицях. 1. Створення інформаційних таблиць бази даних. Створити нову базу даних у власній папці на диску D: D:\Іванов\Моя база даних.mdb Інформаційні таблиці створити різними засобами: Визначити ключові поля в кожній таблиці.
2. Встановлення зв’язків між таблицями. У вікні Схема данных СУБД Access побудувати та ідентифікувати міжтабличні зв’язки.
3. Створення екранних форм. Для введення, модифікації та перегляду даних створити такі форми: а) Автоформа стовпчикова для вводу та перегляду даних Таблиці1_ Асортимент виробів. б) Автоформа стрічкова для вводу та перегляду даних Таблиці2_ Групи виробів. в) Ієрархічна форма Групи виробів та вироби. Пов’язана форма Вироби відкривається за допомогою одноіменної кнопки та відображує вироби даного виробника. г) Ієрархічна форма Замовлення та їх вміст для перегляду даних обох таблиць. Підпорядкована форма Вміст замовлення містить такі поля:
д) На формі г)Замовлення та їх вміст створити кнопку Групи виробів, яка відкриває форму Групи виробів та вироби - форму в). Використовуючи утворену кнопку, ввести кілька записів нових груп, нових виробів та замовлень. Перевірити введення нових даних в інформаційні таблиці бази даних.
4. Пошук даних у БД. Одержати виборки даних1) Кондитерські вироби, крім тортів. 2) Вироби груп 3 та 4, які продаються з торговельною націнкою >2% i <8%. 3) Замовлення виробів за період, початкова та кінцева дати якого вводяться, як параметр. 4) Замовлення і його вміст за деякий місяць деякого року, які вводяться як параметри запиту (використати функції Month та Year). 5) Сумарна вартість замовлення, номер якого вводиться як параметр запиту. 6) Сумарна кількість кожного з виробів, замовлених за місяць року, який вводиться як параметр запиту за допомогою функції Format. 7) базовий запит для звіту “Замовлення кондитерських виробів магазином «Гудолі»” з полями
5. Cтворення вихідних документівСтворити звіти “Аналіз замовлень кондитерських виробів магазином «Гудолі»” , які будуються на основі базового запиту для звіту7). Дані звіту згрупувати по полю: - Номер замовлення; - Дата замовлення (по місяцях); - Назва групи. Звіти повинні містити обчислення загальної кількості та загальної вартості замовлених продуктів для кожної групи, а також загальний підсумок названих показників по всіх записах. Таблиця1. Асортимент виробів.
Таблиця2. Групи виробів
Таблиця4. Вміст замовлення
З повагою ІЦ “KURSOVIKS”! |